MERCEDES BENZ SLK (R172) 2011-2016

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MERCEDES BENZ SLK (R172) 2011-2016

Przejdź do galerii zdjęćMERCEDES BENZ SLK (R172) 2011-2016

Światowy kryzys gospodarczy dobiegł końca, a mały luksusowy roadster był gotowy, by znaleźć nowych klientów. Zmienił swój wygląd i został wyposażony w ulepszony napęd.

Na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2011 roku zaprezentowano model SLK, który miał składany dach za fotelami. Była to trzecia generacja znanego roadstera marki Mercedes-Benz. Był dłuższy i szerszy od swojego poprzednika, a jednak ważył tyle samo.

Kiedy został zaprezentowany, wywołał szok: przypominał model Mercedes-Benz SL z tego samego roku, tylko w mniejszej wersji. Nowe reflektory były cofnięte nad błotnikami, a szeroka trapezoidalna atrapa chłodnicy inspirowana była większym bratem. Duża, trzyramienna gwiazda była otoczona przez dwa srebrne skrzydła. Na przednim zderzaku znajdowała się dodatkowa atrapa chłodnicy do chłodzenia silnika oraz dwa wloty powietrza po bokach, które chłodziły hamulce i mieściły światła do jazdy dziennej. Na przednich błotnikach projektanci umieścili otwory wentylacyjne. Za pasażerami znajdowały się dwa łuki bezpieczeństwa.

Wnętrze samochodu wyposażono w dwa kubełkowe fotele z wbudowanymi pasami bezpieczeństwa. Trzypunktowa kierownica budziła sportowe odczucia, a to nie był jedyny charakterystyczny element. Wloty powietrza były otoczone chromowanymi pierścieniami. Ekran jednostki multimedialnej umieszczono na szczycie centralnej konsoli, na tym samym poziomie co kierownica.

Pod maską, SLK z 2011 roku oferował wybór silników benzynowych i diesla. Standardowa skrzynia biegów to 6-biegowa manualna dla silnika benzynowego o mocy 184 KM oraz dla turbodiesla o mocy 204 KM. Reszta gamy była wyposażona w 7-biegową automatyczną skrzynię biegów.

Nowo opracowana klasa Mercedes-Benz SLK wchodzi w swoją trzecią generację, będąc jednym z najbardziej ekscytujących i udanych sportowych samochodów, jakie kiedykolwiek stworzono. Nowy roadster bezkompromisowo podnosi przyjemność z jazdy i radość z jazdy na świeżym powietrzu na nowy poziom. Łączy w sobie lekkość sportowego prowadzenia z eleganckim komfortem, uderzający design sportowy z pełną funkcjonalnością na co dzień, doskonałą wydajność z wzorową ekologią. Co więcej, Mercedes-Benz SLK ma zaszczyt zaprezentować światową premierę panoramicznego dachu vario z MAGIC SKY CONTROL, który zmienia się z jasnego na ciemny jednym przyciskiem. Wzorcowa efektywność i sportowy charakter są zasługą potężnych nowych silników czterocylindrowych i sześciocylindrowych z funkcją start/stop w standardzie. Dzięki doskonałym osiągom są o 25 procent bardziej oszczędne niż ich poprzednicy. Ponadto unikalny zestaw systemów bezpieczeństwa nadaje SLK status wzorca w swoim segmencie. Dzięki bogactwu innowacji technicznych Mercedes-Benz SLK ponownie stanowi punkt odniesienia w swojej klasie.

„Nowy SLK wciela w życie rolę trendsettera jak żaden inny samochód” – mówi dr Dieter Zetsche, przewodniczący zarządu Daimler AG i szef Mercedes-Benz Cars. „Jestem przekonany, że dzięki swojej pasjonującej stylistyce, wysokiej jakości wnętrzu i oszczędności na stacji paliw, nadal będzie dostarczał ogromnej frajdy z jazdy w przyszłości, umacniając swoją pozycję kultowego roadstera.”

Innowacje są częścią sukcesu historii Mercedes-Benz SLK:

W 1996 roku pierwsza generacja wywołała sensację dzięki dachu vario, który w kilka sekund przekształcał otwarty roadster w coupé z stałym dachem po naciśnięciu guzika.
Druga generacja oferowała ciepłe AIRSCARF wokół szyi i ramion pasażerów, zapewniając przyjemność z jazdy bez dachu nawet w chłodniejszych warunkach.
Teraz trzecia generacja prezentuje jedną ze swoich unikalnych cech – światową premierę panoramicznego dachu vario z MAGIC SKY CONTROL. Można go szybko zmienić z jasnego na ciemny za naciśnięciem przycisku.

Jednak nowy Mercedes-Benz SLK oferuje więcej niż tylko pojedyncze atrakcje. Zajmuje wiodącą pozycję w każdej dziedzinie i zapewnia frajdę z jazdy w każdym aspekcie, bez kompromisów. Imponuje cechami, które zazwyczaj są uważane za nie do pogodzenia: udaje mu się połączyć doskonały komfort i wysoką jakość wykończenia z wyraźnym sportowym charakterem. Jednocześnie nowy roadster jest najbardziej oszczędny i tym samym najbardziej przyjazny dla środowiska w swojej klasie, ustanawiając nowe standardy bezpieczeństwa. Przyjemność z jazdy w różnych warunkach pogodowych – otwartych i zamkniętych, w sytuacjach wolnych i codziennych – jest głęboko zakorzeniona w genach SLK.

Ponadczasowa estetyka ucieleśnia charakterystyczną zmysłowość sportowego samochodu

Projektanci stworzyli sylwetkę nowego SLK, która podkreśla klasyczne proporcje roadstera i ukazuje je w zachwycający sposób. Za długą maską znajduje się skompaktowy przedział pasażerski umieszczony z tyłu, oraz krótki tył. Mercedes-Benz SLK zwróci uwagę potencjalnych klientów kluczowymi atrybutami, które charakteryzują wszystkie klasyczne roadstery od Mercedes-Benz, które uczyniły z nich motoryzacyjne ikony marki.

Pierwszym elementem przyciągającym wzrok jest wyprostowana kratka chłodnicy, która dumnie i pewnie stoi w wietrze, nosząc nowy wizerunek marki Mercedes-Benz. Umożliwia ona długą i dobrze proporcjonalną maskę, a jej tylnie kontury odbijające światło sugerują dynamiczne cechy roadstera. Szeroka kratka chłodnicy nosi gwiazdę Mercedes-Benz w prominentnym centralnym miejscu i eksponuje mocno zarysowany fin, chromowany z przodu. Wyraźnie zdefiniowane reflektory dopełniają wygląd nowej twarzy SLK, która przypomina legendarny model 190 SL z lat 50., uznawany przez wielu za pierwotny „SLK”. Projektanci nie skupiali się tylko na przeszłości; z przodu nowego SLK celowo stworzono również bliski wizualny związek z nowym modelem Mercedes-Benz SLS AMG „gullwing” i nowym CLS.

Niezwykłym i wymiernym dowodem starannej pracy, która została wykonana, jest to, że pomimo bardziej wyrazistego, stromego przodu i większego obszaru frontowego, wartość Cd została obniżona do zaledwie 0,30 – znakomity rezultat (wartość Cd modelu poprzedniego wynosiła 0,32).

Ponadczasowo klasyczny kształt widoku bocznego z klasycznymi proporcjami roadstera ucieleśnia estetykę najwyższej klasy i jest wizualną obietnicą sportowości i przyjemności z jazdy, która czeka na kierowcę. Drobne detale i odniesienia pokazują staranność, z jaką pracowali projektanci Mercedes-Benz. Na przykład, fillet ukrywa spojenie bagażnika, aby linia boczna nie przeszkadzała, jak to zazwyczaj ma miejsce w podobnych konstrukcjach dachów. Kratki wentylacyjne w przednich błotnikach z chromowanym finem przypominają słynne roadstery Mercedes-Benz z lat 50. XX wieku. W nowym Mercedes SLK tworzą idealny punkt wyjścia dla linii cech, która płynie do muskularnego tylnego skrzydła, wykorzystując światło i cień do dodania stylu i ponadczasowej estetyki bokom. Równocześnie górna krawędź szerokich reflektorów – które po raz pierwszy oferują technologię LED – również wydaje się płynąć do linii cech.

Wnętrze z stylem i purystyczną estetyką

Przy najbardziej kompaktowych wymiarach w swojej klasie, nowe Mercedes-Benz SLK posiada wnętrze, którego przestronność jest wzorcowa. Aby to osiągnąć, projektanci opracowali wykończenia wnętrza, które oferują kierowcy i pasażerowi najwyższy poziom postrzeganej jakości i purystycznej precyzji. Wnętrze charakteryzuje się stylową sportowością oraz wysokiej jakości, autentycznymi materiałami, które zostały przetworzone z doskonałą precyzją i kunsztem. Już w wersji podstawowej środkowa konsola i inne elementy wykończenia błyszczą w szczotkowanym aluminium. Drewno można wybrać jako opcję w ciemnym, błyszczącym orzechu lub ciemnym, błyszczącym jesionie. Cztery okrągłe, galwanizowane wloty powietrza zintegrowane w desce rozdzielczej podkreślają, że ten model należy do rodziny sportowych samochodów Mercedes-Benz, a ich kształt nawiązuje do tych w SLS.

Generacyjne okrągłe wskaźniki SLK są flankowane przez wyświetlacz informacji generowanej przez komputer pokładowy. Kolorowy wyświetlacz funkcji komunikacyjnych i rozrywkowych umieszczono w centrum deski rozdzielczej, łatwo widoczny zarówno dla kierowcy, jak i pasażera. Na górze deski rozdzielczej, również w centrum, znajduje się elegancki zegar analogowy – nietypowy detal, który subtelnie podkreśla stylowy charakter roadstera.

Inne wysokiej jakości elementy wyposażenia obejmują wielofunkcyjną sportową kierownicę z płaskim dnem oraz grubą skórzaną koroną, a także opcjonalną skórę odbijającą światło słoneczne, która zauważalnie zmniejsza stopień nagrzewania się powierzchni, imponujące oświetlenie ambientowe oraz innowacyjny system ogrzewania szyi AIRSCARF, znany z poprzednika.

Unikalny element wyposażenia: MAGIC SKY CONTROL

Po raz pierwszy Mercedes-Benz oferuje wybór trzech wariantów lekkiej konstrukcji dachu vario dla nowego SLK: W zaledwie kilka sekund ta funkcja przekształca roadster w coupé z „stałym” dachem po naciśnięciu przycisku – i odwrotnie:

Podstawowa wersja to dach malowany w kolorze pojazdu.
Alternatywnie dostępny jest panoramiczny dach vario z przyciemnionymi szybami.
Trzeci wariant to światowa premiera – panoramiczny dach vario z MAGIC SKY CONTROL. Ten szklany dach zmienia się z jasnego na ciemny według życzenia po naciśnięciu przycisku. W jasnym stanie jest praktycznie przezroczysty, oferując doświadczenie na świeżym powietrzu nawet w chłodne dni. W ciemnym stanie dach zapewnia przyjemny cień i zapobiega nagrzewaniu się wnętrza w intensywnym słońcu. Innymi słowy: atmosfera komfortu na naciśnięcie przycisku.

Innowacyjny system zapobiegający przeciągom AIRGUIDE

Wygodną alternatywą dla konwencjonalnego systemu przeciwwiatrowego jest nowy, obracający się system przeciwwiatrowy dla nowego Mercedes-Benz SLK, wynaleziony przez inżynierów aerodynamicznych Mercedes-Benz. Składa się z obracających się przezroczystych warstw plastikowych, które są przymocowane do tyłu słupków roll-over. Kierowca lub pasażer mogą je błyskawicznie złożyć do centrum pojazdu, ujarzmiając w ten sposób turbulentne przepływy powietrza.

Duch i wydajność

Początkowo dostępne będą trzy modele klasy Mercedes-Benz SLK podczas wprowadzenia na rynek, wszystkie z nowych silników z bezpośrednim wtryskiem. Silniki czterocylindrowe w SLK 200 BlueEFFICIENCY i SLK 250 BlueEFFICIENCY rozwijają odpowiednio 135 kW (184 KM) i 150 kW (204 KM) z pojemności 1796 centymetrów sześciennych. SLK 200 BlueEFFICIENCY to najoszczędniejszy roadster w swoim segmencie. Z ulepszonym, opcjonalnym automatycznym skrzynią biegów 7G-TRONIC PLUS zużywa tylko 6,1 litra paliwa premium (NEDC, łączna) na 100 kilometrów (to odpowiada 142 g CO2 na kilometr). Oszczędny model przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,0 sekund, osiągając maksymalną prędkość 237 km/h (240 km/h z manualną skrzynią biegów).

SLK 250 BlueEFFICIENCY jest standardowo wyposażony w automatyczną skrzynię biegów 7G-TRONIC PLUS i zużywa tylko 6,2 litra (NEDC, łączna) na 100 kilometrów (144 g CO2 na kilometr). Od zera osiąga 100 km/h w 6,6 sekundy, a jego maksymalna prędkość wynosi 243 km/h.

Silnik V6 w SLK 350 BlueEFFICIENCY rozwija 225 kW (306 KM) z pojemności 3498 centymetrów sześciennych, wykorzystując tę moc do przyspieszenia w 5,6 sekundy z 0 do 100 km/h (maksymalna prędkość 250 km/h). Jego zużycie wynosi 7,1 litra (NEDC, łączna) na 100 kilometrów (167 g CO2 na kilometr). Silnik V6 został całkowicie nowo opracowany. Jego najważniejsze cechy to bezpośredni wtrysk 3. generacji, wtryskiwacze piezoelektryczne i zapłon wieloiskrowy.

Wzorcowa wydajność, z redukcją zużycia paliwa o nawet jedną czwartą w porównaniu do modeli poprzednich, wynika również z systemu start/stop ECO, który jest standardowo montowany we wszystkich modelach.

Układ zawieszenia dla najmniejszego związku z drogą

Do wyboru są również trzy wersje zawieszenia:

Konwencjonalne zawieszenie stalowe jest standardem.
Zawieszenie sportowe z twardszymi sprężynami i amortyzatorami zapewnia systematyczne sportowe doznania z jazdy.
Alternatywnie dostępny jest pakiet Dynamic Handling. Jego zalety obejmują zawieszenie z ciągłą regulacją tłumienia. Posiada elektronicznie sterowany w pełni automatyczny system tłumienia, co sprawia, że pojazd przemieszcza się łagodnie nawet na słabo utrzymanych nawierzchniach, ale nadal zapewnia wysoką dynamikę jazdy.

Pakiet Dynamic Handling obejmuje również system Direct-Steer oraz układ hamulców Torque Vectoring opracowany przez Mercedes-Benz. System Direct-Steer zapewnia większą zwrotność i zwinność niż standardowe kierownictwo, a także zmniejsza wysiłek fizyczny podczas parkowania. W trudnych warunkach układ hamulców Torque Vectoring generuje zdefiniowany ruch obrotowy pojazdu wokół osi pionowej w ułamku sekundy, dzięki selektywnej aktywacji hamulców na tylnym kole od strony wewnętrznej zakrętu. Dzięki temu Mercedes-Benz SLK stabilizuje się w sposób bezkompromisowy w kwestii dynamiki jazdy i precyzyjnie wchodzi w zakręt pod pełną kontrolą.

Genialna mieszanka materiałów i wysoki poziom bezpieczeństwa

Nowa struktura nadwozia SLK została jeszcze bardziej dopracowana, a maska i błotniki wykonane są teraz z aluminium.

Nowy Mercedes-Benz SLK wyznacza także nowe standardy w zakresie bezpieczeństwa. Trzecia generacja potężnego trendsettera wykorzysta szereg najnowszych systemów wspomagających, aby wspierać kierowcę, w tym system wykrywania senności ATTENTION ASSIST, opracowany przez Mercedes-Benz i montowany w standardzie; opcjonalny system ochrony pasażerów PRE-SAFE®, który jest unikalny na świecie; oraz PRE-SAFE® Brake, który może samodzielnie zastosować hamulce w przypadku zbliżającej się kolizji. W ten sposób Mercedes-Benz konsekwentnie i znacznie przekracza wymagania stawiane przez normy bezpieczeństwa.

Osoby chętne mogą jeszcze bardziej poszerzyć gamę systemów wspomagających w nowym SLK:

System Intelligent Light oferuje pięć funkcji oświetleniowych (funkcja doświetlania zakrętów, tryb krajowy, tryb autostradowy, aktywna funkcja oświetlenia i ulepszone światła przeciwmgielne), które aktywują się w zależności od warunków jazdy.
System Speed Limit Assist potrafi wykrywać znaki ograniczenia prędkości za pomocą kamery umieszczonej wewnątrz szyby przedniej i wskazywać odpowiednie wykryte ograniczenie prędkości na wyświetlaczu w zestawie wskaźników.

Nowy Mercedes SLK można zamawiać od 17 stycznia 2011. Ceny brutto przedstawiają się następująco:

SLK 200 BlueEFFICIENCY: 38 675 euro,
SLK 250 BlueEFFICIENCY: 44 256,10 euro,
SLK 350 BlueEFFICIENCY: 52 300,50 euro.

200 BlueEFFICIENCY 7AT RWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1796 Cm3
Moc135 Kw @ 5250 Rpm
184 Hp @ 5250 Rpm
181 Bhp @ 5250 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1800-4600 Rpm
270 Nm @ 1800-4600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna147 Mph (237 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (G Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R 16
Długość162.8 In (4135 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość51.2 In (1300 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61.6 In (1
Rozstaw osi95.7 In (2431 Mm)
Prześwit4.4 In (112 Mm)
Pojemność bagażnika7.9 Cuft (224 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3241 Lbs (1470 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3935 Lbs (1785 Kg)
Spalanie miasto27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Spalanie trasa44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Średnie spalanie36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2142-151 G/Km

250 BlueEFFICIENCY 7AT RWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1796 Cm3
Moc150 Kw @ 5500 Rpm
204 Hp @ 5500 Rpm
201 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy228 Lb-Ft @ 2000-4300 Rpm
309 Nm @ 2000-4300 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna151 Mph (243 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/45 R 17 91 W || 245/40 R 17 91 W
Długość162.8 In (4135 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość51.3 In (1303 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.7 In (1
Rozstaw osi95.7 In (2431 Mm)
Prześwit4.4 In (112 Mm)
Pojemność bagażnika7.9 Cuft (224 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3306.9 Lbs (1500 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4001.4 Lbs (1815 Kg)
Spalanie miasto28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Spalanie trasa47 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Emisja CO2144-153 G/Km

350 BlueEFFICIENCY 7AT RWD (306 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3498 Cm3
Moc225 Kw @ 6500 Rpm
306 Hp @ 6500 Rpm
302 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 3500 Rpm
370 Nm @ 3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (7G-Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/45 R 17 91 W || 245/40 R 17 91 W
Długość162.8 In (4135 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość51.3 In (1303 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.7 In (1
Rozstaw osi95.7 In (2431 Mm)
Prześwit4.4 In (112 Mm)
Pojemność bagażnika7.9 Cuft (224 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3395.1 Lbs (1540 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4089.6 Lbs (1855 Kg)
Spalanie miasto23.8 Mpg Us (9.9 L/100Km)
Spalanie trasa42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Średnie spalanie33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Emisja CO2167 G/Km

250 BlueEFFICIENCY 7AT RWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc150 Kw @ 4200 Rpm
204 Hp @ 4200 Rpm
201 Bhp @ 4200 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1600u20131800 Rpm
500 Nm @ 1600u20131800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna151 Mph (243 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (G Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/45 R 17 || 245/40 R 17
Długość162.8 In (4135 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość51.3 In (1303 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.7 In (1
Rozstaw osi95.7 In (2431 Mm)
Prześwit4.4 In (112 Mm)
Pojemność bagażnika7.9 Cuft (224 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3307 Lbs (1500 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4001 Lbs (1815 Kg)
Spalanie miasto27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Emisja CO2144-153 G/Km

250 CDI BlueEFICIENCY 6MT RWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc150 Kw @ 4200 Rpm
204 Hp @ 4200 Rpm
201 Bhp @ 4200 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1600u20131800 Rpm
500 Nm @ 1600u20131800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna152 Mph (245 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R 16 || 225/50 R 16
Długość162.8 In (4135 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość51.3 In (1303 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.7 In (1
Rozstaw osi95.7 In (2431 Mm)
Prześwit4.4 In (112 Mm)
Pojemność bagażnika7.9 Cuft (224 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3505 Lbs (1590 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4200 Lbs (1905 Kg)
Spalanie miasto36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Spalanie trasa57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2124-129 G/Km

250 CDI BlueEFICIENCY 7AT RWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2143 Cm3
Moc150 Kw @ 4200 Rpm
204 Hp @ 4200 Rpm
201 Bhp @ 4200 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1600u20131800 Rpm
500 Nm @ 1600u20131800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna151 Mph (243 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.7 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (G Tronic Plus)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R 16 || 225/50 R 16
Długość162.8 In (4135 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość51.3 In (1303 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.7 In (1
Rozstaw osi95.7 In (2431 Mm)
Prześwit4.4 In (112 Mm)
Pojemność bagażnika7.9 Cuft (224 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3505 Lbs (1590 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4200 Lbs (1905 Kg)
Spalanie miasto37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2128-132 G/Km

200 BlueEFFICIENCY 6MT RWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1796 Cm3
Moc135 Kw @ 5250 Rpm
184 Hp @ 5250 Rpm
181 Bhp @ 5250 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1800-4600 Rpm
270 Nm @ 1800-4600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna149.1 Mph (240 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R 16 91 V
Długość162.8 In (4135 Mm)
Szerokość71.3 In (1811 Mm)
Wysokość51.2 In (1300 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61.6 In (1
Rozstaw osi95.7 In (2431 Mm)
Prześwit4.4 In (112 Mm)
Pojemność bagażnika7.9 Cuft (224 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3240.8 Lbs (1470 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3935.3 Lbs (1785 Kg)
Spalanie miasto26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Spalanie trasa47 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2149-158 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.