MERCEDES BENZ S-Class 2017-2020

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MERCEDES BENZ S-Class 2017-2020

Przejdź do galerii zdjęćMERCEDES BENZ S-Class 2017-2020

Klasa S przeszła odświeżenie w połowie cyklu życia w 2017 roku. Choć zewnętrznie wyglądała podobnie do wersji sprzed liftingu, w samochodzie zmieniono ponad 6000 części.

Mercedes-Benz Klasa S od ponad 50 lat uważany jest za wzór w segmencie samochodów luksusowych. Model ten nieustannie ewoluował, często wyznaczając standardy dotyczące zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa i luksusu. Model z 2017 roku nie był wyjątkiem, jednak zewnętrzne zmiany były subtelne, przez co trudno było dostrzec, że to liftingowany model.

Na zewnątrz głównymi elementami, które zdradzały różnice, były przeprojektowane zderzak, atrapa chłodnicy oraz reflektory. Reflektory wyposażono w trzy linie LED do jazdy dziennej. Klasa C miała dwie linie, a Klasa E również dwie. Reflektory wieloogniskowe LED miały ultra zasięg głównego światła, które mogło oświetlać drogę na odległość do 650 metrów (2132 stóp).

Wnętrze charakteryzowało się połączeniem skóry, prawdziwego drewna oraz nowoczesnego sprzętu, tworząc harmonijny design. Przestronne przednie siedzenia były regulowane na wszelkie możliwe sposoby. Nowa Klasa S wyróżniała się dwoma nowymi wyświetlaczami o wysokiej rozdzielczości, każdy o przekątnej 12,3 cala. Wizualnie dwa wyświetlacze pod jedną wspólną szybą zintegrowały się w panoramiczny kokpit, który zawierał duży wyświetlacz z wirtualnymi wskaźnikami w bezpośrednim polu widzenia kierowcy oraz centralny wyświetlacz nad konsolą środkową.

W zakresie zawieszenia, Klasa S z 2017 roku otrzymała nową generację systemu Magic Body Control, ulepszonego o funkcję CURVE, która utrzymywała samochód w poziomie podczas pokonywania zakrętów. Wprowadzono nową gamę silników o lepszej efektywności paliwowej, w tym hybrydę plug-in od 2018 roku.

Nowa klasa S Mercedesa miała swoją światową premierę na targach Auto Shanghai w 2017 roku, prezentując szereg innowacji. Wśród najważniejszych nowości znajduje się zupełnie nowa gama silników, które charakteryzują się wysoką efektywnością i wykorzystują nowoczesne technologie elektryfikacji napędu. Intelligent Drive uczynił kolejny krok w kierunku autonomicznej jazdy. Klasa S, uznawana za lidera w segmencie premium pod względem komfortu i wellness, wyznacza nowe standardy w aranżacji wnętrza. Wprowadzenie nowej klasy S na rynek europejski planowane jest na lipiec 2017 roku.

W nowej klasie S Mercedesa przewidziano kilka nowych silników: rzędowe sześciocylindrowe jednostki zarówno w wersji diesla, jak i benzynowej, a także nowy silnik benzynowy V-8 biturbo. Mercedes-Benz planuje również hybrydę typu plug-in z zasięgiem elektrycznym wynoszącym około 50 kilometrów. Równocześnie premierę ma rewolucyjna technologia, jak 48-woltowy zintegrowany alternator rozrusznikowy oraz elektryczny kompresor wspomagający.

Flagowy model Mercedesa robi kolejny duży krok w kierunku autonomicznej jazdy, podnosząc Intelligent Drive na nowy poziom. System DISTRONIC Active Proximity Control oraz Active Steer Assist zapewniają jeszcze większy komfort kierowcy w utrzymywaniu bezpiecznej odległości i kierowaniu pojazdem. Prędkość jest teraz automatycznie dostosowywana przed zakrętami lub skrzyżowaniami.

Reflektory MULTIBEAM LED oraz ULTRA RANGE High Beam zamieniają noc w dzień. SYSTEM SKANOWANIA NAWIERZCHNI DROGI, przewidujący nierówności, oraz funkcja pochylania w zakrętach CURVE to kolejne unikalne cechy klasy S w segmencie luksusowych limuzyn.

SYSTEM KOMFORTU ENERGIZING to innowacja, której nie było wcześniej w produkcji seryjnej: Ta opcjonalna funkcja łączy różne systemy komfortu w pojeździe, takie jak klimatyzacja, oświetlenie ambientowe, masaż i funkcje aromatyzacji, pozwalając klientom na skonfigurowanie konkretnej opcji wellness odpowiadającej ich nastrojowi lub potrzebom. Poprawia to komfort fizyczny i wydajność podczas jazdy.

„Rozwój nowej klasy S był niezwykle obszerny. Dzięki szeregowi nowych funkcji klasa S pozostaje technologicznym pionierem,” powiedział Ola Källenius, członek zarządu Daimler AG odpowiedzialny za badania grupowe oraz rozwój Mercedes-Benz Cars.

Flagowy model Mercedesa był najlepiej sprzedającą się luksusową limuzyną na świecie w 2016 roku. Od 2013 roku firma sprzedała ponad 300 000 limuzyn. Obecnie dostępnych jest sześć różnych wersji nadwozia klasy S.

Trzy torches światła jako ekskluzywna cecha zewnętrzna

Nowoczesny luksus w nowej klasie S Mercedesa objawia się w maksymalnej jakości materiałów i wykonania. Status i kompetencje technologiczne są teraz jeszcze bardziej namacalne. Wszystkie modele są wyposażone w nowy grill chłodnicy: wersje z silnikami sześciocylindrowymi i ośmiocylindrowymi mają trzy podwójne żaluzje oraz pionowe paski z wysoki połyskiem w grillu. Limuzyna z wydłużonym rozstawem osi i silnikiem V-12 ma dodatkowe pionowe paski w grillu w wykończeniu chromowanym.

Zmodernizowany przód z rozbudowanym wykończeniem chromowanym podkreśla wyjątkowy status Mercedesa-Maybacha. Nowością jest również logo Maybacha umieszczone pomiędzy żaluzjami grilla.

W połączeniu z nowymi reflektorami MULTIBEAM LED (opcja, szczegóły poniżej), klasa S wyróżnia się trzema charakterystycznymi torches światła jako ekskluzywnym elementem designu. Nowy zderzak przedni z wyraźnymi wlotami powietrza i sportowym wyglądem również jest nowością.

Nowe lampy LED z tylnymi lampami o wyglądzie kryształu wyróżniają się z tyłu. Wyglądają jak klejnoty i zapewniają charakterystyczny wygląd zarówno w dzień, jak i w nocy. Nowością jest też pokaz świateł tylnej lampy, który uruchamia się podczas odblokowywania i blokowania pojazdu, a także trzy poziome pary włókien optycznych.

Wszystkie modele są wyposażone w przeprojektowany dolny zderzak z zintegrowanym widocznym wykończeniem rur wydechowych. Rury wydechowe są otoczone elementem wykończeniowym w kolorze chromu, który rozciąga się na całą szerokość pojazdu. Standardowo lub opcjonalnie dostępnych jest siedem nowych kół ze stopów lekkich o średnicach między 17 a 20 cali.

Koncepcja sterowania i wyświetlania z szerokim kokpitem i nową generacją kierownic

Wnętrze nowej klasy S wyróżnia się dwoma nowymi wyświetlaczami o wysokiej rozdzielczości, każdy o przekątnej 12.3 cala. Wizualnie oba wyświetlacze pod jednym wspólnym szklanym pokryciem łączą się w szeroki kokpit, który jako centralny element akcentuje poziome ułożenie aranżacji wnętrza.

Podobnie jak w zestawie wskaźników, szeroki kokpit zawiera duży wyświetlacz z wirtualnymi wskaźnikami w bezpośrednim polu widzenia kierowcy oraz centralny wyświetlacz nad konsolą środkową. Ponieważ kokpit jest całkowicie cyfrowy, kierowca może wybierać spośród trzech różnych stylów wyświetlania („Klasyczny”, „Sportowy” i „Progresywny”) oraz konfigurować informacje i widoki zgodnie z własnymi potrzebami.

Nowa klasa S Mercedesa ma dotykowe elementy sterujące w kierownicy, które reagują na ruchy przesuwania jak ekran smartfona, co pozwala kierowcy na sterowanie całym systemem infotainment bez odrywania rąk od kierownicy.

System infotainment można również obsługiwać za pomocą touchpada z kontrolerem w konsoli centralnej oraz za pomocą sterowania głosowego LINGUATRONIC. Obsługa DISTRONIC i tempomatu z elementami sterującymi bezpośrednio na kierownicy to kolejna nowość.

Autentyczne materiały i dbałość o szczegóły

Wysokiej jakości materiały definiują wnętrze klasy S. Należą do nich m.in. drewno z otwartymi porami oraz drzwi wykończone skórą i górne krawędzie nadwozia, w zależności od poziomu wykończenia. Kolejnym znakiem rozpoznawczym Mercedesa jest wysokiej jakości wygląd i dotyk, które powstały dzięki niesamowitej dbałości o szczegóły i rzemiosło.

Koncepcja materiałów i kolorów została również starannie skomponowana, obejmując szeroki wachlarz odcieni brązu, w tym nowe kombinacje kolorów, takie jak magma szary/kawowy brąz lub mahoniowy brąz/beż jedwabny.

Atmosfera oświetleniowa z 64 kolorami

Jak wcześniej, oświetlenie wnętrza wykorzystuje wyłącznie długotrwałą, energooszczędną technologię LED. Z 64 kolorami, rozszerzone oświetlenie ambientowe oferuje bogactwo indywidualnych ustawień. Dodaje akcenty świetlne, na przykład na elementach wykończeniowych, centralnym wyświetlaczu, schowku z przodu konsoli centralnej, uchwytach drzwi, kieszeniach w drzwiach, w przednich i tylnych podłogach, na panelu sterującym oraz na głośnikach, gdy pojazd jest wyposażony w system Burmester® High-End 3D Surround Sound.

Wszystkie modele klasy S standardowo wyposażone są w funkcję uruchamiania KEYLESS. To także wprowadza nową, atrakcyjną generację kluczy, z wykończeniem w wysoki połysk w kolorze czarnym lub białym oraz różnymi ramkami ozdobnymi.

Światowa nowość: wellness podczas jazdy

SYSTEM KOMFORTU ENERGIZING to innowacja, która wchodzi do produkcji seryjnej: Ta opcjonalna funkcja łączy różne systemy komfortu w pojeździe. Systematycznie wykorzystuje funkcje systemu klimatyzacji (w tym aromatyzację) oraz fotele (ogrzewanie, wentylacja, masaż), ogrzewanie ścian oraz atmosfery świetlne i muzyczne, umożliwiając specyficzną konfigurację wellness dostosowaną do nastroju i potrzeb klienta. To poprawia komfort fizyczny i wydajność podczas jazdy oraz w czasie przerwy. Komfort ENERGIZING można doświadczyć we wszystkich fotelach, w zależności od wyposażenia.

Można wybrać sześć programów:

Świeżość
Ciepło
Witalność
Radość
Komfort
Trening (trzy treningi – relaksacja mięśni, aktywacja mięśni i równowaga – każdy z kilkoma ćwiczeniami)

Programy działają przez dziesięć minut. Są wizualizowane na jednostce głównej z kolorową grafiką, a ich akcompaniament muzyczny jest odpowiednio dobrany. Pięć utworów muzycznych jest już zapisanych w programie. Kluczową funkcją w programie „Witalność” jest szybka muzyka z dużą ilością uderzeń na minutę. W repertuarze klasy S znajduje się na przykład „Feelin’ Good” Leon Riskin. Jeśli dostępne są osobiste selekcje muzyczne, np. przez interfejs multimedialny, system analizuje je w tle i przypisuje do programu na podstawie liczby uderzeń na minutę (bpm). Indywidualne funkcje programów mogą być dezaktywowane.

SYSTEM KOMFORTU ENERGIZING obejmuje również oświetlenie ambientowe, które jest harmonijnie dostosowane do każdego z indywidualnych wzorów ekranów. Światło ukazuje wnętrze jak dzieło sztuki, tworząc kolorowe światy z różnych kolorów.

Kolorowe światy mogą być tymczasowo zastąpione efektami specjalnymi – na przykład specjalna atmosfera świetlna wita kierowcę. Dodatkowo system klimatyzacji wskazuje, czy temperatura jest regulowana w górę czy w dół, za pomocą koloru oświetlenia ambientowego. Jasność diod LED dostosowuje się równie elastycznie i można ją ustawić na pięciu poziomach i czterech strefach: kokpit szerokokątny, obszar przednich foteli, tylna część oraz całość. Dzięki temu oświetlenie ambientowe wykorzystuje pozytywne efekty światła na samopoczucie podczas jazdy. To sprawia, że ta cecha wyposażenia jest kluczowym elementem SYSTEMU KOMFORTU ENERGIZING z jego dopasowanymi programami.

Dodatkowo oświetlenie ambientowe tworzy emocjonalnie atrakcyjne kontrasty i strukturyzuje wnętrze na poziomy. 64 kolory, dziesięć światów kolorów i trzy różne strefy oświetleniowe (podłogi, poziom elementu wykończeniowego i kokpit szerokokątny) pozwalają na awangardową scenę oświetleniową z spektakularnymi zmianami kolorów.

Napęd: nowe silniki z przełomową technologią

Mercedes-Benz S 560 4MATIC (zużycie paliwa w cyklu połączonym: 8,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu połączonym: 195 g/km) oraz Mercedes-Maybach S 560 4MATIC (zużycie paliwa w cyklu połączonym: 9,3 l/100 km; emisja CO2 w cyklu połączonym: 209 g/km): Nowy silnik V-8 startuje z mocą 345 kW (469 KM) oraz 700 Nm. Nowy silnik biturbo należy do najoszczędniejszych silników benzynowych V-8 na świecie i zużywa około 10% mniej paliwa niż jego poprzednik. Aby obniżyć zużycie paliwa, cztery cylindry nowego silnika V-8 są jednocześnie dezaktywowane przy częściowym obciążeniu dzięki systemowi regulacji skoku zaworów CAMTRONIC. To zmniejsza straty cyklu gazów i zwiększa ogólną efektywność czterech aktywnych cylindrów, przesuwając punkt roboczy ku wyższym obciążeniom. Turbosprężarki umieszczone w V cylindrów są kolejną cechą charakterystyczną.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ (zużycie paliwa w cyklu połączonym: 8,9 l/100 km; emisja CO2 w cyklu połączonym: 203 g/km): Dla osiągów przewyższających przy znacznie zmniejszonym zużyciu paliwa, silnik AMG 4.0-litra V-8 Biturbo z dezaktywacją cylindrów zastępuje poprzedni silnik 5.5-litra V-8 Biturbo. Mimo mniejszej pojemności nowy silnik generuje 450 kW (612 KM).

Najpotężniejszy samochód diesla w historii Mercedesa: W modelach Mercedes-Benz S 350 d 4MATIC (zużycie paliwa w cyklu połączonym: 5,5 l/100 km, emisja CO2 w cyklu połączonym: 145 g/km) oraz S 400 d 4MATIC (zużycie paliwa w cyklu połączonym: 5,6 l/100 km, emisja CO2 w cyklu połączonym: 147 g/km) debiutuje nowy rzędowy silnik diesla sześciocylindrowy. Pojawia się w dwóch wariantach mocy: 210 kW (286 KM) i 600 Nm oraz 250 kW (340 KM) i 700 Nm. Choć ma zauważalnie więcej mocy niż jego poprzednik, nowy silnik zużywa o ponad 7% mniej paliwa. Cechy charakterystyczne silnika najwyższej klasy w rodzinie diesli obejmują proces spalania z komorą o stopniowanej formie, podwójne doładowanie i jako pierwszy zastosowanie zmiennej kontroli skoku zaworów CAMTRONIC. Jego konstrukcja to połączenie aluminiowego bloku silnika oraz stalowych tłoków, a także ulepszona powłoka NANOSLIDE® na ściankach cylindrów.

Nowy rzędowy silnik diesla sześciocylindrowy zaprojektowany jest z myślą o spełnieniu przyszłych przepisów dotyczących emisji (RDE – Real Driving Emissions). Wszystkie istotne komponenty dla efektywnej redukcji emisji są instalowane bezpośrednio na silniku. Zintegrowane podejście technologiczne, łączące nowy proces spalania z komorą o stopniowanej formie, dynamiczną recyrkulację spalin i oczyszczanie spalin w pobliżu silnika, po raz pierwszy w połączeniu z regulacją zmiennego skoku zaworów, umożliwia dalsze obniżenie zużycia paliwa przy niskich emisjach. Dzięki izolowanej blisko silnika konfiguracji, oczyszczanie spalin ma niską utratę ciepła i bardzo korzystne warunki eksploatacji.

Kolejne silniki hi-tech w planach

Oprócz wymienionych silników, przewiduje się wprowadzenie kolejnych nowych napędów dla nowej klasy S Mercedesa: rzędowe silniki benzynowe sześciocylindrowe oraz hybryda typu plug-in z zasięgiem wynoszącym około 50 kilometrów. Równocześnie premierę ma rewolucyjna technologia, jak 48-woltowy zintegrowany alternator rozrusznikowy oraz elektryczny kompresor wspomagający.

Nowy rzędowy silnik benzynowy sześciocylindrowy (M 256): Nowy rzędowy silnik benzynowy sześciocylindrowy stanowi przykład procesu elektryfikacji i ma 48-woltowe zasilanie pokładowe.

Nowa inteligentna turbodoładowania, która obejmuje elektryczny kompresor wspomagający oraz zintegrowany alternator rozrusznikowy, zapewnia znakomite dostarczanie mocy bez opóźnienia turbodoładowania. Zintegrowany alternator rozrusznikowy odpowiada za funkcje hybrydowe, takie jak doładowanie lub odzyskiwanie energii, umożliwiając oszczędność paliwa, która wcześniej była zarezerwowana dla technologii hybrydowej o wysokim napięciu. Podsumowując, nowy silnik R-6 dostarcza osiągów silnika ośmiocylindrowego przy znacznie niższym zużyciu.

Systematyczna elektryfikacja eliminuje potrzebę napędu pasowego dla komponentów pomocniczych na przodzie silnika, co zmniejsza jego ogólną długość. Smukła konstrukcja, w połączeniu z fizycznym rozdzieleniem wlotu/wydechu, umożliwia miejsce na oczyszczanie spalin blisko silnika. 48-woltowe zasilanie pokładowe nie tylko zasila dużych odbiorców energii, takich jak pompa wody i sprężarka klimatyzacji, ale także zintegrowany alternator rozrusznikowy, który również ładuje akumulator dzięki wysoce efektywnemu odzyskiwaniu energii. Nowy rzędowy silnik sześciocylindrowy wkrótce pojawi się w dwóch poziomach mocy.

Ulepszony napęd hybrydowy typu plug-in: Dzięki znacząco zwiększonej pojemności akumulatora 13.3 kWh, przewiduje się, że zasięg jazdy wyłącznie elektrycznej wyniesie około 50 km. W połączeniu z nową stacją ładującą Mercedes-Benz Wallbox, pokładowa ładowarka o mocy 7.2 kW umożliwia znacznie szybsze ładowanie akumulatora.

Intelligent Drive: kolejny krok w systemach wspomagania prowadzenia

Nowa klasa S Mercedesa stawia kolejny istotny krok w kierunku autonomicznej jazdy, podnosząc Intelligent Drive Mercedesa na nowy poziom. System DISTRONIC Active Proximity Control oraz Active Steer Assist zapewniają jeszcze bardziej komfortowe wsparcie kierowcy w utrzymywaniu bezpiecznej odległości i kierowaniu pojazdem. Prędkość jest teraz automatycznie dostosowywana przed zakrętami lub skrzyżowaniami. Do tego dochodzi znacznie poprawiona funkcja Active Lane Change Assist oraz dodatkowe funkcje Active Emergency Stop Assist.

Dzięki ulepszonym systemom kamer i radarowym, nowa klasa S ma jeszcze lepszy widok na otaczający ruch drogowy: Ponadto, po raz pierwszy wykorzystuje dane map i nawigacji do obliczania zachowań podczas jazdy.

Oznacza to, że DISTRONIC Active Proximity Assist jest w stanie wspierać kierowcę w wielu sytuacjach na podstawie trasy, a także wygodnie dostosować prędkość pojazdu.

Menu „Grafiki Wsparcia” na panelu wskaźników pokazuje kierowcy na pierwszy rzut oka, które funkcje wsparcia wybrał i na jakie sytuacje systemy obecnie reagują. Wyraźne ikony dostarczają mu informacji na ekranie, a także w wyświetlaczu head-up. Wszystkie funkcje są teraz sterowane z kierownicy. Nowy pakiet asystencji kierowcy obejmuje między innymi następujące funkcje:

DISTRONIC Active Proximity Assist wykorzystuje znacznie więcej danych map i nawigacji, może wspierać kierowcę na podstawie trasy, a także wygodnie dostosować prędkość pojazdu.
Active Steer Assist został wyraźnie ulepszony w całym zakresie wydajności, co zaowocowało znacznie zwiększonymi korzyściami dla klientów.
Active Lane Change Assist został znacznie ulepszony. Teraz wystarczy delikatnie dotknąć dźwigni kierunkowskazów, by zainicjować zmianę pasa. Zmiana pasa jest realizowana w ciągu następnych dziesięciu sekund i wyświetlana na zestawie wskaźników z odpowiednim wyświetleniem wizualnym, jeśli system czujników pojazdu nie wykryje żadnych pojazdów w odpowiedniej strefie bezpieczeństwa, którą kierowca mógł przeoczyć.
Active Emergency Stop Assist hamuje pojazd, gdy jest włączony Active Steer Assist i system rozpoznaje, że kierowca nie interweniuje w proces prowadzenia przez dłuższy czas.
Pojazdy w korku: W stop-and-go na autostradach i podobnych drogach, postoje do 30 sekund są teraz możliwe, podczas gdy klasa S automatycznie zaczyna poruszać się z powrotem, podążając za ruchem przed sobą (w połączeniu z Active Parking Assist).
Traffic Sign Assist: Ograniczenia prędkości i ewentualne znaki zakazu wyprzedzania są wyświetlane dla aktualnego odcinka trasy dzięki rozpoznawaniu obrazu i informacjom z cyfrowej mapy drogowej systemu nawigacji. Prędkość pojazdu jest porównywana z limitem prędkości. Gdy kierowca wybierze odpowiednie ustawienia, sygnał wizualny/akustyczny jest wydawany za każdym razem, gdy prędkość przekracza dozwolony limit. Ograniczenia wjazdu również są rozpoznawane. Ponadto system ostrzega o wykrytych osobach w okolicy przejść dla pieszych.

W zależności od obowiązujących krajowych przepisów ruchu drogowego, Remote Parking Assist pozwala kierowcy manewrować pojazdem w wąskich miejscach parkingowych lub garażach za pomocą smartfona, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie. Pojazd można manewrować do miejsc parkingowych równoległych i prostopadłych zarówno w przód, jak i w tył. Wypakowanie z miejsc parkingowych prostopadłych jest również możliwe, na przykład jeśli kierowca wraca do pojazdu, a ten został zablokowany. W trybie Explore pojazd można manewrować w przód i w tył na odległość do 15 metrów, unikając wykrytych przeszkód przy niewielkich poprawkach kierownicy.

Jakość jazdy: MAGIC BODY CONTROL ulepszony i teraz z funkcją CURVE

Mercedes-Benz S-Class wyznaczył technologiczne standardy w 2013 roku dzięki SYSTEMOWI SKANOWANIA NAWIERZCHNI DROGI. System wykrywa nierówności przed pojazdem i odpowiednio dostosowuje zawieszenie ACTIVE BODY CONTROL. W nowej klasie S kontrola zawieszenia jest jeszcze bardziej ulepszona: Stereo kamera systemu teraz dokładniej skanuje drogę, nawet przy zmierzchu i przy prędkościach do 180 km/h. Kolejnym udogodnieniem jest funkcja pochylania w zakrętach CURVE, dostępna w limuzynie klasy S po raz pierwszy. Nadwozie pochyla się do wewnątrz zakrętu o maksymalnie 2,65 stopnia, co redukuje siły odśrodkowe odczuwane przez pasażerów.

Wizja długodystansowa: reflektory MULTIBEAM LED z głównymi światłami ULTRA RANGE

W 2013 roku klasa S jako pierwszy samochód wprowadziła wyłącznie diody LED jako źródła światła. System Intelligent Light jest teraz opcjonalnie dostępny z reflektorami MULTIBEAM LED oraz głównymi światłami ULTRA RANGE. Główne światła ULTRA RANGE generują maksymalną dopuszczalną przez prawo intensywność światła, co skutkuje tym, że jasność świateł głównych pozostaje powyżej wartości odniesienia 1 luks na odległość ponad 650 metrów. Dla kierowcy oznacza to znaczną poprawę już bardzo dobrych osiągów oświetleniowych obecnych systemów MULTIBEAM LED. Adaptive High-Beam Assist Plus jest częścią systemu Intelligent Light. Pozwala kierowcom na jazdę z włączonymi światłami głównymi na stałe, nie oślepiając innych uczestników ruchu drogowego. Gdy są pojazdy nadjeżdżające lub poruszające się przed, diody LED modułów świateł głównych MULTIBEAM LED są częściowo wyłączane, maskując ukształtowanie świateł. Pozostałe obszary drogi są nadal oświetlane przy użyciu świateł głównych (światła pośrednie).

Bezprzewodowe ładowanie smartfonów i nowa usługa Concierge

Nowa generacja infotainmentu poszerza również możliwości telefoniczne: Dzięki technologii komunikacji bliskiego zasięgu smartfon przekształca się w cyfrowy klucz do pojazdu oraz kontroler do parkowania (zobacz powyżej).

Telefony komórkowe można ładować standardowo bezprzewodowo i bez uchwytu telefonicznego. Ponadto funkcja Multifunction Telephony (opcja) umożliwia łączenie telefonów komórkowych z zewnętrzną anteną pojazdu. Bezprzewodowe ładowanie działa z wszystkimi urządzeniami mobilnymi, które obsługują lub mogą być dostosowane do standardu Qi. Podkładka do ładowania jest zintegrowana w schowku z przodu konsoli centralnej. Bezprzewodowe ładowanie jest opcjonalnie również dostępne w konsoli centralnej z tyłu.

Funkcja „Business Telephony in the Rear” została wzbogacona o dodatkowe funkcje, takie jak podłączanie drugiego telefonu komórkowego i przekazywanie połączeń między pasażerami z przodu i z tyłu. Słuchawka Bluetooth została również przeprojektowana.

Pasażerowie z przodu i z tyłu mają teraz więcej opcji przesyłania wiadomości tekstowych. Mogą odbierać, wysyłać, przekazywać i korzystać z funkcji dyktowania tekstów w wiadomościach głosowych. Numery telefonów z wiadomości tekstowych i osadzone adresy URL mogą być wykorzystywane do dalszych działań. Wiadomości są również wyświetlane jako powiadomienia na prawej połowie kokpitu szerokokątnego. Kolejną nowością jest powiadomienie za pomocą wiadomości tekstowej, jeśli pojazd bierze udział w zdarzeniu parkingowym. Czujniki pojazdu wykrywają taką sytuację i uruchamiają wysłanie wiadomości tekstowej na ustalony numer telefonu.

System Burmester® High-End 3D Surround Sound z mocą systemu 1520 watów został wzbogacony o głośnik w panelu sterującym oraz dwa głośniki w bocznych częściach pojazdu.

350 d 4MATIC 9AT AWD (286 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc210.4 Kw @ 3400-4600 Rpm
286 Hp @ 3400-4600 Rpm
282 Bhp @ 3400-4600 Rpm
Moment obrotowy443 Lb-Ft @ 1200-3200 Rpm
600 Nm @ 1200-3200 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/55 R 17
Długość201.4 In (5116 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi119.5 In (3035 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.24
Masa własna4464 Lbs (2025 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5986 Lbs (2715 Kg)
Spalanie miasto31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Spalanie trasa40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Średnie spalanie36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2169 G/Km

350 d 4MATIC lang 9AT AWD (286 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc210.4 Kw @ 3400-4600 Rpm
286 Hp @ 3400-4600 Rpm
282 Bhp @ 3400-4600 Rpm
Moment obrotowy443 Lb-Ft @ 1200-4600 Rpm
600 Nm @ 1200-4600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/55 R 17
Długość206.5 In (5245 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi124.6 In (3165 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.24
Masa własna4508 Lbs (2045 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6085 Lbs (2760 Kg)
Spalanie miasto31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Spalanie trasa40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Średnie spalanie36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2169 G/Km

350 d 9AT RWD (286 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc210.4 Kw @ 3400-4600 Rpm
286 Hp @ 3400-4600 Rpm
282 Bhp @ 3400-4600 Rpm
Moment obrotowy443 Lb-Ft @ 1200-3200 Rpm
600 Nm @ 1200-3200 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/55 R 17
Długość201.4 In (5116 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi119.5 In (3035 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.24
Masa własna4310 Lbs (1955 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5853 Lbs (2655 Kg)
Spalanie miasto34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2155 G/Km

350d lang 9AT RWD (286 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc210.4 Kw @ 3400-4600 Rpm
286 Hp @ 3400-4600 Rpm
282 Bhp @ 3400-4600 Rpm
Moment obrotowy443 Lb-Ft @ 1200-3200 Rpm
600 Nm @ 1200-3200 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/55 R 17
Długość206.5 In (5245 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi124.6 In (3165 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.24
Masa własna4354 Lbs (1975 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5930 Lbs (2690 Kg)
Spalanie miasto33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Spalanie trasa42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Średnie spalanie39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Emisja CO2157 G/Km

300 h 7AT RWD (231 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc150 Kw @ 3800 Rpm
204 Hp @ 3800 Rpm
201 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1600-4800 Rpm
500 Nm @ 1600-4800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy
Prędkość maksymalna149 Mph (240 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/55 R 17
Długość201.4 In (5116 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi119.5 In (3035 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.23
Masa własna4442 Lbs (2015 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5986 Lbs (2715 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2126 G/Km

300 h lang 7AT RWD (231 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc150 Kw @ 3800 Rpm
204 Hp @ 3800 Rpm
201 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1600-4800 Rpm
500 Nm @ 1600-4800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy
Prędkość maksymalna149 Mph (240 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/55 R 17
Długość206.5 In (5245 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi124.6 In (3165 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.23
Masa własna4486 Lbs (2035 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6063 Lbs (2750 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2126 G/Km

400 h 7AT RWD (333)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3498 Cm3
Moc225.1 Kw @ 6500 Rpm
306 Hp @ 6500 Rpm
302 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 3500-5250 Rpm
370 Nm @ 3500-5250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/55 R 17
Długość201.4 In (5116 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi119.5 In (3035 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.23
Masa własna4244 Lbs (1925 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5721 Lbs (2595 Kg)
Spalanie miasto31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Spalanie trasa35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Emisja CO2161 G/Km

400 h lang 7AT RWD (333)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3498 Cm3
Moc225.1 Kw @ 6500 Rpm
306 Hp @ 6500 Rpm
302 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 3500-5250 Rpm
370 Nm @ 3500-5250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/55 R 17
Długość206.5 In (5245 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi124.6 In (3165 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna4288 Lbs (1945 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5798 Lbs (2630 Kg)
Spalanie miasto31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Spalanie trasa35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Emisja CO2161 G/Km

500 e lang RWD (442 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2996 Cm3
Moc244.9 Kw @ 5250-6000 Rpm
333 Hp @ 5250-6000 Rpm
328 Bhp @ 5250-6000 Rpm
Moment obrotowy354 Lb-Ft @ 1600-4000 Rpm
480 Nm @ 1600-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy Benzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.2 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50 R 18
Długość206.5 In (5245 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi124.6 In (3165 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna4883 Lbs (2215 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6228 Lbs (2825 Kg)
Średnie spalanie84 Mpg Us (2.8 L/100Km)
Emisja CO265 G/Km

400 4MATIC 7AT AWD (333 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2996 Cm3
Moc244.9 Kw @ 5250-6000 Rpm
333 Hp @ 5250-6000 Rpm
328 Bhp @ 5250-6000 Rpm
Moment obrotowy354 Lb-Ft @ 1600-4000 Rpm
480 Nm @ 1600-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50 R 18
Długość201.4 In (5116 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi119.5 In (3035 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna4398 Lbs (1995 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5853 Lbs (2655 Kg)
Spalanie miasto19.8 Mpg Us (11.9 L/100Km)
Spalanie trasa32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Średnie spalanie26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Emisja CO2208 G/Km

400 4MATIC lang 7AT AWD (333 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2996 Cm3
Moc244.9 Kw @ 5250-6000 Rpm
333 Hp @ 5250-6000 Rpm
328 Bhp @ 5250-6000 Rpm
Moment obrotowy354 Lb-Ft @ 1600-4000 Rpm
480 Nm @ 1600-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50 R 18
Długość206.5 In (5245 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi124.6 In (3165 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.26
Masa własna4442 Lbs (2015 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5922 Lbs (2686 Kg)
Spalanie miasto19.8 Mpg Us (11.9 L/100Km)
Spalanie trasa32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Średnie spalanie26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Emisja CO2208 G/Km

500 4MATIC 9AT AWD (455 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4663 Cm3
Moc334.7 Kw @ 5250-5500 Rpm
455 Hp @ 5250-5500 Rpm
449 Bhp @ 5250-5500 Rpm
Moment obrotowy516 Lb-Ft @ 1800-3500 Rpm
700 Nm @ 1800-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50 R 18
Długość201.4 In (5116 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi119.5 In (3035 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna4519 Lbs (2050 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5986 Lbs (2715 Kg)
Spalanie miasto19.1 Mpg Us (12.3 L/100Km)
Spalanie trasa30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Średnie spalanie25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Emisja CO2216 G/Km

500 4MATIC lang 9AT AWD (455 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4663 Cm3
Moc334.7 Kw @ 5250-5500 Rpm
455 Hp @ 5250-5500 Rpm
449 Bhp @ 5250-5500 Rpm
Moment obrotowy516 Lb-Ft @ 1800-3500 Rpm
700 Nm @ 1800-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50 R 18
Długość206.5 In (5245 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi124.6 In (3165 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna4564 Lbs (2070 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6063 Lbs (2750 Kg)
Spalanie miasto19.1 Mpg Us (12.3 L/100Km)
Spalanie trasa30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Średnie spalanie25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Emisja CO2216 G/Km

500 9AT RWD (455 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4663 Cm3
Moc334.7 Kw @ 5250-5500 Rpm
455 Hp @ 5250-5500 Rpm
449 Bhp @ 5250-5500 Rpm
Moment obrotowy516 Lb-Ft @ 1800-3500 Rpm
700 Nm @ 1800-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50 R 18
Długość201.4 In (5116 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi119.5 In (3035 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna4398 Lbs (1995 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5941 Lbs (2695 Kg)
Spalanie miasto19.9 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Spalanie trasa33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Emisja CO2206 G/Km

500 lang 9AT RWD (455 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4663 Cm3
Moc334.7 Kw @ 5250-5500 Rpm
455 Hp @ 5250-5500 Rpm
449 Bhp @ 5250-5500 Rpm
Moment obrotowy516 Lb-Ft @ 1800-3500 Rpm
700 Nm @ 1800-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/50 R 18
Długość206.5 In (5245 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi124.6 In (3165 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna4442 Lbs (2015 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6019 Lbs (2730 Kg)
Spalanie miasto19.9 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Spalanie trasa33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Emisja CO2206 G/Km

600 lang 7AT RWD (530 KM)

ParametrWartość
CylindryV12
Pojemność5980 Cm3
Moc389.8 Kw @ 4900-5300 Rpm
530 Hp @ 4900-5300 Rpm
523 Bhp @ 4900-5300 Rpm
Moment obrotowy612 Lb-Ft @ 1900-4000 Rpm
830 Nm @ 1900-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/45 R 19
Długość206.5 In (5245 Mm)
Szerokość74.8 In (1900 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.9/64.4 In (1
Rozstaw osi124.6 In (3165 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna4817 Lbs (2185 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6041 Lbs (2740 Kg)
Spalanie miasto14.1 Mpg Us (16.7 L/100Km)
Spalanie trasa27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Średnie spalanie20.5 Mpg Us (11.5 L/100Km)
Emisja CO2268 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.