Większość ludzi kojarzy sportowość z nadwoziem w stylu coupe, a choć Nissan Altima był jednym z sportowych średniej wielkości sedanów na rynku, Nissan postanowił uzupełnić swoją ofertę o wersję coupe.
Sportowe coupe dzieliło z czterodrzwiową Altimą jedynie maskę, a jego unikalna sylwetka wyróżniała się opadającymi reflektorami, smukłą linią dachu, płynnie poprowadzonymi liniami nadwozia, podwójnymi końcówkami wydechu oraz wyraźnie zaznaczonymi błotnikami. Słupki dachu harmonijnie łączyły się z tylną pokrywą bagażnika, sprawiając, że Altima coupe wyglądała na pojazd z wyższej półki.
Wewnątrz kabina była wykończona wysokiej jakości materiałami oraz sportowymi fotelem przednimi z dobrą boczną podporą. Kabina była przestronna dla pasażerów z przodu, jednak ograniczona przestrzeń z tyłu oraz trudny dostęp do tylnych siedzeń sprawiały, że coupe nie było najlepszym wyborem dla osób podróżujących z większą liczbą pasażerów.
Bagażnik mógł pomieścić przyzwoitą ilość bagażu, a dzielone tylne siedzenia mogły zwiększyć jego funkcjonalność.
Altima coupe była przyjemna w prowadzeniu, z żywą reakcją na kierownicę i dobrym feedbackiem, jednak jazda była nieco sztywna.
Wyposażona w najnowsze technologie, Altima mogła być wzbogacona o system nawigacji z ekranem dotykowym oraz kamerą cofania, oferującą wiele użytecznych informacji, klimatyzację, standardowy system audio z 6 głośnikami lub premium system dźwiękowy Bose z 6 głośnikami, elektryczne szyby, centralny zamek i lusterka, a także system bezkluczykowego dostępu.
Dostępne były dwa silniki: 2.5-litrowy o mocy 170 KM i 3.5-litrowa jednostka V6 rozwijająca 270 KM. Silnik czterocylindrowy oferował moc i kulturę pracy, podczas gdy jednostka V6 doskonale pasowała do sportowego charakteru przystępnego cenowo coupe.
Silniki można było połączyć zarówno z 6-biegową manualną skrzynią biegów, jak i skrzynią CVT.