PEUGEOT 108 5 Door 2014-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

PEUGEOT 108 5 Door 2014-Present

Przejdź do galerii zdjęćPEUGEOT 108 5 Door 2014-Present

Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że produkcja całkowicie nowego samochodu jest niezwykle kosztowna. Dlatego mamy 3 niemal identyczne pojazdy: Peugeot 108, Toyota Aygo i Citroen C1.

Peugeot 108 był dostępny w wersji z 3 lub 5 drzwiami. Najlepiej wyposażony model miał całkowicie chowany dach z materiału.

Zewnętrznie nie ma wiele do powiedzenia, ponieważ jest prosty i atrakcyjny jak na mały samochód, z charakterystycznymi paskami LED nad oczami.

Wnętrze 108 prezentowało się dość stylowo dzięki błyszczącym czarnym wykończeniom i materiałowym tapicerkom, co niekoniecznie było minusem.

W standardzie, w najwyższej wersji, 108 był wyposażony w system bezkluczykowego dostępu.

W kabinie użytkownicy znajdowali wiele miejsc do przechowywania, a także dużą skrzynkę na rękawiczki, mieszczącą nawet butelkę 2L. Uchwyty na kubki były umieszczone w dogodnych miejscach i nie wymagały dużej uwagi kierowcy.

W standardzie oferowano opcjonalny 5-calowy wyświetlacz dotykowy, natomiast lepiej wyposażone wersje miały 7-calowy wyświetlacz.

Można powiedzieć, że Peugeot 108 był dość przestronny jak na samochód przeznaczony do miasta, to samo dotyczyło bagażnika, w którym zmieściłby się duży bagaż.

Najlepszą cechą tego małego auta był niski zużycie paliwa, zarówno w przypadku silników benzynowych 1.0-litrowych, jak i 1.2-litrowych 3-cylindrowych.

Łatwe prowadzenie i zmniejszone wymiary samochodu sprawiały, że był idealnym wyborem do ruchu miejskiego. Jeśli myślisz o zabieraniu 108 na szybsze drogi wiejskie, to nie jest najlepszy pomysł. Zajmuje mu dużo czasu, aby osiągnąć prędkość 100 km/h, a silnik jest dość głośny przy takich prędkościach.

Ogólnie rzecz biorąc, 108 wyglądał fajnie, a użytkownicy mogli wybierać spośród 8 różnych kolorów oraz schematów dwukolorowych.

Samochód, który był tani w zakupie, łatwy w utrzymaniu i miał niskie zużycie paliwa, to całkiem bezpieczny wybór, prawda?

 Po odnowieniu swojej oferty w segmentach B i C, Peugeot przedstawia nowy samochód miejski. W dynamicznie rozwijającym się segmencie, nowy Peugeot 108 jest powiewem świeżości. Kompaktowy, idealnie nadający się do miejskich podróży, nowy Peugeot 108 zachwyca eleganckim designem. Oferuje klientom możliwość stworzenia własnego samochodu: hatchback lub kabriolet, temat personalizacji, klimat wnętrza, liczba drzwi, kolor… Każdy nowy Peugeot 108 wyraża swoją własną osobowość.

Jako samochód podłączony, nowy Peugeot 108 staje się lustrem smartfona użytkownika, dzięki dużemu ekranowi dotykowemu oraz funkcji Mirror Screen, w tym nowym protokołom łączności MirrorLink i AppInCar. Może być wyposażony w sprzęt z wyższego segmentu: kamerę cofania, automatyczną klimatyzację, zdalny dostęp i uruchamianie. Utalentowany i nowoczesny, nowy Peugeot 108 spełnia również podstawowe wymagania dla tego segmentu. Dzięki swojej zwrotności i kompaktowym rozmiarom doskonale sprawdza się w mieście. Jego efektywne silniki trzycylindrowe sprawiają, że jest szczególnie ekonomiczny w użytkowaniu.

Peugeot 108 hatchback, Peugeot 108 TOP! Kabriolet

Nowy miejski model marki dostępny jest w dwóch wariantach nadwozia: Peugeot 108 hatchback oraz Peugeot 108 TOP! kabriolet.

Na przykład, oto ten czerwono-fioletowy Peugeot 108 w wersji pięcio-drzwiowej, pokryty diamentowymi wzorami bawiącymi się światłem. Kilka metrów dalej, Peugeot 108 w wersji trzydrzwiowej zaskakuje dwutonowym malowaniem, łączącym czerwony fiolet z szarością galowego w górnej części nadwozia.

W przeciwnym kierunku, drugi trzydrzwiowy Peugeot 108 ma eleganckie nadwozie w kolorze białym Lipizan, pokryte kwiatami w wąskich liniach. Materiał z jego złożonego dachu w kolorze czerwonego fioletu pozwala podziwiać wnętrze. Molding deski rozdzielczej Aïkinite podąża za błyszczącym czarnym panelem centralnym z dużym ekranem dotykowym i skórzanymi siedzeniami.

Chociaż wszystkie są różne, to pochodzą z tej samej rodziny… To tylko kilka z wielu kombinacji możliwych do uzyskania z nowym Peugeot 108.

Miasto ze stylem

Już na pierwszy rzut oka sposób, w jaki elegancja stylu Peugeota zostało zastosowana w tym szczególnie kompaktowym modelu, przyciąga uwagę.

Peugeot 108 został zaprojektowany, aby poruszać się po miejskim ruchu z klasą i determinacją. Solidny przód natychmiast budzi zaufanie. Jest zwarty jakby wykuty z solidnego metalu; chromowana kratka z facetami nadaje mu jednocześnie strukturę i finezję.

Reflektory są osadzone w nadwoziu jak kamienie szlachetne. Wspólne dla wszystkich wersji, nowoczesne reflektory typu projektor łączą czarne i chromowane obramowania, nadając Peugeot 108 wyrazisty charakter. Oświetlenie LED prowadzi brwi tego lwa. Do świateł dziennych wykorzystano energooszczędne diody emitujące światło, które są chronione za chromowanymi obramowaniami.

Emblemat Lwa dumnie zajmuje miejsce pomiędzy dwoma liniami wykończenia, precyzyjnie zaznaczając masywną maskę, podkreślając dynamiczne cechy Peugeota 108, kontynuując wizualny ruch wzdłuż przednich błotników płynących do szybkich słupków A w jednym, dynamicznym ruchu.

Z profilu jego kompaktowa forma podkreślona jest przez minimalne zwisy z przodu i z tyłu. Wejście i wyjście dzięki drzwiom rozciągającym się niemal od koła do koła są zoptymalizowane. Chromowy detal, który wychodzi z przedniego błotnika, podkreśla dynamiczną linię boczną Peugeota 108.

Przepływ ku tyłowi podkreślają czerwone lampy tylne, które zawierają wszystkie funkcje, w tym światła cofania i tylną lampę przeciwmgielną. Dzięki efektowi 3D, ich obecność podkreśla podpis marki w postaci trzech pazurów, który wydobywa się z nadwozia. Wraz z poziomymi liniami tylnego zderzaka przyczyniają się do stabilności Peugeota 108.

Elementem identyfikującym jego praktyczność jest duża przeszklona klapa bagażnika, która rozciąga się od spojlera, włączając zawiasy, aż do progu ładunkowego. Na dole klapy bagażnika nieprzezroczysta ceramika maskuje przestrzeń ładunkową.

Bogactwo wyglądu zewnętrznego kontynuuje po otwarciu drzwi, ukazując komfortową kabinę, której nie można by się spodziewać po kompaktowych wymiarach Peugeota 108. Zaprojektowano ją w sposób intuicyjny, przydzielając każdemu obszarowi funkcję.

Kierowca znajdzie przed sobą informacje zebrane w sposób ułatwiający szybkie czytanie. Osłona prędkościomierza jest zintegrowana z kolumną kierowniczą, którą można regulować wysokościowo, a także zasłonięta daszkiem, aby zapewnić czytelność w każdych warunkach. Składa się z analogowego prędkościomierza i ekranu LCD umieszczonego koncentrycznie. Po obu stronach rozszerzenia mieszczą obrotomierz i wskaźnik zmiany biegów.

Ustawione w regulowanym fotelu, różne przyciski są w zasięgu ręki kierowcy. Jedną ręką można sterować systemami zgrupowanymi w centralnym panelu: dużym ekranem dotykowym 7″, przyciskiem uruchamiania współpracującym z systemem Keyless Entry i Starting, automatyczną klimatyzacją. Za kierownicą, odnalezienie przycisków ogranicznika prędkości jest intuicyjne, podczas gdy otwieranie klapki wlewu paliwa i sterowania podgrzewanym lusterkiem elektrycznym są łatwo dostępne na desce rozdzielczej. Przyciski przednich elektrycznych szyb, dla kierowcy i pasażera, są umieszczone w łatwym do osiągnięcia miejscu na panelu drzwi kierowcy.

Na koniec, kierowca jedynie musi unieść rękę, aby znaleźć elektryczny przełącznik sterujący dachem z tkaniny i odkryć niezagospodarowaną przestrzeń szeroką na 80 cm i długą na 76 cm. Możliwe jest także dostosowanie otwarcia do dowolnej pozycji: nad tylko przednimi siedzeniami, nad wszystkimi czterema siedzeniami itd. Aeroakustyczny deflektor automatycznie wysuwa się przy otwarciu dachu, aby zredukować turbulencje w kabinie.

Personalizacja, każdy może mieć swojego Peugeota 108

Peugeot 108 nie jest doceniany tylko za swój styl. Oferuje także liczne kompozycje, które mogą być wybierane przez klienta. Decydując się na Peugeot 108 TOP!, klient ma wolność wyboru koloru dachu. Czarny, szary, czerwono-fioletowy? Mogą zdecydować, co im się podoba, w zależności od wybranego koloru nadwozia. Spośród ośmiu dostępnych kolorów, dwa są ekskluzywne dla tego modelu: Aïkinite, złoty miedź, oraz czerwono-fioletowy, nietypowy fiolet. Zarezerwowane tylko dla wersji trzydrzwiowej, dostępne są dwie wersje dwutonowego malowania: czerwony fiolet i szarość galowa lub biel Lipizan i Aïkinite.

Po ukończeniu tego pierwszego kroku, klient może pójść jeszcze dalej i stworzyć swojego Peugeota 108, korzystając z siedmiu tematów personalizacji i trzech klimatów wnętrza. Tematy personalizacji obejmują zewnętrzne naklejki, obudowy lusterka, naklejki wewnętrzne, dywaniki podłogowe, obudowy kluczyków (mechaniczne, zdalne lub karta Keyless Entry i Starting), a trzy klimaty wnętrza określają kolory wykończeń na desce rozdzielczej i centralnym panelu.

Spośród siedmiu oferowanych tematów personalizacji, trzy przywracają klasyczne wykończenie materiałem. Motyw Dressy reinterpretuj na nowo ponadczasowy materiał w kratę w efekt 3D stworzonym przez kontrast między szczególnie drobno wykreslonymi motywami. Motyw Dual reprodukuje wzór haftu. Ekskluzywny dla dwutonowego Peugeota 108, wyznacza granicę między dwoma kolorami na nadwoziu. Motyw Kilt oparty jest na kracie z poprzecznymi pasami.

Motyw Glamour, tematyka Diamentowa bawi się matowymi i błyszczącymi wykończeniami na czterech powierzchniach swoich pryzmatów. Dzięki temu uzyskuje efekt objętości i ruchu, wydając się wydobywać z nadwozia. Nowoczesny motyw Kod kreskowy bawi się kolorami.

Elementy motywu Sport budują sportową wizję miejskiego samochodu. Maska i tylne błotniki noszą zgaszony wzór w kratkę. Kabina ma lustro z czarną lakierowaną obudową i czerwoną linię oraz specjalne maty.

Wyluzowany, motyw Tatuaż przedstawia quasi-metalowe kwiaty, szczególnie starannie wykonane. Są rysowane ciasnymi, napiętymi liniami. Rysunek w każdym płatku podkreśla ich pewność siebie.

W Porcelanie wykończenia deski rozdzielczej i centralnego panelu są w matowej bieli. Klimat Aïkinite łączy kolor Aïkinite na desce rozdzielczej z błyszczącą czernią centralnego panelu. Z kolei klimat Porcelany Aïkinite łączy matową deskę rozdzielczą z centralnym panelem w kolorze złotej miedzi Aïkinite.

Na koniec, Peugeot 108 oferuje wybór sześciu wykończeń. Materiał Curitiba jest ekskluzywny dla poziomu wyposażenia Access. W poziomach wyposażenia Active i Allure, Peugeot 108 hatchback jest wykończony materiałem Carolight, nowoczesną kratą, a Peugeot 108 TOP! kabriolet – materiałem Rayura Aïkinite. Skóra, ekskluzywna dla poziomu Allure, dostępna jest w obu wariantach nadwozia.

Podłączenie nowego Peugeota 108 do smartfona klienta

Peugeot 108 wprowadza samochód miejski w nową erę, oferując duży ekran dotykowy majestatycznie umieszczony w centralnej części deski rozdzielczej. Opcja w wersji Active i standard w wersji Allure, ten ekran 7” (mierzone po przekątnej) ustanawia nową relację między samochodem a kierowcą. Jest to interfejs dla systemu audio, komputera pokładowego oraz ustawień pojazdu. I idzie dużo dalej niż tylko te funkcje!

To dlatego, że smartfon, ten wysoce osobisty dodatek, może być przydatny w każdej chwili. Teraz można go również używać wewnątrz samochodu. Użytkownik może połączyć się na dwa sposoby: przez Bluetooth®, głównie w celach telefonicznych i do odtwarzania muzyki z telefonu, oraz przez Mirror Screen dla aplikacji, które są kompatybilne z użytkowaniem w pojeździe. Funkcja Mirror Screen działa przy użyciu technologii MirrorLinkTM dla telefonów działających na Androidzie, RIM i Windows oraz AppInCar dla telefonów działających na iOS.

Dzięki Mirror Screen, ekran dotykowy Peugeota 108 staje się lustrem podłączonego smartfona. Magia! Kierowca obsługuje następnie swój smartfon z ekranu dotykowego samochodu: każda akcja na tym interfejsie działa na smartfonie. W zależności od podłączonego telefonu, aplikacje mogą być również obsługiwane za pomocą poleceń głosowych przy użyciu systemu rozpoznawania głosu. Dla oczywistych względów bezpieczeństwa dostęp do aplikacji jest zarządzany inaczej w zależności od stanu pojazdu. Gdy samochód się porusza, kierowca może korzystać z aplikacji użytecznych podczas jazdy, np. nawigacji lub aplikacji rozrywkowych, takich jak Peugeot Music, internetowa stacja radiowa marki, uruchomiona przy tej okazji.

Z nowym Peugeotem 108, przyjemność codziennie

Przy długości 3,47 m i szerokości 1,62 m, Peugeot 108 jest mistrzem kompaktowych wymiarów i wyróżnia się w mieście. Jego zredukowane zwisy i promień skrętu wynoszący zaledwie 4,80 m pozwala mu z łatwością unikać przeszkód. Taka architektura pozwala na przesunięcie pozycji kierowcy do przodu, zapewniając doskonałą widoczność z przodu.

Przy załadunku bagażnika, Peugeot 108 ujawnia jedną ze swoich wielu mocnych stron. Karta Keyless Entry i Starting pozwala odblokować drzwi, bagażnik i częściowo otworzyć go za pomocą jednego naciśnięcia odpowiedniego przycisku.

Po otwarciu klapy bagażnika, półka automatycznie składa się w stronę tylnej szyby, ujawniając bagażnik, który jest przestronny jak na tę kategorię: 196 litrów przy zestawie naprawczym, 180 litrów z kołem zapasowym. Załadunek jest łatwy dzięki niskiemu progowi wynoszącemu zaledwie 77 cm i szerokiemu miejscu o 1 metrze pomiędzy nadkolami. Początkowa pojemność bagażnika może być zwiększona do 750 litrów przez złożenie oparć tylnej kanapy w proporcji 50/50. Aby to zrobić, wystarczy pociągnąć za jeden z pasków dostępnych z zewnątrz. Wewnątrz, Peugeot 108 oferuje kilka miejsc do przechowywania. Schowek ma pokrywę i pomieści butelkę o pojemności 1 litra, a kieszenie w drzwiach pomieszczą butelkę o pojemności 0,5 litra.

Komfortowa pozycja za kierownicą jest łatwa do osiągnięcia dzięki regulacji wysokości kolumny kierowniczej i fotela. Do uruchomienia silnika karta Keyless Entry i Starting ponownie pokazuje swoją wartość; wystarczy nacisnąć przycisk na centralnym panelu, aby uruchomić silnik. Kierowca może skupić się na jeździe dzięki ogranicznikowi prędkości i automatycznemu oświetleniu. Na koniec, włączając bieg wsteczny, kamera cofania wyświetla kolorowy obraz na ekranie dotykowym strefy za pojazdem. Ten system, połączony z kompaktowym rozmiarem Peugeota 108, sprawia, że manewry są bezpieczne i proste.

Pasażerowie są chronieni w każdej sytuacji dzięki zestawowi sześciu poduszek powietrznych montowanych standardowo: dwóch poduszkom czołowym (poduszka pasażera może być wyłączona), dwóch bocznym z przodu oraz dwóch zasłonowym pokrywającym przednie i tylne siedzenia. Na koniec, dla bezpieczeństwa dzieci w samochodzie, dwa tylne siedzenia są wyposażone w mocowania IsoFix.

Silnik odpowiedni do wszystkich zastosowań

Oferta składa się z czterech efektywnych silników trzycylindrowych:

1.0 e-VTi 68 manualna 5-biegowa, 88 g/km CO2,
1.0 VTi 68 manualna 5-biegowa, 95 g/km CO2,
1.0 VTi 68 elektroniczna 5-biegowa, 97 g/km CO2,
Nowy silnik Puretech 1.2 VTi 82 z 5-biegową skrzynią manualną, 99 g/km CO2.
Korzystają one z niskiej masy Peugeota 108, wynoszącej zaledwie 840 kg, aby zapewnić pasażerom dobrą równowagę między przyczepnością a komfortem. W tym celu zawieszenie zostało zaprojektowane z wykorzystaniem pseudo McPhersona z przodu oraz odkształcalnej belki tylnej wykonanej z formowanego tuby. W porównaniu do części wytwarzanej z blachy, to rozwiązanie oferuje przewagę w postaci lepszej precyzji prowadzenia oraz zmniejszonej masy.

Bezpieczne i łatwe prowadzenie na drodze

Od momentu przejęcia kontroli, Peugeot 108 ujawnia, jak łatwo się nim posługiwać. Jego lekka masa (od 840 kg), elektryczne wspomaganie kierownicy i jakość podwozia przyczyniają się do tego natychmiastowego uczucia. Już od pierwszego skrętu kierownicy Peugeot 108 wzbudza zaufanie swoją dobrą przyczepnością w każdych warunkach.

Szerokość przedniego i tylnego toru wynosi odpowiednio 1425 mm i 1420 mm. Używane są dwa rozmiary opon: 165/65 R14 lub 165/60 R15, o bardzo niskim oporze toczenia, przyczyniające się do ogólnej efektywności pojazdu. Są one nieprzerwanie monitorowane przez system wykrywania niedoboru ciśnienia w oponach. System hamulcowy obejmuje standardowo ABS, elektroniczną dystrybucję siły hamowania, system awaryjnego hamowania i przełączalne ESP. Układ hamulcowy uzupełniają wentylowane tarcze o średnicy 247 mm z przodu oraz bębny o średnicy 200 mm z tyłu.

Dynamiczne cechy Peugeota 108 sprawiają, że uśmiech pojawia się na twarzy kierowcy: responsywne prowadzenie, stabilne hamowanie w linii prostej i na zakręcie oraz lekkie w mieście, informacyjne wspomaganie kierownicy na otwartej drodze.

Nawet na postoju Peugeot 108 emanuje wydajnością; wszystkie silniki mają system wspomagania ruszania pod górę. Ten system na chwilę zatrzymuje pojazd, w czasie potrzebnym kierowcy do przeniesienia stopy z pedału hamulca na pedał gazu.

Z nowym Peugeotem 108, klient może być pewny, że wybiera samochód, który odmieni jego codzienne życie. Dzięki swojej rekordowej kompaktowości i zwrotności, z pewnością poradzi sobie w mieście. Na otwartej drodze, z załadowanym bagażnikiem o pojemności 196 litrów, klient może cieszyć się dynamicznymi osiągami i zwrotnością. W środku, stanowi inny poziom, z wyposażeniem, które należy do wyższych segmentów: MirrorLink, kamera cofania, zdalny dostęp i uruchamianie.

1.0L e-VTi 5MT FWD (69 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność998 Cm3
Moc51 Kw @ 6000 Rpm
69 Hp @ 6000 Rpm
68 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy70 Lb-Ft @ 4800 Rpm
95 Nm @ 4800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika9.2 Galony (34.8 L)
Prędkość maksymalna98 Mph (158 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony165/65 R14 T
Długość136.8 In (3475 Mm)
Szerokość63.6 In (1615 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)56.1/56.1 In (1
Rozstaw osi92.1 In (2339 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika6.9 Cuft (195 L)
Masa własna1896 Lbs (860 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita2734 Lbs (1240 Kg)
Spalanie miasto52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Spalanie trasa67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Średnie spalanie61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Emisja CO288 G/Km

1.0L VTi 5AT FWD (69 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność998 Cm3
Moc51 Kw @ 6000 Rpm
69 Hp @ 6000 Rpm
68 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy70 Lb-Ft @ 4800 Rpm
95 Nm @ 4800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika9.2 Galony (34.8 L)
Prędkość maksymalna98 Mph (158 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony165/65R14 T
Długość136.8 In (3475 Mm)
Szerokość63.6 In (1615 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)56.1/56.1 In (1
Rozstaw osi92.1 In (2339 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika6.9 Cuft (195 L)
Masa własna1896 Lbs (860 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita2734 Lbs (1240 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO297 G/Km

1.0L VTi 5MT FWD (69 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność998 Cm3
Moc51 Kw @ 6000 Rpm
69 Hp @ 6000 Rpm
68 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy70 Lb-Ft @ 4800 Rpm
95 Nm @ 4800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika9.2 Galony (34.8 L)
Prędkość maksymalna98 Mph (158 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony165/65R14 T
Długość136.8 In (3475 Mm)
Szerokość63.6 In (1615 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)56.1/56.1 In (1
Rozstaw osi92.1 In (2339 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika6.9 Cuft (195 L)
Masa własna1852 Lbs (840 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita2734 Lbs (1240 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Średnie spalanie57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Emisja CO295 G/Km

1.2L VTi 5MT FWD (82 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1199 Cm3
Moc60 Kw @ 5750 Rpm
82 Hp @ 5750 Rpm
80 Bhp @ 5750 Rpm
Moment obrotowy86 Lb-Ft @ 2750 Rpm
117 Nm @ 2750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika9.2 Galony (34.8 L)
Prędkość maksymalna106 Mph (171 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony165/60R15 H
Długość136.8 In (3475 Mm)
Szerokość63.6 In (1615 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)56.1/56.1 In (1
Rozstaw osi92.1 In (2339 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika6.9 Cuft (195 L)
Masa własna1907 Lbs (865 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita2734 Lbs (1240 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Średnie spalanie54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Emisja CO299 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.