Mitsubishi zaktualizowało model 3000 GT cztery lata po jego premierze, rezygnując z niektórych atrakcyjnych elementów, ale dodając nowe funkcje.
Na początku lat 90. nastąpił spadek w światowej gospodarce, co odczuły niektóre firmy motoryzacyjne w swoich budżetach. Mitsubishi z wielką determinacją próbowało przekonać ludzi do jakości swoich modeli, ale nie było to zbyt przekonywujące. Pomimo posiadania kilku bardzo dobrych pojazdów, takich jak 3000 GT przedstawiony na zdjęciu, sprzedaż utknęła w martwym punkcie, co ostatecznie doprowadziło do wycofania modelu siedem lat później.
3000 GT był pojazdem GT zgodnie z wizją Mitsubishi, a rzeczywistość nie była daleka od tej koncepcji. Jego wygląd z długą maską i krótką kabiną, kończący się szeroką, pochyloną tylną szybą, był już znany w połowie lat 90. Największa zmiana miała miejsce z przodu, gdzie Mitsubishi zastąpiło wysuwane reflektory stałymi, które wyglądały jak dwa punkty po każdej stronie. Dodatkowo, krótki, ale szeroki stały spojler ozdabiał tylną klapę, podczas gdy cztery wydechy pod zderzakiem dopełniały sportowy wizerunek auta.
W środku 3000 GT oferował sportowe, ale dość ciasne wnętrze. Rzeczywiście, dwa sportowe fotele kubełkowe były wygodne dla większości osób, ale nie było miejsca na nic więcej. Producent umieścił dźwignię zmiany biegów na konsoli centralnej, a w środkowej części znajdowały się przyciski do systemów HVAC i audio. Niestety, przycisk systemu aktywnej aerodynamiki zniknął, ponieważ system ten nie był już dostępny.