Druga generacja modelu L200, nazywana Triton w wybranych rynkach, wprowadziła nowy język designu dla zaufanego japońskiego pickupa oraz ulepszone jednostki napędowe.
W drugiej generacji L200 Mitsubishi starało się zaoferować coś więcej niż tylko wytrzymały pojazd roboczy. Wprowadzili ten model jako pickup lifestyle, z bardziej dopracowanym wyglądem niż jego poprzednik. Mimo to zachował swoje solidne zdolności terenowe, oferując jednocześnie wygląd różniący się od traktora rolniczego.
W wersji Crew-Cab L200/Triton wyróżniał się nowym językiem designu, zaokrąglonymi kształtami i ostrymi kątami. Jego nachylona kratka i pięciokątne reflektory były nietypowe dla pickupa. Plastikowy zderzak obleczony w materiał miał kratkę zamontowaną na pionowym pasie w kolorze nadwozia na środku. Kabina załogowa była dłuższa niż wersja z pojedynczą kabiną, ale miała tylko dwie drzwi. Dzięki temu oferowała więcej miejsca wewnątrz niż wersja z pojedynczą kabiną, ale wciąż posiadała 2220 mm (7.3 stopy) długą skrzynię ładunkową, co było więcej niż to, co mogła zapewnić kabina podwójna.
W środku producent umieścił parę foteli kubełkowych z przodu, oddzielonych wysokim konsolą środkową z podłokietnikiem. Niezależnie od poziomu wykończenia, miał ten sam twardy plastikowy kokpit, który przypominał klientom, że nadaje się do ciężkiej pracy. Za przednimi siedzeniami znajdował się dodatkowy obszar na przechowywanie. Dodatkowo, dzięki dłuższej kabinie, przednie fotele mogły się nadal przechylać, nawet gdy były maksymalnie przesunięte do tyłu.