Aktualizowany na 2012 rok, ukochany model 370Z przypominał nowoczesną wersję 240Z, z niską linią dachu i wystającymi tylnymi błotnikami.
370Z był dostępny w trzech wersjach: standardowym coupe, roadsterze oraz super sportowym Nismo.
Napędzany przez silnik V6 o pojemności 3,7 litra, 370Z oferował moc 332 KM i moment obrotowy wynoszący 270 Nm.
Moc była przekazywana na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej manualnej skrzyni biegów.
Wnętrze 370Z było małe i przytulne, oferując dużo miejsca na nogi i głowę dla pasażerów z przodu. Deska rozdzielcza miała prosty i przejrzysty układ, a w centralnej części znajdował się przyzwoity schowek.
Przestrzeń bagażowa nie była najlepsza, ponieważ bagażnik był ograniczony przez wieże amortyzatorów, co zmniejszało dostępną przestrzeń. Poprzeczny wzmacniacz z tyłu, chociaż doskonały dla sztywności, uniemożliwiał umieszczenie dłuższych przedmiotów w bagażniku. Wysokie obiekty również było trudno zmieścić w bagażniku ze względu na szklaną pokrywę.
Widoczność wewnątrz 370Z była raczej słaba, filary B i C ograniczały widok kierowcy, co utrudniało manewrowanie.
Wnętrze było skierowane na kierowcę, z dodatkowymi wskaźnikami pokazującymi napięcie i temperaturę oleju. Kierowca mógł regulować zarówno kierownicę, jak i cały zestaw wskaźników.