MERCEDES BENZ SLK (R171) 2008-2011

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MERCEDES BENZ SLK (R171) 2008-2011

Przejdź do galerii zdjęćMERCEDES BENZ SLK (R171) 2008-2011

Model SLK z 2008 roku był faceliftingiem drugiej generacji z 2004 roku, który przyniósł ważne ulepszenia pod względem wykończenia. Inżynierowie Mercedes-Benz opracowali na nowo około 650 komponentów. Na zewnątrz najbardziej zauważalną zmianą był przedni zderzak, który otrzymał dolny splitter inspirowany samochodami wyścigowymi Formuły 1. Teraz większe lusterka zewnętrzne mają kierunkowskazy w wyraźnym kształcie strzały.

Projektanci zmodyfikowali również tył, wprowadzając dolną sekcję w stylu dyfuzora, co sprawiło, że roadster wydawał się bardziej dynamiczny z perspektywy z tylu. Efekt ten został dodatkowo wzmocniony przez trapezoidalne końcówki wydechu oraz przyciemnione światła tylne w stylu AMG.

Wewnątrz modelu SLK z 2008 roku po raz pierwszy zainstalowano system audio i telematyczny NTG 2.5. Był on łatwiejszy w obsłudze i oferował jeszcze szerszy zakres użytecznych funkcji. Standardowe wyposażenie każdego radia obejmowało system głośnomówiący z technologią Bluetooth oraz nowy interfejs multimedialny w schowku, umożliwiający pełną integrację mobilnych urządzeń audio, takich jak iPod. Razem z nową generacją telematyków Mercedes-Benz po raz pierwszy zaoferował system sterowania głosowego LINGUATRONIC jako opcjonalne wyposażenie w klasie SLK.

Pod maską, silnik V6 o pojemności 3,5 litra został poddany modernizacji i zyskał dodatkowe 33 KM, osiągając teraz moc 305 KM. Także jednostka 200 Kompressor zyskała 21 KM, osiągając 184 KM.

Roadstery Mercedes-Benz SLK od dawna zdobywają serca entuzjastów samochodów sportowych. W modelach SLK z 2008 roku, które zawierają około 650 nowo opracowanych części, wrażenia z jazdy stały się jeszcze bardziej dynamiczne i emocjonujące. Kluczowe zmiany wizualne obejmują nowy wygląd przedniej i tylnej części nadwozia oraz starannie zmodyfikowane wnętrze z nowym zestawem wskaźników i trójramienną sportową kierownicą. Szybko działający silnik V6 o mocy 224 kW/305 KM oraz opcjonalnie dostępny system bezpośredniego kierowania naprawdę uwydatniają śmiały, dynamiczny charakter dwuosobowego SLK 350. Ponadto, wszystkie silniki w ofercie są teraz znacznie bardziej ekonomiczne i emitują mniej CO2, mimo znacznego wzrostu mocy w wielu przypadkach. Nowe modele SLK będą dostępne od kwietnia 2008 roku, a ceny zostaną ogłoszone na początku 2008 roku.

Od czasu swojego debiutu w 1997 roku, kompaktowe roadstery SLK stały się symbolem dynamicznego wizerunku marki Mercedes-Benz. Już dobrze znany widok na naszych drogach, dwuosobowy model drugiej generacji ma być dalej udoskonalany w 2008 roku poprzez wprowadzenie wielu zmian, które jeszcze bardziej podkreślą sportowy charakter auta i będą kontynuować sukces SLK-Class, wprowadzając nowe, dynamiczne i mocne elementy. Sprzedaż roadsterów SLK zbliża się do pół miliona sztuk, z ponad 495 000 sprzedanymi egzemplarzami, z czego ponad 40 000 sprzedano w Wielkiej Brytanii.

Nowa generacja SLK prezentuje nowe sportowe akcenty, które jeszcze bardziej zwiększają jego atrakcyjność. Trendsettingowy vario-dach transformuje auto z roadstera w coupé w ciągu zaledwie kilku sekund.

Wyrazisty charakter: jeszcze bardziej wyraźny kształt strzały z przodu oraz tył w stylu dyfuzora

Projektanci nadali już dynamicznie wyglądającemu dwuosobowemu modelowi kultowemu jeszcze sportowszy wygląd. Wyróżniające cechy to nowy przód z zmodyfikowanym układem wlotów powietrza oraz wyraźniejszym kształtem strzały. Dodatkowo okolice gwiazdy Mercedesa zostały przeprojektowane, aby były jeszcze bardziej zwięzłe. Tył nadwozia również zmodyfikowano, wprowadzając dolną sekcję w stylu dyfuzora, przez co roadster wydaje się bardziej potężny z tyłu – efekt ten dodatkowo wzmacniają trapezoidalne końcówki wydechowe oraz przyciemnione światła tylne inspirowane AMG. Teraz większe lusterka zewnętrzne mają wskaźniki LED w wyraźnym kształcie strzały, a gama lekkich obręczy kołowych jest niemal całkowicie nowa.

Wysokiej jakości kokpit i nowa trójramienna sportowa kierownica

Wiele elementów wnętrza zostało również zaprojektowanych na nowo i poddanych modernizacji po starannej selekcji materiałów. Szczególny nacisk położono na zoptymalizowanie wnętrza, aby było jeszcze bardziej zorientowane na kierowcę. Wśród kluczowych elementów znajduje się nowa trójramienna sportowa kierownica z przyciskami wielofunkcyjnymi oraz nowy zestaw wskaźników z zachwycającymi okręgami wokół tarcz.

Udoskonalone systemy audio i telematyki

Mercedes-Benz po raz pierwszy zainstaluje nową generację audio i telematyki NTG 2.5 w SLK. Jest ona łatwiejsza w obsłudze i oferuje jeszcze szerszy zakres przydatnych funkcji. Standardowe elementy zintegrowane w każdym radiu obejmują system głośnomówiący z technologią Bluetooth oraz nowy interfejs multimedialny w schowku, umożliwiający pełną integrację mobilnych urządzeń audio, takich jak iPod, które mogą być obsługiwane za pośrednictwem interfejsu audio.

Wraz z nową generacją telematyki, Mercedes-Benz po raz pierwszy oferuje system sterowania głosowego LINGUATRONIC jako opcję w SLK-Class.

Bogaty dźwięk przestrzenny, nawet gdy dach jest otwarty

Pasażerowie mogą cieszyć się wyjątkowym doświadczeniem dźwiękowym, niezależnie od tego, czy vario-dach jest otwarty, czy zamknięty, dzięki opcjonalnemu systemowi audio harman kardon® Logic7®. Bogaty i przestrzenny dźwięk zapewnia krystalicznie czystą przyjemność słuchania, jakiej nigdy wcześniej nie łączono z roadsterem.

Silnik sportowy o wysokiej wydajności: większa moc i znacznie niższe zużycie paliwa

Sportowe osiągi nowej generacji SLK z 2008 roku są dodatkowo wzmacniane przez trzy zmodyfikowane jednostki napędowe, które zużywają mniej paliwa i emitują mniej CO2. Czterocylindrowa jednostka napędowa w SLK 200 Kompressor oraz sześciocylindrowy silnik sportowy w SLK 350 oferują znacznie więcej mocy i momentu obrotowego. Tylko SLK 55 AMG zachowuje swoją dotychczasową jednostkę – silnik ośmiocylindrowy, który nie stracił nic ze swojej oszałamiającej możliwości osiągów i pozostaje unikalnym punktem sprzedaży w segmencie SLK.

Inżynierowie Mercedes-Benz szczególnie skupili się na szybko działającym silniku V6, który debiutuje w nowej generacji SLK, całkowicie zmieniając charakter sześciocylindrowej jednostki poprzez wprowadzenie szerokich zmian w układzie mechanicznym. Mimo że pojemność pozostaje na poziomie 3498 cm³, silnik rozwija teraz 224 kW/305 KM przy 6500 obr/min – o około 24 kW (33 KM) więcej niż jego poprzednik. Moment obrotowy również zwiększono, o 10 Nm, osiągając teraz 360 Nm przy 4900 obr/min.

Taki wynik osiągnięto poprzez podniesienie limitu obrotów silnika do 6800 obr/min; może on nawet wzrosnąć do 7200 obr/min na krótki okres – o ile pozwalają na to temperatura oleju oraz inne parametry silnika. Wprowadzono również inne zmiany, w tym wyższą sprężanie, nowy kolektor dolotowy i szeroko zmodyfikowany układ zaworowy.

Dodatkowe aspekty, które zwiększają emocjonalne wrażenie nowego silnika, obejmują celowo głośne akustyki silnika sportowego z uderzającym zaprojektowaniem dźwięku podczas hamowania. W połączeniu z automatyczną skrzynią biegów 7G-TRONIC, system zarządzania silnikiem także automatycznie podnosi obroty podczas redukcji biegów. Oprócz ekstremalnie sportowego brzmienia, ta funkcja zmniejsza efekty zmian obciążenia.

Mimo wyższej mocy i wysokiej klasy osiągów, SLK 350 zużywa znacznie mniej paliwa. Przy sześciobiegowej manualnej skrzyni biegów, łączone zużycie paliwa wynosi zaledwie 29.7 mpg; jeśli zamontowana jest automatyczna skrzynia biegów 7G-TRONIC, silnik sportowy osiąga łączone zużycie paliwa wynoszące zaledwie 30.7 mpg. Niższe zużycie paliwa oznacza również, że emisje CO2 są zredukowane – o 23 g/km do 219 g/km w wersji automatycznej oraz o 28 g/km do 227 g/km w wersji manualnej.

Trzy dodatkowe silniki do wyboru

Oferta silnikowa drugiej generacji udanego modelu SLK-Class jest wzbogacana o trzy dodatkowe warianty:

  • Moc czterocylindrowego silnika z doładowaniem zwiększono o 15 kW/21 KM (do 135 kW/184 KM), a moment obrotowy wzrósł z 240 do 250 Nm. Średnie zużycie paliwa zmniejszono do 36.7 mpg, a emisje CO2 zredukowano o 27 g/km do 182 g/km.
  • SLK 280 również został dodatkowo udoskonalony pod kątem oszczędności paliwa i emisji CO2. Zużycie paliwa zmniejszono do 30.4 mpg (w przypadku automatycznej skrzyni biegów wynosi 31.0 mpg), a emisje CO2 obniżono o 11 g do 220 g/km (w przypadku automatycznej skrzyni biegów wynik ten jest o 6 g niższy i wynosi 216 g/km).
  • SLK 55 AMG nadal jest wyposażony w znany silnik V8 o pojemności 5.5 litra, rozwijający moc 265 kW/360 KM i osiągający maksymalny moment obrotowy 510 Nm.

Standardowe wyposażenie trzech nowych modeli SLK obejmuje precyzyjną sześciobiegową manualną skrzynię biegów, natomiast SLK 55 AMG nadal jest standardowo wyposażony w siedmiobiegową automatyczną skrzynię biegów 7G-TRONIC Sport. Opcjonalne dodatki obejmują pięciobiegową automatyczną skrzynię biegów dla SLK 200 oraz siedmiobiegową automatyczną skrzynię biegów 7G-TRONIC lub, alternatywnie, 7G-TRONIC Sport z łopatkami do zmiany biegów na kierownicy dla sześciocylindrowych modeli SLK 280 i SLK 350.

Nowy system bezpośredniego kierowania dla doskonałej zwinności i przyjemności z jazdy

Nowo opracowany system bezpośredniego kierowania z regulowaną pomocą kierownicy, dostępny jako opcja (standard w SLK 55 AMG), dodatkowo podkreśla cechy sportowego podwozia, łącząc zwinność i manewrowość podczas jazdy po krętych wiejskich drogach z komfortem kierowania podczas parkowania oraz pewnymi właściwościami kierowniczymi podczas podróży z dużą prędkością.

System bezpośredniego kierowania oparty jest na wcześniej zainstalowanym systemie wspomagania kierownicy czułym na prędkość i działa na zasadach czysto mechanicznych, co oznacza, że nie ma potrzeby stosowania skomplikowanych siłowników i czujników. Jego sercem jest nowa listwa z płynnie działającymi zębatkami, co zapewnia zmianę przełożenia kierownicy w zależności od kąta skrętu. Przełożenie jest pośrednie, gdy kierownica znajduje się w pozycji centralnej, co zapewnia doskonałą stabilność na prostych i tym samym dużą pewność podczas podróży z dużą prędkością. Przy kącie skrętu wynoszącym zaledwie 5 stopni, przełożenie zaczyna wzrastać bardzo szybko, a kierowanie staje się znacznie bardziej bezpośrednie. W rezultacie liczba obrotów kierownicy od skrajnego do skrajnego zmniejsza się o około 25 procent, jeśli zastosowano nowy system bezpośredniego kierowania. Oznacza to, że nawet w miejskim ruchu wymagane jest stosunkowo mało ruchu kierownicą do skorygowania toru jazdy. Szybkie sekwencje zakrętów na wiejskich drogach można pokonywać niemal intuicyjnie, przy stosunkowo małych ruchach kierownicy – z pewnością, precyzyjnie i z dużą przyjemnością z jazdy.

Wizualnie ulepszony SLK 55 AMG

Na poziomie technicznym, SLK 55 AMG pozostaje prawie niezmieniony. Jedynymi różnicami są drobne ulepszenia wizualne. Przód modelu AMG ma teraz nowy zderzak z czarnym malowanym poprzecznym wzmocnieniem i bocznymi wlotami powietrza oraz przyciemnione reflektory.

Trendsettingowy SLK

200 Kompressor 5AT (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1796 Cm3
Moc135 Kw @ 5500 Rpm
184 Hp @ 5500 Rpm
181 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 2800-5000 Rpm
249 Nm @ 2800-5000 Rpm
Układ paliwowyDoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna144 Mph (232 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.9 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16V
Długość161.5 In (4102 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość51 In (1295 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.6 In (1
Rozstaw osi95.6 In (2428 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Turning Circle34.5 Ft (10.5 M)
Masa własna2899 Lbs (1315 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3759 Lbs (1705 Kg)
Spalanie miasto20.5 Mpg Us (11.5 L/100Km)
Spalanie trasa39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie29.4 Mpg Us (8 L/100Km)
Emisja CO2190 G/Km

200 Kompressor 6MT (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1796 Cm3
Moc135 Kw @ 5500 Rpm
184 Hp @ 5500 Rpm
181 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 2800-5000 Rpm
249 Nm @ 2800-5000 Rpm
Układ paliwowyDoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16V
Długość161.5 In (4102 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość51 In (1295 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.6 In (1
Rozstaw osi95.6 In (2428 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Turning Circle34.5 Ft (10.5 M)
Masa własna2844 Lbs (1290 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3759 Lbs (1705 Kg)
Spalanie miasto21.2 Mpg Us (11.1 L/100Km)
Spalanie trasa39.8 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie30.1 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Emisja CO2182-188 G/Km

280 6MT (231 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2996 Cm3
Moc170 Kw @ 6000 Rpm
231 Hp @ 6000 Rpm
228 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 2500-5000 Rpm
300 Nm @ 2500-5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16W || 225/50 R16W
Długość161.5 In (4102 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość51 In (1295 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.6 In (1
Rozstaw osi95.6 In (2428 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle34.4 Ft (10.5 M)
Masa własna2987 Lbs (1355 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3869 Lbs (1755 Kg)
Spalanie miasto17.3 Mpg Us (13.6 L/100Km)
Spalanie trasa35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Średnie spalanie25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Emisja CO2220 G/Km

280 7AT (231 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2996 Cm3
Moc170 Kw @ 6000 Rpm
231 Hp @ 6000 Rpm
228 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 2500-5000 Rpm
300 Nm @ 2500-5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.2 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16W || 225/50 R16W
Długość161.5 In (4102 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość51 In (1295 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.6 In (1
Rozstaw osi95.6 In (2428 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle34.4 Ft (10.5 M)
Masa własna3031 Lbs (1375 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3869 Lbs (1755 Kg)
Spalanie miasto18.1 Mpg Us (13 L/100Km)
Spalanie trasa34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Średnie spalanie25.8 Mpg Us (9.1 L/100Km)
Emisja CO2216 G/Km

300 6MT (231 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2996 Cm3
Moc170 Kw @ 6000 Rpm
231 Hp @ 6000 Rpm
228 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 2500-5000 Rpm
300 Nm @ 2500-5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16W || 225/50 R16W
Długość161.5 In (4102 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość51 In (1295 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.6 In (1
Rozstaw osi95.6 In (2428 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle34.4 Ft (10.5 M)
Masa własna2987 Lbs (1355 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3869 Lbs (1755 Kg)
Spalanie miasto17.1 Mpg Us (13.8 L/100Km)
Spalanie trasa34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Średnie spalanie24.5 Mpg Us (9.6 L/100Km)
Emisja CO2220-225 G/Km

300 7AT (231 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2996 Cm3
Moc170 Kw @ 6000 Rpm
231 Hp @ 6000 Rpm
228 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 2500-5000 Rpm
300 Nm @ 2500-5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.2 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16W || 225/50 R16W
Długość161.5 In (4102 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość51 In (1295 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.6 In (1
Rozstaw osi95.6 In (2428 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle34.4 Ft (10.5 M)
Masa własna3031 Lbs (1375 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3869 Lbs (1755 Kg)
Spalanie miasto18.1 Mpg Us (13 L/100Km)
Spalanie trasa34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Średnie spalanie26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Emisja CO2207 G/Km

350 6MT (305 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3498 Cm3
Moc224 Kw @ 6500 Rpm
305 Hp @ 6500 Rpm
300 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy265 Lb-Ft @ 4900 Rpm
359 Nm @ 4900 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.4 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/45 R17W || 245/40 R17W
Długość161.5 In (4102 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość51 In (1295 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.6 In (1
Rozstaw osi95.6 In (2428 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Turning Circle34.4 Ft (10.5 M)
Masa własna3053 Lbs (1385 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3968 Lbs (1800 Kg)
Spalanie miasto16.5 Mpg Us (14.3 L/100Km)
Spalanie trasa34 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Średnie spalanie24.2 Mpg Us (9.7 L/100Km)
Emisja CO2227 G/Km

350 7AT (305 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3498 Cm3
Moc224 Kw @ 6500 Rpm
305 Hp @ 6500 Rpm
300 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy265 Lb-Ft @ 4900 Rpm
359 Nm @ 4900 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.4 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/45 R17W || 245/40 R17W
Długość161.5 In (4102 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość51 In (1295 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.6 In (1
Rozstaw osi95.6 In (2428 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika10.6 Cuft (300 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Turning Circle34.5 Ft (10.5 M)
Masa własna3097 Lbs (1405 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3968 Lbs (1800 Kg)
Spalanie miasto18 Mpg Us (13.1 L/100Km)
Spalanie trasa33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Średnie spalanie26.1 Mpg Us (9 L/100Km)
Emisja CO2209 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.