Mercedes-Benz CLS (C218)

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Mercedes-Benz odświeżył drugą generację modelu CLS w 2014 roku, wprowadzając znaczące aktualizacje zarówno w wersji czterodrzwiowego coupe, jak i Shooting Brake.

Od września 2014 roku na rynek europejski wprowadzono surowsze standardy emisji spalin Euro 6. Nie dotyczyły one wyłącznie zanieczyszczeń związanych z silnikiem, ale także systemów bezpieczeństwa, procentu recyklingu pojazdów i wielu innych aspektów. W związku z tym wszyscy producenci musieli dostosować swoje pojazdy do tych wymogów. Mercedes-Benz nie wprowadził tylko niezbędnych ulepszeń, ale postanowił pójść o krok dalej i zaktualizował zarówno wygląd zewnętrzny, jak i wnętrze auta, nawet w obszarach, gdzie nowe przepisy tego nie wymagały. W końcu marka z trójramienną gwiazdą musiała dotrzymać kroków konkurencji w wymagającym segmencie premium.

Model CLS z 2014 roku otrzymał nowy przód z wieloma reflektorami LED, które w tamtym czasie wyglądały nieco futurystycznie. Ponadto, przeprojektowana osłona chłodnicy miała grubą, podwójną poziomą listwę, która podtrzymywała centralnie umieszczony emblemat. Pojazdy z pakietem AMG miały inny grill z trójwymiarowym wzorem diamentowym, co tworzyło silne wrażenie prędkości. Za grillem zainstalowano radar dla systemu adaptacyjnego tempomatu i automatycznego hamowania awaryjnego. Dodatkowo, dolny zderzak miał szeroką, A-kształtną kratkę, flankowaną przez wloty powietrza, w których znajdowały się lampy przeciwmgielne. Z boku, sylwetka z oknami pozostała niezmieniona, chociaż producent zrezygnował z chromowanych wykończeń. Ostatnio, z tyłu, lampy tylne zostały nieco odświeżone i miały ciemniejszy odcień czerwieni.

Wewnątrz, Mercedes-Benz zainstalował nowy system multimedialny COMMAND z ośmiocalowym wyświetlaczem umieszczonym na szczycie centralnej konsoli. W zależności od opcji i pakietów, obsługiwał łączność z iPhone’ami i iPodami do strumieniowego przesyłania muzyki przez Bluetooth. Co więcej, pojazd mógł łączyć się z Internetem, aby uzyskać informacje o ruchu drogowym i prognozach pogody, a nawet otrzymywać powiadomienia z Facebooka. Z przodu, fotele z wysokim oparciem były zaprojektowane dla wygody i, opcjonalnie, wyposażone w funkcje ogrzewania, chłodzenia i masażu. Przed kierowcą znajdował się analogowy zestaw wskaźników o wyglądzie lunetowym, w którym prędkościomierz zajmował centralne miejsce i miał mały wyświetlacz TFT pokazujący informacje z pokładowego komputera. Po jego lewej stronie był wskaźnik poziomu paliwa i temperatury płynu chłodzącego, a po prawej stronie – obrotomierz. Z tyłu przeprojektowana kanapa pozwalała dorosłym wygodnie usiąść, chociaż mieściła głównie dwie osoby, a nie trzy.

Jeśli chodzi o część mechaniczną, największą nowością było wprowadzenie automatycznej skrzyni biegów 9G-Tronic (dwu sprzęgłowej) o dziewięciu biegach. Była ona łączona z większością wersji silnikowo-skrzynkowych. Producent ulepszył ofertę silnikową i zaoferował szeroki wybór jednostek benzynowych oraz turbodiesli. Tak jak jego odpowiednik sprzed faceliftingu, model CLS z 2014 roku był dostępny z napędem na tylne lub na wszystkie koła.

Mercedes-Benz wprowadził znaczące zmiany w czterodrzwiowym modelu CLS Coupé oraz CLS Shooting Brake. Obie ikony designu zyskały nowy, dopracowany przód. Ich unowocześnione wnętrze oferuje szereg nowych, mistrzowsko wykonanych detali, łączących nowoczesny luksus z pasjonującą sportowością. Kreują także nowatorskie innowacje technologiczne na drodze. Futurystyczne reflektory MULTIBEAM LED otwierają nowe wymiary systemów oświetleniowych. Wysokowydajne, precyzyjne moduły LED automatycznie zapewniają najlepsze możliwe oświetlenie, niezależnie od warunków drogowych i ruchu. Na pokładzie znajdują się także nowoczesne technologie, w tym automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC z dziewięcioma biegami, nowe, mocne silniki, inteligentnie połączone systemy wsparcia kierowcy oraz systemy bezpieczeństwa, a także nowoczesny system multimedialny z dostępem do internetu. Wersje AMG CLS 63 AMG Coupé i Shooting Brake, rozwijające moc do 430 kW (585 KM), zajmują czołową pozycję pod względem mocy. Różnorodne nowe usługi online Mercedes connect me są dostępne we wszystkich modelach.

Mercedes-Benz zainaugurował segment czterodrzwiowych coupé dziesięć lat temu wprowadzając model CLS, podkreślając tym samym swoją wiodącą rolę w projektowaniu samochodów. CLS po raz pierwszy połączył elegancję i dynamikę coupé z komfortem i funkcjonalnością sedana. Był także pierwszym pojazdem, który oferował jako opcję dynamiczne reflektory LED High Performance, stając się ikoną oświetlenia. W 2012 roku Mercedes-Benz rozwijał sukces CLS, wprowadzając model CLS Shooting Brake. Dzięki sportowemu, pięciodrzwiowemu modelowi, marka premium ze Stuttgartu ponownie zaprezentowała swoją kreatywność koncepcyjną. Jako niezwykła forma samochodu sportowego z pięcioma miejscami i dużą pokrywą bagażnika, CLS Shooting Brake stał się atrakcyjnym towarzyszem dla aktywnych osób, które unikają mainstreamu i nie chcą rezygnować z sportowości ani przestrzeni bagażowej w ramach stylowego podróżowania. W ten sposób Shooting Brake był kolejnym punktem zwrotnym w linii innowacyjnych luksusowych pojazdów Mercedes-Benz. Zarówno CLS Coupé, jak i CLS Shooting Brake od dawna ugruntowały swoją pozycję jako ikony stylu o szczególnym uroku i nadal pozostaną wyjątkowe w swoim segmencie.

Prof. Dr Thomas Weber, członek zarządu Daimler AG odpowiedzialny za badania grupowe oraz rozwój samochodów Mercedes-Benz: „Dzięki CLS Coupé i CLS Shooting Brake stworzyliśmy ikony designu, które w swojej najnowszej odsłonie wywołują szybsze tętno dzięki swoim porywającym liniom. Dzięki nowym technologiom takim jak innowacyjne reflektory MULTIBEAM LED, które rozpoczynają nowy rozdział w projektowaniu oświetlenia, dziewięciobiegowej skrzyni automatycznej, czy progresywnemu systemowi multimedialnemu, oba modele definiują nową, nowoczesną technologię.”

Olśniewający design klasy CLS z ekscytującymi proporcjami został subtelnie dostosowany do wysokich aspiracji technologicznych. Zachowuje przy tym przekonywującą propozycję z długą maską, wąskim linią okien bez ramek oraz dynamicznie opadającym dachem. CLS Shooting Brake oferuje dodatkową pojemność ładunkową z maksymalnie 1550 litrami przestrzeni na bagaż lub sprzęt sportowy i rekreacyjny, dzięki sportowemu, płaskiemu dachowi sięgającemu tyłu oraz pięciu drzwiom.

Ogólnie rzecz biorąc, design najnowszej generacji CLS Coupé i CLS Shooting Brake jest jeszcze bardziej dynamiczny. To zasługa nowej, ekspresyjnej kraty chłodnicy w kształcie diamentu, wyrazistego zderzaka przedniego z dużymi wlotami powietrza, reflektorów MULTIBEAM LED oraz nowych, lekko przyciemnionych świateł tylnych z wielopoziomową funkcją.

Nowe wymiary systemów oświetleniowych

Oba modele standardowo wyposażone są w reflektory LED w nowym designie. Alternatywnie, obydwa modele pojazdów dostępne są opcjonalnie z nowymi reflektorami MULTIBEAM LED zaprojektowanymi i opracowanymi przez Mercedes-Benz. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu Mercedes-Benz otwiera nowy rozdział w systemach oświetleniowych. Technologia MULTIBEAM LED łączy w sobie najlepsze dzisiejsze technologie oświetleniowe i może optymalnie dostosować rozkład światła natychmiastowo i automatycznie do niemal każdej sytuacji drogowej, zapewniając nieporównywalne szerokie i jasne oświetlenie nawierzchni drogi oraz krawędzi jezdni, bez oślepiania innych kierowców.

Oparte na kamerze system Adaptacyjnego Światła Zaczepnego Plus dostarcza informacje dotyczące oświetlenia. Jeśli wykryje oświetlone nadjeżdżające pojazdy lub pojazdy z przodu, elektronicznie steruje każdym z 24 wysokowydajnych LED w matrycy źródła światła tak, aby poszczególne obszary drogi były odpowiednio maskowane w zależności od konkretnej sytuacji. Funkcja sterowania reflektorami łączy matrycowe źródło światła z w pełni sprawdzoną technologią systemu światła inteligentnego LED, zwiększając tym samym precyzję dzisiejszych matrycowych źródeł światła i tworząc minimalną przerwę w świetle drogowym. To zapobiega oślepianiu innych kierowców, podczas gdy kierowcy CLS Coupé i CLS Shooting Brake zawsze korzystają z najlepszej możliwej – czyli najjaśniejszej – iluminacji drogi i jej poboczy. Funkcję oświetlenia drogowego można włączyć na stałe. Dzięki temu nowe reflektory MULTIBEAM LED otwierają nowe wymiary bezpieczeństwa, z których inni uczestnicy ruchu mogą korzystać wzajemnie.

Oprócz kamery na przedniej szybie, ten nowy system oświetleniowy wykorzystuje cztery jednostki sterujące na pojazd, które obliczają idealny wzór oświetlenia 100 razy na sekundę i szybko oraz indywidualnie kontrolują wszystkie 24 wysokowydajne diody LED w każdym precyzyjnym module LED. Każda dioda LED jest ściemniana w 255 stopniach.

Nowe reflektory MULTIBEAM LED zapewniają wyjątkowo szybkie i precyzyjne, antyoślepiające światło drogowe i oświetlają nawierzchnię drogi oraz jej krawędzie znacznie jaśniej w wielu sytuacjach.

Najlepsza widoczność na zakrętach i rondach

Oprócz wysokowydajnego, precyzyjnego modułu LED, każdy reflektor MULTIBEAM LED wyposażony jest także w moduł dla świateł mijania, który można obracać na zewnątrz o maksymalnie dwanaście stopni. Oferuje to aktywną funkcję świetlną, która jest również kontrolowana przez kamerę, o niespotykanych dotąd cechach. Na przykład, oferuje funkcję podglądu, która już obraca aktywną funkcję świetlną, zanim kierowca jeszcze nie skręcił kołami. Dzięki temu zapewnia optymalne oświetlenie zakrętu na wczesnym etapie. Aktywna funkcja oświetlenia już wraca do pozycji na wprost przed końcem zakrętu, w zależności od konkretnej sytuacji. Umożliwia to kierowcy wcześniejsze dostrzeganie niebezpieczeństw przy wjeżdżaniu i wyjeżdżaniu z zakrętów. Antycypacyjne sterowanie pozwala na dodatkowy zasięg od 30 do 60 metrów, w zależności od sytuacji na drodze.

Oświetlenie na rondzie jest również unikalne, aktywując funkcje oświetlenia zakrętu po lewej i prawej stronie przed wjazdem na rondo, aby zapewnić najlepszą widoczność z każdej strony na wczesnym etapie. System nawigacji dostarcza reflektorom informacje o lokalizacji rond na trasie.

Przyjazne powitanie: funkcja powrotu do domu

Jako urocza i nietypowa funkcja, nowe reflektory MULTIBEAM LED wykorzystują swoje wielofunkcyjne światłowody nie tylko jako światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i lampy sygnalizacyjne, ale także witają kierowcę, ożywiając ten światłowód przyjaznym niebieskim światłem po otwarciu pojazdu.

Sportowe wnętrze z nowoczesnym luksusem

Przestronność, nieskrępowana, sportowa elegancja, perfekcyjne rzemiosło i materiały najwyższej jakości wywierają stylistyczny wpływ na wnętrze rodziny CLS. Nowa generacja wzmacnia to wrażenie, podkreślając jeszcze bardziej sportowość, ekskluzywność i funkcjonalność.

Nowy, wolnostojący kolorowy wyświetlacz w jednostce sterującej, o przekątnej ekranu 20,3 cm (8 cali), dodaje nowoczesnego charakteru i pomoże zdefiniować współczesny wygląd deski rozdzielczej. Do innych nowości należy przeprojektowana kierownica sportowa z trzema ramionami oraz wiele wspaniałych detali, które podkreślają wysoką jakość wnętrza zarówno wizualnie, jak i dotykowo. Centralny panel sterujący w konsoli środkowej ma cztery przyciski zamiast poprzednich dwóch, co w wielu przypadkach wymaga mniej kroków obsługi. W przyszłości dostępnych będzie pięć atrakcyjnych kolorów wnętrza, sześć rodzajów wykończenia oraz różne rodzaje skór, w tym skórę Exclusive PASSION, oferujące wiele możliwości indywidualizacji.

Spełnianie osobistych preferencji

Nowa linia AMG Line Plus uzupełnia wcześniej dostępne linie designu i wyposażenia, czyli pakiet zewnętrzny Sport oraz linię AMG, rozszerzając możliwości personalizacji o bardzo sportowo zorientowaną wersję, która wyraźnie podkreśla dynamikę i ekskluzywność. Specjalny pakiet Night zaplanowano na koniec roku, aby dać klientom kolejne możliwości wyboru. Nowe pakiety wnętrz designo są również dostępne.

Efektywne, sportowe silniki

Ekscytująca dynamika i wzorcowa efektywność – to mocne strony pięciu silników dostępnych w nowej generacji klasy CLS. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Nowym modelem w tej klasie jest CLS 220 BlueTEC z czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym, który wyposażony jest w czwartą generację bezpośredniego wtrysku paliwa common rail, doładowanie dwustopniowe oraz technologię BlueTEC. Generuje moc 125 kW (170 KM) i oferuje maksymalny moment obrotowy wynoszący 400 Nm. Silnik wysokoprężny CLS 250 BlueTEC osiąga moc 150 kW (204 KM) oraz moment obrotowy 500 Nm. Silnik V6 w CLS 350 BlueTEC przewyższa te wartości, osiągając moc 190 kW (258 KM) i moment obrotowy 620 Nm.

Również nowym silnikiem jest silnik V6 benzynowy z doładowaniem w CLS 400 o pojemności 3,5 litra i podwójnym doładowaniu. Dzięki swojemu potencjałowi mocy i fenomenalnemu momentowi obrotowemu przy niskich obrotach silnika, ustanawia nowe standardy w swoim segmencie. W porównaniu do swojego poprzednika z silnikiem wolnossącym, generuje o 20 kW więcej, osiągając 245 kW (333 KM). Jego moment obrotowy wzrasta o 110 Nm do 480 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie obrotów silnika od 1200 do 4000 rpm. CLS 500 z mocą 300 kW (408 KM) i momentem obrotowym do 600 Nm prowadzi stawkę w zakresie mocy.

W przyszłości dostępne będą cztery modele z stałym napędem na wszystkie koła zamiast dwóch. Nowościami są CLS 250 BlueTEC 4MATIC i CLS 400 4MATIC.

Maksymalna moc i efektywność: silnik AMG 5.5-litra V8 z podwójnym doładowaniem

410 kW (557 KM) do 430 kW (585 KM) oraz 720 do 800 niutonometrów – silnik AMG 5.5-litra V8 z podwójnym doładowaniem należy do najbardziej efektywnych seryjnych silników ośmiocylindrowych na świecie, jeśli chodzi o szczytową moc, moment obrotowy i zużycie paliwa. CLS 63 AMG z mocą 410 kW (557 KM) i napędem na tylne koła zużywa 9,9 litra na 100 kilometrów (NEDC w cyklu mieszanym) (231 gramów CO2 na kilometr). Wersja z 410 kW i napędem na wszystkie koła AMG 4MATIC oraz model S z mocą 430 kW (585 KM) są nieznacznie wyższe i osiągają zużycie od 10,4 do 10,6 litrów na 100 km (243 do 248 gramów CO2/km). Wszystkie modele CLS 63 AMG spełniają już drugi stopień normy emisji EU6.

Nowa automatyczna skrzynia biegów z dziewięcioma biegami

Nowoczesna technologia pojawia się także w postaci 9G-TRONIC, pierwszej na świecie dziewięciobiegowej automatycznej skrzyni biegów z hydrodynamicznym konwerterem momentu obrotowego w segmencie premium, która jest wykorzystywana w modelach CLS 220 BlueTEC, CLS 250 BlueTEC, CLS 350 BlueTEC oraz CLS 500. Ta innowacja bazuje na mocnych stronach 7G-TRONIC PLUS, która dotychczas wyznaczała standardy w zakresie efektywności, komfortu i dynamiki. Dzięki dziewięciu biegom do przodu, 9G-TRONIC potrafi zmniejszyć zużycie paliwa, jednocześnie poprawiając komfort zmiany biegów i zwinność.

Typowy dla Mercedes wysoki poziom bezpieczeństwa

Aby zapewnić najwyższą klasę bezpieczeństwa dostępnego dla wszystkich, klasa CLS w przyszłości będzie wyposażona w szereg nowych systemów wspomagających, obok istniejących systemów wzbogaconych o nowe funkcje. Standardowe wyposażenie obejmuje COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, który może pomóc w zapobieganiu kolizjom tylnym – jeśli zajdzie taka potrzeba, poprzez autonomiczne hamowanie.

Nowoczesne systemy wsparcia z klasy S mogą być również opcjonalnie montowane. Należą do nich DISTRONIC PLUS z asystentem kierowania i pilotem Stop&Go, BAS PLUS z asystentem ruchu poprzecznego, PRE-SAFE® Brake z detekcją pieszych, PRE-SAFE® PLUS, Aktywny Asystent Martwego Pola, Aktywny Asystent Utrzymania Pasa Ruchu, Asystent Znaków Drogowych, Aktywny Asystent Parkowania z PARKTRONIC, w tym manewry parkowania równoległego oraz kamera 360°.

Optymalne połączenie

Nowa generacja multimedialna oferuje intuicyjną obsługę w modelu CLS Coupé oraz CLS Shooting Brake, w tym rozbudowane animacje i efekty wizualne, które przedstawiają wszystkie funkcje w jasny i atrakcyjny sposób.

Systemy infotainment Audio 20 CD lub opcjonalnie COMAND Online dostępne są w połączeniu z nowym, wolnostojącym wyświetlaczem w jednostce sterującej, o przekątnej ekranu 20,3 cm (8 cali). Oba umożliwiają nieograniczone przeglądanie internetu, gdy pojazd jest w stanie spoczynku. Warunkiem jest posiadanie telefonu komórkowego z funkcją Bluetooth® i opcją danych. Również nowym elementem jest zintegrowany interfejs mediów, który umożliwia podłączenie iPada® oraz iPhone’a®.

W połączeniu z COMAND Online można korzystać z aplikacji Mercedes-Benz, takich jak pogoda, lokalne wyszukiwanie GoogleTM z StreetView i Panoramio, pobieranie celu/trasy oraz Facebook, podczas jazdy. Możliwe jest także odtwarzanie audio i wideo z różnych źródeł, np. za pomocą Bluetooth®, z Apple iPoda® i iPhone’a®, z karty SD, pendrive’a USB lub płyty CD/DVD.

COMAND Online oferuje również system kontroli głosowej LINGUATRONIC; cyfrowa telewizja/radio są dostępne również jako opcja.

Nawigacja w nowoczesnym stylu

W wersji z przygotowaniem podstawowy system Audio 20 CD można uzupełnić o przyjazny dla użytkownika system nawigacji Garmin® MAP PILOT. Jego mocne strony to widoki 3D z dokładnym przedstawieniem ulic i budynków oraz fotorealistyczni asystenci na skrzyżowaniach i pasach ruchu. Oprogramowanie nawigacyjne oraz dane mapowe są przechowywane na karcie SD, która jest po prostu wkładana do dedykowanego gniazda w systemie Audio 20 CD z przygotowaniem do Garmin® MAP PILOT.

COMAND Online z szybką nawigacją opartą na dysku twardym 3D, wyświetlacz map topograficznych, fotorealistyczne budynki 3D i obrót mapy 3D oraz wyświetlanie obrazów satelitarnych NASA oferuje zdecydowanie wrażenia zmysłowe. Funkcje systemu obejmują animowany kompas i wyświetlanie map Google na jednostce sterującej. System nawigacji może także dostarczać informacje w czasie rzeczywistym dotyczące sytuacji na drogach, gdy otrzymuje dane o ruchu w COMAND Online za pośrednictwem internetu dzięki usłudze Live Traffic Information.

Telefony przez Bluetooth® z możliwością HD Voice jako standard

Podstawowy system Audio 20 CD oraz COMAND Online wspierają telefony HD Voice, które łączą telefon komórkowy z pojazdem za pomocą standardowego interfejsu Bluetooth®. HD Voice zapewnia znacznie lepszą jakość dźwięku. W połączeniu z telekomunikacyjną funkcją komfortu możliwe będzie także w przyszłości korzystanie z sieci LTE, jeśli używany jest kompatybilny smartfon z odpowiednią umową.

Mercedes connect me – nowe połączenie online z samochodem

400 4MATIC 7AT AWD (333 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3498 Cm3
Moc245 Kw @ 5250-6000 Rpm
333 Hp @ 5250-6000 Rpm
329 Bhp @ 5250-6000 Rpm
Moment obrotowy354 Lb-Ft @ 1200-4000 Rpm
480 Nm @ 1200-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/45 R 17
Długość194.4 In (4938 Mm)
Szerokość74.1 In (1882 Mm)
Wysokość55.8 In (1417 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/64 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit4.64 In (118 Mm)
Pojemność bagażnika16.8 Cuft (476 L)
Masa własna4045 Lbs (1835 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5115 Lbs (2320 Kg)
Spalanie miasto21.8 Mpg Us (10.8 L/100Km)
Spalanie trasa36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Średnie spalanie29.4 Mpg Us (8 L/100Km)
Emisja CO2187 G/Km

400 9AT RWD (333 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3498 Cm3
Moc245 Kw @ 5250-6000 Rpm
333 Hp @ 5250-6000 Rpm
329 Bhp @ 5250-6000 Rpm
Moment obrotowy354 Lb-Ft @ 1200-4000 Rpm
480 Nm @ 1200-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/45 R 17
Długość194.4 In (4938 Mm)
Szerokość74.1 In (1882 Mm)
Wysokość55.8 In (1417 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/64 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit4.64 In (118 Mm)
Pojemność bagażnika16.8 Cuft (476 L)
Masa własna3913 Lbs (1775 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4982 Lbs (2260 Kg)
Spalanie miasto23.5 Mpg Us (10 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Emisja CO2170 G/Km

500 4MATIC 7AT AWD (408 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4663 Cm3
Moc300 Kw @ 5000-5750 Rpm
408 Hp @ 5000-5750 Rpm
402 Bhp @ 5000-5750 Rpm
Moment obrotowy443 Lb-Ft @ 1600-4750 Rpm
601 Nm @ 1600-4750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/40 R 18
Długość194.4 In (4938 Mm)
Szerokość74.1 In (1882 Mm)
Wysokość55.8 In (1417 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/64 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit4.64 In (118 Mm)
Pojemność bagażnika16.8 Cuft (476 L)
Masa własna4277 Lbs (1940 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5346 Lbs (2425 Kg)
Spalanie miasto18.1 Mpg Us (13 L/100Km)
Spalanie trasa31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Średnie spalanie26.1 Mpg Us (9 L/100Km)
Emisja CO2224 G/Km

500 9AT RWD (408 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4663 Cm3
Moc300 Kw @ 5000-5750 Rpm
408 Hp @ 5000-5750 Rpm
402 Bhp @ 5000-5750 Rpm
Moment obrotowy443 Lb-Ft @ 1600-4750 Rpm
601 Nm @ 1600-4750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/40 R 18
Długość194.4 In (4938 Mm)
Szerokość74.1 In (1882 Mm)
Wysokość55.8 In (1417 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/64 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit4.64 In (118 Mm)
Pojemność bagażnika16.8 Cuft (476 L)
Masa własna4167 Lbs (1890 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5236 Lbs (2375 Kg)
Spalanie miasto20.1 Mpg Us (11.7 L/100Km)
Spalanie trasa35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Średnie spalanie27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Emisja CO2199 G/Km

220 BlueTEC 9AT RWD (170 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc125 Kw @ 3000-4200 Rpm
170 Hp @ 3000-4200 Rpm
168 Bhp @ 3000-4200 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1400-2800 Rpm
400 Nm @ 1400-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna152 Mph (245 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony245/45 R 17
Długość194.4 In (4938 Mm)
Szerokość74.1 In (1882 Mm)
Wysokość55.8 In (1417 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/64 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit4.64 In (118 Mm)
Pojemność bagażnika16.8 Cuft (476 L)
Masa własna3946 Lbs (1790 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5016 Lbs (2275 Kg)
Spalanie miasto42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Spalanie trasa57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Emisja CO2122 G/Km

250 BlueTEC 4MATIC 7AT AWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc150 Kw @ 3800 Rpm
204 Hp @ 3800 Rpm
201 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1600-1800 Rpm
500 Nm @ 1600-1800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna147 Mph (237 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony245/45 R 17
Długość194.4 In (4938 Mm)
Szerokość74.1 In (1882 Mm)
Wysokość55.8 In (1417 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/64 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit4.64 In (118 Mm)
Pojemność bagażnika16.8 Cuft (476 L)
Masa własna4134 Lbs (1875 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5203 Lbs (2360 Kg)
Spalanie miasto36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Spalanie trasa51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Średnie spalanie44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Emisja CO2140 G/Km

250 BlueTEC 9AT RWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc150 Kw @ 3800 Rpm
204 Hp @ 3800 Rpm
201 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1600-1800 Rpm
500 Nm @ 1600-1800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna150 Mph (241 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony245/45 R 17
Długość194.4 In (4938 Mm)
Szerokość74.1 In (1882 Mm)
Wysokość55.8 In (1417 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/64 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit4.64 In (118 Mm)
Pojemność bagażnika16.8 Cuft (476 L)
Masa własna4001 Lbs (1815 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5071 Lbs (2300 Kg)
Spalanie miasto42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Spalanie trasa57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Emisja CO2122 G/Km

350 BlueTEC 4MATIC 7AT AWD (251 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc185 Kw @ 3600 Rpm
252 Hp @ 3600 Rpm
248 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy457 Lb-Ft @ 1600-2400 Rpm
620 Nm @ 1600-2400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna152 Mph (245 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.7 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/45 R 17
Długość194.4 In (4938 Mm)
Szerokość74.1 In (1882 Mm)
Wysokość55.8 In (1417 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/64 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit4.64 In (118 Mm)
Pojemność bagażnika16.8 Cuft (476 L)
Masa własna4222 Lbs (1915 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5291 Lbs (2400 Kg)
Spalanie miasto31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Emisja CO2162 G/Km

350 BlueTEC 9AT RWD (258 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc190 Kw @ 3600 Rpm
258 Hp @ 3600 Rpm
255 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy457 Lb-Ft @ 1600-2400 Rpm
620 Nm @ 1600-2400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/45 R 17
Długość194.4 In (4938 Mm)
Szerokość74.1 In (1882 Mm)
Wysokość55.8 In (1417 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/64 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit4.64 In (118 Mm)
Pojemność bagażnika16.8 Cuft (476 L)
Masa własna4068 Lbs (1845 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5137 Lbs (2330 Kg)
Spalanie miasto36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Emisja CO2142 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.