Mitsubishi odważyło się bardziej niż konkurencja i wprowadziło wersję kombi dla sportowej wersji Galant VR4 w 1997 roku.
Większość kombi z końca lat 90. to były po prostu przestronne samochody dla zwykłych rodzin. Tylko nieliczni producenci samochodów zwracali uwagę na wersje sportowe. Jednak Mitsubishi uznało, że mogłoby sprzedawać Galant Wagon z mocniejszym silnikiem i wszystkimi innymi dodatkami, które oferował sedan Galant VR4.
W odróżnieniu od standardowej wersji Galant Wagon, VR4 miał bardziej agresywny przód. Obniżony zderzak miał centralny wlot powietrza podzielony na trzy części, flanked by clusters świateł fog. Standardowo oferowane 16-calowe koła aluminiowe były podobne do tych zainstalowanych w sedanie Galant VR4. Opcjonalnie, producent zapewniał zestaw felg BBS. Na koniec, aby podkreślić sportowy charakter samochodu, Mitsubishi zainstalowało spojler na dachu nad tylną klapą.
Wnętrze wyposażono w fotele kubełkowe z wysokim oparciem z przodu, które dobrze trzymały pasażerów na miejscu podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Z tyłu znajdowała się standardowa kanapa dla trzech osób, taka sama jak w pozostałych wersjach. Choć oferowała miejsce dla trzech osób, miała tylko dwa zagłówki. Oparcie tylnej kanapy można było złożyć, aby zwiększyć przestrzeń bagażową z 420 litrów (14,8 cu-ft) do 1,400 litrów (49,4 cu-ft).