Trzecia generacja Combo nie była już tylko zwykłym pojazdem użytkowym z miejscami w środku, lecz raczej minivanem, który mógł być wykorzystywany jako pojazd do przewozu towarów.
Pierwsza generacja Combo opierała się na tej samej platformie co kompaktowy Opel Kadett, natomiast trzecia generacja korzystała z wydłużonej wersji platformy Opla/Vauxhalla Corsy. Chociaż prowadziło to do pewnych drobnych kompromisów w wersji dostawczej, Combo było lepszym autem skierowanym głównie na pasażerów.
Dzielenie przedniego pasa z Oplem/Vauxhallem Corsą było korzystne. Posiadało atrakcyjny design dzięki nowoczesnym reflektorom inspirowanym ostrymi kątami i krzywymi liniami. Wąski, żebrowany grill towarzyszył szerszemu grillowi zainstalowanemu w zderzaku. W przeciwieństwie do Corsy, Combo miało jednak znacznie wyższą dach, sięgającą aż do tyłu, gdzie znajdowały się albo klapa bagażnika, albo dwoje drzwi umożliwiające dostęp do bagażnika. Dodatkowo, czerpiąc doświadczenie z poprzedniej wersji, Opel zdecydował się wprowadzić pojazd z drzwiami przesuwnymi, co ułatwiało wsiadanie i wysiadanie pasażerom tylnej części kabiny.
Wewnątrz, deska rozdzielcza była przejęta z Corsy, z małym zestawem wskaźników zawierającym cztery zegary: prędkościomierz, obrotomierz oraz wskaźniki paliwa i temperatury. W środku było wystarczająco miejsca dla pięciu dorosłych pasażerów oraz dużo przestrzeni na bagaż za dzieloną ławką. Wyższy dach prowadził do dodatkowych schowków nad przednimi siedzeniami.