Europejski oddział GM, Opel, wprowadził na rynek odnowioną wersję SUV-a Frontera w 1995 roku, rozwiązując większość problemów, z jakimi borykał się model przy wprowadzeniu go na rynek w 1989 roku.
Frontera była produktem opracowanym przez GM we współpracy z Honda i Isuzu i była dostępna na kilku rynkach, od Stanów Zjednoczonych po Australię i od Europy Północnej po Afrykę. Co więcej, na jej grillu pojawiały się różne logo, takie jak Holden, Opel, Honda, Isuzu, Vauxhall i Chevrolet.
Jednym z największych zarzutów wobec auta była kwestia świateł, dlatego GM poprawiło reflektory, zmieniając ich wygląd na bardziej zaokrąglony w rogach. Dodatkowo, kierunkowskazy i światła parkingowe z przezroczystymi soczewkami, umieszczone pionowo w rogach, ładnie współgrały z wybrzuszonymi nadkolami. Zderzak nie był już całkowicie czarny, ale miał niepomalowaną górną część, która lepiej chroniła przed zarysowaniami. Z boku wzdłuż drzwi znajdował się czarny gumowy pas, który skutecznie chronił karoserię przed uderzeniami wózków sklepowych. Mimo że Frontera miała więcej miejsca w bagażniku niż jej trzydrzwiowy odpowiednik, zachowała pełnowymiarowe koło zapasowe na klapie bagażnika, co nadawało pojazdowi bardziej solidny wygląd.
Wnętrze pojazdu zostało odświeżone – deska rozdzielcza zyskała zaokrąglone krawędzie oraz niewielki zestaw wskaźników otoczony przyciskami zamontowanymi na jej ramie. Mimo to, prostokątne nawiewy pozostały na swoim miejscu, a stereo zajmowało najniższą pozycję na centralnej konsoli. Pomiędzy przednimi fotelami, na konsoli środkowej, producent zamontował dźwignię zmiany biegów oraz dźwignię do przekładni niskich biegów.