MITSUBISHI Eclipse Spyder 2006-2009

MITSUBISHI Eclipse Spyder 2006-2009

Przejdź do galerii zdjęćMITSUBISHI Eclipse Spyder 2006-2009

Mitsubishi wprowadziło w 2006 roku czwartą generację modelu Eclipse jako coupe oraz kabriolet, który nazwano Spyder.

Podczas gdy pierwsze dwie generacje Eclipse zdobyły dużą rzeszę fanów dzięki napędowi na wszystkie koła i silnikom turbodoładowanym, ich następcy byli mniej udani, ciężsi i wolniejsi. Jedynym pozytywem było to, że oferowano je z silnikami V-6 pod maską. Mitsubishi zbudowało ten model na platformie Galanta, co nie było najlepszym pomysłem dla sportowego coupe czy kabrioletu.

Japoński producent samochodów starał się pozbyć statusu „chłopaków-racerów”, który zdobył dzięki swoim pierwszym trzem generacjom, i próbował przekształcić się w dojrzałe, otwarte coupe i kabriolet w klasie near-premium. Dlatego czwarta generacja Eclipse nie była już tak agresywna w wyglądzie. Jej zaokrąglone kształty wpisywały się w trend bio-designu, który był już martwy, gdy w 2007 roku na rynek trafił Eclipse Spyder. Z podniesionym dachem, samochód miał szerokie martwe pole widzenia oraz wąską tylną szybę. Ale przynajmniej, płócienny dach całkowicie chował się pod specjalnym pokrowcem umieszczonym za tylnymi siedzeniami.

Wnętrze Eclipse Spyder oferowało cztery miejsca siedzące, z sportowymi fotelami kubełkowymi z przodu, które zapewniały dobre wsparcie boczne. Ich design przypominał samochody dla młodych kierowców, a nie bardziej luksusowe kabriolety. Eclipse miał symetryczny kokpit. Choć funkcjonalne, wnętrze wyglądało dość nudno, a aluminiowe pedały nie wystarczały, aby uratować jego wygląd.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.