Zaledwie trzy lata po wprowadzeniu modelu Axia na rynek, Perodua uznała, że lifting pomoże zwiększyć sprzedaż ich najmniejszego pojazdu.
W 2014 roku Axia była najtańszym samochodem na rynku malajskim i pozostała taka nawet po liftingu w 2017 roku. Choć była to wersja bazująca na Toyota Ayla, to i tak udało się jej utrzymać bardzo niską cenę, zarówno za to, co oferowała, jak i generalnie.
W wersji po liftingu z 2017 roku, malajska marka starała się wyglądać znacznie inaczej niż modele Toyoty czy Daihatsu, z którymi dzieliła swoją platformę oraz większość elementów nadwozia. Z przodu pojawiła się nowa pokrywa silnika z dwoma wyprofilowanymi liniami. Projektanci zaproponowali nowy, kanciasty kształt reflektorów. Zamontowano dwa chromowane, poziome pasy z uniesionymi końcami na kratce, a zderzak miał boczne przetłoczenia, gdzie producent umieścił światła przeciwmgielne. Z tyłu, spoiler dachowy zdobił górną część pochylonej klapy bagażnika.
Axia była wyposażona w system bezkluczykowego dostępu z gumowym przyciskiem zamontowanym na klamce drzwi kierowcy. Wewnątrz, deska rozdzielcza miała system infotainment zgodny z Android Auto, który wypełniał górną część centralnego panelu. Dla kierowcy, producent zamontował zestaw wskaźników z trzema krzywymi, z prędkościomierzem pośrodku, otoczonym obrotomierzem po lewej stronie i wyświetlaczem LCD po prawej stronie. Axia oferowała miejsce dla czterech dorosłych osób oraz 260 litrów (9,2 stopy sześciennej) bagażu.