OPEL Vectra Sedan 2005-2008

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

OPEL Vectra Sedan 2005-2008

Przejdź do galerii zdjęćOPEL Vectra Sedan 2005-2008

Opel odświeżył trzecią i ostatnią generację modelu Vectra w 2005 roku, wprowadzając znaczące ulepszenia w stylizacji, jednak przyszło to trochę za późno dla europejskiego sedana.

Niemiecki producent samochodów zbudował trzecią generację Vectry na platformie Epsilon GM i wprowadził ją na rynek w 2002 roku. Model był dostępny w trzech wersjach nadwozia: sedan z trzema komorami, hatchback o pięciu drzwiach oraz kombi.

Na zewnątrz najbardziej widoczną zmianą były reflektory, w których parę zaokrąglonych, łzowatych lamp zastąpiło wcześniejsze, kwadratowe. Vectra w końcu zyskała wygląd, na który zasługiwała. Dzięki wyższemu grillowi i szerokiemu, chromowanemu wykończeniu w kształcie litery V, auto zyskało lepszy wygląd na drodze. Producent zmienił również tylne światła, wprowadzając przezroczyste soczewki kierunkowskazów na górnej stronie lamp.

Górna część kokpitu oraz wykończenia drzwi zostały zaprojektowane z wykorzystaniem materiału o skórzanym wyglądzie. Przednie fotele kubełkowe zapewniały lepsze wsparcie. W modelu Vectra C zainstalowano także jednostkę infotainment z łącznością Bluetooth. Nowa kierownica z pokrętłami i przyciskami poprawiła sterowanie systemem rozrywki.

Opel ulepszył gamę silników, dostosowując je do norm emisji Euro 5. W wersjach benzynowych Vectra oferowana była w pięciu opcjach, które generowały od 100 do 230 KM. Silniki turbo-diesel dostarczały Fiat i Isuzu. Producent poprawił niezależne zawieszenie na wszystkich kołach, wprowadzając adaptacyjne amortyzatory, które można było usztywnić za pomocą przycisku na desce rozdzielczej.

Opel Vectra

+ Uderzający przód w nowym języku designu Opla, wysokiej jakości wnętrze
+ Nowy, najwyższej klasy aluminiowy silnik V6 turbo o mocy 230 KM
+ Wszystkie silniki Diesla z filtrem cząstek stałych jako standard, nowa wersja 1.9 CDTI o mocy 100 KM
+ Udoskonalone podwozie IDS zapewnia optymalną obsługę i wyższy komfort
+ Unikalne: Kontrola ciągłego tłumienia, bi-ksenonowe światła zakrętowe i doświetlenie zakrętów

Nowe modele Vectra i Signum są gotowe do wprowadzenia na rynek: sprzedaż nowych wersji udanych modeli Opla klasy średniej rozpocznie się 17 września, tuż po ich premierze na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym (IAA) we Frankfurcie. Najważniejsze cechy to całkowicie nowy, uderzający przód w dynamicznym stylu Opla, znacznie zmodyfikowana gama silników z zupełnie nową, najwyższej jakości jednostką 2.8 V6 turbo o mocy 230 KM oraz szereg unikalnych cech technicznych. Nowe modele Vectra i Signum posiadają również nowe ustawienia podwozia, które obejmują zoptymalizowaną precyzję kierowania dla bardziej wyrazistych właściwości jezdnych przy poprawionym komforcie. Podwozie IDSPlus (Interaktywne Systemy Jezdne) z elektroniczną CDC (Ciągła Kontrola Tłumienia) jest wciąż unikalne w tej klasie i dostępne również z silnikiem 2.2 Direct. Także najlepsze w swoim segmencie: bi-ksenonowe lampy z doświetlaniem zakrętów (AFL – Adaptacyjne Oświetlenie Przednie), a także system filtrów cząstek stałych dla silników Diesla, który jest montowany w standardzie we wszystkich wariantach Diesla, w tym nowym silniku 1.9 CDTI o mocy 100 KM. Dodatkowe funkcje to nowoczesna konsola telefoniczna z technologią Bluetooth oraz innowacyjny system Trailer Stability Assist, który zapobiega niebezpiecznemu kołysaniu się zestawu samochód-przyczepa.

„Nowy przód wyraźnie oddaje doskonałe właściwości jezdne nowych modeli Vectra i Signum. W połączeniu z licznymi innowacjami technicznymi w swojej klasie, nowa generacja jest gotowa na dalszy sukces w segmencie klasy średniej”, mówi Hans H. Demant, wiceprezydent ds. inżynierii w General Motors Europe. Jak ich poprzednicy, nowe modele Vectra i Signum będą produkowane w nowoczesnej fabryce w Rüsselsheim.

Krótko po premierze w 2002 roku, Vectra stała się jednym z najbardziej udanych sedanów w europejskim segmencie klasy średniej i utrzymała tę pozycję w pierwszej połowie 2005 roku, uzyskując ponad 10 procent udziału w segmencie w bardzo konkurencyjnym otoczeniu. Do tej pory sprzedano na całym świecie ponad 600 000 modeli trzeciej generacji Vectra. Ta gama modeli odegrała również kluczową rolę w osiągnięciu przez Opla 30 pozycji w czołówce w licznych testach przeprowadzonych przez niemiecką i europejską prasę motoryzacyjną od 2004 roku. Model Signum również osiągnął doskonałe wyniki w zakresie satysfakcji klientów w najnowszym raporcie J.D. Power w Niemczech: Signum został uznany za najlepszy niemiecki samochód w tym badaniu, które ocenia również niezawodność.

Nabywcy nowych modeli Vectra i Signum korzystają nie tylko z odświeżonego designu, poprawionych właściwości jezdnych i wielu udoskonalonych detali, ale także z tych samych konkurencyjnych cen początkowych, co ich odpowiednicy, z ceną Vectry zaczynającą się od 20 350 euro oraz ceną Signum od 23 680 euro (sugerowane ceny detaliczne netto w Niemczech włącznie z VAT).

Design: Dynamiczny przód w nowym języku designu Opla i wysokiej jakości wnętrze

Najbardziej charakterystyczną cechą nowego czterodrzwiowego sedana Vectra, kombi Vectra oraz Opla Signum jest nowo zaprojektowany przód – dalszy rozwój nowego języka designu Opla. Razem z charakterystyczną linią ramion, przód wyraża dynamikę i sportowość. Dalsze charakterystyczne elementy to typowy dla Opla załamanie na pokrywie silnika, ostrzejsze zwężenie przedniego zderzaka oraz, co najważniejsze, nowe reflektory, które wciągają się w nowo uformowane błotniki i pokrywę silnika. Dzięki cylindrycznym, chromowanym jednostkom lamp za przezroczystą szybą, reflektory są przyciągającym wzrok akcentem w przodzie Vectry i Signum. Szeroki chromowany pasek z dużym emblematem Opla dominuje na grillu. Czarne siatkowe struktury oraz duże boczne wloty powietrza z wbudowanymi światłami przeciwmgielnymi podkreślają dynamiczny wygląd przodu Vectry. Aby wizualnie podkreślić wyjątkową pozycję modelu Signum jako wzór dynamiki i elegancji połączonej z wyjątkową elastycznością wnętrza, projektanci dodali dodatkowe akcenty w przednim designie nowej wersji. Centralny wlot powietrza otoczony U-kształtną chromowaną ramą i światła przeciwmgielne z chromowanym pierścieniem podkreślają pionowe linie i komunikują dyskretną elegancję.

Wnętrze Signum i Vectra zostało zdefiniowane przez wysoką jakość zarówno pod względem wyglądu, jak i odczucia. Górne sekcje deski rozdzielczej i wykończenia drzwi mają nową, skórzaną fakturę.

Kokpit sprawia wrażenie lżejszego i bardziej eleganckiego dzięki nowym konturom deski rozdzielczej, zaokrąglonym narożnikom nawiewów powietrza oraz chromowanym elementom sterującym (od wersji Edition). Całość uzupełniają nowo zaprojektowane listwy dekoracyjne z wkładkami w drewnie, aluminium lub w wyglądzie węglowym „Silver Line” (od wersji Edition w dwóch kolorach) oraz łukowaty daszek nad wskaźnikami. Wszystkie wersje nowej Vectry i Signum mają sportową, trójramienną kierownicę.

Silniki: Nowy, najwyższej klasy silnik 2.8 V6 turbo, rozszerzona gama silników diesla, DPF w standardzie

Nowa Vectra i Signum oferują szeroką gamę nowoczesnych silników ECOTEC – pięć silników benzynowych (1.6 – 2.8 litra, 100 – 230 KM) oraz cztery silniki Diesla CDTI o wspólnym zasilaniu (1.9 – 3.0 litra, 100 – 184 KM), które są standardowo wyposażone w bezobsługowy filtr cząstek stałych. Wszystkie silniki spełniają normy emisji Euro 4.

Najpotężniejszym silnikiem dla wszystkich wersji Vectry i Signum jest całkowicie nowa, aluminiowa jednostka sześciocylindrowa 2.8 litra z podwójną turbosprężarką, zapewniająca dużą moc we wszystkich sytuacjach jazdy. Trzydziestostopniowy V6 z zmiennym sterowaniem zaworami dostarcza 90% swojego maksymalnego momentu obrotowego wynoszącego 330 Nm przy 1500 rpm. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w szerokim zakresie od 1800 do 4500 rpm. Wydajność jazdy z tym silnikiem jest równie imponująca: od 0 do 100 km/h przyspiesza w jedynie 7.3 sekundy, a prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) wynosi 250 km/h – nowy rekord dla Vectry.

Najwyższej klasy silnik Diesla to 3.0 V6 CDTI o mocy 135 kW/184 KM i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm dostępnych od 1900 rpm. Sedan Vectra charakteryzuje się zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 6.9 litra na 100 km z tym silnikiem. Nowością w gamie silników Diesla jest wersja o mocy 100 KM – obok jednostek o mocy 120 KM i 150 KM – silnika 1.9 CDTI. Jednostki 1.9 litra charakteryzują się najnowszą generacją wielopunktowego wtrysku i wysokimi wartościami momentu obrotowego (260 do 320 Nm) przy niskim średnim zużyciu paliwa MVEG (5.7 do 5.9 litra na 100 km).

W zależności od silnika dostępna jest pięciobiegowa lub sześciobiegowa skrzynia manualna lub automatyczna dla Vectry i Signum z napędem na przednie koła. Poza jednostkami benzynowymi 1.6 i 1.8 litra, wszystkie silniki są fabrycznie wyposażone w sześciobiegową skrzynię manualną, podczas gdy adaptacyjna sześciobiegowa skrzynia automatyczna z ActiveSelect jest dostępna dla 2.8 V6 Turbo, 150 KM 1.9 CDTI i 3.0 V6 CDTI. Przy tej skrzyni można również zmieniać biegi ręcznie w drugim kanale zmiany biegów. Dodatkowo silnik dostosowuje się do panującego stylu jazdy i warunków.

Podwozie: Udoskonalone prowadzenie i wyższy komfort

Udoskonalone podwozie IDS (Interaktywne Systemy Jezdne) zapewnia jeszcze lepszą kontrolę nad pojazdem, oferując zauważalny wzrost komfortu. Nowe ustawienia przedniego i tylnego zawieszenia, a także kierownicy, poprawiają stabilność podczas jazdy na wprost i umożliwiają bardziej wrażliwą odpowiedź kierownicy w pozycji na wprost. Oprócz drobnych poprawek w podwoziu, zoptymalizowane tuleje przedniej i tylnej osi odpowiadają przede wszystkim za zwiększenie komfortu.

Podwozie IDSPlus z elektroniczną Ciągłą Kontrolą Tłumienia (CDC) i połączeniem wszystkich systemów dynamiki jazdy wciąż jest unikalne w segmencie klasy średniej, co daje Oplowi wiodącą pozycję w systemach podwozia adaptacyjnego. W ramach modyfikacji podwozia nowych modeli Vectra i Signum, specjaliści z Międzynarodowego Centrum Rozwoju Technicznego (ITDC) w Rüsselsheim udoskonalili również oprogramowanie CDC, co skutkuje jeszcze lepszą dynamiką jazdy i zwiększonym komfortem.

Wysokie noty techniczne: Klasa wiodących możliwości jeszcze bardziej rozszerzona

Wśród innowacji technicznych znajdują się IDSPlus z CDC oraz reflektory AFL (Adaptacyjne Oświetlenie Przednie) związane z kierowaniem. Ten adaptacyjny system bi-ksenonowy dla Vectry i Signum jest jedyną aplikacją na świecie, która oferuje dynamiczne światło zakrętowe z statycznym doświetleniem zakrętów oraz adaptacyjnym światłem drogowym w jednej jednostce. Dodatkowe atrakcje to kontrolowane klimatyzacyjnie, ortopedycznie zalecane siedzenie MultiContour dla kierowcy, które można precyzyjnie dostosować do indywidualnych potrzeb kierowcy, a także trzy nowe innowacyjne funkcje: Trailer Stability Assist, który zapobiega niebezpiecznemu kołysaniu się zestawu samochód-przyczepa, system szybkiego podgrzewania oraz konsolę telefoniczną z interfejsem Bluetooth i kontrolą głosową.

Różnorodność: Szeroka gama modeli dostosowanych do potrzeb klientów

Czterodrzwiowa Vectra sedan jest oferowana w liniach wyposażeniowych Vectra, Edition i Cosmo. Pięciodrzwiowy hatchback, kombi i Signum są dodatkowo dostępne w wariancie Sport, który można rozpoznać po znaczku „GTS” na hatchbacku (od silnika 1.8 litra ECOTEC). Wszystkie modele, nawet wersje podstawowe, są wyposażone w kompleksowy pakiet komfortowy w standardzie.
Obejmuje to klimatyzację, zdalnie sterowane centralne zamki do wszystkich drzwi i bagażnika, regulowane wysokościowo siedzenie kierowcy, elektryczne szyby z przodu, regulowaną wysokościowo i w zakresie odległości kierownicę oraz podgrzewane lusterka zewnętrzne.

Podczas gdy sedany już oferują przestronność dla pasażerów i bagażu (modele czterodrzwiowe/pięciodrzwiowe: od 500 do 1050/1360 litrów), Vectra kombi nadal ustanawia wyznacznik w segmencie klasy średniej z maksymalną pojemnością ładunkową wynoszącą 1850 litrów (norma VDA). Dodatkowo, Vectra kombi jest dostępna z licznymi praktycznymi dodatkowymi funkcjami, takimi jak wszechstronny system FlexOrganizer do bagażnika, zdalnie sterowana elektryczna klapa bagażnika i obrotowy hak holowniczy.

Innowacyjne: Koncepcja Signum łączy zalety kombi z sportowymi liniami coupé

Innowacyjna koncepcja nadwozia, która łączy przestronność kombi z sportowymi liniami coupé oraz niezrównaną wszechstronność wnętrza zapewnia Signum specjalne miejsce w gamie modeli oraz w całym segmencie klasy średniej. Opel Signum ma tę samą długość rozstawu osi (2830 mm) co Vectra kombi, która jest o 130 mm dłuższa niż sedan. Dzięki unikalnej, innowacyjnej koncepcji FlexSpace, Signum zapewnia optymalną elastyczność przy dynamicznym i eleganckim wyglądzie. Zaledwie kilka szybkich i łatwych regulacji wystarczy, aby przekształcić pięcioosobowy układ w czteroosobowy z wyjątkowym komfortem, który zazwyczaj występuje tylko w samochodach luksusowych. Każde zewnętrzne tylne siedzenie przesuwa się o 130 mm, aby zapewnić maksymalną przestronność dla nóg lub więcej miejsca na bagaż. Po złożeniu wszystkich trzech tylnych oparć do przodu powstaje całkowicie płaska przestrzeń ładunkowa. W tej konfiguracji dostępne jest do 1410 litrów przestrzeni bagażowej.

1.6L 16V 5MT (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc74 Kw @ 6000 Rpm
101 Hp @ 6000 Rpm
99 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy111 Lb-Ft @ 3600 Rpm
150 Nm @ 3600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15V
Długość181.5 In (4610 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17.7 Cuft (501 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2855 Lbs (1295 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4122.6 Lbs (1870 Kg)
Spalanie miasto23.7 Mpg Us (9.9 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Emisja CO2173 G/Km

1.8L 16V (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1796 Cm3
Moc103 Kw @ 6300 Rpm
140 Hp @ 6300 Rpm
138 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy129 Lb-Ft @ 3800 Rpm
175 Nm @ 3800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna130.5 Mph (210 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówManualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15H
Długość181.5 In (4610 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Pojemność bagażnika17.7 Cuft (501 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2810.9 Lbs (1275 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4078.6 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto23.7 Mpg Us (9.9 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Emisja CO2173 G/Km

1.8L 16V 5MT (122 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1796 Cm3
Moc90 Kw @ 6000 Rpm
122 Hp @ 6000 Rpm
121 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy123 Lb-Ft @ 3800 Rpm
167 Nm @ 3800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna127 Mph (204 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15V
Długość181.5 In (4610 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17.7 Cuft (501 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2810.9 Lbs (1275 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4078.6 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa40.5 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Średnie spalanie30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Emisja CO2182 G/Km

2.2L 16V DGI 5MT (155 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2198 Cm3
Moc114 Kw @ 5600 Rpm
155 Hp @ 5600 Rpm
153 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy162 Lb-Ft @ 3800 Rpm
220 Nm @ 3800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna135.5 Mph (218 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość181.5 In (4610 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17.7 Cuft (501 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2943.2 Lbs (1335 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4210.8 Lbs (1910 Kg)
Spalanie miasto22.8 Mpg Us (10.3 L/100Km)
Spalanie trasa39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Emisja CO2180 G/Km

1.9L CDTi 6MT FWD (100 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc74 Kw @ 3500 Rpm
101 Hp @ 3500 Rpm
99 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy192 Lb-Ft @ 1700 Rpm
260 Nm @ 1700 Rpm
Układ paliwowyCommon Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna115.6 Mph (186 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15H
Długość181.5 In (4610 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17.7 Cuft (501 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna3137.2 Lbs (1423 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4431.3 Lbs (2010 Kg)
Spalanie miasto31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2154 G/Km

1.9L CDTi 6MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc88 Kw @ 3500 Rpm
120 Hp @ 3500 Rpm
118 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy207 Lb-Ft @ 2000 Rpm
281 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyCommon Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15H
Długość181.5 In (4610 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17.7 Cuft (501 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna3137.2 Lbs (1423 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4431.3 Lbs (2010 Kg)
Spalanie miasto31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2154 G/Km

1.9L CDTi 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000 Rpm
320 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyCommon Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna134.8 Mph (217 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15H
Długość181.5 In (4610 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17.7 Cuft (501 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna3137.2 Lbs (1423 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4431.3 Lbs (2010 Kg)
Spalanie miasto31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie40.5 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Emisja CO2157 G/Km

3.0d V6 6AT FWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2984 Cm3
Moc135.3 Kw @ 4000 Rpm
184 Hp @ 4000 Rpm
181 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ - Rpm
400 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna139 Mph (224 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15H
Długość181.5 In (4610 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17.7 Cuft (501 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna3450 Lbs (1565 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4652 Lbs (2110 Kg)
Spalanie miasto21.8 Mpg Us (10.8 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)

3.0d V6 6MT FWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2984 Cm3
Moc135.3 Kw @ 4000 Rpm
184 Hp @ 4000 Rpm
181 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ - Rpm
400 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15H
Długość181.5 In (4610 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika17.7 Cuft (501 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna3450 Lbs (1565 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4652 Lbs (2110 Kg)
Spalanie miasto24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.