Opel, niemiecka filia GM, przeprowadził lifting pierwszej generacji modelu Vectra w 1992 roku, cztery lata po wprowadzeniu go na rynek europejski.
Cała linia wymagała odświeżenia, ponieważ trend w projektowaniu samochodów zmienił się z wcześniejszych, kanciastych kształtów na nowy, bio-design. Ponieważ oferta Vectry obejmowała trzy wersje: sedana, kombi i hatchbacka, niemiecki producent zrewidował całą gamę.
Opel został zaskoczony, gdy projektował Vectrę, nadając jej styl z lat 80-tych. W międzyczasie klienci zaczęli szukać bardziej zaokrąglonych kształtów, a producent szybko odpowiedział liftingowaną wersją. W ten sposób wygładził niektóre krawędzie, nieco zmniejszył reflektory, a także zainstalował kierunkowskazy z przezroczystymi soczewkami umieszczone w rogach z przodu. Dodatkowo, wcześniej używana kratka z trzema szczelinami otrzymała nową, w kolorze nadwozia obudowę. Nowy zderzak z plastikowym owinięciem zyskał przedłużenie w dół, tworząc osłonę i poprawiając aerodynamikę pojazdu. Hatchback wyglądał jeszcze lepiej dzięki spłaszczonemu tylnemu klapowemu, łącząc zalety kombi ze stylem sedana.
Wewnątrz Opel oferował Vectrę z bogatą gamą opcji wykończenia. Od tapicerki z materiału po skórzane wnętrze, od okien korbowych i prostego systemu wentylacji po cztery elektryczne szyby i lusterka oraz automatyczną klimatyzację. Fotele przednie otrzymały nowe opcje tapicerki, a dzielona tylna kanapa pozwoliła klientom na zwiększenie przestrzeni bagażowej w razie potrzeby.