MITSUBISHI Lancer 2007-2015

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MITSUBISHI Lancer 2007-2015

Przejdź do galerii zdjęćMITSUBISHI Lancer 2007-2015

Zaprezentowana w 2007 roku na Targach Motoryzacyjnych w Detroit, siódma generacja Mitsubishi Lancer była pierwszą, która nosiła tę nazwę na całym świecie.

Dziewiąta generacja Lancer była dostępna w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan z trzema boksami oraz hatchback. Największą sławę Lancer zyskał w świecie rajdów, gdzie obok Subaru Impreza był jednym z ostatnich samochodów spełniających najwyższe normy konfiguracji rajdowej Grupy N. Oprócz mocniejszej wersji Lancer Evolution, standardowy Lancer dostępny był z mniejszymi, ekonomicznymi silnikami.

Wygląd zewnętrzny był świeży, z dużym, trapezoidalnym grillem na przodzie oraz dwoma kanciastymi reflektorami. Gril został również przedłużony do zderzaka. Kanciaste kształty kontynuowano w nadwoziu aż do tylnych świateł. W zależności od silnika i poziomu wyposażenia, dostępne były standardowe stalowe koła 16” lub 18” z lekkich stopów.

Wewnątrz deska rozdzielcza była czytelna, z dwiema okrągłymi tarczami na zegary. W zależności od opcji, dostępny był system multimedialny z łącznością Bluetooth, nawigacja oraz złącze USB. Twarde, smukłe fotele przednie zapewniały dobre wsparcie boczne. Płaska tylna kanapa była odpowiednia dla dwóch dorosłych, jednak tunel środkowy ograniczał miejsce dla trzeciego pasażera.

Lancer był oferowany z różnymi silnikami, zaczynając od 110-konnego, 1,5-litrowego silnika wolnossącego. Dostępny był również inny, 1,8-litrowy silnik. Ponieważ klienci europejscy domagali się silników diesla, Mitsubishi zainstalowało jednostkę TDI o pojemności 2,0 litra dostarczoną przez Volkswagena.

Całkowicie nowy Mitsubishi Lancer 2008 został zaprojektowany od zderzaka do zderzaka, aby zapewnić niezapomniane wrażenia z jazdy. Miłośnicy motoryzacji poczują różnicę na każdym zakręcie, szczególnie w sportowej wersji Lancer GTS. Klienci decydujący się na model Lancer DE lub ES odkryją, że jazda sprawia im jeszcze więcej radości.

Źródłem angażującego charakteru jazdy Lancer jest nowa globalna platforma stworzona z myślą o wydajności, która została zoptymalizowana pod kątem wariantu o maksymalnej wydajności (który wkrótce się pojawi). Ta platforma została wprowadzona po raz pierwszy w SUV-ie Outlander 2007, oferującym niezwykle energiczne reakcje na prowadzenie w swoim segmencie.

Lancer GTS 2008 – z standardową 5-biegową skrzynią manualną lub opcjonalną przekładnią Sportronic(R) CVT – łączy sportowe zawieszenie z 18-calowymi kołami i oponami 215/45 R18 oraz dużymi tarczami hamulcowymi na wszystkich 4 kołach, co czyni ten model agresywnym drifterem na krętych drogach. Modele Lancer – a szczególnie sportowy GTS – oferują międzynarodowy charakter jazdy, który częściej można spotkać w drogich europejskich sedanach sportowych.

Modele Lancer DE i ES 2008, z ich standardowymi 16-calowymi kołami (aluminiowymi w ES) oraz oponami 205/60 R16, zapewniają solidną i stabilną wydajność jazdy, co sprawia, że nawet zwykła podróż do pracy staje się przyjemniejsza. Model ES wyposażono w standardowy układ antyblokujący (ABS) z Elektroniczną Dystrybucją Siły Hamowania (EBD), a także w tylną belkę stabilizującą dla lepszej zwrotności.

Szersza, Przylegająca do Drogi Postawa

Lancer 2008 prezentuje mocniejszą i bardziej napiętą sylwetkę dzięki swojemu designowi, a efekt ten jest głębszy niż tylko na powierzchni. Nowy Lancer zbudowany jest na dłuższym rozstawie osi i szerszym torze, ale o nieco krótszej całkowitej długości. Zwiększenie wymiarów toru zarówno z przodu, jak i z tyłu o 2.3 cala – teraz wynosi 60.2 cala – tworzy solidną podstawę dla stabilnego prowadzenia nowego Lancera. Rozstaw osi został wydłużony do 103.7 cala z 102.3 cala, a całkowita szerokość wzrosła z 66.7 cala do 69.4 cala. Całkowita długość natomiast zmniejszyła się o 0.6 cala, co nadaje nowemu Lancerowi bardziej przylegającą do drogi sylwetkę, szczególnie w modelu GTS z standardowymi 18-calowymi kołami i oponami 215/45 R18.

Struktura Nadwozia RISE Zoptymalizowana pod kątem Bezpieczeństwa

Solidne uczucie, jakie towarzyszy prowadzeniu nowego Lancera, wynika z konstrukcji nadwozia, które zostało zaprojektowane z większą wytrzymałością niż jego poprzednik. To jeden z powodów, dla których nowa platforma może być stosowana w różnych typach modeli, w tym w nowej generacji SUV-a Outlander. Oczywiście, nowa struktura została również zoptymalizowana pod kątem wyższego poziomu odporności na wypadki.

Lancer 2008 oparty jest na nowej generacji konstrukcji unibody Mitsubishi, Reinforced Impact Safety Evolution (RISE). Ta wysoce sztywna struktura w dużej mierze wykorzystuje stal o wysokim napięciu, materiał, który nie był używany w poprzedniej generacji Lancera. Sztywna struktura nadwozia pozwala na sportowe strojenie zawieszenia bez kompromisów w zakresie komfortu jazdy, a ta platforma umożliwia dalszy rozwój prowadzenia, nawet w modelu Lancer GTS.

Rozwój strukturalny i zawieszenia Lancera odzwierciedla renomowaną wiedzę Mitsubishi w dziedzinie sportów motorowych. W szczególności doświadczenia zdobyte podczas wzmacniania konstrukcji poprzedniej generacji modelu Lancer Evolution zostały zintegrowane w nowej generacji Lancera.

W porównaniu z poprzednią generacją Lancera, sztywność skrętna wzrosła o 56 procent, a sztywność zginająca zwiększyła się o 50 procent. Wzrosty te przekraczają pomiary sztywności nadwozia nawet modelu Lancer Evolution IX.

Proste boczne człony przednie o ośmiokątnym przekroju i trójnożna konstrukcja wsparcia, a także zwiększone zastosowanie stali o wysokiej wytrzymałości, zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Lancerowi spełnić najwyższe standardy testów zderzeniowych. Słupki boczne, złącza dachu i struktura poprzeczna – w połączeniu ze standardowymi poduszkami powietrznymi montowanymi w przednich fotelach, poduszką powietrzną dla kierowcy oraz standardowymi poduszkami powietrznymi w przedniej i tylnej części zasłon – zapewniają nowemu Lancerowi wyższy poziom ochrony przed kolizjami.

Sztywność na Całej Długości

Dolna struktura nadwozia, gdzie zawieszenie łączy się z pojazdem, także wykazuje korzyści związane z wyższą sztywnością niż dotychczas. Tutaj można docenić holistyczne podejście inżynierów do osiągnięcia tego celu. Na przykład, nowej generacji silnik 2.0-litrowy DOHC MIVEC 4-cylindrowy Lancera korzysta z tylnie zamontowanego kolektora wydechowego, w przeciwieństwie do montowanego z przodu w silniku poprzedniej generacji Lancera.

Ta zmiana umożliwiła użycie płaskiego poprzecznika przedniego zawieszenia, podczas gdy wcześniejszy model wymagał stosowania poprzecznika w kształcie siodła, aby zapewnić przestrzeń dla rury wydechowej. Płaski poprzecznik przedni może bezpośrednio przenosić obciążenia boczne z przedniego dolnego ramienia.

Wzmocnienia w postaci wież strut, bocznych i dolnych wsporników zwiększają sztywność boczną dla precyzyjnej reakcji na kierownicę, a punkty mocowania dolnego ramienia kontrolnego i krzyżaki kierownicy zostały wzmocnione. Kombinacja tych ulepszeń, wraz z dostosowanymi do charakterystyki dolnymi bushami ramion kontrolnych, przyczynia się do szybszej reakcji na kierownicę. W wyniku tych działań wzmacniających sztywność obszaru kontaktu opony z podłożem wzrosła o znaczące 18 procent w porównaniu do poprzedniego Lancera, co poprawia zwinność prowadzenia, stabilność jazdy oraz komfort podróży.

Przebudowane Przednie Zawieszenie

Przednie zawieszenie typu MacPherson jest podobne w układzie do zawieszenia w poprzednim Lancerze, ale całkowicie nowe, z wyraźnym naciskiem na zwiększenie sztywności przy jednoczesnym zmniejszeniu wagi i obniżeniu środka ciężkości. Nieznacznie dłuższy skok zawieszenia (10 mm) poprawia trzymanie drogi nawet na nierównych nawierzchniach, a wstrząsy związane z jazdą po nierównościach zostały zredukowane.

Modele Lancer DE i ES korzystają z przedniej belki stabilizującej o średnicy 20 mm (0.79 cala), natomiast model GTS ma belkę stabilizującą o średnicy 21 mm (0.83 cala). GTS ma także sportowe strojenie twardości sprężyn i siły tłumienia amortyzatorów. Zastosowanie stabilizatora pomaga zapewnić optymalną sztywność skrętną i poprawioną stabilność kierownicy.

Wielowahaczowe Tylne Zawieszenie

Nowe, zaawansowane tylne zawieszenie wielowahaczowe Lancera jest kluczowym czynnikiem w dostarczaniu komfortowych i sportowych właściwości jezdnych, które mogłyby być oczekiwane od droższego pojazdu. Poprzecznik typu rack został odchudzony, ale jego sztywność została zwiększona, aby poprawić reakcję na prowadzenie.

W porównaniu do obecnego Lancera, ramię kontrolne stopy zostało obniżone, a sztywność kąta pochylenia zwiększona dla lepszej stabilności kierownicy. Podniesienie mocowania wahacza tylnych wahaczy poprawiło działanie zawieszenia na wyboistych nawierzchniach i zwiększyło komfort jazdy. Lancer ES ma tylną belkę stabilizującą o średnicy 18 mm (0.71 cala), a sportowe zawieszenie GTS ma tylną belkę o średnicy 20 mm (0.79 cala), zmiany w twardości sprężyn, siłach tłumienia amortyzatorów oraz poduszki typu pillow-ball dla górnych i tylnych ramion kontrolnych. Do stabilności prowadzenia nowego Lancera przyczyniają się także stabilizatory typu kulowego oraz nowa jednostka łożyska piasty, która zapewnia wyższą sztywność kąta pochylenia i stopy.

Bardziej Precyzyjne Kierowanie

Lancer 2008 zawdzięcza swoją ostrą i płynną reakcję na kierownicę integracji wysoce sztywnej struktury nadwozia, nowo zaprojektowanego zawieszenia oraz oczywiście nowego systemu kierowniczego z zębatką i drążkiem. Nowa zębatka kierownicza ma nieznacznie większą średnicę niż w poprzednim Lancerze.

Zoptymalizowany układ kolumny kierowniczej zawiera części redukujące tarcie, które poprawiają odczucie kierownicy (zmniejszenie wahań momentu). Sztywność wsparcia w końcówce kolumny kierowniczej zwiększyła się o 20 procent w porównaniu do poprzedniego modelu, co redukuje wibracje kierownicy. Tłumiki zastosowane na wałku pośrednim pomagają również zredukować drgania.

Pewna Wydajność Hamowania

Całkowicie nowy Lancer GTS 2008 nie tylko znakomicie radzi sobie na zakrętach, ale także posiada pewną moc hamowania porównywalną z hamulcami z większego, cięższego SUV-a Outlander – 11.6-calowe (294 mm) wentylowane tarcze z przodu oraz 11.9-calowe (302 mm) tarcze stałe z tyłu. Modele Lancer DE i ES mają wentylowane przednie tarcze hamulcowe o średnicy 10.9 cala (276 mm). Model ES ma tylne tarcze stałe o średnicy 10.3 cala (262 mm). Model DE wyposażony jest w bardzo wydajne hamulce bębnowe z tyłu.

1.6L MIVEC 5MT FWD (117 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1590 Cm3
Moc86.1 Kw @ 6000 Rpm
117 Hp @ 6000 Rpm
115 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy114 Lb-Ft @ 4000 Rpm
154 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyMonopoint Injection
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość179.9 In (4569 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.2 In (1
Rozstaw osi103.7 In (2634 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.3 Cuft (348 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2723 Lbs (1235 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3858 Lbs (1750 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Średnie spalanie42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Emisja CO2130 G/Km

1.8L MIVEC 5MT FWD (143 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc105 Kw @ 6000 Rpm
143 Hp @ 6000 Rpm
141 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy131 Lb-Ft @ 4250 Rpm
178 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość179.9 In (4569 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.2 In (1
Rozstaw osi103.7 In (2634 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2855 Lbs (1295 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4079 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto22.6 Mpg Us (10.4 L/100Km)
Spalanie trasa38.5 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Średnie spalanie30.5 Mpg Us (7.7 L/100Km)
Emisja CO2183 G/Km

1.8L MIVEC CVT FWD (143 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc105 Kw @ 6000 Rpm
143 Hp @ 6000 Rpm
141 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy131 Lb-Ft @ 4250 Rpm
178 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówBezstopniowa skrzynia CVT
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość179.9 In (4569 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.2 In (1
Rozstaw osi103.7 In (2634 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2921 Lbs (1325 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4079 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto21.6 Mpg Us (10.9 L/100Km)
Spalanie trasa37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Średnie spalanie29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Emisja CO2188 G/Km

2.0L MIVEC 5MT FWD (152 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc113.3 Kw @ 6000 Rpm
154 Hp @ 6000 Rpm
152 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy143 Lb-Ft @ 4250 Rpm
194 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość179.9 In (4569 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.2 In (1
Rozstaw osi103.7 In (2634 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2921.6 Lbs (1325 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4079.2 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa31 Mpg Us (7.6 L/100Km)

2.4L GTS 5MT FWD (168 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2360 Cm3
Moc125.3 Kw @ 6000 Rpm
170 Hp @ 6000 Rpm
168 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy167 Lb-Ft @ 4100 Rpm
226 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/45 R18
Długość179.9 In (4569 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.2 In (1
Rozstaw osi103.7 In (2634 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3010 Lbs (1365 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4079 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Spalanie trasa28 Mpg Us (8.4 L/100Km)

1.8L DI-D 6MT FWD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc85.3 Kw @ 3750 Rpm
116 Hp @ 3750 Rpm
114 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 2000 Rpm
300 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość179.9 In (4569 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.2 In (1
Rozstaw osi103.7 In (2634 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.3 Cuft (348 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2998 Lbs (1360 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4277 Lbs (1940 Kg)
Spalanie miasto36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Spalanie trasa53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2136 G/Km

2.0L DI-D 6MT FWD (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc103 Kw @ 4000 Rpm
140 Hp @ 4000 Rpm
138 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy229 Lb-Ft @ 1750 Rpm
310 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna129 Mph (208 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony215/45 R18 89W
Długość179.9 In (4569 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.2 In (1
Rozstaw osi103.7 In (2634 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.3 Cuft (348 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3086 Lbs (1400 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4233 Lbs (1920 Kg)
Spalanie miasto28.3 Mpg Us (8.3 L/100Km)
Spalanie trasa46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Średnie spalanie37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Emisja CO2165 G/Km

1.5L MIVEC 4AT FWD (109 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1499 Cm3
Moc80 Kw @ 6000 Rpm
109 Hp @ 6000 Rpm
107 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy105 Lb-Ft @ 4000 Rpm
142 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna111 Mph (179 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość179.9 In (4569 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.2 In (1
Rozstaw osi103.7 In (2634 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.3 Cuft (348 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2657 Lbs (1205 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3858 Lbs (1750 Kg)
Spalanie miasto26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Spalanie trasa39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Emisja CO2168 G/Km

1.5L MIVEC 5MT FWD (109 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1499 Cm3
Moc80 Kw @ 6000 Rpm
109 Hp @ 6000 Rpm
107 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy105 Lb-Ft @ 4000 Rpm
142 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość179.9 In (4569 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/60.2 In (1
Rozstaw osi103.7 In (2634 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika12.3 Cuft (348 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2657 Lbs (1205 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3858 Lbs (1750 Kg)
Spalanie miasto28.6 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Spalanie trasa43.5 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie36.7 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2153 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.