NISSAN Pathfinder 2007-2012

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

NISSAN Pathfinder 2007-2012

Przejdź do galerii zdjęćNISSAN Pathfinder 2007-2012

Nissan zaprezentował odświeżoną wersję trzeciej generacji modelu Pathfinder podczas Targów Motoryzacyjnych w Chicago w 2007 roku, a także wprowadził opcję silnika V8 do swojego średniej wielkości SUV-a.

W 2007 roku niewielu mogło przewidzieć światowy kryzys finansowy, który miał nastąpić, a kwitnąca gospodarka sprawiła, że niektórzy producenci samochodów zaczęli marzyć o wielkich sukcesach. Nissan, na przykład, liczył na wzrost sprzedaży dzięki przeprojektowanemu modelowi Pathfinder, SUV-owi, który w końcu mógłby konkurować z dobrze ugruntowanym Grand Cherokee. Ale potem wszystko się załamało.

Jako że Pathfinder był pojazdem na ramie, klienci oczekiwali, że będzie w stanie holować łodzie lub przyczepy na długich dystansach bez większego wysiłku. Co więcej, chcieli, aby ich SUV wyglądał na zdolny do tego, a Nissan próbował to przekładać na design nadwozia. Z prostokątnymi kształtami i surowym wyglądem przedniej części był na dobrej drodze. Jednak z wystającymi nadkolami i ukrytymi klamkami tylnych drzwi przypominał bardziej pickup z przyczepą.

Z drugiej strony wnętrze miało być jak najbardziej cywilizowane. Wyglądało na to, że zaprojektowano je z możliwością zamontowania trzech rzędów siedzeń oraz wygodnej pozycji za kierownicą. Dodatkowo odświeżona wersja miała ulepszoną deskę rozdzielczą z 7-calowym kolorowym wyświetlaczem oraz łącznością Bluetooth. Opcja podgrzewanej kierownicy była bardzo doceniana w zimnych klimatach. Pasażerowie mogli się zrelaksować podczas długich podróży dzięki rozkładanym siedzeniom w środkowym rzędzie, ale trzeci rząd nie był wystarczający dla dorosłych.

Nissan zdecydował się zainstalować silnik V8 o pojemności 5,6 litra pod maską Pathfindera i połączyć go z pięciobiegową automatyczną skrzynią biegów, co było największą zmianą. Na innych rynkach producent oferował wybór dwóch silników turbo-diesel, w tym 3,0-litrowego V6. Moc trafiała na tylną oś lub na wszystkie koła za pośrednictwem dwubiegowej skrzyni rozdzielczej, a blokada tylnego dyferencjału znajdowała się na liście opcji.

Popularny Nissan Pathfinder poszerza swoją ofertę na rok modelowy 2008 o nowy silnik V8 o mocy ponad 300 koni mechanicznych i pojemności 5,6 litra, który jest pierwszym silnikiem V8 w 22-letniej historii tego modelu na rynku amerykańskim. Ta mocniejsza opcja oferuje znaczący wzrost momentu obrotowego, ocenianego na ponad 300 lb-ft, co pozwala osiągnąć maksymalną pojemność holowniczą wynoszącą 7000 lbs. Dostępna jest również sprawdzona wersja silnika V6 o pojemności 4.0 litra, która generuje 266 koni mechanicznych, z nagradzanej serii Nissan VQ. Wszystkie modele Pathfindera są dalej budowane na wytrzymałej, całkowicie zamkniętej, stalowej ramie opartej na pełnowymiarowym SUV-ie Nissan Armada.

Wśród zmian na rok 2008 znajdują się nowy wygląd zewnętrzny oraz znacznie udoskonalone wnętrze, a także nowo dostępne technologie, takie jak zaktualizowany system nawigacji Nissan z dyskiem twardym Music Box o pojemności 9,3 gigabajta (dostępny tylko w wersji LE). Zewnętrzne cechy modelu 2008 obejmują nową stylistykę przodu i tyłu, nowe wzory kół 17-calowych dla modeli SE-V6 i LE-V6 oraz nowe wzory kół 18-calowych dla modeli SE-V8 i LE-V8.

Pathfinder ponownie oferuje pierwszorzędne udogodnienia z standardowym układem siedzeń w trzech rzędach. Wewnątrz udoskonalenia obejmują 7-calowy kolorowy wyświetlacz i monitor tylnego widoku (wszystkie modele z wyjątkiem S-V6), nowy projekt centralnej konsoli, składane siedzenia w drugim rzędzie (część środkowa), zaktualizowany projekt uchwytów na kubki, nowe oświetlenie przycisków (wszystkie modele z wyjątkiem S), nowe tkaniny i materiały, podgrzewaną kierownicę (modele LE), Inteligentny Klucz z uruchamianiem na twist, system telefoniczny Bluetooth® z funkcją głośnomówiącą (dostępny tylko w modelach LE) oraz nowy kolor wnętrza Russet (tylko z tapicerką skórzaną).

####################################################

Najlepiej sprzedający się pickup w Europie oraz jego SUV-owy brat od momentu wprowadzenia na rynek – Nissan Navara i Nissan Pathfinder – zyskały nową „energię” dzięki szeregowi znaczących ulepszeń, które mają na celu utrzymanie ich w czołówce.

Wśród zmian znajduje się nowy, technicznie zaawansowany silnik diesla V6 o pojemności 3,0 litra; istotne ulepszenia popularnego silnika diesla 2,5 litra dCi; większy poziom bezpieczeństwa pasywnego; nowe wyposażenie, w tym nowoczesny system nawigacji satelitarnej Nissan Connect Premium z ekranem dotykowym oraz wysokiej klasy system nagłośnienia Bose oraz kamera tylnego widoku; ulepszona jakość wnętrza oraz kilka zmian stylistycznych, które sprawiają, że Nissan Navara i Pathfinder prezentują się atrakcyjnie.

Ulepszenia te wzmacniają pozycję Nissana jako lidera na rynku napędu na wszystkie koła oraz umacniają status Nissana Navara i Pathfindera w bardzo konkurencyjnym segmencie.

Nowe modele Nissan Navara i Pathfinder, które zadebiutowały na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Genewie, trafią do sprzedaży w całej Europie w kwietniu 2010 roku, a dwa miesiące później wprowadzone zostaną nowe flagowe modele diesla V6 o pojemności 3,0 litra.

Nowy silnik diesla V6

Nowy turbodiesel V6 z bezpośrednim wtryskiem został opracowany przez Sojusz Renault-Nissan w celu zapewnienia wysokiej wydajności przy jednoczesnym zachowaniu oszczędności paliwa, niskiej emisji i doskonałego komfortu jazdy.

Kluczowym elementem nowego V6, o nietypowym kącie V wynoszącym 65 stopni, jest materiał użyty do budowy bloku silnika. Inżynierowie Sojuszu wybrali żelazo grafitowe skompaktowane (CGI), materiał oferujący wszystkie zalety żeliwa, w tym wysoką sztywność i pochłanianie hałasu, bez wady w postaci większej wagi. Mimo że CGI jest cięższe od czystego bloku stopowego, nie ma potrzeby dodawania wzmocnień czy dodatkowych materiałów wygłuszających, dzięki czemu przyrost wagi jest w porównaniu do innych materiałów stosunkowo skromny.

Doświadczenie zdobyte podczas rozwoju silnika dCi o pojemności 2,0 litra – oraz zastosowanie niektórej technologii – przyspieszyło rozwój nowego V6, jednak wprowadzono wiele znaczących zmian w sprzęcie dla V9X. Na przykład konstrukcja komory spalania została zoptymalizowana w celu poprawy równowagi między emisją a wydajnością paliwową.

Stosunek sprężania został obniżony do 16:1, co korzystnie wpływa nie tylko na oszczędność paliwa i emisję, ale także na poziom hałasu, wibracji i szumów (NVH), a wewnętrzne tarcie silnika zostało zredukowane dzięki zastosowaniu ultra-gładkich komponentów, takich jak obrabiany mikro-wykończeniem wał korbowy.

Klasa wyjściowa momentu obrotowego oraz wysoko konkurencyjne parametry mocy są uzyskiwane dzięki zastosowaniu stosunkowo dużej turbosprężarki jednocylindrowej, która znajduje się wewnątrz V silnika, intercoolera oraz najnowszej generacji systemu wtrysku paliwa Bosch common-rail. System ten wykorzystuje wtryskiwacze piezoelektryczne i pracuje pod ciśnieniem 1800 bar.

Moc wynosi 170 kW (231 PS), a moment obrotowy 550 Nm prowadzi w klasie. Co więcej, szczytowy moment obrotowy osiągany jest zaledwie przy 1.700 obr/min i jest dostępny aż do 2.500 obr/min, a nawet 500 Nm dostępne jest z zaledwie 1.500 obr/min. Prędkość biegu jałowego wynosi wyjątkowo niskie 650 obr/min, bez wibracji i hałasu zwykle związanych z silnikiem diesla.

Wynikiem tego jest mocna wydajność niskich obrotów z płynnie dostarczaną mocą oraz wzorową reakcją na pedał gazu. Dodatkowo, silnik zapewnia doskonałą wydajność holowniczą, a Nissan Pathfinder może holować przyczepę o masie 3500 kg z Nissanem Navara o limicie 3000 kg.

Cele dotyczące emisji i wydajności paliwowej obejmowały osiągnięcie zgodności z normą Euro 5. Oprócz zysków wynikających z zmian w komorze spalania, silnik V9X zawiera również szereg innowacyjnych rozwiązań.

Wśród nich znajduje się zastosowanie systemu recyrkulacji spalin (EGR) z nadmiernym chłodzeniem, który redukuje emisję NOx. System ten zawiera zintegrowany bypass spalin w chłodnicy EGR, który szybko pozwala osiągnąć optymalną temperaturę po uruchomieniu silnika, aby wykorzystać pełną pojemność chłodzącą. Posiada on obieg wody o niskiej temperaturze dla chłodnicy EGR, aby jeszcze bardziej obniżyć temperaturę spalin i zmniejszyć emisję tlenku węgla oraz węglowodorów.

Również istotne jest przetwarzanie emisji wylotowych. System składa się z metalicznego katalizatora utleniającego, który oferuje mniejsze straty ciśnienia w porównaniu z systemem ceramicznym oraz eksotermicznego katalizatora i katalitycznego filtra cząstek stałych (DPF) w tym samym pojemniku. Ostatni z tych elementów działa w połączeniu z siódmym wtryskiwaczem paliwa, który znajduje się w układzie wylotowym.

Jest on aktywowany podczas regeneracji filtra cząstek stałych – proces, o którym kierowca nie ma pojęcia – ale znacznie zmniejsza to ryzyko zanieczyszczenia oleju silnikowego przez niespalone paliwo. Pozwala to również na regenerację filtra w warunkach niskiego obciążenia, takich jak biegu jałowym, co pozwala osiągnąć wysoki poziom efektywności w każdych warunkach jazdy. Pomaga to także wydłużyć interwały wymiany oleju do 20 000 km.

Udoskonalony silnik 2.5 dCi o pojemności czterech cylindrów

Nie zapomniano również o istniejącym silniku 2,5 dCi o czterech cylindrach, a istotne ulepszenia utrwalą jego pozycję jako najpopularniejszego silnika w ofercie, poprawiając zarówno ogólny komfort, jak i wszystkie aspekty jego wydajności.

Subtelne dostrojenie przyniosło użyteczny wzrost o 11 procent zarówno w mocach, jak i momentach obrotowych, aby utrzymać silnik na czołowej pozycji w klasie. Moc wzrosła o 19 PS do 140 kW (190 PS), podczas gdy moment obrotowy zwiększył się o 47 Nm do 450 Nm.

Oprócz osiągów, zmiany przyczyniły się do poprawy wydajności paliwowej i obniżenia emisji. W wersjach manualnych w cyklu mieszanym zużycie wynosi 8,5 l/100 km – to poprawa o 1,3 l/100 km – podczas gdy emisja CO2 spadła o 40 g/km do 224 g/km.

Zmiany zewnętrzne

Zaktualizowane modele zyskały nowy wygląd z przodu i z tyłu, aby odróżnić je od swoich poprzedników. Zmiany z przodu obejmują nową maskę, zaktualizowaną kratkę i nowy zderzak. Powiększając długość obu modeli o 80 mm, zderzak jest bardziej zaokrąglony i nadaje samochodom bardziej sportowy charakter.

Pojawił się nowy projekt reflektorów z charakterystycznym stylem projektora, w które są zamontowane lampy ksenonowe (tylko Nissan Pathfinder). Zraszacze reflektorów wysuwają się teraz z ukrycia pod zderzakiem w kolorze nadwozia. Nowe 18-calowe felgi aluminiowe dopełniają istniejącej gamy felg 16-calowych (stalowych i aluminiowych) oraz 17-calowych (aluminiowych). Modele V6 otrzymały subtelne oznaczenie V6 na przodzie obu drzwi, podczas gdy V6 Nissan Pathfinder zyskał nową listwę boczną.

Zmiany na tylnej części Nissana Pathfindera obejmują nowy projekt zderzaka o prostokątnych kształtach, co daje większą i niższą masę, nadając bardziej stabilny i wytrzymały wygląd.

Istniejąca paleta kolorów została wzbogacona o dwa nowe metaliczne odcienie dla Nissana Navara – Electric Blue i Blue Grey – podczas gdy Blue Grey dodano do portfolio Nissana Pathfindera.

Zmiany we wnętrzu

Większość zmian we wnętrzu zarówno Nissana Navara, jak i Pathfindera została zaprojektowana w celu poprawy jakości i obejmuje nowe przyciski, zaktualizowane tapicerki drzwi, nową tkaninę siedzeń, dodanie akcentów chromowanych, zaktualizowane wskaźniki oraz, w zależności od modelu, dostępność systemu Nissan Connect Premium z nowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości.

Typowe dla dbałości o szczegóły, które pomogły poprawić jakość, są nowa tapicerka drzwi, która została zmieniona, aby poprawić zarówno wygląd, jak i odczucie wnętrza oraz jego praktyczność. Podłokietniki i panele drzwiowe są bardziej przyjemne w dotyku, a ich kształt został również zmieniony, aby były bardziej wygodne w użytkowaniu.

Oprócz poprawy spasowania i wykończenia, materiał użyty do wnętrza został również udoskonalony. Praktyczne elementy, takie jak schowki, mogą pomieścić teraz książkę mapową A3 oraz butelkę o pojemności jednego litra. Schowki w tylnych drzwiach są wystarczająco duże, aby pomieścić standardową apteczkę Nissana.

Zmiany w przełącznikach obejmują nowy, łatwiejszy w użyciu, przełącznik sterujący napędem na wszystkie koła w Nissan Pathfinder, podczas gdy przyciski na kierownicy do obsługi telefonu i audio są teraz podświetlane. Chromowane wykończenia dodano do otoczenia automatycznej skrzyni biegów oraz, w zależności od klasy modelu, do deski rozdzielczej. Na konsoli centralnej znajduje się nowy schowek z amortyzowaną pokrywą, a wersje SE i LE również korzystają z tarcz 'Fine Vision Meter’ o wyrazistszym wyglądzie. Wersje LE Nissana Pathfindera mają teraz możliwość wyboru wykończenia ze skóry w kolorze czarnym lub jasnobeżowym.

Udoskonalenia w wyposażeniu obejmują nowy ogranicznik prędkości, który został włączony do istniejącego systemu tempomatu.

Aktywne bezpieczeństwo zostało poprawione dzięki dostępności programu elektronicznej stabilizacji Nissana (ESP) w Nissan Navara (już dostępny w Pathfinderze), który wykorzystuje czujniki do monitorowania ECU silnika, prędkości kół, kąta skrętu oraz przyspieszeń podłużnych i poprzecznych, aby przewidywać i kontrolować poślizg kół.

Nissan Connect Premium, nowy zintegrowany system nawigacji, komunikacji i muzyki, jest opcjonalnym dodatkiem. Prosty i szybki w użyciu, oparty na dysku twardym o pojemności 40 GB, system oferuje ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości z wyświetlaczem 3D Birdview, a zasięg map został rozszerzony na Rosję, Turcję i Europę Wschodnią. Zainstalowano nowy intuicyjny kontroler wielofunkcyjny, a system zawiera również aktualizacje ruchu drogowego RDS-TMS oraz bogate treści od Michelin.

Do wyboru dostępne są osiem języków dla menu i systemu nawigacji, a oprogramowanie rozpoznawania głosu może obsługiwać siedem: angielski, francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski oraz niderlandzki. Opcjonalnie dostępny jest system dźwiękowy Bose Premium z dedykowanymi głośnikami i wzmacniaczami, zaprojektowanymi specjalnie dla Nissana Navara i Pathfindera.

2.5L dCI 6MT AWD (190 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2488 Cm3
Moc140 Kw @ 3600 Rpm
190 Hp @ 3600 Rpm
188 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy332 Lb-Ft @ 2000 Rpm
450 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/65 R17
Długość186.6 In (4740 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość70.2 In (1783 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Pojemność bagażnika18.2 Cuft (515 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna4652 Lbs (2110 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6349 Lbs (2880 Kg)
Spalanie miasto21.4 Mpg Us (11 L/100Km)
Spalanie trasa33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Emisja CO2224 G/Km

3.0L dCI 7AT (231 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2488 Cm3
Moc170 Kw @ 3750 Rpm
231 Hp @ 3750 Rpm
228 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy406 Lb-Ft @ 1750 Rpm
550 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/60 R18
Długość186.6 In (4740 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość70.2 In (1783 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit9.2 In (234 Mm)
Pojemność bagażnika18.2 Cuft (515 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna5038 Lbs (2285 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6570 Lbs (2980 Kg)
Spalanie miasto19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Spalanie trasa30.5 Mpg Us (7.7 L/100Km)
Średnie spalanie24.8 Mpg Us (9.5 L/100Km)
Emisja CO2250 G/Km

4.0L V6 5AT AWD (270 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3954 Cm3
Moc198 Kw @ 5600 Rpm
269 Hp @ 5600 Rpm
266 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy288 Lb-Ft @ 4000 Rpm
390 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/65 R17
Długość192.3 In (4884 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość72.6 In (1844 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit8.7 In (221 Mm)
Pojemność bagażnika16.5 Cuft (467 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna4665 Lbs (2116 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6113 Lbs (2773 Kg)
Spalanie miasto12.6 Mpg Us (18.7 L/100Km)
Spalanie trasa22.4 Mpg Us (10.5 L/100Km)
Średnie spalanie17.4 Mpg Us (13.5 L/100Km)
Emisja CO2327 G/Km

5.6L V8 5AT AWD (315 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5552 Cm3
Moc231 Kw @ 5200 Rpm
314 Hp @ 5200 Rpm
310 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy388 Lb-Ft @ 3400 Rpm
526 Nm @ 3400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony265/60R18
Długość192.5 In (4890 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość72.7 In (1847 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit8.7 In (221 Mm)
Pojemność bagażnika16.5 Cuft (467 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna5107 Lbs (2316 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6349.3 Lbs (2880 Kg)
Spalanie miasto13 Mpg Us (18.1 L/100Km)
Spalanie trasa18 Mpg Us (13.1 L/100Km)
Średnie spalanie16 Mpg Us (14.7 L/100Km)

2.5L dCi 5AT AWD (171 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2488 Cm3
Moc126 Kw @ 4000 Rpm
171 Hp @ 4000 Rpm
169 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy297 Lb-Ft @ 2000 Rpm
403 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/65 R17
Długość186.6 In (4740 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość70.2 In (1783 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Pojemność bagażnika18.2 Cuft (515 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna4588 Lbs (2081 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6349 Lbs (2880 Kg)
Spalanie miasto18.2 Mpg Us (12.9 L/100Km)
Spalanie trasa25.8 Mpg Us (9.1 L/100Km)
Średnie spalanie22.4 Mpg Us (10.5 L/100Km)
Emisja CO2283 G/Km

2.5L dCI 5AT AWD (190 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2488 Cm3
Moc140 Kw @ 3600 Rpm
190 Hp @ 3600 Rpm
188 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy332 Lb-Ft @ 2000 Rpm
450 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.7 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/60 R18
Długość186.6 In (4740 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość70.2 In (1783 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit9.2 In (234 Mm)
Pojemność bagażnika18.2 Cuft (515 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna4762 Lbs (2160 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6349 Lbs (2880 Kg)
Spalanie miasto20.1 Mpg Us (11.7 L/100Km)
Spalanie trasa31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Średnie spalanie26.1 Mpg Us (9 L/100Km)
Emisja CO2238 G/Km

2.5L dCi 6MT AWD (171 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2488 Cm3
Moc126 Kw @ 4000 Rpm
171 Hp @ 4000 Rpm
169 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy297 Lb-Ft @ 2000 Rpm
403 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony255/65 R17
Długość186.6 In (4740 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość70.2 In (1783 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.8 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit9.3 In (236 Mm)
Pojemność bagażnika18.2 Cuft (515 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna4993.4 Lbs (2265 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6349.3 Lbs (2880 Kg)
Spalanie miasto19.6 Mpg Us (12 L/100Km)
Spalanie trasa27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Średnie spalanie24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Emisja CO2264 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.