NISSAN Frontier 2018-2019

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

NISSAN Frontier 2018-2019

Przejdź do galerii zdjęćNISSAN Frontier 2018-2019

Nissan odświeżył linię modelu Frontier w 2018 roku, dodając kilka funkcji do tego roboczego pojazdu, który był na rynku przez dziewięć lat, aby utrzymać go na czasie i w konkurencji.

Japoński producent samochodów zdołał konkurować z Fordem Rangerem i Chevroletem, opierając się na starszym podwoziu, ale z wystarczającymi ulepszeniami. W końcu nie musiał zmieniać podwozia, które było wystarczająco solidne, by poradzić sobie z zadaniem; potrzebował jedynie mocy i udogodnień, aby móc się poruszać.

Kiedy Nissan rozpoczął modernizację swojej oferty, stworzył nowy charakterystyczny element na przedniej części nadwozia z chromowanym detalem w kształcie litery V. Ten element wzornictwa został również zaprezentowany w modelu Frontier z 2018 roku. Dodatkowo, reflektory zostały również przekształcone. W wersji King Cab japoński pickup miał parę tylnych drzwi zawiasowych z tyłu.

Za kabiną, wersja King Cab miała jedno z najdłuższych łóżek w swojej rodzinie, co czyniło go użytecznym dla tych, którzy potrzebowali lekkiego pickupa zdolnego do przewozu quada lub roweru.

W środku, Nissan zmodernizował system infotainment i dodał kamerę cofania. Jednak wnętrze wciąż było wykończone twardym plastikiem w każdej części. W końcu, to był samochód roboczy. Mimo to, Nissan oferował Frontier przyzwoity system audio oraz środkową konsolę z dwoma uchwytami na kubki. Z tyłu kabiny producent zamontował dwa dodatkowe fotele, na wypadek gdyby ktoś potrzebował podwiezienia do domu. Jednak ta przestrzeń była głównie użyteczna jako miejsce do przechowywania.

Pod maską, Nissan postawił na dwa silniki: czterocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra oraz 4,0-litrowy V6. W ofercie znalazła się pięciobiegowa przekładnia automatyczna, która oprócz trybu automatycznego oferowała także tryb manualny.

 Nissan Frontier to przede wszystkim solidny samochód roboczy – zaprojektowany z myślą o realizacji zarówno projektów zawodowych, jak i osobistych. Każdy Frontier zaczyna od pełnowymiarowej, w pełni zamkniętej ramy nośnej, a następnie oferuje wybór dwóch mocnych silników – 4.0-litrowego silnika V6 DOHC o mocy 261 koni mechanicznych i 281 lb-ft momentu obrotowego lub 152-konnego silnika 2.5-litrowego w wersji z 4 cylindrami (tylko King Cab) – sparowanego z 5-biegową manualną skrzynią biegów (I4), 6-biegową manualną (V6) lub 5-biegową automatyczną.

Ulepszenia w modelu na rok 2018 obejmują dodanie standardowego monitora tylniego widoku we wszystkich modelach oraz zaktualizowane wyposażenie podstawowe – w tym standardową klimatyzację, tempomat, system Bluetooth® Hands-free Phone, kolorowy wyświetlacz audio 5.0 cala oraz Siri® Eyes Free.

Dodatkowo po raz pierwszy oferowana jest nowa edycja Midnight Edition dla modelu Frontier (dostępność później). Pakiet Midnight Edition obejmuje błyszczący czarny grill, 18-calowe błyszczące czarne aluminiowe koła, półbłyszczące czarne listwy progowe, zderzaki w kolorze nadwozia, czarne lusterka boczne i klamki oraz czarne oznaczenia. Jest dostępny w modelach Crew Cab SV 4×2 i 4×4 z automatyczną skrzynią biegów oraz w kolorach zewnętrznych Magnetic Black, Gun Metallic i Glacier White.

Autentyczny styl Truck, innowacje do wykonywania zadań
Zewnętrzny design modelu 2018 Frontier ucieleśnia wiele charakterystycznych tematów Nissan – skośny grill, duże zderzaki, krótkie zwisy z przodu i z tyłu oraz duże, tłoczone stalowe nadkola.

Modele Long Bed są dostępne w Frontier Crew Cab SV. Mierząc o ponad 13 cali dłużej niż standardowa wersja Crew Cab, modele Long Bed oferują przestronne wnętrze Crew Cab oraz przedłużoną przestrzeń ładunkową King Cab. Frontier zapewnia również innowacje w obszarze, który ma największe znaczenie dla właścicieli ciężarówek – łóżka. Zarówno Frontier King Cab, jak i Crew Cab oferują dostępne wysokoudźwigowe łóżko, które zawiera fabrycznie nałożoną powłokę ochronną oraz system Utili-track™ Channel, pierwszy w swojej klasie.

System Utili-track™ zapewnia maksymalną elastyczność transportu ładunków dzięki zastosowaniu pięciu specjalnych szyn o przekroju „C”, zamontowanych w łóżku (dwie szyny w podłodze łóżka oraz po jednej na bokach i na panelu czołowym łóżka). Demontowalne uchwyty użytkowe wsuwa się w szyny, zapewniając szeroki zakres punktów mocujących do zabezpieczania ładunków.

Oprócz uchwytów do mocowania, oferowany jest pełen zakres akcesoriów do wykorzystania z systemem szyn, w tym przegrody do łóżka, przesuwne tacy ładunkowe i modułowe jednostki do przechowywania.

Zewnętrzna część Frontier posiada również przyciemnione okno przednie, tylną szybę prywatności oraz możliwość montażu haka holowniczego na tylnym zderzaku. W modelach Frontier SL znajduje się chromowany grill, chromowane lusterka i klamki, a także rurowe listwy progowe i przednie światła przeciwmgielne. W Crew Cab SV i standardowo w modelu SL dostępny jest uchylany i elektrycznie przesuwany szyberdach, a spojler na klapie bagażnika jest standardem we wszystkich modelach.

Nowa edycja Midnight dodaje błyszczący czarny grill, półbłyszczące czarne listwy progowe, zderzaki w kolorze nadwozia, czarne lusterka boczne i klamki oraz czarne oznaczenia Midnight Edition.

Oferowane są osiem kolorów zewnętrznych na rok 2018: Forged Copper, Gun Metallic, Magnetic Black, Glacier White, Cayenne Red, Brilliant Silver, Lava Red i Arctic Blue Metallic.

Tak jak wysokoudźwigowe łóżko oferuje właścicielom Frontier wyjątkowy poziom elastyczności i użyteczności, wnętrze Frontier charakteryzuje się doskonałą funkcjonalnością połączoną z komfortem i inteligentnym designem. Zarówno Frontier King Cab, jak i Crew Cab mają duże tylne drzwi (zawiasowane z tyłu w King Cab) ułatwiające dostęp do tylnych miejsc siedzących i stref ładunkowych, a także składane tylne siedzenia oraz doskonałą przestrzeń do przechowywania w kabinie i elastyczność.

Użyteczne skrzynki do przechowywania są schowane pod tylnymi siedzeniami. Zamek w podwójnym schowku, schowek w konsoli środkowej, miejsce na butelkę o pojemności jednego litra zintegrowane z przednimi drzwiami oraz liczne uchwyty na kubki i gniazda zasilania są standardem. Frontier Crew Cab oferuje również dostępne wnętrze wykończone skórą.

Frontier PRO-4X i SL są wyposażone w system NissanConnectSM z nawigacją i aplikacjami mobilnymi z wyświetlaczem 5.8 cala, wyświetlaczem dotykowym, rozpoznawaniem głosu Nissan do nawigacji i audio oraz SiriusXM® Traffic, SiriusXM® Travel Link™ (wymagana subskrypcja SiriusXM®, sprzedawana oddzielnie).

Wystarczająca moc do wytrzymałych osiągów terenowych
Serce i dusza modelu Frontier to jego solidna platforma F-Alpha. Opierając się na pełnowymiarowej, w pełni zamkniętej ramie nośnej, platforma zapewnia solidną podstawę do budowy. Wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości, platforma zapewnia sztywność strukturalną dla doskonałych osiągów zarówno na drodze, jak i w terenie.

Długi rozstaw osi wynoszący 125,9 cala pomaga poprawić komfort jazdy, a całkowita długość wynosząca 205,5 cala (King Cab i Crew Cab Regular Bed) jest idealnym „rozmiarem aktywności” dla nabywców, którzy nie potrzebują prawdziwego pełnowymiarowego pickup. Wszystkie modele Frontier 2018 wyposażone są w stalowe zawieszenie podwójne typu wishbone z przodu oraz solidną oś tylną z podwieszonymi sprężynami liściastymi i długim skokiem zawieszenia dla osiągów w terenie. Modele Frontier PRO-4X i Desert Runner mają dodatkowo amortyzatory Bilstein® o wysokim ciśnieniu przystosowane do jazdy w terenie.

Wyjątkowa przyspieszenie, zdolność holowania oraz ogólne umiejętności w terenie są w dużej mierze możliwe dzięki mocnemu silnikowi – 4.0-litrowemu silnikowi V6 DOHC produkującemu 261 koni mechanicznych i 281 lb-ft momentu obrotowego. Silnik 4.0-litrowy V6 jest specjalnie dostosowany do unikalnych wymagań użytkowania samochodu ciężarowego. Oprócz płynnego dostarczania momentu obrotowego, V6 oferuje dobrą efektywność paliwową i płynną pracę. Konstrukcja 4.0-litrowego V6 obejmuje system ciągłej zmiany czasu otwarcia zaworów (CVTCS), zmienny system sterowania indukcją Nissan (NICS), cichą łańcuchową rozrządu, mikrofiniowane powierzchnie wałka rozrządu i wału korbowego, tłoki pokryte teflonem, kompozytowy kolektor ssący, odlewany wał korbowy, cyfrowy system kontroli stuków, tłumik o dużej pojemności oraz lekką aluminiową obudowę silnika i głowic. Silnik V6 Frontier jest montowany w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym Nissana w Decherd, Tennessee.

Dostępny jest również zaawansowany silnik 2.5-litrowy DOHC w układzie 4-cylindrowym z mocą 152 koni mechanicznych i 171 lb-ft momentu obrotowego, który jest dostępny w modelach Frontier King Cab S-I4 i SV-I4 4×2. Model Frontier King Cab 2WD M/T z silnikiem 2.5 litra uzyskuje ekologiczną wartość 19 mpg w mieście i 23 mpg na autostradzie1.

Frontier jest dostępny z trzema wyborami skrzyń biegów – płynnie działającą 5-biegową automatyczną, 5-biegową manualną skrzynią biegów (modele 4-cylindrowe King Cab) lub 6-biegową manualną (modele Crew Cab V6). Modele Frontier 4×4 mają system 4×4 z możliwością przełączania napędu na wszystkie koła z trybami 2WD/4H/4LO, którym steruje elektronicznie kontrolowana przekładnia czasowa.

Modele Frontier 4×4 dostępne są z systemem ograniczającym poślizg na wszystkich kołach, który pomaga przenieść moc na koła napędowe, gdy mają one lepszą przyczepność na powierzchniach o niskiej przyczepności. Oferowana funkcja kontroli zjazdu ze wzniesienia pozwala na wolny zjazd ze wzniesienia bez konieczności ciągłego naciskania pedału hamulca. Kontrolę zjazdu ze wzniesienia musi włączyć kierowca (za pomocą przełącznika) i jest dostępna tylko wtedy, gdy przekładnia jest ustawiona na 4H lub 4LO (działa w obu kierunkach). Może być aktywowana przy prędkości do 21 mph w 4H i 15 mph w 4LO.

Asystent Startu na Wzniesieniu (HSA) pozwala kierowcy zatrzymać się na wzniesieniu, zwolnić pedał hamulca i nie staczać się przez maksymalnie dwie sekundy, podczas gdy kierowca przenosi stopę na pedał gazu, aby uzyskać płynny, kontrolowany start. HSA działa w modelach 4×4 w trybach 2WD, 4H i 4LO. HSA jest zaprojektowany do trudnych sytuacji jazdy terenowej z małą prędkością. Kontrola zjazdu ze wzniesienia i Asystent Startu na Wzniesieniu są standardowe we wszystkich modelach V6 Frontier SV, SL i PRO-4X z automatyczną skrzynią biegów 4×4. System ograniczający poślizg na dwóch kołach (ABLS) jest standardem we wszystkich modelach 4×2.

Wszystkie kluczowe elementy podwozia są umieszczone w ramie, co zapewnia minimalny prześwit wynoszący 8,9 cala (4×4) lub 8,6 cala (4×2) w modelach V6 S, SV, SL i PRO-4X. Każdy Frontier oferuje także dobre kąty natarcia i zejścia, co zapewnia wyjątkowe możliwości terenowe.

Inne komponenty napędu Frontier obejmują układ kierowniczy z wspomaganiem uzależnionym od prędkości silnika oraz standardowe 4-tarczowe hamulce z systemem ABS (zabezpieczenie przed blokowaniem kół). Frontier oferowany jest w szerokiej gamie dostępnych kół i opon, w tym 16-calowych kołach w stylu terenowym z wytrzymałymi oponami All-Terrain 265/75R16 oraz 18-calowymi kołami z oponami 265/60R18.

Maksymalna zdolność holowania Frontier wynosi do 6690 funtów (maksimum, gdy jest odpowiednio wyposażony).

Każdy Frontier zawiera długą listę wyposażenia zabezpieczającego, w tym konstrukcję strefy bezpieczeństwa z przodu i tyłu, zaawansowany system poduszek powietrznych Nissan (który obejmuje poduszki powietrzne z podwójną strefą i czujnikami pasów bezpieczeństwa oraz czujnik klasyfikacji pasażerów), poduszki powietrzne montowane w bocznych siedzeniach z przodu oraz poduszki powietrzne kurtynowe montowane w dachu z czujnikiem przewrócenia dla ochrony głowy pasażerów na przednich i tylnych siedzeniach.

Standardowe są również 3-punktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów tylnej kanapy, w tym dla miejsca środkowego (Crew Cab), 3-punktowe pasy bezpieczeństwa z przodu z napinaczami i ogranicznikami obciążenia, system mocowania fotelików dziecięcych LATCH (Lower Anchors and Tethers for Children) oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS).

Szeroka gama dostępnych modeli
Nissan Frontier jest dostępny w szerokiej gamie modeli i konfiguracji. Frontier King Cab oferowany jest w czterech dobrze wyposażonych modelach, zaczynając od Frontier S-I4 4×2 (2.5-litrowy 4-cylindrowy w układzie szeregowym, 5-biegowa manualna lub 5-biegowa automatyczna) oraz Frontier SV-I4 4×2 (2.5-litrowy 4-cylindrowy w układzie szeregowym, 5-biegowa manualna lub 5-biegowa automatyczna). Dostępny jest również model Frontier Desert Runner (4.0-litrowy V6, 5-biegowa automatyczna); Frontier SV-V6 4×2 lub 4×4 (4.0-litrowy V6, 6-biegowa manualna) oraz PRO-4X 4×4 (5-biegowa automatyczna). Modele Frontier PRO-4X King Cab otrzymują fabrycznie nałożoną powłokę ochronną, osłony krawędzi łóżka, system Utili-trackÔ oraz cztery regulowane uchwyty do mocowania.

Model 2018 Nissan Frontier Crew Cab dostępny jest w wersjach S, SV, SL, Desert Runner i PRO-4X, w standardowych lub Long Bed (tylko SV), każdy z standardowym silnikiem 4.0-litrowym V6. Modele Frontier S, SV i SL są dostępne w wyborze napędów 4×4 lub 4×2, podczas gdy PRO-4X oferowany jest tylko w wersji 4×4, a Desert Runner tylko w wersji 4×2.

Modele Frontier Crew Cab S, PRO-4X i SV są oferowane z manualną 6-biegową lub automatyczną 5-biegową skrzynią biegów, podczas gdy modele Crew Cab Desert Runner i SL dostępne są tylko z automatyczną skrzynią biegów 5-biegową.

Modele Frontier SV Crew Cab zawierają dodatkowe gniazdo zasilania 12-woltowego (jedno na desce rozdzielczej, jedno w konsoli środkowej), zdalne sterowanie bezkluczykowe, elektryczne szyby z automatycznym opuszczaniem dla kierowcy, ręcznie przesuwane tylne okno z zamkiem, elektryczne zamki drzwi, podwójne lusterka boczne z elektrycznym sterowaniem, osłony krawędzi łóżka, lampki do czytania/mapy z przodu i inne.

Frontier Desert Runner (tylko 4×2) jest oferowany z silnikiem 4.0-litrowym V6 i automatyczną skrzynią biegów oraz wyposażony jest w wysokociśnieniowe amortyzatory Bilstein®, 16-calowe koła i opony off-road oraz unikalne elementy designu.

Model PRO-4X (tylko 4×4) jest wyposażony w wysokociśnieniowe amortyzatory Bilstein®, osłony dna zbiornika paliwa, miski olejowej i przekładni, elektroniczną blokadę tylnego dyferencjału, system ograniczenia poślizgu na wszystkich kołach (ABLS) oraz unikalne 16-calowe koła aluminiowe wykończone maszynowo z oponami 265/75R16 All-Terrain.

Wszystkie modele PRO-4X mają również grill i zderzaki w kolorze nadwozia, zewnętrzne lusterka i klamki oraz lampy przeciwmgielne. Dodatkowe funkcje komfortu i wygody obejmują tempomat, zdalne sterowanie bezkluczykowe, elektryczne szyby i zamki drzwi oraz podwójne lusterka boczne z elektrycznym sterowaniem. Wnętrze PRO-4X zawiera skórzany uchwyt dźwigni zmiany biegów i kierownicy z białymi przeszyciami, chromowaną obręcz wokół białych wskaźników i komputera pokładowego.

Modele PRO-4X zawierają również standardowy system NissanConnect z nawigacją i aplikacjami mobilnymi, z wyświetlaczem 5.8 cala, wyświetlaczem dotykowym, rozpoznawaniem głosu Nissan do nawigacji i audio, SiriusXM® Traffic, SiriusXM® Travel Link™ (wymagana subskrypcja SiriusXM®, sprzedawana oddzielnie) oraz transmisją audio przez Bluetooth®.

Frontier Desert Runner (tylko 4×2) zawiera 16-calowe aluminiowe koła off-road, opony 265/75R16 All-Terrain, wysokociśnieniowe amortyzatory Bilstein®, 8-kierunkowe manualnie regulowane siedzenie kierowcy, unikalny materiał na siedzenia, haftowane logo Frontier na przednich siedzeniach, chromowaną obręcz wokół białych wskaźników, światła przeciwmgielne, malowany tylny zderzak, unikalne naklejki Desert Runner na boku oraz oznaczenie Desert Runner na klapie bagażnika, a także chromowaną kratkę i komputer pokładowy.

Model SL Frontier Crew Cab wyposażony jest w 18-calowe aluminiowe koła, pełnowymiarowe koło zapasowe z aluminiowego stopu, siedzenia wykończone skórą, 8-kierunkowe elektrycznie regulowane siedzenie kierowcy, 4-kierunkowe elektrycznie regulowane siedzenie pasażera, składany tylni środkowy podłokietnik, skórzaną kierownicę i uchwyt zmiany biegów, podwójne elektrycznie podgrzewane lusterka boczne, uniwersalny odbiornik HomeLink, boczne listwy w kolorze nadwozia, chromowany grill z przodu, chromowane zderzaki i lusterka zewnętrzne, chromowane klamki zewnętrzne, rurowe listwy progowe oraz podświetlane lustra toaletowe.

Pięć dostępnych pakietów opcji
Oferowana jest ograniczona liczba pakietów opcji dla Frontier 2018, zaczynając od pakietu S Work Truck Package (King Cab I4, Crew Cab V6), który dodaje powłokę ochronną, osłony krawędzi łóżka, gumowe dywaniki oraz osłony przed bryzgami (tylko 4×2).

Pakiet SV Value Truck (tylko modele SV V6) dodaje tylny sonar, automatyczną klimatyzację w dwóch strefach, dwa dodatkowe głośniki, automatyczne lusterko przyciemniane z kompasem i czasem, powłokę ochronną, system Utili-Track™ z czterema regulowanymi uchwytami do mocowania, podgrzewane tapicerki, światła przeciwmgielne, system zabezpieczeń pojazdu (VSS), wysuwany przedłużacz łóżka, hak holowniczy, skórzaną kierownicę i skórzany uchwyt zmiany biegów.

Modele Frontier Crew Cab PRO-4X mają dostępny pakiet Premium, który zawiera skórzane siedzenia z logo PRO-4X, 8-kierunkowo regulowane siedzenie kierowcy, 4-kierunkowe elektrycznie regulowane siedzenie pasażera, podgrzewane zewnętrzne lusterka boczne, składany tylni środkowy podłokietnik, szyberdach oraz relingi dachowe z poprzeczkami. Modele Frontier Crew Cab SV są dostępne z pakietem Moonroof, który zawiera uchylany i przesuwany szyberdach. Pakiet Moonroof jest standardem we wszystkich poziomach wyposażenia SL w 2018 roku.

2.5L SE 6MT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2488 Cm3
Moc110.3 Kw @ 5200 Rpm
150 Hp @ 5200 Rpm
148 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy171 Lb-Ft @ 4400 Rpm
232 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyCommonrail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna105.6 Mph (170 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/70 R16/R18
Długość205.5 In (5220 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość70.2 In (1783 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi125.9 In (3198 Mm)
Pojemność bagażnika92 Cuft (2605 L)
Aerodynamika (Cd)0.43
Masa własna4567 Lbs (2072 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5690 Lbs (2581 Kg)
Spalanie miasto19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Spalanie trasa23.1 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Średnie spalanie21 Mpg Us (11.2 L/100Km)

4.0L PRO-4X 6MT AWD (261 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3954 Cm3
Moc192 Kw @ 5600 Rpm
261 Hp @ 5600 Rpm
257 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy281 Lb-Ft @ 4000 Rpm
381 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyCommonrail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna105.6 Mph (170 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/70 R16/R18
Długość205.5 In (5220 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość70.2 In (1783 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi125.9 In (3198 Mm)
Pojemność bagażnika92 Cuft (2605 L)
Aerodynamika (Cd)0.43
Masa własna4567 Lbs (2072 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5690 Lbs (2581 Kg)
Spalanie miasto15 Mpg Us (15.7 L/100Km)
Spalanie trasa21 Mpg Us (11.2 L/100Km)
Średnie spalanie17 Mpg Us (13.8 L/100Km)

4.0L V6 6MT AWD (261 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3954 Cm3
Moc192 Kw @ 5600 Rpm
261 Hp @ 5600 Rpm
257 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy281 Lb-Ft @ 4000 Rpm
381 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyCommonrail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna105.6 Mph (170 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/70 R16/R18
Długość205.5 In (5220 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość70.2 In (1783 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi125.9 In (3198 Mm)
Pojemność bagażnika92 Cuft (2605 L)
Aerodynamika (Cd)0.43
Masa własna4567 Lbs (2072 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5690 Lbs (2581 Kg)
Spalanie miasto15 Mpg Us (15.7 L/100Km)
Spalanie trasa21 Mpg Us (11.2 L/100Km)
Średnie spalanie17 Mpg Us (13.8 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.