MITSUBISHI Raider Crew Cab 2005-2009

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MITSUBISHI Raider Crew Cab 2005-2009

Przejdź do galerii zdjęćMITSUBISHI Raider Crew Cab 2005-2009

Mitsubishi Raider z 2006 roku był ostatnią próbą japońskiej marki, aby sprzedać przeznaczone na rynek amerykański auto z przebranym logo Dodge. Mimo że jego design odbiegał od stylu Dodge’a, nie zdołał przekonać kupujących.

Chrysler i Mitsubishi stworzyli razem coś więcej niż tylko samochód. Mitsubishi 3000/Dodge Stealth oraz Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon to tylko dwa przykłady udanej współpracy między tymi producentami. Natomiast Dodge Dakota/Mitsubishi Raider okazał się klapą, szczególnie dla japońskiej marki.

Jako pickup z nadwoziem na ramie, łatwo było zmienić wygląd zewnętrzny, dodając bardziej agresywny zderzak, reflektory, błotniki i maskę. Wygląd Raidera był bliższy produktom Mitsubishi, mimo że nie był to pojazd tej marki. To było jeszcze bardziej widoczne wewnątrz. Crew Cab był głównie przeznaczony dla prywatnych właścicieli, oferując przestronność z tyłu i szerokie drzwi.

Deska rozdzielcza pochodziła bezpośrednio z Dakoty, ale stylistika nawiązywała do innych pickupów, takich jak Ford F150 czy Toyota Tundra. Była funkcjonalna, ale bez tych samych udogodnień i, co ważniejsze, bez atrakcyjnego wyglądu. Ponieważ Raider Crew Cab był lekkim i średnim pickupem, częściej był używany przez rodziny niż tylko do pracy. W tym segmencie wygląd był ważniejszy od ładowności.

Niskie wyniki sprzedaży zmusiły Mitsubishi do zwrócenia się do DaimlerChrysler z prośbą o zaprzestanie produkcji Raidera, gdyż całkowita sprzedaż tego modelu nie przekroczyła 25 000 sztuk w ciągu pięciu lat.

 Mitsubishi Raider to średniej wielkości pickup produkowany przez Mitsubishi Motors, który zadebiutował jesienią 2005 roku jako model 2006 na rynek amerykański i oparty jest na Dodge Dakota. Raider nie jest sprzedawany w Kanadzie. Model ten wypełnia lukę w ofercie Mitsubishi po zakończeniu produkcji Mighty Max w 1996 roku. Raider jest produkowany w Stanach Zjednoczonych przez DaimlerChrysler. Wybór silnika obejmuje 4.7 L PowerTech V8 o mocy 230 KM i 290 lb-ft oraz 3.7 L PowerTech V6, który generuje 210 KM.

Nazwa została zaczerpnięta z Dodge Raider SUV, sprzedawanego w latach 1987-1990, który był przebranym Mitsubishi Montero.

3.7L V6 6MT (210 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3701 Cm3
Moc156 Kw @ 5200 Rpm
210 Hp @ 5200 Rpm
209 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy235 Lb-Ft @ 3600 Rpm
319 Nm @ 3600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony245/70 R16
Długość219.9 In (5585 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość68.6 In (1742 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/62.9 In (1
Rozstaw osi131.3 In (3335 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika37.1 Cuft (1051 L)
Dopuszczalna masa całkowita6002 Lbs (2722 Kg)

4.7L V8 5AT (230 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4701 Cm3
Moc171 Kw @ 4600 Rpm
230 Hp @ 4600 Rpm
229 Bhp @ 4600 Rpm
Moment obrotowy290 Lb-Ft @ 3600 Rpm
393 Nm @ 3600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony255/65 R16
Długość219.9 In (5585 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość68.6 In (1742 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.8/62.9 In (1
Rozstaw osi131.3 In (3335 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika37.1 Cuft (1051 L)
Dopuszczalna masa całkowita6002 Lbs (2722 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.