Hans Nibel zaprojektował krótszą, otwartą wersję Mercedesa-Benz Mannheim i zaprezentował ją w 1931 roku na Targach Motoryzacyjnych w Berlinie.
W 1929 roku, po odejściu Dr. Ferdinanda Porsche z Daimler-Benz AG, Dr. Hans Nibel objął stanowisko głównego projektanta. Pracował nad istniejącym modelem 350, zaprojektowanym przez swojego byłego kolegę, i poprawił auto na wszystkie możliwe sposoby. Co więcej, w 1931 roku dodał dwie wersje kabrioletu, z długim i krótkim rozstawem osi odpowiednio. Obie wspierały obniżoną konstrukcję podwozia. Najkrótsza wersja nosiła nazwę Mannheim 370 S, z wewnętrznym kodem WS 10.
W formie przypominającej SSK, WS10 miał płaską, pionową kratkę chłodnicy z przodu oraz chromowaną belkę wspierającą duże reflektory. Z przodu zamontowano chromowany zderzak bezpośrednio na końcach podwozia. Za nimi, zakrzywione, długie błotniki kontynuowały swoje linie na bocznych stopniach do tylnej części błotników. Tak jak jego poprzednik, W05 350, miał zaokrągloną pokrywę silnika i płaską, ale z krótszą szybę przednią. Z tyłu zamontowano duży bagażnik, bardzo przydatny podczas długich podróży.
Skórzane wnętrze odpowiadało statusowi samochodu jako luksusowego roadstera. Jego drewniana deska rozdzielcza zawierała panel z czterema wskaźnikami. Mercedes-Benz dodał dwa schowki po każdej stronie dla kierowcy i pasażera.