Osoba, która zechce znaleźć Nissana 370 Z w idealnym stanie, bez modyfikacji, będzie w szoku. To prawdziwe rzadkości. Są jak Integra Type R z lat 90-tych. Dlatego Nismo wkroczyło do akcji i wprowadziło własne zasady.
Nissan 350 Z to taki samochód, którego trudno utrzymać w oryginalnym stanie. Nawet jeśli tylko zmieni się koła lub dostosuje zawieszenie, coś już nie jest fabryczne. Nissan Motorsport International Limited, w skrócie Nismo, wziął już szybki model 370 Z i uczynił go szybszym. Nie był to całkowity hardcore, ale przestał być codzienną zabawką.
Zmiany zewnętrzne były znaczne. Z przodu nowy zderzak z większym wlotem powietrza zastąpił standardowy zderzak 370 Z. Po bokach pojawiły się wloty powietrza, które podkreślono czerwonymi wlotami łączącymi je z głównym grillem. Światła dzienne zmieniono na jaśniejsze diody LED. Z boku, nowe 19-calowe ultra-lekkie felgi z odlewu aluminiowego Nismo od Rays również przeszły modernizację w 2015 roku, z podwójnym pięcioramiennym wzorem i szarym wykończeniem. Z tyłu umieszczono większy spojler na klapie bagażnika oraz dwa duże wydechy.
Wnętrze pojazdu jest pełne czerwonych akcentów, a na górze deski rozdzielczej pojawił się nowy zestaw wskaźników. System infotainment oferuje 7-calowy ekran dotykowy VGA. Jednak największa zmiana dotyczyła foteli kubełkowych Recaro pokrytych Alcantarą.
W zakresie technicznym zawieszenie zostało dostosowane dla lepszego trzymania się drogi, a także zainstalowano VLSD (wiskozową różnicową poślizgową), wraz z krótszym przełożeniem końcowym dla lepszej przyspieszenia.
Najbardziej zauważalną zmianą w modelu 2015 Nissan 370Z Nismo jest nowy, zmodyfikowany design zewnętrzny. Elementy aerodynamiczne, zainspirowane modelem GT-R, zostały zaprojektowane na nowo, aby zapewnić agresywny wygląd oraz lepszą aerodynamikę, a także optymalizować docisk z przodu i z tyłu. Kluczowe zmiany obejmują nowy, głęboki przedni zderzak z LED-owymi światłami dziennymi Hyper, czarnymi obramowaniami reflektorów, emblematem Nismo oraz charakterystycznym czerwonym akcentem na zintegrowanym spojlerze z przodu. Czerwony akcent kontynuuje się wzdłuż przeprojektowanych progów, na czarnych lusterkach oraz w dolnej części nowego tylnego zderzaka. Unikalny spoiler Nismo został przekształcony i pomniejszony.
Standardowe 19-calowe, ultralekkie felgi aluminiowe Nismo od Rays również zostały przystosowane na 2015 rok, z podwójnym pięcioramiennym wzorem oraz wykończeniem w odcieniu szarego węgla (wcześniej srebrnym).
Wnętrze, stylizowane w unikalny sposób przez Nismo, zostało wzbogacone o przeprojektowane siedzenia Recaro® pokryte skórą w kolorze czarnym i czerwonym z akcentami Alcantara®. Nowe siedzenia, wspólnie opracowane z firmą Recaro®, zostały zaprojektowane wyłącznie dla modelu 370Z Nismo, aby zapewnić jednolity nacisk na ciało i lepsze trzymanie w każdym kierunku podczas dynamicznego przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów. Odgrywają także kluczową rolę w dostarczaniu emocji związanych z jazdą, maksymalizując harmonię między kierowcą a maszyną. Wnętrze dodatkowo wyposażono w czerwone wykończenie siedzeń oraz przeszycia z logo Nismo, kierownicę owiniętą skórą Alcantara® i obrotomierz w kolorze czerwonym Nismo.
Nowością na rok 2015 jest model 370Z Nismo Tech, który dodaje system nawigacji Nissan oparty na dysku twardym z 7,0-calowym wyświetlaczem dotykowym VGA, Monitor tylny, system audio Bose®, radio satelitarne SiriusXM (wymagana subskrypcja SiriusXM, sprzedawana osobno), przesyłanie audio przez Bluetooth®, lusterko wsteczne z automatycznym przyciemnianiem oraz uniwersalny transmiter HomeLink®.
Tak jak w poprzednich latach, model 2015 370Z Nismo napędzany jest potężnym silnikiem V6 o pojemności 3,7 litra i mocy 350 KM, z technologią zmiennego odstępu i podnoszenia zaworów (VVEL). Silnik jest połączony z ekskluzywnym, dostrojonym systemem wydechowym o konstrukcji H, co pozwala uzyskać o 18 KM więcej niż standardowy model 370Z Coupe. Moment obrotowy wynosi 276 lb-ft.
Po raz pierwszy w modelu Z Nismo oferowane są dwa wybory skrzyni biegów. Bliskoskrótowa, 6-biegowa manualna skrzynia biegów posiada standardowy system SynchroRev Match®, pierwszy na świecie zsynchronizowany system do redukcji biegów, który pozwala na płynne redukowanie biegów w stylu heel-toe. Nowością jest również udoskonalona skrzynia automatyczna z 7 biegami, wyposażona w system Downshift Rev Matching (DRM), Adaptive Shift Control oraz tryb ręczny z manetkami zmiany biegów.
Model 370Z Nismo charakteryzuje się także udoskonaloną, niezależną zawieszeniem na cztery koła, wzmocnionym stabilizatorem marki Nismo dla lepszej sztywności nadwozia oraz parą wydajnych amortyzatorów, które pomagają zminimalizować wibracje wprowadzane przez drogę oraz przyczyniają się do wysokiego poziomu prowadzenia i odczucia wydajności Nismo 370Z. Strojone zawieszenie Nismo zawiera specjalne sprężyny i stabilizatory. Standardowe dla modelu 2015 370Z Nismo są również duże hamulce sportowe Nissan i ograniczone poślizgi różnicowe (VLSD) – z krótszym przełożeniem finalnym dla lepszego odczucia przyspieszenia.