Mercedes-Benz zaprezentował model Typ 320 na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych i Motocyklowych (IAMA) w Berlinie w lutym 1937 roku. W 1939 roku wprowadził zmodernizowaną wersję: Pullman.
Model ten został zaprojektowany dla tych, którzy oczekiwali więcej luksusu i komfortu niż to, co mogły zaoferować marki takie jak Maybach czy inne czołowe firmy motoryzacyjne. Wersja Pullman wyróżniała się z pozostałej gamy W142 dłuższym rozstawem osi oraz różnymi nadwoziami. Poza wersją z zamkniętym nadwoziem czterodrzwiowym, Mercedes-Benz oferował także wersję kabriolet, nazwaną Cabriolet F.
W przeciwieństwie do innych wersji kabrioletów W142, Cabriolet F posiadał nadwozie z czterema drzwiami i trzema bocznymi oknami. Z przodu samochód miał ten sam przód co wersja z dachem stałym. Dodatkowo, zamontowano parę reflektorów pomiędzy przednimi błotnikami a komorą silnikową, rezygnując z wcześniejszego rozwiązania z lampami zamontowanymi na zakrzywionej belce. Zdejmowany dach mógł być schowany za tylnymi siedzeniami, nad bagażnikiem.
Wnętrze W142 Pullman Cabriolet F oferowało do sześciu miejsc siedzących: dwa dla kierowcy i pasażera z boku, dwa siedzenia obrotowe skierowane do tyłu oraz dwa miejsca z przodu, dla najważniejszych pasażerów. Jako najbardziej luksusowa wersja linii Typ 320, kabina była wykończona drogimi materiałami takimi jak skóra, drewno oraz chromowane elementy.