Choć zewnętrzny design pozostał właściwie bez zmian, Roadster wyposażono w nowoczesne podzespoły Forda V6. Nowy silnik był lżejszy, co poprawiło osiągi i zmniejszyło zużycie paliwa.
Nowością w 2004 roku był także wybór między wersją dwuosobową a czteroosobową.
Nowy silnik to 3-litrowy V6 pochodzący od Forda, rozwijający moc 223 KM. Przyspieszenie do 100 km/h zajmowało Roadsterowi zaledwie około 4,9 sekundy, ponieważ klasyczny nowoczesny pojazd ważył tylko 940 kg.
Wnętrze zachowało staroświecki wygląd, z pięknie wykończonymi siedzeniami obitymi czerwoną skórą. Przyciski nie były zbyt praktyczne, z niektórymi ukrytymi, aby nie psuły estetyki.
Przestrzeń bagażowa nie była mocną stroną Roadstera, ponieważ skupiono się na klasycznym doświadczeniu jazdy otwartym samochodem. Jedynym miejscem do przechowywania rzeczy była półka umieszczona za siedzeniami. Dla nabywców zainteresowanych dłuższymi podróżami dostępny był opcjonalny bagażnik, montowany nad zapasowym kołem z tyłu.
Do innych usprawnień należało przesunięcie silnika bliżej podwozia, co poprawiło balans Roadstera.