W 2002 roku brytyjski producent samochodów Rover wprowadził odświeżoną wersję swojego małego roadstera TF, sprzedawanego pod marką MG.
Klasowy brytyjski roadster zwykle charakteryzował się silnikiem z przodu oraz napędem na tylne koła. Jednak MG TF nie był klasycznym pojazdem. Raczej stanowił nowoczesną interpretację koncepcji roadstera. Był wyposażony w silnik umieszczony z tyłu oraz napęd na tylne koła. Po trudnych doświadczeniach z BMW, MG próbowało przetrwać, produkując małego roadstera z silnikami Toyoty.
Po sześciu latach obecności na rynku, TF został odświeżony. Nowe reflektory były pokryte przezroczystymi soczewkami i miały bardziej wyrazisty przód. Kierunkowskazy zostały przeniesione z zderzaka do wnętrza lamp. Mniejszy, dwusekcyjny grill zastąpił wcześniej używany, który miał pionowy pasek dla ośmiokątnego logo MG. Z tyłu, tylko wprawne oko mogło dostrzec różnice.
Wnętrze samochodu zmieniło się jedynie w kilku detalach, takich jak gałka zmiany biegów, kierownica oraz materiały użyte do wykończenia. Firma już borykała się z problemami finansowymi i po prostu brakowało pieniędzy na wprowadzenie wszystkich zmian.