Poza 100 jednostkami wersji coupe, Mercedes-Benz zaoferował specjalną serię CLK DTM AMG z wersją kabriolet.
Po sprzedaży wszystkich wersji coupe, niemiecki producent samochodów rozpoczął prace nad swoimi kabrioletami. Tym razem wyciągnął wnioski ze swoich błędów, a samochód nie był już tak ekstremalny. Przynajmniej oferował wystarczającą liczbę miejsc, aby zabrać ze sobą towarzystwo. Co więcej, elektryczny dach był dowodem na to, że samochód lubił słoneczne dni i suche nawierzchnie.
Wersja DTM AMG wyglądała jak żaden inny CLK. Oprócz spojlera AMG z dolnym grillem w kształcie litery A, przód samochodu miał główny grill z trzema żebrami zintegrowany z maską. Na przednich błotnikach zastosowano zestaw nakładek poszerzających nadkola. Były one połączone z innym zestawem na tylnych błotnikach, który zawierał atrapę wlotów powietrza. Zdejmowany dach składał się za tylnymi siedzeniami. Podobnie jak wersja coupe, kabriolet był wyposażony w skrzydło na tyle klapy bagażnika.
Producent zamontował w samochodzie cztery fotele wykonane z włókna węglowego, z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa. Panel tylny wykonano z włókna węglowego na desce rozdzielczej, a wskaźniki miały białe tarcze i czerwone igły. CLK DTM AMG był standardowo oferowany z radiem CD, ale w opcji znajdowała się bardziej zaawansowana jednostka multimedialna z Bluetooth i systemem nawigacyjnym.