Mercedes-Benz zaprezentował S65 AMG w 2013 roku jako najsilniejszy niemiecki luksusowy sedan na rynku, mimo że nie był najszybszy.
Model został zaprezentowany jednocześnie na Tokyo Motor Show oraz Los Angeles International Auto Show i stanowił wersję najwyższą flagowego modelu niemieckiej marki premium. Był dostępny wyłącznie w wersji z przedłużonym rozstawem osi i napędem na tylną oś. Wśród ulepszeń, które wprowadzono w tej wersji, znalazły się system zawieszenia Magic Body Control, karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe oraz najlepsze opcje wydajnościowe opracowane przez AMG.
Z zewnątrz, S65 AMG zapowiadał swoje ambicje jako luksusowa limuzyna wysokich osiągów dzięki powiększonemu zderzakowi w stylu AMG z dolnym grillem w kształcie litery A. Po obu stronach znajdowały się wloty powietrza, które chłodziły masywne tarcze hamulcowe o średnicy 420 mm (16,5″). W przednich błotnikach, za nadkolami, umieszczono wyraźne chromowane emblematy „V12 Biturbo”. Z boków, 20-calowe felgi aluminiowe były obute w szerokie opony z przodu i z tyłu.
Wnętrze samochodu było luksusowo wykończone skórą. Większość opcji z pozostałych modeli klasy S, takich jak panoramiczny dach, system dźwiękowy Burmeister czy wyświetlacz TFT na desce rozdzielczej, była standardowo montowana w S65 AMG. Dodatkowo, wyświetlacz head-up pomagał kierowcy lepiej skupić się na drodze.
Z silnikiem o pojemności 6.0 litra pod maską i ceną w zakresie Bentley’a, S65 AMG był jednym z najszybszych luksusowych sedanów na świecie.
Dwanaście cylindrów, podwójne doładowanie, moc 463 kW (630 KM) oraz moment obrotowy wynoszący 1000 niutonmetrów – nowy Mercedes-Benz S65 AMG wyznacza nowe standardy jako najsilniejsze auto w swoim segmencie. Wyjątkowe osiągi i niespotykana dynamika to cechy charakterystyczne silnika AMG V12 o pojemności 6,0 litra. Zredukowane zużycie paliwa oraz spełnienie norm emisji spalin UE 6 sprawiają, że nowy sedan V12 jest gotowy na przyszłość. Zawieszenie sportowe AMG oparte na MAGIC BODY CONTROL standardowo wyposażone jest w ROAD SURFACE SCAN, czyli pierwszy na świecie system zawieszenia z „oczami”. Oczywiście, S65 AMG oferuje najwyższą ekskluzywność zarówno w designie, jak i specyfikacji wyposażenia. Dwie innowacje, wyświetlacz head-up oraz touchpad, stanowią dodatkowe udoskonalenia pod względem komfortu i bezpieczeństwa.
S65 AMG to jedyne wysokowydajne auto 12-cylindrowe od niemieckiego producenta premium – i ma bogatą historię: pierwsza generacja Mercedes-Benz S65 AMG została wprowadzona na rynek w 2003 roku, a druga generacja była produkowana od 2006 do 2013 roku.
Tobias Moers, przewodniczący zarządu Mercedes-AMG GmbH: „Wkrótce po udanym wprowadzeniu S63 AMG, prezentujemy nowy S65 AMG. Najwyższa ekskluzywność i niezrównana dynamika gwarantują wysoki potencjał fascynacji. Z trzecią generacją S65 AMG oferujemy naszym lojalnym i wymagającym klientom V12 unikalne auto o wysokich osiągach.”
Silnik AMG V12 o pojemności 6,0 litra generuje moc 463 kW (630 KM) z maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 1000 niutonmetrów – to wartości, które pozwalają S65 AMG prześcignąć wszystkie inne pojazdy w swoim segmencie. Ta przewaga jest podkreślona przez osiągi pojazdu: S65 AMG przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy, z maksymalną prędkością wynoszącą 250 km/h (elektronicznie ograniczoną). Mocne strony 12-cylindrowego silnika biturbo od Mercedes-AMG to łatwość przyspieszania w każdym zakresie prędkości oraz wyrafinowana praca z charakterystycznym dźwiękiem V12 typowym dla AMG. Krótko mówiąc: S65 AMG zachwyca swoją wyjątkową i elegancką wydajnością.
W porównaniu do poprzedniego modelu, zużycie paliwa zostało zmniejszone o 2,4 litra na 100 kilometrów (NEDC, łączone). Nowy Mercedes-Benz S65 AMG z zużyciem paliwa wynoszącym 11,9 litra na 100 kilometrów (NEDC, łączone) jest najbardziej oszczędnym w paliwie 12-cylindrowym sportowym sedanem na świecie pod względem mocy i momentu obrotowego. Najwyżej położony model 12-cylindrowy już teraz spełnia wymagania normy emisji spalin EU6, która wejdzie w życie dopiero w 2015 roku.
Najważniejsze cechy techniczne silnika AMG V12 o pojemności 6,0 litra:
Podwójne doładowanie
Aluminiowa misa korbowa
Forgowany wał korbowy z wysokogatunkowej stali
Wieloiskrowe zapłony z 12 jednostkami zapłonu podwójnego
Chłodnica powietrza do wody z obiegiem niskotemperaturowym
Zarządzanie alternatorem
Funkcja ECO stop/start
Ekskluzywna pokrywa silnika z włókna węglowego z emblematem silnika AMG
Otwierając maskę, ujawnia się ekskluzywna pokrywa silnika z włókna węglowego/aluminium, co jest kolejnym dowodem wyjątkowego statusu silnika AMG V12 o pojemności 6,0 litra. Dwa logotypy AMG po lewej i prawej stronie wraz z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa tworzą trwałe wrażenie. Silnik 12-cylindrowy jest składany ręcznie w zakładzie produkcyjnym AMG zgodnie z rygorystycznymi standardami jakości zgodnie z filozofią „jeden człowiek, jeden silnik”. Oprócz potwierdzenia wyjątkowej precyzji i jakości produkcji, emblemat silnika AMG z podpisem technika silnikowego pod gwiazdą Mercedesa stanowi niezaprzeczalny dowód bezkonkurencyjnego DNA marki Mercedes-Benz w segmencie aut o wysokich osiągach.
AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC
Podobnie jak w poprzednim SL 65 AMG, AMG łączy silnik V12 o pojemności 6,0 litra z systemem AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC. W przeciwieństwie do bezpośredniego poprzednika S65 AMG, który miał automatyczną skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT pięciobiegową, siedmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów z szerokim zakresem przełożenia zapewnia wyraźnie niższy poziom obrotów silnika. To kluczowy wkład w zmniejszenie zużycia paliwa przez pojazd. Efektywność napędu jest dodatkowo znacząco poprawiona dzięki konwerterowi oszczędzającemu paliwo, łożyskom o zmniejszonej tarci i zarządzaniu ciepłem oleju w skrzyni biegów.
AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC ma trzy indywidualne programy jazdy, które można wybierać jednym naciśnięciem przycisku w konsoli centralnej: Controlled Efficiency (C), Sport (S) i Manual (M). W trybach S i M nacisk kładzie się na sportowość: maksymalne emocje w połączeniu z prawdziwie odczuwalną dynamiką są zapewnione przez krótkie, precyzyjnie zdefiniowane obcięcia zapłonu i wtrysku podczas zmiany biegów pod pełnym obciążeniem; skraca to czasy zmiany biegów i nadaje dźwiękom zmiany biegów bardziej emocjonalny ton. Funkcja ECO stop/start jest zawsze aktywowana w trybie skrzyni biegów „C”.
Akumulator litowo-jonowy redukuje wagę o ponad 20 kilogramów
Podobnie jak S63 AMG, S65 AMG jest wyposażony w akumulator litowo-jonowy. Ta innowacyjna technologia oferuje liczne zalety w porównaniu do konwencjonalnego konceptu akumulatora: o pojemności 78 Ah, akumulator litowo-jonowy zastępuje zarówno akumulator rozruchowy, jak i zapasowy – co skutkuje oszczędnościami wagi przekraczającymi 20 kilogramów. Akumulator wysokowydajny jest stosunkowo odporny na niskie temperatury i ma kompaktowe wymiary. S63 AMG i S65 AMG są pierwszymi seryjnie produkowanymi pojazdami na świecie z takim konceptem akumulatora.
Sportowe zawieszenie AMG z MAGIC BODY CONTROL
Mercedes-Benz S65 AMG standardowo wyposażony jest w sportowe zawieszenie AMG oparte na MAGIC BODY CONTROL. Nowa klasa S to pierwszy samochód na świecie, który potrafi z wyprzedzeniem rozpoznać nierówności nawierzchni. Jeśli ROAD SURFACE SCAN wykryje takie nierówności za pomocą kamery stereo, MAGIC BODY CONTROL z wyprzedzeniem dostosowuje zawieszenie do sytuacji. Kierowca może wybierać pomiędzy trybami „Comfort” i „Sport” dla ustawienia zawieszenia. Specjalna elastokinematyka AMG na przedniej osi 4-link i niezależne zawieszenie wielowahaczowe z tyłu zapewniają większą bezpośredniość podczas dynamicznego stylu jazdy, podczas gdy sportowe zawieszenie AMG oparte na MAGIC BODY CONTROL zapewnia słynny komfort Mercedes na długich trasach.
S65 AMG standardowo wyposażony jest w ESP® Dynamic Cornering Assist. Skierowane interwencje hamowania na wewnętrzne tylne koło prowadzą do zdefiniowanego pokonywania zakrętów i zapewniają większą zwinność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Nie ma irytującego podsterowności podczas wchodzenia w zakręty.
Wrażliwe na prędkość sportowe kierownice AMG z zmiennym przełożeniem
Elektryczna, wrażliwa na prędkość sportowa kierownica AMG z zmiennym przełożeniem to doskonałe uzupełnienie, które znacznie poprawia prowadzenie pojazdu i zwinność, jednocześnie zachowując bezpieczeństwo jazdy przy dużych prędkościach. W trybie zawieszenia „Comfort” sportowa kierownica AMG zwiększa komfort, zapewniając większą pomoc w skręcie. Z kolei, jeśli wybrany zostanie tryb „Sport”, kierowca odczuwa bardziej sportową sztywność w pomocy przy skręcaniu. Wstępnie zaprogramowane krzywe pomocy wzmocnienia poprawiają informacje zwrotne z nawierzchni drogowej i precyzję kierownicy.
Koła aluminiowe AMG oparte na zaawansowanej konstrukcji lekkiej
Po raz pierwszy S65 AMG jest dostępny wyłącznie z obręczami z lekkiego stopu AMG. Taka konstrukcja zmniejsza wagę przy jednoczesnym zwiększeniu wytrzymałości. Rezultatem są mniejsze masy niesprzężone, co daje korzyści w zakresie prowadzenia i reakcji elementów sprężyn i tłumienia. Standardowo Mercedes-Benz S65 AMG wyposażony jest w obręcze z lekkiego stopu AMG o wielu szprychach, ceramiczne, wysoko polerowane – przód: 8.5 x 20, tył: 9.5 x 20, rozmiary opon 255/40 R 20 i 285/35 R 20.
Koła z wieloma szprychami można uznać za reinterpretację tradycyjnych kół z szprychami z lat 30. – takich jak te używane w legendarnym samochodzie marzeń Mercedes 540 K. Eksluzywne obręcze odlewne w S65 AMG fascynują swoim wyjątkowym designem: każda z 16 szprych jest skręcona, co sprawia, że kontury odbijające światło promieniują do centrum piasty koła. Efekt: koło sprawia wrażenie jeszcze większego. Dodatkowy, wysokiej jakości detal to wkręcana, w pełni zintegrowana pokrywa śruby mocującej z wytrzymałego metalu. Jej kształt przypomina typ mocowania stosowany w motorsporcie. Wzór umożliwia również niezakłócony widok na wysokowydajny system hamulcowy AMG.
Niezrównana wizualna przewaga obręczy odlewnej AMG wynika z skomplikowanego procesu wykończenia: początkowe polerowanie jest następnie uzupełniane ręcznym szlifowaniem obręczy z lekkiego stopu. Dwie fazy polerowania przy użyciu różnych granulek szlifujących zapewniają pożądany głęboki połysk. Po oczyszczeniu, koło poddawane jest ostatecznej obróbce, w tym zabezpieczeniu przezroczystym lakierem.
Alternatywnie, dostępne są trzy inne obręcze odlewne AMG o tym samym rozmiarze. Deska 10-szprychowa jest dostępna w kolorze szarym tytanowym i polerowana lub malowana na matowo czarno z błyszczącą krawędzią obręczy – a także ma wkręcaną, w pełni zintegrowaną pokrywę śruby mocującej z wytrzymałego metalu. Alternatywnie, dostępne są obręcze odlewne AMG w układzie 5-podwójnych szprych w kolorze szarym tytanowym z błyszczącym wykończeniem oraz czarną pokrywą śruby mocującej.
Ceramika AMG w systemie hamulcowym jako opcja
Ekstremalnie krótkie drogi hamowania i szybkie wytracanie prędkości to standard w każdym samochodzie wysokowydajnym AMG. S63 AMG nie jest wyjątkiem, ponieważ jest wyposażony w zoptymalizowany pod kątem wagi system hamulcowy AMG o wysokich osiągach. Oferowana jest również opcja systemu ceramicznego hamulca kompozytowego AMG. Lżejsza konstrukcja o ponad 20% zapewnia mniejsze masy niesprzężone oraz poprawioną dynamikę jazdy, zwinność i komfort jazdy. Dodatkowo system ma dłuższą żywotność, większą odporność na korozję oraz wyższą stabilność temperaturową. System ceramicznych hamulców o wysokich osiągach AMG ma z przodu tarcze hamulcowe o średnicy 420 milimetrów i jest rozpoznawalny dzięki logo „AMG Carbon Ceramic” na specjalnie pomalowanych zaciskach hamulcowych.
Design: Zmysłowa przejrzystość w połączeniu z dynamiką i ekskluzywnością
S65 AMG pokazuje swój wyjątkowy status nie tylko w zakresie technologii, ale także designu. Zmysłowa przejrzystość typowa dla Mercedes-Benz, z klasyczną architekturą i płynnie opadającym profilem, została połączona z wyrazistymi elementami typowymi dla AMG. Luksusowy i dostojny, potężny i ekskluzywny, dynamiczny i prestiżowy – S65 AMG to prawdziwy magnes na spojrzenia z pewną obecnością. Duża, pionowa i wyraźnie trójwymiarowa kratka chłodnicy V12 z sześcioma podwójnymi lamelami w wysokopołyskowym chromie podkreśla specjalny status pojazdu. Ekscytujący kontrast stanowią przednie zderzaki z trzema dużymi wlotami powietrza do chłodzenia. Przednia sekcja sportowa ma typowe dla AMG uproszczone „A”, co podkreśla potężną ekskluzywność Mercedes-Benz S65 AMG.
Wysoki połysk chromu – ten element wzornictwa jest używany w ekskluzywny sposób w S65 AMG. Efektowne wrażenie, szczególnie w połączeniu z ciemnymi kolorami karoserii, gwarantują kratki i flici (deflektory powietrza) na bocznych wlotach powietrza. Trójwymiarowy przedni splitter w wysokopołyskowym chromie zmniejsza siłę nośną na przedniej osi, a szczelina nad przednim splitterem zapewnia skuteczny przepływ powietrza do oddzielnego chłodnicy oleju silnikowego za nim. W wysokim połysku chromowym znajdują się również wstawki w panelach bocznych i wykończenie w wysokopołyskowej czarnej wstawki dyfuzora z tyłu. Klienci, którzy cenią sobie bardziej stonowany wygląd, mogą zamówić kratki i flici w wysokim połysku czarnym.
Dodatkowe ekskluzywne cechy designu to oznaczenia „V12 BITURBO” na błotnikach oraz emblemat modelu „S65 AMG” na klapie bagażnika – oba w nowej, nowoczesnej typografii. Sportowy układ wydechowy AMG z dwoma osobnymi podwójnymi końcówkami chromowanymi fascynuje zarówno wizualnie, jak i akustycznie.
Ekscytujące wyposażenie oraz wykończenie w najwyższej jakości we wnętrzu
Ekskluzywność i luksus, połączone z wyraźnie sportowymi elementami designu – wnętrze S65 AMG fascynuje wyjątkowym odczuciem, materiałami najwyższej jakości oraz wykwintną jakością. Charakterystyczne cechy to tapicerka w ekskluzywnej skórze nappa z układem tapicerki w wyjątkowym wzorze diamentowym. Wyraźnie zarysowane perforacje w skórze tapicerskiej sportowych foteli AMG stanowią specjalny akcent: w miejscach kontrastowego przeszycia celowo nie ma perforacji w skórze nappa. Rezultatem są niezwykle estetyczne szwy i niezrównane wrażenie jakości. Inne cechy pakietu Exclusive to podsufitka skórzana z nappa, skórzane wykończenie deski rozdzielczej, środkowe panele drzwi w diamentowym wzorze, skórzane uchwyty na dach, dodatkowe drewniane wykończenia oraz podświetlane w białym kolorze stalowe panele progowe AMG. Klienci zamawiający tapicerkę z ekskluzywnej skóry nappa mogą wybierać spośród kolorów czarnego, satynowego beżu/kawowego, orzechowego/czarnego, porcelanowego/czarnego i szarego kryształowego/klasowego.
Ekskluzywnie opracowane fotele sportowe AMG gwarantują optymalny komfort na długie trasy. Standardowo dostępna jest elektryczna regulacja, funkcja pamięci, ogrzewanie foteli i klimatyzacja. Dodatkowym atutem są nowe kształty siedzisk i oparć, które poprawiają boczne wsparcie podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Wysokiej jakości emblematy AMG na wszystkich czterech oparciach foteli są częścią standardowego wyposażenia, podczas gdy wytłoczone emblematy AMG znajdują się na przednim i – w przypadku indywidualnych tylnych siedzeń – również na środkowej konsoli z tyłu. Dalsze emblematy AMG są umieszczone na wykończeniu oparć siedzeń.
Dwu-spokowe kierownice sportowe AMG pozwalają na doskonałą kontrolę pojazdu. Wyraźnie zarysowany pierścień kierownicy pokryty jest skórą nappa, a w obszarze chwytu umieszczono skórę z perforacjami. Wstawka jest wyposażona w charakterystyczne napisy AMG. Aluminium zmieniające biegi pozwala na ręczne wybieranie biegów. Po prawej stronie kierownicy sportowej AMG, pomiędzy otworami wentylacyjnymi, znajduje się wysokiej jakości analogowy zegar w ekskluzywnym designie IWC: ma trójwymiarowe, frezowane metalowe wskazówki oraz prawdziwe metalowe aplikacje na tarczy. Wysokiej jakości chromowane uchwyty drzwiowe z logo AMG dopełniają ekskluzywne wnętrze S65 AMG.
Zestaw przyrządów AMG z animowanymi okrągłymi wskaźnikami
Zestaw przyrządów AMG z dwoma animowanymi okrągłymi wskaźnikami wyświetlany jest na wysokorozdzielczym wyświetlaczu TFT. Oprócz charakterystycznych napisów AMG i wskazówek w kolorze czerwonym/srebrnym, typowy dla AMG wygląd obejmuje logo AMG w prędkościomierzu z skalą 360 km/h (po lewej) oraz napis „V12 BITURBO” w obrotomierzu (po prawej). Animowany ekran startowy AMG wyświetlany jest na prawej części wyświetlacza. Główne menu AMG zawiera cyfrowy prędkościomierz oraz stały wyświetlacz biegu w górnej części. W trybie skrzyni biegów „M” kierowca jest również informowany o konieczności wykonania zmiany biegu tuż przed osiągnięciem limitu obrotów. Dwa dodatkowe okrągłe wskaźniki informują o temperaturach oleju silnikowego i oleju w skrzyni biegów, gdy kierowca wybiera „Rozgrzej” w menu AMG. „Set Up” wyświetla tryb skrzyni biegów oraz zawieszenia, jak również aktywowany tryb ESP®. Informacje wizualne przedstawiane są w formie animowanej Mercedesa-Benz S65 AMG na wyświetlaczu TFT pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem.
Wyświetlacz head-up dla zwiększonego komfortu i bezpieczeństwa
Dwa nowe innowacyjne rozwiązania są standardowo montowane w S65 AMG: wyświetlacz head-up oraz touchpad. Wyświetlacz head-up projektuje ważne informacje, takie jak prędkość pojazdu, ograniczenia prędkości, informacje o nawigacji, znaki drogowe oraz dane z DISTRONIC PLUS na przednią szybę. Wirtualny wyświetlacz w kolorze o wymiarach 21 x 7 centymetrów wydaje się unosić na masce w odległości około dwóch metrów od kierowcy. Oznacza to, że wyświetlacz head-up jest idealnie umiejscowiony w polu widzenia kierowcy. Jest on w stanie przyswoić istotne informacje bez konieczności odwracania wzroku od drogi przed nim. Dodatkowo wyświetlacz pokazuje cyfrową prędkość, obroty silnika oraz aktualnie wybrany bieg. W trybie ręcznej skrzyni biegów wyświetlane jest zabarwione pole zmiany biegów oraz możliwe biegi do ręcznej zmiany.
Jasność wyświetlacza o wysokim kontraście jest automatycznie dostosowywana do warunków oświetleniowych. Kierowca może również dostosować jasność według własnych preferencji. Położenie wyświetlacza head-up na przedniej szybie jest regulowane pod względem wysokości i może być zapisywane za pomocą funkcji pamięci.
Innowacyjny touchpad dla znacznie łatwiejszej obsługi
Nowy, innowacyjny touchpad Mercedes-Benz znacznie ułatwia obsługę radia, telefonu i systemu nawigacji. W przeciwieństwie do konwencjonalnych systemów, touchpad umożliwia obsługę wszystkich funkcji infotainment. Powierzchnia wejściowa ma rozmiar około 6,5 x 4,5 centymetra i jest zintegrowana z podłokietnikiem z pokrywą dla klawiatury. Touchpad można obsługiwać w ten sam sposób, co smartfon lub tablet: rozpoznaje gesty jednego i dwóch palców, gesty przesuwnych oraz gesty powiększania poprzez intuicyjne rozszerzanie i zwężanie palców. Możliwe jest również wpisywanie liter, cyfr oraz znaków specjalnych ręcznie. Każdy język dostępny w COMAND Online jest możliwy do użycia. Touchpad zaprojektowano z wysokiej jakości powierzchni w wysokim połysku czarnym i srebrnym.
Powierzchnia sterująca nowego touchpada jest zintegrowana w podłokietniku centralnej jednostki sterującej, co pozwala na bezpieczne i komfortowe wprowadzanie danych. Za powierzchnią dotykową znajdują się trzy przyciski dotykowe, które można szybko i bezpośrednio wykorzystać do sterowania ważnymi funkcjami: funkcja powrotu, menu ulubionych, szybkie menu audio. Użytkownik otrzymuje wyraźny feedback dotykowy podczas obsługi powierzchni sterującej touchpada i przycisków. Innym wyróżniającym się elementem jest nowa funkcja rozpoznawania odpoczynku ręki: sygnał sensorowy trójwymiarowy jest oceniany w celu wykrycia, czy ręka kierowcy po prostu spoczywa na podłokietniku, czy rzeczywiście wprowadza dane jednym lub dwoma palcami. To zapobiega błędnym wprowadzeniom i poprawia bezpieczeństwo obsługi. Kierowca może w dowolnym momencie wybrać preferowaną metodę wprowadzania. Alternatywnie do touchpada, kierowca może także użyć kontrolera COMAND oraz LINGUATRONIC do kontroli radia, telefonu i systemu nawigacji.
W standardowym wyposażeniu S65 AMG (wybór):
Pakiet AIR-BALANCE
Dywaniki podłogowe AMG w pełnym kawałku, z wykończeniem w skórze nappa i emblematem AMG z metalowym wykończeniem
Sportowe pedały AMG ze szczotkowanej stali nierdzewnej z gumowymi wstawkami
Oświetlenie ambiowe
ATTENTION ASSIST
System dźwięku przestrzennego Burmester® wysokiej klasy 3D
Pakiet kierowcy
Pakiet ekskluzywny
COMAND Online
Pakiet asystenta jazdy Plus
Pakiet KEYLESS-GO
Telefony wygody
10 głośników z Frontbass
System oświetleniowy LED Intelligent Light
MAGIC VISION CONTROL
Interfejs multimedialny
Lakier metaliczny
Panoramiczny szklany dach
Pakiet parkingowy
PRE-SAFE® PLUS
System ostrzegający przed utratą ciśnienia w oponach
Elektrycznie regulowane tylne fotele
Pakiet komfortu siedzeń, w tym funkcja masażu ENERGIZING
SPLITVIEW
Pakiet ochrony przeciwsłonecznej
Ekskluzywny pakiet wykończenia
Liczne możliwości personalizacji są dostępne z AMG Performance Studio (wybór):
Pakiet zewnętrzny włókna węglowego AMG
Ceramiczny system hamulcowy AMG o wysokich osiągach
Sportowa kierownica AMG w skórze nappa/DINAMICA, czarna
Wykończenie AMG z włókna węglowego/czarnego fortepianu
Malowane na czerwono zaciski hamulcowe
Dodatkowe opcje (wybór):
Kamera 360°
Telefony biznesowe z tyłu
Pakiety wyposażenia designo
Fotel wykonawczy
First-Class Suite z tyłu
Indywidualny system rozrywkowy z tyłu
Składane stoliki z tyłu
Pakiet komfortu cieplnego
Inteligentny napęd: nowe standardy w bezpieczeństwie
S65 AMG również wyznacza nowe standardy w zakresie aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa: to, co rozpoczęto z PRE-SAFE® dziesięć lat temu i kontynuowano z DISTRONIC PLUS, prowadzi teraz do nowego wymiaru jazdy. Komfort i bezpieczeństwo połączyły się w jedno. Mercedes-Benz nazywa to „Inteligentnym Napędem”. Nowe systemy sprawiają, że nowa Klasa S jest jeszcze bardziej komfortowa i bezpieczna:
Tylny pakiet PRE-SAFE®
Night View Assist Plus
Światowa premiera w listopadzie 2013 roku, wprowadzenie na rynek w 2014 roku