MERCEDES BENZ S 65 AMG (W222) 2013-2017

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MERCEDES BENZ S 65 AMG (W222) 2013-2017

Przejdź do galerii zdjęćMERCEDES BENZ S 65 AMG (W222) 2013-2017

Mercedes-Benz zaprezentował S65 AMG w 2013 roku jako najsilniejszy niemiecki luksusowy sedan na rynku, mimo że nie był najszybszy.

Model został zaprezentowany jednocześnie na Tokyo Motor Show oraz Los Angeles International Auto Show i stanowił wersję najwyższą flagowego modelu niemieckiej marki premium. Był dostępny wyłącznie w wersji z przedłużonym rozstawem osi i napędem na tylną oś. Wśród ulepszeń, które wprowadzono w tej wersji, znalazły się system zawieszenia Magic Body Control, karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe oraz najlepsze opcje wydajnościowe opracowane przez AMG.

Z zewnątrz, S65 AMG zapowiadał swoje ambicje jako luksusowa limuzyna wysokich osiągów dzięki powiększonemu zderzakowi w stylu AMG z dolnym grillem w kształcie litery A. Po obu stronach znajdowały się wloty powietrza, które chłodziły masywne tarcze hamulcowe o średnicy 420 mm (16,5″). W przednich błotnikach, za nadkolami, umieszczono wyraźne chromowane emblematy „V12 Biturbo”. Z boków, 20-calowe felgi aluminiowe były obute w szerokie opony z przodu i z tyłu.

Wnętrze samochodu było luksusowo wykończone skórą. Większość opcji z pozostałych modeli klasy S, takich jak panoramiczny dach, system dźwiękowy Burmeister czy wyświetlacz TFT na desce rozdzielczej, była standardowo montowana w S65 AMG. Dodatkowo, wyświetlacz head-up pomagał kierowcy lepiej skupić się na drodze.

Z silnikiem o pojemności 6.0 litra pod maską i ceną w zakresie Bentley’a, S65 AMG był jednym z najszybszych luksusowych sedanów na świecie.

Dwanaście cylindrów, podwójne doładowanie, moc 463 kW (630 KM) oraz moment obrotowy wynoszący 1000 niutonmetrów – nowy Mercedes-Benz S65 AMG wyznacza nowe standardy jako najsilniejsze auto w swoim segmencie. Wyjątkowe osiągi i niespotykana dynamika to cechy charakterystyczne silnika AMG V12 o pojemności 6,0 litra. Zredukowane zużycie paliwa oraz spełnienie norm emisji spalin UE 6 sprawiają, że nowy sedan V12 jest gotowy na przyszłość. Zawieszenie sportowe AMG oparte na MAGIC BODY CONTROL standardowo wyposażone jest w ROAD SURFACE SCAN, czyli pierwszy na świecie system zawieszenia z „oczami”. Oczywiście, S65 AMG oferuje najwyższą ekskluzywność zarówno w designie, jak i specyfikacji wyposażenia. Dwie innowacje, wyświetlacz head-up oraz touchpad, stanowią dodatkowe udoskonalenia pod względem komfortu i bezpieczeństwa.

S65 AMG to jedyne wysokowydajne auto 12-cylindrowe od niemieckiego producenta premium – i ma bogatą historię: pierwsza generacja Mercedes-Benz S65 AMG została wprowadzona na rynek w 2003 roku, a druga generacja była produkowana od 2006 do 2013 roku.

Tobias Moers, przewodniczący zarządu Mercedes-AMG GmbH: „Wkrótce po udanym wprowadzeniu S63 AMG, prezentujemy nowy S65 AMG. Najwyższa ekskluzywność i niezrównana dynamika gwarantują wysoki potencjał fascynacji. Z trzecią generacją S65 AMG oferujemy naszym lojalnym i wymagającym klientom V12 unikalne auto o wysokich osiągach.”

Silnik AMG V12 o pojemności 6,0 litra generuje moc 463 kW (630 KM) z maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 1000 niutonmetrów – to wartości, które pozwalają S65 AMG prześcignąć wszystkie inne pojazdy w swoim segmencie. Ta przewaga jest podkreślona przez osiągi pojazdu: S65 AMG przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy, z maksymalną prędkością wynoszącą 250 km/h (elektronicznie ograniczoną). Mocne strony 12-cylindrowego silnika biturbo od Mercedes-AMG to łatwość przyspieszania w każdym zakresie prędkości oraz wyrafinowana praca z charakterystycznym dźwiękiem V12 typowym dla AMG. Krótko mówiąc: S65 AMG zachwyca swoją wyjątkową i elegancką wydajnością.

W porównaniu do poprzedniego modelu, zużycie paliwa zostało zmniejszone o 2,4 litra na 100 kilometrów (NEDC, łączone). Nowy Mercedes-Benz S65 AMG z zużyciem paliwa wynoszącym 11,9 litra na 100 kilometrów (NEDC, łączone) jest najbardziej oszczędnym w paliwie 12-cylindrowym sportowym sedanem na świecie pod względem mocy i momentu obrotowego. Najwyżej położony model 12-cylindrowy już teraz spełnia wymagania normy emisji spalin EU6, która wejdzie w życie dopiero w 2015 roku.

Najważniejsze cechy techniczne silnika AMG V12 o pojemności 6,0 litra:

Podwójne doładowanie
Aluminiowa misa korbowa
Forgowany wał korbowy z wysokogatunkowej stali
Wieloiskrowe zapłony z 12 jednostkami zapłonu podwójnego
Chłodnica powietrza do wody z obiegiem niskotemperaturowym
Zarządzanie alternatorem
Funkcja ECO stop/start

Ekskluzywna pokrywa silnika z włókna węglowego z emblematem silnika AMG

Otwierając maskę, ujawnia się ekskluzywna pokrywa silnika z włókna węglowego/aluminium, co jest kolejnym dowodem wyjątkowego statusu silnika AMG V12 o pojemności 6,0 litra. Dwa logotypy AMG po lewej i prawej stronie wraz z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa tworzą trwałe wrażenie. Silnik 12-cylindrowy jest składany ręcznie w zakładzie produkcyjnym AMG zgodnie z rygorystycznymi standardami jakości zgodnie z filozofią „jeden człowiek, jeden silnik”. Oprócz potwierdzenia wyjątkowej precyzji i jakości produkcji, emblemat silnika AMG z podpisem technika silnikowego pod gwiazdą Mercedesa stanowi niezaprzeczalny dowód bezkonkurencyjnego DNA marki Mercedes-Benz w segmencie aut o wysokich osiągach.

AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC

Podobnie jak w poprzednim SL 65 AMG, AMG łączy silnik V12 o pojemności 6,0 litra z systemem AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC. W przeciwieństwie do bezpośredniego poprzednika S65 AMG, który miał automatyczną skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT pięciobiegową, siedmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów z szerokim zakresem przełożenia zapewnia wyraźnie niższy poziom obrotów silnika. To kluczowy wkład w zmniejszenie zużycia paliwa przez pojazd. Efektywność napędu jest dodatkowo znacząco poprawiona dzięki konwerterowi oszczędzającemu paliwo, łożyskom o zmniejszonej tarci i zarządzaniu ciepłem oleju w skrzyni biegów.

AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC ma trzy indywidualne programy jazdy, które można wybierać jednym naciśnięciem przycisku w konsoli centralnej: Controlled Efficiency (C), Sport (S) i Manual (M). W trybach S i M nacisk kładzie się na sportowość: maksymalne emocje w połączeniu z prawdziwie odczuwalną dynamiką są zapewnione przez krótkie, precyzyjnie zdefiniowane obcięcia zapłonu i wtrysku podczas zmiany biegów pod pełnym obciążeniem; skraca to czasy zmiany biegów i nadaje dźwiękom zmiany biegów bardziej emocjonalny ton. Funkcja ECO stop/start jest zawsze aktywowana w trybie skrzyni biegów „C”.

Akumulator litowo-jonowy redukuje wagę o ponad 20 kilogramów

Podobnie jak S63 AMG, S65 AMG jest wyposażony w akumulator litowo-jonowy. Ta innowacyjna technologia oferuje liczne zalety w porównaniu do konwencjonalnego konceptu akumulatora: o pojemności 78 Ah, akumulator litowo-jonowy zastępuje zarówno akumulator rozruchowy, jak i zapasowy – co skutkuje oszczędnościami wagi przekraczającymi 20 kilogramów. Akumulator wysokowydajny jest stosunkowo odporny na niskie temperatury i ma kompaktowe wymiary. S63 AMG i S65 AMG są pierwszymi seryjnie produkowanymi pojazdami na świecie z takim konceptem akumulatora.

Sportowe zawieszenie AMG z MAGIC BODY CONTROL

Mercedes-Benz S65 AMG standardowo wyposażony jest w sportowe zawieszenie AMG oparte na MAGIC BODY CONTROL. Nowa klasa S to pierwszy samochód na świecie, który potrafi z wyprzedzeniem rozpoznać nierówności nawierzchni. Jeśli ROAD SURFACE SCAN wykryje takie nierówności za pomocą kamery stereo, MAGIC BODY CONTROL z wyprzedzeniem dostosowuje zawieszenie do sytuacji. Kierowca może wybierać pomiędzy trybami „Comfort” i „Sport” dla ustawienia zawieszenia. Specjalna elastokinematyka AMG na przedniej osi 4-link i niezależne zawieszenie wielowahaczowe z tyłu zapewniają większą bezpośredniość podczas dynamicznego stylu jazdy, podczas gdy sportowe zawieszenie AMG oparte na MAGIC BODY CONTROL zapewnia słynny komfort Mercedes na długich trasach.

S65 AMG standardowo wyposażony jest w ESP® Dynamic Cornering Assist. Skierowane interwencje hamowania na wewnętrzne tylne koło prowadzą do zdefiniowanego pokonywania zakrętów i zapewniają większą zwinność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Nie ma irytującego podsterowności podczas wchodzenia w zakręty.

Wrażliwe na prędkość sportowe kierownice AMG z zmiennym przełożeniem

Elektryczna, wrażliwa na prędkość sportowa kierownica AMG z zmiennym przełożeniem to doskonałe uzupełnienie, które znacznie poprawia prowadzenie pojazdu i zwinność, jednocześnie zachowując bezpieczeństwo jazdy przy dużych prędkościach. W trybie zawieszenia „Comfort” sportowa kierownica AMG zwiększa komfort, zapewniając większą pomoc w skręcie. Z kolei, jeśli wybrany zostanie tryb „Sport”, kierowca odczuwa bardziej sportową sztywność w pomocy przy skręcaniu. Wstępnie zaprogramowane krzywe pomocy wzmocnienia poprawiają informacje zwrotne z nawierzchni drogowej i precyzję kierownicy.

Koła aluminiowe AMG oparte na zaawansowanej konstrukcji lekkiej

Po raz pierwszy S65 AMG jest dostępny wyłącznie z obręczami z lekkiego stopu AMG. Taka konstrukcja zmniejsza wagę przy jednoczesnym zwiększeniu wytrzymałości. Rezultatem są mniejsze masy niesprzężone, co daje korzyści w zakresie prowadzenia i reakcji elementów sprężyn i tłumienia. Standardowo Mercedes-Benz S65 AMG wyposażony jest w obręcze z lekkiego stopu AMG o wielu szprychach, ceramiczne, wysoko polerowane – przód: 8.5 x 20, tył: 9.5 x 20, rozmiary opon 255/40 R 20 i 285/35 R 20.

Koła z wieloma szprychami można uznać za reinterpretację tradycyjnych kół z szprychami z lat 30. – takich jak te używane w legendarnym samochodzie marzeń Mercedes 540 K. Eksluzywne obręcze odlewne w S65 AMG fascynują swoim wyjątkowym designem: każda z 16 szprych jest skręcona, co sprawia, że kontury odbijające światło promieniują do centrum piasty koła. Efekt: koło sprawia wrażenie jeszcze większego. Dodatkowy, wysokiej jakości detal to wkręcana, w pełni zintegrowana pokrywa śruby mocującej z wytrzymałego metalu. Jej kształt przypomina typ mocowania stosowany w motorsporcie. Wzór umożliwia również niezakłócony widok na wysokowydajny system hamulcowy AMG.

Niezrównana wizualna przewaga obręczy odlewnej AMG wynika z skomplikowanego procesu wykończenia: początkowe polerowanie jest następnie uzupełniane ręcznym szlifowaniem obręczy z lekkiego stopu. Dwie fazy polerowania przy użyciu różnych granulek szlifujących zapewniają pożądany głęboki połysk. Po oczyszczeniu, koło poddawane jest ostatecznej obróbce, w tym zabezpieczeniu przezroczystym lakierem.

Alternatywnie, dostępne są trzy inne obręcze odlewne AMG o tym samym rozmiarze. Deska 10-szprychowa jest dostępna w kolorze szarym tytanowym i polerowana lub malowana na matowo czarno z błyszczącą krawędzią obręczy – a także ma wkręcaną, w pełni zintegrowaną pokrywę śruby mocującej z wytrzymałego metalu. Alternatywnie, dostępne są obręcze odlewne AMG w układzie 5-podwójnych szprych w kolorze szarym tytanowym z błyszczącym wykończeniem oraz czarną pokrywą śruby mocującej.

Ceramika AMG w systemie hamulcowym jako opcja

Ekstremalnie krótkie drogi hamowania i szybkie wytracanie prędkości to standard w każdym samochodzie wysokowydajnym AMG. S63 AMG nie jest wyjątkiem, ponieważ jest wyposażony w zoptymalizowany pod kątem wagi system hamulcowy AMG o wysokich osiągach. Oferowana jest również opcja systemu ceramicznego hamulca kompozytowego AMG. Lżejsza konstrukcja o ponad 20% zapewnia mniejsze masy niesprzężone oraz poprawioną dynamikę jazdy, zwinność i komfort jazdy. Dodatkowo system ma dłuższą żywotność, większą odporność na korozję oraz wyższą stabilność temperaturową. System ceramicznych hamulców o wysokich osiągach AMG ma z przodu tarcze hamulcowe o średnicy 420 milimetrów i jest rozpoznawalny dzięki logo „AMG Carbon Ceramic” na specjalnie pomalowanych zaciskach hamulcowych.

Design: Zmysłowa przejrzystość w połączeniu z dynamiką i ekskluzywnością

S65 AMG pokazuje swój wyjątkowy status nie tylko w zakresie technologii, ale także designu. Zmysłowa przejrzystość typowa dla Mercedes-Benz, z klasyczną architekturą i płynnie opadającym profilem, została połączona z wyrazistymi elementami typowymi dla AMG. Luksusowy i dostojny, potężny i ekskluzywny, dynamiczny i prestiżowy – S65 AMG to prawdziwy magnes na spojrzenia z pewną obecnością. Duża, pionowa i wyraźnie trójwymiarowa kratka chłodnicy V12 z sześcioma podwójnymi lamelami w wysokopołyskowym chromie podkreśla specjalny status pojazdu. Ekscytujący kontrast stanowią przednie zderzaki z trzema dużymi wlotami powietrza do chłodzenia. Przednia sekcja sportowa ma typowe dla AMG uproszczone „A”, co podkreśla potężną ekskluzywność Mercedes-Benz S65 AMG.

Wysoki połysk chromu – ten element wzornictwa jest używany w ekskluzywny sposób w S65 AMG. Efektowne wrażenie, szczególnie w połączeniu z ciemnymi kolorami karoserii, gwarantują kratki i flici (deflektory powietrza) na bocznych wlotach powietrza. Trójwymiarowy przedni splitter w wysokopołyskowym chromie zmniejsza siłę nośną na przedniej osi, a szczelina nad przednim splitterem zapewnia skuteczny przepływ powietrza do oddzielnego chłodnicy oleju silnikowego za nim. W wysokim połysku chromowym znajdują się również wstawki w panelach bocznych i wykończenie w wysokopołyskowej czarnej wstawki dyfuzora z tyłu. Klienci, którzy cenią sobie bardziej stonowany wygląd, mogą zamówić kratki i flici w wysokim połysku czarnym.

Dodatkowe ekskluzywne cechy designu to oznaczenia „V12 BITURBO” na błotnikach oraz emblemat modelu „S65 AMG” na klapie bagażnika – oba w nowej, nowoczesnej typografii. Sportowy układ wydechowy AMG z dwoma osobnymi podwójnymi końcówkami chromowanymi fascynuje zarówno wizualnie, jak i akustycznie.

Ekscytujące wyposażenie oraz wykończenie w najwyższej jakości we wnętrzu

Ekskluzywność i luksus, połączone z wyraźnie sportowymi elementami designu – wnętrze S65 AMG fascynuje wyjątkowym odczuciem, materiałami najwyższej jakości oraz wykwintną jakością. Charakterystyczne cechy to tapicerka w ekskluzywnej skórze nappa z układem tapicerki w wyjątkowym wzorze diamentowym. Wyraźnie zarysowane perforacje w skórze tapicerskiej sportowych foteli AMG stanowią specjalny akcent: w miejscach kontrastowego przeszycia celowo nie ma perforacji w skórze nappa. Rezultatem są niezwykle estetyczne szwy i niezrównane wrażenie jakości. Inne cechy pakietu Exclusive to podsufitka skórzana z nappa, skórzane wykończenie deski rozdzielczej, środkowe panele drzwi w diamentowym wzorze, skórzane uchwyty na dach, dodatkowe drewniane wykończenia oraz podświetlane w białym kolorze stalowe panele progowe AMG. Klienci zamawiający tapicerkę z ekskluzywnej skóry nappa mogą wybierać spośród kolorów czarnego, satynowego beżu/kawowego, orzechowego/czarnego, porcelanowego/czarnego i szarego kryształowego/klasowego.

Ekskluzywnie opracowane fotele sportowe AMG gwarantują optymalny komfort na długie trasy. Standardowo dostępna jest elektryczna regulacja, funkcja pamięci, ogrzewanie foteli i klimatyzacja. Dodatkowym atutem są nowe kształty siedzisk i oparć, które poprawiają boczne wsparcie podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Wysokiej jakości emblematy AMG na wszystkich czterech oparciach foteli są częścią standardowego wyposażenia, podczas gdy wytłoczone emblematy AMG znajdują się na przednim i – w przypadku indywidualnych tylnych siedzeń – również na środkowej konsoli z tyłu. Dalsze emblematy AMG są umieszczone na wykończeniu oparć siedzeń.

Dwu-spokowe kierownice sportowe AMG pozwalają na doskonałą kontrolę pojazdu. Wyraźnie zarysowany pierścień kierownicy pokryty jest skórą nappa, a w obszarze chwytu umieszczono skórę z perforacjami. Wstawka jest wyposażona w charakterystyczne napisy AMG. Aluminium zmieniające biegi pozwala na ręczne wybieranie biegów. Po prawej stronie kierownicy sportowej AMG, pomiędzy otworami wentylacyjnymi, znajduje się wysokiej jakości analogowy zegar w ekskluzywnym designie IWC: ma trójwymiarowe, frezowane metalowe wskazówki oraz prawdziwe metalowe aplikacje na tarczy. Wysokiej jakości chromowane uchwyty drzwiowe z logo AMG dopełniają ekskluzywne wnętrze S65 AMG.

Zestaw przyrządów AMG z animowanymi okrągłymi wskaźnikami

Zestaw przyrządów AMG z dwoma animowanymi okrągłymi wskaźnikami wyświetlany jest na wysokorozdzielczym wyświetlaczu TFT. Oprócz charakterystycznych napisów AMG i wskazówek w kolorze czerwonym/srebrnym, typowy dla AMG wygląd obejmuje logo AMG w prędkościomierzu z skalą 360 km/h (po lewej) oraz napis „V12 BITURBO” w obrotomierzu (po prawej). Animowany ekran startowy AMG wyświetlany jest na prawej części wyświetlacza. Główne menu AMG zawiera cyfrowy prędkościomierz oraz stały wyświetlacz biegu w górnej części. W trybie skrzyni biegów „M” kierowca jest również informowany o konieczności wykonania zmiany biegu tuż przed osiągnięciem limitu obrotów. Dwa dodatkowe okrągłe wskaźniki informują o temperaturach oleju silnikowego i oleju w skrzyni biegów, gdy kierowca wybiera „Rozgrzej” w menu AMG. „Set Up” wyświetla tryb skrzyni biegów oraz zawieszenia, jak również aktywowany tryb ESP®. Informacje wizualne przedstawiane są w formie animowanej Mercedesa-Benz S65 AMG na wyświetlaczu TFT pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem.

Wyświetlacz head-up dla zwiększonego komfortu i bezpieczeństwa

Dwa nowe innowacyjne rozwiązania są standardowo montowane w S65 AMG: wyświetlacz head-up oraz touchpad. Wyświetlacz head-up projektuje ważne informacje, takie jak prędkość pojazdu, ograniczenia prędkości, informacje o nawigacji, znaki drogowe oraz dane z DISTRONIC PLUS na przednią szybę. Wirtualny wyświetlacz w kolorze o wymiarach 21 x 7 centymetrów wydaje się unosić na masce w odległości około dwóch metrów od kierowcy. Oznacza to, że wyświetlacz head-up jest idealnie umiejscowiony w polu widzenia kierowcy. Jest on w stanie przyswoić istotne informacje bez konieczności odwracania wzroku od drogi przed nim. Dodatkowo wyświetlacz pokazuje cyfrową prędkość, obroty silnika oraz aktualnie wybrany bieg. W trybie ręcznej skrzyni biegów wyświetlane jest zabarwione pole zmiany biegów oraz możliwe biegi do ręcznej zmiany.

Jasność wyświetlacza o wysokim kontraście jest automatycznie dostosowywana do warunków oświetleniowych. Kierowca może również dostosować jasność według własnych preferencji. Położenie wyświetlacza head-up na przedniej szybie jest regulowane pod względem wysokości i może być zapisywane za pomocą funkcji pamięci.

Innowacyjny touchpad dla znacznie łatwiejszej obsługi

Nowy, innowacyjny touchpad Mercedes-Benz znacznie ułatwia obsługę radia, telefonu i systemu nawigacji. W przeciwieństwie do konwencjonalnych systemów, touchpad umożliwia obsługę wszystkich funkcji infotainment. Powierzchnia wejściowa ma rozmiar około 6,5 x 4,5 centymetra i jest zintegrowana z podłokietnikiem z pokrywą dla klawiatury. Touchpad można obsługiwać w ten sam sposób, co smartfon lub tablet: rozpoznaje gesty jednego i dwóch palców, gesty przesuwnych oraz gesty powiększania poprzez intuicyjne rozszerzanie i zwężanie palców. Możliwe jest również wpisywanie liter, cyfr oraz znaków specjalnych ręcznie. Każdy język dostępny w COMAND Online jest możliwy do użycia. Touchpad zaprojektowano z wysokiej jakości powierzchni w wysokim połysku czarnym i srebrnym.

Powierzchnia sterująca nowego touchpada jest zintegrowana w podłokietniku centralnej jednostki sterującej, co pozwala na bezpieczne i komfortowe wprowadzanie danych. Za powierzchnią dotykową znajdują się trzy przyciski dotykowe, które można szybko i bezpośrednio wykorzystać do sterowania ważnymi funkcjami: funkcja powrotu, menu ulubionych, szybkie menu audio. Użytkownik otrzymuje wyraźny feedback dotykowy podczas obsługi powierzchni sterującej touchpada i przycisków. Innym wyróżniającym się elementem jest nowa funkcja rozpoznawania odpoczynku ręki: sygnał sensorowy trójwymiarowy jest oceniany w celu wykrycia, czy ręka kierowcy po prostu spoczywa na podłokietniku, czy rzeczywiście wprowadza dane jednym lub dwoma palcami. To zapobiega błędnym wprowadzeniom i poprawia bezpieczeństwo obsługi. Kierowca może w dowolnym momencie wybrać preferowaną metodę wprowadzania. Alternatywnie do touchpada, kierowca może także użyć kontrolera COMAND oraz LINGUATRONIC do kontroli radia, telefonu i systemu nawigacji.

W standardowym wyposażeniu S65 AMG (wybór):

Pakiet AIR-BALANCE
Dywaniki podłogowe AMG w pełnym kawałku, z wykończeniem w skórze nappa i emblematem AMG z metalowym wykończeniem
Sportowe pedały AMG ze szczotkowanej stali nierdzewnej z gumowymi wstawkami
Oświetlenie ambiowe
ATTENTION ASSIST
System dźwięku przestrzennego Burmester® wysokiej klasy 3D
Pakiet kierowcy
Pakiet ekskluzywny
COMAND Online
Pakiet asystenta jazdy Plus
Pakiet KEYLESS-GO
Telefony wygody
10 głośników z Frontbass
System oświetleniowy LED Intelligent Light
MAGIC VISION CONTROL
Interfejs multimedialny
Lakier metaliczny
Panoramiczny szklany dach
Pakiet parkingowy
PRE-SAFE® PLUS
System ostrzegający przed utratą ciśnienia w oponach
Elektrycznie regulowane tylne fotele
Pakiet komfortu siedzeń, w tym funkcja masażu ENERGIZING
SPLITVIEW
Pakiet ochrony przeciwsłonecznej
Ekskluzywny pakiet wykończenia
Liczne możliwości personalizacji są dostępne z AMG Performance Studio (wybór):

Pakiet zewnętrzny włókna węglowego AMG
Ceramiczny system hamulcowy AMG o wysokich osiągach
Sportowa kierownica AMG w skórze nappa/DINAMICA, czarna
Wykończenie AMG z włókna węglowego/czarnego fortepianu
Malowane na czerwono zaciski hamulcowe

Dodatkowe opcje (wybór):

Kamera 360°
Telefony biznesowe z tyłu
Pakiety wyposażenia designo
Fotel wykonawczy
First-Class Suite z tyłu
Indywidualny system rozrywkowy z tyłu
Składane stoliki z tyłu
Pakiet komfortu cieplnego

Inteligentny napęd: nowe standardy w bezpieczeństwie

S65 AMG również wyznacza nowe standardy w zakresie aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa: to, co rozpoczęto z PRE-SAFE® dziesięć lat temu i kontynuowano z DISTRONIC PLUS, prowadzi teraz do nowego wymiaru jazdy. Komfort i bezpieczeństwo połączyły się w jedno. Mercedes-Benz nazywa to „Inteligentnym Napędem”. Nowe systemy sprawiają, że nowa Klasa S jest jeszcze bardziej komfortowa i bezpieczna:

Tylny pakiet PRE-SAFE®
Night View Assist Plus

Światowa premiera w listopadzie 2013 roku, wprowadzenie na rynek w 2014 roku

6.0L V12 7AT (630 KM)

ParametrWartość
CylindryV12
Pojemność5980 Cm3
Moc463 Kw @ 4800-5400 Rpm
630 Hp @ 4800-5400 Rpm
621 Bhp @ 4800-5400 Rpm
Moment obrotowy738 Lb-Ft @ 2300-4300 Rpm
1001 Nm @ 2300-4300 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Amg Speedshift Plus7G Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/40 R 20 And 285/35 R 20
Długość206.5 In (5245 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi124.6 In (3165 Mm)
Prześwit5.51 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna4960 Lbs (2250 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6063 Lbs (2750 Kg)
Spalanie miasto13.8 Mpg Us (17 L/100Km)
Spalanie trasa27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Średnie spalanie19.8 Mpg Us (11.9 L/100Km)
Emisja CO2279 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.