W 1937 roku, starzejący się Mercedes-Benz 290 został zastąpiony nowszym modelem 320. Wreszcie klienci mogli cieszyć się większą mocą od luksusowej niemieckiej marki oraz szerszym wyborem nadwozi.
Podobnie jak jego poprzednik, model 320 był oferowany w dwóch rozstawach osi i dostępny w różnych kształtach. Dla tych, którzy chcieli zdecydować się na indywidualne nadwozie, Mercedes-Benz oferował samochód jako podwozie. Cabriolet B był jednym z najlepszych wersji kabrioletów produkowanych wewnętrznie przez niemieckiego producenta.
Z długim rozstawem osi wynoszącym 3,3 m (130”), Cabriolet B miał długi przód z bocznie zamontowanymi kołami zapasowymi oraz długie, łukowate błotniki. Reflektory były umieszczone między błotnikami a komorą silnika, nie wymagając już poprzecznej belki, jak to miało miejsce w modelu 290. Z tyłu znajdował się zamykany bagażnik.
Wnętrze samochodu składało się z dwóch foteli z przodu oraz ławki z tyłu. Deska rozdzielcza była wyposażona w wskaźnik temperatury płynu chłodzącego. Wszystkie trzy wskaźniki były umieszczone na środku deski. Duże, czteroramienne koło kierownicy podkreślało luksusowy charakter pojazdu.