W 2004 roku MG odświeżyło model ZT, podejmując ostatnią próbę uczynienia go bardziej pożądanym samochodem na rynku i ulepszając silniki.
Po trzech latach obecności na rynku MG starało się uczynić ZT bardziej atrakcyjnym dla swoich klientów. Sprzedaż szła wolno, a klienci nie byli zbyt zadowoleni z tego modelu. Rover pierwotnie opracował samochód pod własnością BMW. Po oddzieleniu się od niemieckiego producenta, mała brytyjska firma miała trudności z przetrwaniem, a brakowało jej funduszy, aby wprowadzić znaczące zmiany.
W wersji po faceliftingu producent wprowadził nowy przód samochodu. Dotychczasowy podwójny system reflektorów został zastąpiony pojedynczymi jednostkami, a reflektory wyposażono w przezroczyste soczewki. Zderzak również musiał zostać zmieniony, aby pasować do nowego designu, choć różnice były niewielkie. Z tyłu producent przeniósł znak z prawej strony na środek dolnej części.
Wnętrze straciło atmosferę brytyjskiego sedana, kiedy producent usunął drewniane wykończenia z deski rozdzielczej, paneli drzwi i środkowego panelu. Zastąpiono je czarnymi plastikowymi panelami, które wyglądały tanio. W panelu przyrządów wskazówki były podświetlane niebieskim blaskiem elektro-luminescencyjnym. Fotele z przodu oferowały dobre podparcie po bokach, ponieważ MG dostosowało samochód do sportowych kierowców.