Mercedes-Benz zaprezentował odświeżoną wersję modelu Typ 230 na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Berlinie, oferując samochód w dwóch wersjach rozstawu osi: N i L.
Litera N oznaczała standardowy rozstaw osi, natomiast L – wersję z wydłużonym rozstawem. W tamtych czasach oficjalne dokumenty nie używały jednak tych oznaczeń. Ta różnica pojawiła się później. Choć dłuższa wersja cieszyła się dużym zainteresowaniem na rynku, wersja N sprzedawała się zaledwie w 1000 egzemplarzach, co zmusiło producenta do cichego wycofania jej z cenników. Mimo to, model Cabriolet C był dobrą propozycją na tamte czasy, ponieważ był to luksusowy samochód z otwartym dachem, mieszczący cztery osoby.
Wraz z odświeżoną wersją, Cabriolet C 230 N otrzymał pochyloną atrapę chłodnicy z przodu oraz nowe reflektory umieszczone w bardziej kulistych osłonach, które były bezpośrednio przymocowane do przednich błotników na odlewach. Producent zamontował koła zapasowe po obu stronach komory silnikowej, pozostawiając przestrzeń z tyłu tylko na bagaż. Tylnie drzwi otwierane do tyłu ułatwiały wsiadanie i wysiadanie, zwłaszcza pasażerom tylnej kanapy. Składany dach z materiału znajdował się za tylną ławką w momencie, gdy był złożony.
Wnętrze pomieściło czterech dorosłych, choć oferowało ograniczoną przestrzeń na nogi dla pasażerów z tyłu. Niemniej jednak, było wystarczające na krótkie, miejskie przejażdżki czy dłuższe podróże z dziećmi z tyłu.