MG odświeżyło całą gamę ZT w 2004 roku, w tym wersję kombi, która nosiła nazwę ZT-T, jednak nie pomogło to zbyt wiele.
Trzy lata po wprowadzeniu na rynek, ZT-T nadal nie mogło znaleźć wystarczającej liczby klientów, aby przetrwać. Sprzedaż była powolna, a zarząd starał się poprawić wygląd samochodu. Rover początkowo rozwijał pojazd pod skrzydłami BMW. Po rozstaniu z niemieckim producentem, mała brytyjska firma borykała się z problemami finansowymi i po prostu nie miała wystarczającej ilości pieniędzy, aby przeprowadzić większe zmiany.
W zmodernizowanej wersji, producent wprowadził nowy przód. Używany wcześniej system podwójnych reflektorów został zastąpiony pojedynczymi, przezroczystymi lampami. Zderzak musiał zostać zmieniony, aby dopasować się do nowego designu, ale różnice były jedynie niewielkie. Z tyłu, znak towarowy został przeniesiony z prawej strony na środek dolnej części.
W środku, samochód miał białe wskaźniki w desce rozdzielczej w retro-stylu. Przednie fotele kubełkowe oferowały dobre wsparcie boczne, ponieważ MG było dostosowane do bardziej sportowych kierowców. Z tyłu, producent zachował tę samą kanapę dzieloną 60/40, która powiększała bagażnik z 400 litrów (14.1 cu-ft) przy siedzeniach w górze do 1222 litrów (43.1 cu-ft) przy złożonej kanapie.