PEUGEOT 207 CC 2007-2009

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

PEUGEOT 207 CC 2007-2009

Przejdź do galerii zdjęćPEUGEOT 207 CC 2007-2009

Peugeot był pierwszym producentem samochodów, który wprowadził na rynek przystępny cenowo model z chowanym twardym dachem – 206 CC. W 2007 roku zaprezentowano wersję CC modelu 207.

CC oznacza Coupe-Cabriolet. Kiedy Peugeot wprowadził model 206 CC w 2000 roku, koncepcja pojazdu z chowanym twardym dachem nie była nowością. Znajdowała się już w modelu Peugeot 402 Eclipse z 1935 roku. Z twardym dachem, samochód wyglądał jak każdy inny coupe, oferując znacznie lepszy komfort akustyczny i termiczny niż pojazdy z miękkim dachem. Po dużym sukcesie małego 206 CC, koncepcja ta została rozwinięta w modelu 307 CC (w segmencie kompaktowym), a następnie w 2007 roku w modelu 207 CC, który był następcą 206 CC.

Model 207 CC miał przednią stylizację inspirowaną hatchbackiem 207, z kanciastymi i długimi reflektorami, które czerpały inspirację z świata kotów. Pochylona i gruba słupka A podtrzymywała szybę przednią oraz pełniła funkcję architektoniczną w przypadku wywrócenia pojazdu. Pochylona, tylna klapa bagażnika była wciąż użyteczna, nawet przy opuszczonym dachu.

W środku, model 207 oferował cztery miejsca. W porównaniu z 206 CC, tylne siedzenia stały się bardziej praktyczne dzięki wydłużonemu rozstawowi osi i przemyślanej konstrukcji wnętrza. Podobnie jak jego poprzednik, model 2007 Peugeot 207 mógł być otwierany i zamykany tylko przy zatrzymanym pojeździe.

Pod maską, 207 CC oferował szereg jednostek diesla i benzynowych, połączonych z standardową 5-biegową skrzynią manualną. Dla wybranych silników dostępna była również opcja automatycznej skrzyni biegów.

Peugeot od zawsze w swojej historii produkowało samochody dla klientów, którzy cenią sobie jazdę „w otwartym kabriolecie”. W legendarnym cyklu „20”, modele 201, 202, 203, 204 i 205 oferowały wersje kabriolet dla pasjonatów jazdy z odkrytą górą.

W latach 30. XX wieku Peugeot wprowadziło innowacyjny koncept coupé cabriolet z modelami 401, 601 i 402 „Eclipse”. Ten innowacyjny pomysł stał się jednym z charakterystycznych elementów marki.

Pod koniec 2000 roku Peugeot zaprezentowało model 206 CC, który spełniał wszystkie obietnice zawarte w koncepcie serca 20 z 1998 roku, z innowacyjnym składanym elektrycznym dachem, wszystko w przystępnej cenie:

– 100% kabriolet, samochód lifestyle z harmonią z otoczeniem;
– 100% coupé, które ucieleśnia dynamikę i komfort… gwarantując w konfiguracji kabrioletu sztywny dach, który oferował ochronę nawet w najwilgotniejsze zimy.

Model 206 CC przeszedł do historii dzięki innowacjom technologicznym, procesom produkcyjnym i kosztom. Stworzył rzeczywisty wzrost na rynku samochodów „rekreacyjnych”, z coupé cabriolet na czołowej pozycji – rynek europejski dla coupé cabriolet wzrósł dziewięciokrotnie w latach 2000-2005, osiągając około 150 000 sztuk. Peugeot na przestrzeni lat poszerzył swoją ofertę na rynku i obecnie mocno zadomowił się jako wiodący producent coupé cabriolet, sprzedając ponad 500 000 pojazdów na całym świecie:

– Od 2000 roku model 206 CC z architekturą 2+2 wyprzedzał inne w „segmencie B”. Z ponad 360 000 wyprodukowanych egzemplarzy, 206 CC jest najlepiej sprzedającym się coupé cabriolet na świecie;
– W „segmencie M1” elegancki 307 CC, czteromiejscowy, sprzedał już ponad 150 000 egzemplarzy od swojej premiery w 2003 roku.

207 CC – Całe know-how Peugeota z wyraźną osobowością

Choć model 207 CC doskonale odzwierciedla wartości Peugeota i dzieli podstawowe cechy z hatchbackiem 207, jednocześnie łączy jakość rzadko spotykaną w coupé-cabriolet w tym segmencie rynku.

Tym samym zajmuje unikalną pozycję:

– zrównoważony i elegancki styl;
– doskonała specyfikacja w zakresie bezpieczeństwa pasywnego, sztywności i komfortu;
– dynamiczny charakter, połączony z kompetentnym trzymaniem drogi

…zapewniając radość i przyjemność dla wszystkich…

Zrównoważone wymiary

Model 207 CC dzieli z hatchbackiem „sportowy” wygląd przodu:

– długość 4.037 m
– rozstaw osi 2.540 m
– szerokość 1.750 m

ale ma obniżoną wysokość 1.397 m (-75 mm), co podkreśla coupé styl.

Architektura 2 + 2 dla maksymalnej przyjemności

Architektura typu 2+2 zastosowana w modelu 207 CC łączy:

– stylowy i elegancki design zarówno w konfiguracji coupé, jak i kabrioletu, dzięki w pełni automatycznemu chowanemu dachowi, który składa się do bagażnika;
– wygodne siedziska zapewniające dobry poziom komfortu dla pasażerów z przodu;
– dwa dodatkowe miejsca z tyłu;
– wyjątkowe osiągi w zakresie bezpieczeństwa pasywnego;
– tylny design oferujący praktyczny bagażnik mogący pomieścić zapasowe koło typu „space saver”.

Elegancka, płynna forma, która wzbudza pasje

Zaprojektowany przez centrum stylu Peugeota, kompaktowy i celowy kształt nadwozia 207 CC emanuje naturalną dynamiką, zarówno w konfiguracji coupé, jak i kabrioletu.

Przód 207 CC dzieli „sportowy” wygląd z hatchbackiem, a skomplikowana krzywizna przedniej szyby nadaje mu bardzo elegancki wygląd.

Niższy profil coupé ukazuje czyste linie, które przywodzą na myśl dynamikę, dzięki szczególnie płynnej stylizacji tylnych błotników.

Design tyłu wzmacnia tożsamość marki i obejmuje światła oraz zderzak z hatchbacka. Duża tylna szyba, w miejscu, gdzie styka się z pokrywą bagażnika, wyróżnia się szczotkowaną metalową ramką, która sprytnie ukrywa wielkość tylnej części samochodu. W konfiguracji kabrioletu, design słupków przedniej szyby tworzy wizualną barierę, pozostawiając wnętrze całkowicie otwarte na otoczenie. Tylko zagłówki i małe, chromowane aktywne belki przeciwkapotażowe wystają z tej przestrzeni.

W obu konfiguracjach, coupé i kabriolet, duże koła aluminiowe 16″ lub 17″ (w standardzie lub opcjonalnie, w zależności od wersji) dodają dynamicznego akcentu do 207 CC.

Dynamika silników

Z dwoma silnikami benzynowymi i jednym silnikiem diesla, 207 CC oferuje wszechstronną gamę napędów dla tego segmentu rynku. We Francji oferta składa się z:

– 1.6 litrowy silnik benzynowy 16v, 88 kW (≈ 120 KM)
– 1.6 litrowy silnik benzynowy 16v THP 110 kW (≈ 150 KM)
– 1.6 litrowy silnik diesla 16v HDi DPFS 80 kW (≈ 110 KM)

Te trzy silniki 4-cylindrowe mają głowicę cylindrów z podwójnymi wałkami rozrządu i szesnastoma zaworami, i są połączone z 5-biegową skrzynią manualną, dostosowaną do charakterystyki każdego z nich. W nowym silniku benzynowym 1.6 litra 16v 88 kW dostępna jest również 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów z systemem Porsche Tiptronic.

1.6 litrowy silnik benzynowy 16v, 88 kW – EP6

Po silniku 1.6 litra 16v THP (EP6DT) o mocy 110 kW (≈ 150 KM), EP6 jest drugim silnikiem stworzonym we współpracy z grupą BMW, który znalazł zastosowanie w pojeździe Peugeota. Osiąga maksymalną moc 88 kW (≈ 120 KM) przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 4250 obr./min. Posiada bardzo płaską krzywą momentu obrotowego, ponieważ nawet przy niskich prędkościach obrotowych (2000 obr./min) generuje 140 Nm, czyli 88% swojego maksymalnego momentu, co zapewnia doskonałą zdolność do jazdy.

Zaawansowana technologia użyta w tym silniku to prawdziwy debiut w pojeździe segmentu B. Oprócz systemu zmiennego czasu otwarcia dla wałków ssących i wydechowych, zmienna wysokość zaworów pozwala na stopniowe dostosowywanie ich maksymalnego skoku zgodnie z położeniem pedału gazu. Połączenie tych dwóch systemów VVT i systemu zmiennego skoku zaworów poprawia termodynamiczną wydajność silnika, znacznie redukując zużycie paliwa i emisję CO2. Gwarantuje również lepszą reakcję silnika i większą elastyczność.

1.6 litrowy silnik benzynowy 16v THP 110 kW – EP6DT

Przedstawiony kilka tygodni temu pod maską modelu 207 hatchback, silnik 1.6 litra 16v THP, oznaczający „Turbo o wysokim ciśnieniu”, znajduje teraz zastosowanie w modelu 207 CC. Oferuje niesamowitą elastyczność silnika dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu 240 Nm dostępnemu już od prędkości obrotowej 1400 obr./min oraz mocy 110 kW (≈ 150 KM) przy 5800 obr./min. Jego innowacyjna turbosprężarka Twin-Scroll i system zmiennego czasu otwarcia zaworów, połączone z bezpośrednim wtryskiem benzyny, zapewniają niezwykle efektywne połączenie wydajności i zużycia paliwa.

1.6 litrowy silnik diesla 16v HDi DPFS 80 kW – DV6TED4

Od momentu wprowadzenia, model 207 CC skorzysta z silnika diesla 1.6 litra 16v HDi, który jest zarówno dynamiczny, jak i oszczędny w użytkowaniu. Osiąga maksymalną moc 80 kW (≈ 110 KM) przy 4000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 240 Nm od 1750 obr./min, lub 260 Nm przy funkcji overboost. Połączenie tego silnika HDi z systemem filtra cząstek stałych (DPFS) oraz sukces 307 i 206 CC HDi, potwierdza, że kabriolet i silnik diesla mogą tworzyć doskonałe połączenie.

Magic roof z podpisem Peugeota

Składany dach to efekt doświadczenia Peugeota w produkcji coupé cabriolet. Został zaprojektowany w 100% wewnętrznie zgodnie z rygorystycznymi normami jakości i trwałości działania. Dach jest montowany na dedykowanej linii produkcyjnej w zakładzie w Madrycie, a następnie wysyłany na linię montażową modelu 207 CC w tym samym zakładzie. Rozwijając się z modelu 206 CC, działanie dachu w 207 CC różni się znacznie pod względem wygody, ponieważ jest w pełni automatyczne, a nie ma już ręcznych uchwytów. Jedyna manualna operacja polega na naciśnięciu przycisku sterowania na około 25 sekund, w czasie których cykl otwierania lub zamykania zostaje zakończony; po automatycznym opuszczeniu wszystkich czterech szyb. Aby zapewnić optymalne uszczelnienie dachu i ułatwić otwieranie drzwi, elektryczne przednie szyby są wyposażone w system „automatycznego opuszczania szyb”.

Szczególną uwagę zwrócono na sztywność nadwozia

Ponieważ ogólna przyjemność z jazdy kabrioletem w dużej mierze zależy od sztywności samochodu, szczególną uwagę zwrócono na ten istotny aspekt jego konstrukcji.

Sztywność skręcająca nadwozia dla momentu 100 mdaN zastosowanego na „osi” wynosi 1 mrd w konfiguracji coupé i 1.50 mrd w konfiguracji kabrioletu.

Poziom wydajności platformy 1 grupy PSA Peugeot Citroën oraz bardzo sztywna struktura hatchbacka nadają 207 CC niezwykle solidną budowę. Jednak struktura ta została zmodyfikowana, aby uwzględnić specyfikę coupé cabriolet (szczególnie wzmocnienia strukturalne i stabilizatory pod nadwoziem). Te modyfikacje pomagają zredukować wibracje, podobnie jak „usztywnienia” umieszczone w tylnych błotnikach.

Przykładowe trzymanie drogi

Doskonała sztywność nadwozia pozwala zawieszeniu działać w pełni, co wzmacnia ogólne wrażenia z jazdy i przyjemność. 207 CC zachowuje szeroki rozstaw kół z przodu i z tyłu hatchbacka i używa tego samego zestawu zawieszenia, układu kierowniczego i hamulców.

207 CC będzie dostępny w dwóch wersjach, specjalnie zaprojektowanych, aby uzupełnić nowy kształt nadwozia:

– dynamiczna wersja związana z silnikiem diesla i nowym silnikiem benzynowym 1.6 litra 16v;
– sportowa wersja zarezerwowana dla modeli z silnikiem benzynowym 1.6 litra THP.

Model 207 CC ma:

– pseudo zawieszenie przednie typu McPherson;
– tylny belka skrętna z funkcją integralną przeciwstawiającą, o sztywności dostosowanej do charakterystyki 207 CC;
– amortyzatory ustawione na ciśnieniu 5 bar z przodu i z tyłu;
– 16″ lub 17″ koła, odpowiednio z oponami 195/55R16 i 205/45R17, dostępne w obu wersjach;
– imponujący elektryczny układ kierowniczy z parametrami specjalnie dostosowanymi do różnych wersji;
– hamulce zapewnione przez cztery hamulce tarczowe o wymiarach 283 x 26 mm z przodu i 249 x 9 mm z tyłu;
– ESP (w standardzie lub opcjonalnie, w zależności od wersji lub przeznaczenia).

Bez „zwykłego” bezpieczeństwa

Model 207 CC oferuje swoim pasażerom poziom pasywnego bezpieczeństwa tak dogłębny, jak to możliwe, uwzględniający wiele różnych okoliczności. Aby ograniczyć obrażenia w wyniku zderzenia czołowego, struktura 207 CC zawiera szereg wzmocnień, które kompensują brak nadbudowy „dachu”. Te wzmocnienia są połączone z podwójnym systemem absorpcji czołowej, który, podobnie jak w hatchbacku, rozdziela energię uderzenia pomiędzy górną a dolną strukturę. Ta ostatnia również pomaga chronić pieszych.

Aby zmniejszyć skutki zderzenia, konstrukcja słupków A i B oraz członów bocznych tworzy wzmocnioną solidną ramę w połączeniu z drzwiami, które są niezwykle sztywne dzięki wzmocnionej górnej płycie i rurze wzmacniającej. Drzwi są również dobrze wyściełane.

Dyskretne, aktywne belki przeciwkapotażowe

Aby jak najlepiej wykorzystać kształt nadwozia kabrioletu, aktywny system ochrony przed przewróceniem jest standardowym elementem specyfikacji bezpieczeństwa 207 CC.

Składa się z aktywnych belek przeciwkapotażowych i rur wzmacniających wewnątrz słupków przedniej szyby. Znajdujące się tuż za tylnymi siedzeniami, dwie małe chromowane belki przeciwkapotażowe dodają dynamicznego stylu 207 CC, ale również stanowią dyskretną formę ochrony. Gdy krytyczna sytuacja „przewrócenia” zostanie wykryta przez ECU, które analizuje dane z czujnika kąta i prędkości obrotowej, wydaje polecenie systemowi zapalającemu zwolnienie sprężyn, które trzymają belki przeciwkapotażowe w ciągu mniej niż 25 ms. Belki te są następnie wysuwane w czasie 175 ms do wysokości 200 mm.

To wszystko jest połączone z wzmocnionymi słupkami A, które zostały wzmocnione poprzez umiejscowione wewnętrznie rury wzmacniające.

Środki powstrzymujące

Model 207 CC jest wyposażony w cztery pasy bezpieczeństwa z kołowrotkiem 3-punktowym i ogranicznikami siły, w połączeniu z wizualnymi i dźwiękowymi wskaźnikami zapięcia pasów.

System napinania pasów przednich jest aktywowany automatycznie w tym samym czasie co aktywne belki przeciwkapotażowe. Dostępnych jest pięć poduszek powietrznych, z których trzy są specyficzne dla tego kształtu nadwozia i jego szczególnej pozycji za kierownicą, aby chronić pasażerów:

– dwie adaptacyjne poduszki powietrzne z przodu;
– dwie boczne poduszki powietrzne „głowa-klatka piersiowa” umiejscowione na zewnętrznym brzegu oparć siedzeń;
– poduszka powietrzna w kolumnie kierowniczej zaprojektowana w celu ochrony dolnych kończyn kierowcy.

W trosce o bezpieczeństwo dzieci, przednie siedzenie pasażera 207 CC jest wyposażone w system mocowania Isofix 3-punktowego.

Wnętrze samochodu

Specjalna architektura 207 CC tworzy kabinę pasażerską o długości 1501 mm, pomimo integracji nowych funkcji bezpieczeństwa, w szczególności systemu ochrony przed przewróceniem.

Pasażerowie z przodu

Model 207 CC oferuje sportowe fotele, które pozwalają na niższą pozycję za kierownicą niż w hatchbacku, spełniając oczekiwania użytkowników coupé-cabriolet.

Tylnie siedzenia

Prawdziwy 2 + 2, 207 CC oferuje dodatkowe cechy w porównaniu z typowym dwuosobowym pojazdem, co wyróżnia go i poszerza bazę potencjalnych klientów. Kontrole usytuowane w górnej części oparć przednich siedzeń umożliwiają dostęp do tylnych miejsc pasażerskich.

Bagażnik… idealny na bagaż

Aby jak najlepiej wykorzystać konfigurację „kabrioletu” nawet podczas parkowania, zawartość bagażnika jest chroniona przez stały zamek, inteligentnie zaprojektowany do wygodnej obsługi. Dzięki temu bagażnik można otworzyć tylko kluczykiem.

Dzięki regularnemu kształtowi sześcianu, bagażnik 207 CC pomieści zapasowe koło, oferując również objętość (VDA) 370 dm3 (449 litrów wody) w konfiguracji coupé oraz 145 dm3 (187 litrów wody) w konfiguracji kabrioletu, pod osłoną przestrzeni ładunkowej, która oddziela obszar bagażowy od przestrzeni potrzebnej do schowania złożonego dachu.

Komfort użytkownika

Precyzyjnie zaprojektowana kontrola temperatury

Model 207 CC jest wyposażony w ręczną lub automatyczną, dwustrefową klimatyzację, która umożliwia przednim pasażerom indywidualne ustawienie idealnej temperatury. System klimatyzacji został również zaprojektowany z myślą o detekcji, gdy pojazd jest obsługiwany w konfiguracji kabrioletu, aby mógł dostosować swoje działanie do wybranego kształtu nadwozia.

Wybór zapachów

Model 207 CC może być również wyposażony w dyfuzor zapachów (dostępnych jest siedem zapachów), idealnie zintegrowany w desce rozdzielczej, którego działanie zostało opatentowane przez Peugeot.

Nowoczesny sprzęt audio i telematyczny

207 CC może korzystać z następującej gamy sprzętu:

– radio samochodowe RDS RD4;
– system telematyczny RT3 w kolorze, składający się z radia RDS, telefonu GSM i systemu nawigacji satelitarnej GPS z kolorową mapą połączonego z 7″ wielofunkcyjnym wyświetlaczem 16/9. System ten umożliwia również klientom (w zależności od kraju) bezpłatne korzystanie przez nieograniczony czas z usługi lokalizacji w sytuacjach awaryjnych;
– system Hi-fi JBL;
– zestaw głośnomówiący Bluetooth, połączony z radiem RD4.

Warto zauważyć, że ten sprzęt jest również chroniony elektronicznie przed usuwaniem płyt CD, gdy silnik i zapłon są wyłączone… do kabrioletu to podstawa!

Prosta oferta

Oferta 207 CC we Francji opiera się na 3-poziomowej gamie (Sport, Sport pack i Griffe), która gwarantuje:

1.6L 16V 4AT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 4250 Rpm
160 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/55 R16
Długość159.1 In (4041 Mm)
Szerokość68.9 In (1750 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.9 In (1
Rozstaw osi100 In (2540 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika6.2 Cuft (176 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3020 Lbs (1370 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3896 Lbs (1767 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa41 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie32 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2171 G/Km

1.6L 16V 5MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 4250 Rpm
160 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/55 R16
Długość159.1 In (4041 Mm)
Szerokość68.9 In (1750 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.9 In (1
Rozstaw osi100 In (2540 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika5.1 Cuft (144 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2925.5 Lbs (1327 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3792 Lbs (1720 Kg)
Spalanie miasto26.7 Mpg Us (8.8 L/100Km)
Spalanie trasa44.34 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Średnie spalanie36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2155 G/Km

1.6L 16V Turbo 5MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc110 Kw @ 5800 Rpm
150 Hp @ 5800 Rpm
148 Bhp @ 5800 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1400-3500 Rpm
240 Nm @ 1400-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna130.5 Mph (210 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/45 R17 W
Długość159.05 In (4040 Mm)
Szerokość68.89 In (1750 Mm)
Wysokość55.11 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.87/57.87 In (1
Rozstaw osi100 In (2540 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika5.1 Cuft (144 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3071 Lbs (1393 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880.1 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto24.5 Mpg Us (9.6 L/100Km)
Spalanie trasa40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Średnie spalanie32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Emisja CO2171 G/Km

1.6L 16V Turbo 6MT FWD (156 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc115 Kw @ 6000 Rpm
156 Hp @ 6000 Rpm
154 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1400 Rpm
240 Nm @ 1400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna137 Mph (220 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/45 R17 W
Długość159.05 In (4040 Mm)
Szerokość68.89 In (1750 Mm)
Wysokość55.11 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.87/57.87 In (1
Rozstaw osi100 In (2540 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika5.1 Cuft (144 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3106 Lbs (1409 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3911 Lbs (1774 Kg)
Spalanie miasto23 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Spalanie trasa41 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie32 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2170 G/Km

1.6L 16V HDi 5MT FWD (109 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc80 Kw @ 4000 Rpm
109 Hp @ 4000 Rpm
107 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1750 Rpm
240 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna120 Mph (193 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/55 R16 V
Długość159.1 In (4041 Mm)
Szerokość68.9 In (1750 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.9 In (1
Rozstaw osi100 In (2540 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika6.2 Cuft (176 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3060 Lbs (1388 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3935.3 Lbs (1785 Kg)
Spalanie miasto35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Spalanie trasa53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2136 G/Km

1.6L HDi Blue Lion 6MT FWD (112 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc82.4 Kw @ 4000 Rpm
112 Hp @ 4000 Rpm
111 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy210 Lb-Ft @ 2000 Rpm
285 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/55 R16 V
Długość159.1 In (4041 Mm)
Szerokość68.9 In (1750 Mm)
Wysokość55.1 In (1400 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.9 In (1
Rozstaw osi100 In (2540 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika6.2 Cuft (176 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3086 Lbs (1400 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3931 Lbs (1783 Kg)
Spalanie miasto39 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa57 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2125 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.