To jeden z najrzadszych modeli Mercedes-Benz, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, a producent zaprezentował go na rynku w 1931 roku po wprowadzeniu reszty serii W07, znanej jako „Grosser Mercedes”.
W październiku 1930 roku niemiecki producent zaprezentował serię W07 na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu. Nazwa „Grosser Mercedes” (Wielki Mercedes) nie była przypadkowa, ponieważ luksusowy pojazd miał ponad 5,5 metra długości. Po wprowadzeniu wersji sedan, producent dodał w 1931 i 1932 roku modele Convertibles B, C, D i F. Najbardziej sportowym modelem był oczywiście Cabriolet B. Niestety, według doniesień, powstały tylko dwa egzemplarze tego auta. I to zrozumiałe, gdyż wkrótce świat przeszedł przez Wielką Depresję lat 30., a następnie II wojnę światową, która rozpoczęła się w 1938 roku.
W odróżnieniu od innych wersji kabrioletów 770, Cabriolet B zbudowano na krótkiej wersji nadwozia pojazdu. Dodatkowo, miał on tylko dwie długie drzwi. Z przodu zachowano ten sam wygląd, z radiatorem w kształcie litery V umieszczonym w cofniętej pozycji. Przed nim znajdowała się zakrzywiona belka podpierana łukowymi, rozszerzonymi błotnikami. Z tyłu Mercedes-Benz stworzył pochyloną tylną część dla bagażnika. Ponadto, producent oferował opcję zewnętrznego pojemnika jako bagażnika.
W kabinie znajdowały się fotele i panele drzwiowe pokryte skórą, a deska rozdzielcza była wykończona fornirem drewnianym. Podobnie jak w pozostałych modelach, Cabriolet B miał centralnie umieszczone wskaźniki. Dźwignia zmiany biegów umieszczona na podłodze była jedyną przeszkodą pomiędzy fotelami przednimi.