Malezyjska marka Perodua wprowadziła model Bezza w 2016 roku jako pierwszy sedan w ofercie firmy, a już trzy lata później, w 2019 roku, zaprezentowała jego odświeżoną wersję.
Perodua stworzyła Bezzę w określonej wersji wyposażeniowej, uznając ją za najbezpieczniejszy samochód wyprodukowany przez malezyjskiego producenta, co zaowocowało zdobyciem pięciogwiazdkowej oceny w teście zderzeniowym ASEAN (Asian NCAP). Choć Perodua dzieliła platformę z Daihatsu, a silniki były licencjonowane przez Toyotę, to pozostała część pojazdu została opracowana przez malezyjskiego producenta, który jest liderem sprzedaży w swoim kraju.
Wersja z 2019 roku wprowadziła szereg zmian w nadwoziu. Z przodu zainstalowano reflektory LED oraz nowy wygląd przedniego pasa. Grill i przedni zderzak przeszły kosmetyczną metamorfozę, co nadało im bardziej agresywny charakter. Z boku dostępne były opcjonalne lusterka zasilane elektrycznie, z wbudowanymi kierunkowskazami.
Wnętrze Bezzy charakteryzuje się nowoczesnym wyglądem deski rozdzielczej, z srebrnym wykończeniem rozciągającym się od drzwi do drzwi oraz podwyższonym ramką nad środkowym panelem. Nowy system infotainment zawierał nawigację, która współpracowała tylko z telefonami z systemem Android. Nowością były również przednie fotele kubełkowe, które oferowały opcję skórzanego wykończenia.