MERCEDES BENZ Typ 200 Pullman (W21) 1934-1936

MERCEDES BENZ Typ 200 Pullman (W21) 1934-1936

Przejdź do galerii zdjęćMERCEDES BENZ Typ 200 Pullman (W21) 1934-1936

Na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Berlinie w 1933 roku, Mercedes-Benz zaprezentował trzy nowe modele: 200, 290 i 380. Model 200 stał się nowym luksusowym standardem.

Model 200 (W 21) był w rzeczywistości bardziej rozbudowaną i nieco przestronniejszą wersją modelu 170. Zastąpił on model Stuttgart 200, który stał się już przestarzały z powodu sztywnej osi tylnej. Kształt auta był podobny, ale dzięki dłuższemu rozstawowi osi kabina była większa. Najwyższy komfort zapewniała wersja Pullman, która miała jeszcze dłuższy rozstaw osi niż standardowy model 200.

Nadwozie Pullman było nie tylko dłuższe od modelu 200. Podczas gdy w 200 znajdował się spadek za tylną kanapą i bagażnik, Pullman rozciągał kabinę aż do samego tyłu, ponad tylną osią. Przód samochodu przypominał krótszego brata, z tą samą chromowaną listwą między błotnikami, na której znajdowały się zaokrąglone reflektory. Grilla z pionowymi szczelinami był chromowany i wysoki.

Wnętrze Pullmana, dzięki dłuższemu rozstawowi osi, oferowało wystarczająco dużo miejsca na nogi z tyłu. Można było zmieścić dodatkowy zestaw siedzeń teatralnych, ustawionych tyłem, przed trzecią linią siedzeń.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.