Zaledwie trzy lata po premierze, Peugeot 208 przeszedł odświeżenie w 2015 roku, otrzymując nowe silniki oraz nowy system infotainment w wnętrzu. Zaktualizowano również wersję trzydrzwiową.
Zainstalowano nowy, ostrzejszy zderzak z szerszą atrapą chłodnicy i grubszym chromowanym wykończeniem, które jest całkowicie zintegrowane z zderzakiem. W wyższych wersjach wyposażeniowych, tłoczone chromowane wykończenie atrapy chłodnicy nadaje jej efekt 3D. Reflektory mają dwukolorowe maski, czarne i chromowane, i są standardem już od drugiego poziomu wyposażenia.
W odświeżonym Peugeocie 208 znajduje się Peugeot i-Cockpit, innowacyjny układ wskaźników i elementów sterujących. Zainstalowano nowy, 7-calowy ekran dotykowy dla jednostki infotainment, który był standardem od drugiego poziomu wyposażenia. Można go było połączyć przez Bluetooth i USB, a jeszcze lepiej poprzez aplikacje Peugeot Connect. Miał także funkcję MirrorScreen dla Apple CarPlay i Android Auto.
Pod maską Peugeot zainstalował tylko silniki spełniające normy Euro 6. Oferowano szeroki wybór silników benzynowych o pojemności od 1,0 do 1,6 litra. Jednostki o mocy poniżej 110 KM były dostępne z 5-biegową skrzynią manualną, natomiast 1,6-litrowe o mocy 165 KM i 208 KM oferowane były z 6-biegową skrzynią manualną. Silnik 1,2-litra o mocy 110 KM był dostępny z 6-biegową skrzynią automatyczną. Wersja diesla miała pojemność 1,6 litra i była dostępna w trzech wariantach mocy: 68 KM, 100 KM i 120 KM.
Trzy lata po premierze, Peugeot 208 – najlepiej sprzedający się model marki – zyskał nowy wygląd. Żaden element nie został pominięty przy tworzeniu tego nowego pojazdu z generacji. Atrakcyjna stylistyka, sportowy i elegancki wygląd, uwydatniony przez standardowe lampy tylne LED 3D, z oryginalnymi kolorami, takimi jak lśniący pomarańczowy Power oraz nową gamą opcji personalizacji. Oferta została wzbogacona o wersje GT Line i GTi by Peugeot Sport, podkreślające dążenie marki do wyższej klasy. Nowe wyposażenie ma na celu ułatwienie jazdy w warunkach miejskich (Active City Brake, MirrorScreen, kamera tylna, Park Assist). Silniki PureTech i BlueHDi spełniają najnowsze normy emisji Euro 6, w tym jeden z najekonomiczniejszych silników spalinowych na świecie, zużywający zaledwie 3 litry paliwa na 100 km i emitujący jedynie 79g CO2 na km! Nowy Peugeot 208 trafi do sprzedaży w Europie od czerwca 2015 roku.
Peugeot 208: kluczowy gracz w strategicznym segmencie
Z prawie 30% rejestracji, segment B jest drugim co do wielkości w Europie. Pomimo licznych ofert i nadwozi (zwłaszcza SUV/CUV), kompaktowe hatchbacki wciąż dominują, stanowiąc ponad 2 na 3 sprzedawane pojazdy. Peugeot 208 pozostaje kluczowym graczem w tym coraz bardziej konkurencyjnym segmencie.
Dzięki silnemu dziedzictwu serii 200 oraz wiedzy marki, pierwsza generacja Peugeota 208 wkrótce osiągnie milion wyprodukowanych egzemplarzy. Wraz z miejskim crossoverem Peugeot 2008, marka potwierdza swoje miejsce na podium sprzedaży w segmencie B w Europie w 2014 roku.
Nowy Peugeot 208 oferuje mocne argumenty: nowa stylistyka z cechami przyciągającymi uwagę i charakterem, szersza gama kolorów, personalizacji i wersji premium, nowa technologia dla większego komfortu i bezpieczeństwa oraz nowe silniki, które łączą oszczędność i osiągi.
Elegancka stylistyka z wyraźnym charakterem
Od momentu wprowadzenia, Peugeot 208 był oceniany jako miejski hatchback o pełnym i bogatym charakterze, doskonale wpisującym się w wartości marki. Wszystkie cechy, które przyczyniają się do charakteru i uroku Peugeota 208, pozostają niezmienne: linie pojazdu, zarówno szykowne, jak i sportowe, energiczne i nowoczesne proporcje oraz starannie przemyślana stylistyka.
Opierając się na tych niezaprzeczalnych cechach, projektanci Peugeota postawili sobie za cel zwiększenie atrakcyjności i wyrazistości modelu, nadając mu większy impakt i charakter. Ten nowy wizerunek idzie w parze z poprawioną trwałością i postrzeganą jakością.
W rezultacie nowy Peugeot 208 przyciąga wzrok od pierwszego spojrzenia, z nową, bardziej zdecydowaną, solidną i charakterystyczną stylistyką.
Z przodu, nowy zderzak prezentuje ostrzejszą, bardziej precyzyjną i muskularną linię. Szeroka atrapa chłodnicy z grubszym chromowanym wykończeniem jest teraz w pełni zintegrowana w zderzaku, jakby wyrzeźbiona z jednego kawałka. Sugestia jakości i solidności, charakterystyczna dla Peugeota. W wyższych wersjach wyposażeniowych, tłoczone chromowane wykończenie na nowej atrapie „EQUALIZER” nadaje jej oryginalny efekt 3D. W połączeniu z osobnymi przednimi lampami przeciwmgłowymi, nowa tożsamość transformuje pojazd, nadając mu szerszy, bardziej dynamiczny i „osiadły” na drodze wygląd, natychmiast zapraszając kierowcę do przejęcia sterów.
Ostatecznie, ten styl podkreślają z przodu nowe dwukolorowe reflektory, z czarnymi i chromowanymi maskami, które nadają lampie ostrzejszy wygląd, oraz LED-owa sygnatura świetlna, znak nowoczesności i technologii. Te nowe reflektory są standardowo montowane od drugiego poziomu wyposażenia.
Z boku, energetyczne i nowoczesne proporcje modelu (zmniejszone zwisy, ograniczona wysokość) oraz starannie przemyślana stylistyka (wyrzeźbione boki, chromowane obramowania okien itp.) pozostają zachowane. Jednak profil nowego Peugeota 208 można wyróżnić dzięki nowemu wyposażeniu, które jest pokazane w korzystny sposób. W całej gamie dostępne są nowe obręcze kół, od 15-calowych dekli NIOBIUM po 17-calowe koła CARBONE oraz wygląd „Storm Mat” w Peugeocie 208 GTi, w tym także 16-calowe aluminiowe obręcze TITANE. Różne typy 16-calowych i 17-calowych obręczy aluminiowych są teraz dostępne jako opcje, wzmacniając ich ekskluzywność: malowane, diamentowe lub z innowacyjnymi wykończeniami diamentowymi sekwencyjnymi lub grawerowanymi laserowo. Ponadto, chromowane osłony lusterek zewnętrznych są teraz standardem od poziomu 3, wzmacniając zarówno elegancki, jak i sportowy charakter modelu.
Z tyłu, lampy z nowymi 3D LED pazurami zachwycają i zaskakują. Ich bardzo jednolity wygląd, opalizujący czerwono-ciepły kolor i bardzo głęboki efekt 3D sprawiają, że są prawdziwymi technologicznymi klejnotami. Te lampy, z trzema pazurami, symbolami stylu Peugeota, są montowane w całej gamie.
Wnętrze o wysokiej jakości i wyrafinowane, skoncentrowane na odczuciach z jazdy
Wewnątrz nowego Peugeota 208 znajduje się Peugeot i-Cockpit, innowacyjny układ instrumentów i elementów sterujących, który został ciepło przyjęty przez klientów od momentu premiery. W 2012 roku Peugeot 208 wprowadził ten całkowicie oryginalny koncept, który zapewnia stymulującą, zdecydowaną i bezpieczną jazdę, zaadoptowany również przez Peugeot 2008 i 308. Peugeot i-Cockpit składa się z kompaktowego koła kierownicy, wyświetlacza głównego oraz dużego ekranu dotykowego.
Kompaktowe koło, połączone z kompaktowością nowego Peugeota 208 – o długości poniżej 4 metrów – czyni pojazd zwrotnym i ultrałatwym w manewrowaniu w mieście, dostarczając prawdziwej przyjemności z jazdy. To koło jest teraz obszyte skórą naturalną od poziomu 3 i przyczynia się do ciepłego i satysfakcjonującego wnętrza. Formowana listwa deski rozdzielczej, standardowa bez względu na poziom wyposażenia, posiada nową fakturę na wyższych poziomach. Jej miękki dotyk i wyrafinowane wykończenie nadają desce rozdzielczej jeszcze wyższy standard jakości.
Wyświetlacz główny umieszczony w polu widzenia kierowcy, zapewnia komfort i bezpieczeństwo, a jego stonowany i elegancki design, białe podświetlenie oraz centralny wyświetlacz zapewniają precyzję i czytelność informacji o jeździe. Wersje topowe są wyraźnie oznaczone delikatnymi pierścieniami LED wokół analogowych wskaźników (niebieskie w poziomie 4, czerwone w GTi).
Jego duży ekran dotykowy 7″, standardowy od drugiego poziomu wyposażenia, zapewnia intuicyjny i łatwy dostęp do wszystkich systemów (audio, nawigacja, telefon, informacje o pojeździe, internet). Co więcej, oferuje najlepszą łączność: Bluetooth i USB, mobilne aplikacje za pośrednictwem Peugeot Connect Apps oraz nowy system MirrorScreen, który umożliwia przeniesienie ekranu smartfona na ekran pojazdu, aby w pełni korzystać z jego aplikacji.
Wreszcie, wnętrze nowego Peugeota 208 korzysta z oryginalnego podświetlenia. Czyste i nowoczesne białe podświetlenie jest używane dla zestawu wskaźników i jego wskazówek, jak i dla wszystkich elementów sterujących, na wszystkich poziomach wyposażenia. Lampka LED oświetlenia wnętrza i niebieskie lampy w panoramicznym dachu przyczyniają się do tej technologicznej, spokojnej i wyrafinowanej atmosfery.
Nowy kolor nadwozia, który mieni się!
Gama kolorów i wykończeń lakierniczych (matowe, metaliczne, perłowe) dostępnych w nowym Peugeocie 208 została wzbogacona o nowe barwy. W bogatej i zróżnicowanej gamie 13 kolorów, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie klientów szukających różnorodności i ekskluzywności.
Nowy metaliczny Orange POWER jest dynamiczny, młody i świeży. Dzięki swojemu żywiołowemu charakterowi, ten bardzo modny i radosny kolor mieni się i poprawia ogólny wygląd pojazdu.
Inne kolory zostaną wkrótce ujawnione.
Świeże i nowoczesne oferty personalizacji
Nowy Peugeot 208 jest dobrze skomunikowany z duchem czasu i oferuje, obok szerokiej gamy modeli i systemów, różnorodne możliwości personalizacji, pełne oryginalności.
Zewnętrzne pakiety personalizacji, w tym MENTHOL White, są dostępne jako opcja fabryczna od drugiego poziomu wyposażenia. Pakiet MENTHOL White, z białymi akcentami, zapewnia dynamiczną i elegancką atmosferę.
Każdy z tych pakietów personalizacji obejmuje:
„EQUALIZER” atrapa z tłoczonym efektem 3D;
Wykończenie atrapy chłodnicy w czarnym połysku;
Wykończenia przednich lamp przeciwmgłowych w czarnym połysku z laserowo grawerowaną kolorową linią;
Kolorowe napisy Peugeot z przodu i z tyłu;
Czernione lusterka w drzwiach oraz kolorowe powtórki sygnału z boku.
Dodatkowy pakiet personalizacji zewnętrznej oraz pakiety personalizacji wnętrza będą dostępne od dnia premiery.
Jeszcze szersza oferta w wyższej klasie
Peugeot 208 korzysta z rozbudowanej i bogatej gamy charakterystycznych i ekspresyjnych wersji.
Tak jak w przypadku jego sióstr 308, 508 i RCZ, nowy Peugeot 208 kontynuuje swoją drogę w górę segmentu dzięki pojawieniu się poziomu wyposażenia GT Line.
To podejście, stosowane w całej gamie Peugeota, pozwala zaoferować klientom pojazd o silnym, dynamicznym i sportowym wyglądzie, korzystając jednocześnie z silników z podstawowej gamy. Tak więc z GT Line, nowy Peugeot 208 przyjmuje niektóre cechy stylizacyjne od emblematycznej i sportowej wersji GTi.
Dostępny w wersji 3- i 5-drzwiowej z silnikami 1.2 litra PureTech 110 S&S benzynowym oraz 1.6 litra BlueHDi 100 i 120 Diesla, wykończenie GT Line bazuje na pojeździe z poziomu 3 i można je zidentyfikować z zewnątrz po następujących cechach:
„EQUALIZER” atrapa z czerwonym oznaczeniem 3D;
Wykończenie atrapy chłodnicy i przednich lamp przeciwmgłowych w czarnym połysku;
Specyficzne 17-calowe diamentowe obręcze CAESIUM;
Czernione lusterka w drzwiach;
Chromowane obramowania okien;
Chromowana końcówka wydechu;
Emblematy GT Line na atrapie, na przednich błotnikach i na klapie bagażnika;
Czerwone napisy Peugeot z przodu i z tyłu.
Wnętrze również uległo wielu zmianom, czyniąc kabinę zarówno wyrafinowaną, jak i zdecydowanie sportową:
Sportowe pół-futrzane siedzenia PU w czarnym i czerwonym kolorze;
Czerwona nitka na fotelach, podłokietnikach w drzwiach, osłonie dźwigni zmiany biegów, skórzanej rękojeści dźwigni zmiany biegów (taka sama jak w GTi);
Wykończenia klamek drzwiowych w czarnym połysku z czerwoną linią z przodu (taka sama jak w GTi);
Skórzane sportowe koło kierownicy z płaską częścią, czerwoną nitką i matowym chromowanym wkładem;
Czarne pasy bezpieczeństwa z czerwoną linią (takie same jak w GTi);
Aluminiowe wykończenia progów drzwiowych Peugeot;
Aluminiowe wykończenia pedałów.
Nowy Peugeot 208 GT Line wypełnia lukę między topowymi wersjami a sportową wersją GTi, rozszerzając ofertę, jednocześnie budując strategię marki w kierunku wyższej klasy.
Na koniec należy zauważyć, że po sukcesie GTi 30. rocznicy, najbardziej ekskluzywna i radykalna wersja GTi jest teraz częścią oferty w postaci wersji GTi by Peugeot Sport.
Wprowadzając nową tożsamość Peugeot Sport, ta wersja przyjmuje pakiet stylizacyjny (obniżona wysokość zawieszenia, szersze tory, duże 18-calowe koła, matowe czarne elementy zewnętrzne, kubełkowe siedzenia, czerwone maty, malowanie „prosto cięte” itp.) oraz elementy o wysokich osiągach (przednie hamulce Brembo, ogranicznik poślizgu Torsen, specyficzne ustawienia zawieszenia i kierownicy, opony Michelin Pilot Super Sport), opracowane przez Peugeot Sport. Ta wersja wieńczy nową gamę Peugeota 208, w pełni kontynuując historię serii 200 Peugeota.
Wyposażenie najnowszej generacji
Peugeot 208 był jednym z pierwszych pojazdów w segmencie, które uczyniły technologię dotykową i łączność powszechnie dostępnymi, a jego duży 7-calowy ekran montowany jest w ponad 80% sprzedawanych wersji od momentu premiery. Jest również jednym z nielicznych hatchbacków w segmencie, który oferuje opcję Park Assist, aktywnego systemu asystującego parkowanie, który umożliwia automatyczne wjazd i wyjazd z równoległego miejsca parkingowego.
Dziś nowy Peugeot 208 utrzymuje tę przewagę, oferując dwa nowe systemy związane z miejskim użytkowaniem pojazdu: Active City Brake i kamerę tylną.
Technologia Active City Brake (automatyczne hamowanie w mieście w przypadku ryzyka kolizji) to nowy system, który pozwala uniknąć wypadku lub zredukować jego powagę, jeśli kierowca nie zareaguje, w miejskich warunkach poniżej 30 km/h.
Krótkozasięgowy czujnik (Lidar) zamontowany jest na górze szyby i może wykrywać inne pojazdy poruszające się w tym samym kierunku lub stojące. System może automatycznie wygenerować maksymalne hamowanie, aby uniknąć kolizji lub zmniejszyć potencjalne skutki poprzez zmniejszenie prędkości uderzenia. W niektórych przypadkach może to automatycznie zatrzymać pojazd w celu uniknięcia kolizji z pojazdem przed nim.
Kamera tylna, dostępna opcjonalnie od drugiego poziomu wyposażenia, korzysta z dużego kolorowego ekranu i ułatwia codzienne manewry parkingowe. Ten asystent kierowcy wyświetla zarys pojazdu i jego trajektorię za pomocą kolorowych linii, co czyni manewry bezpiecznymi i łatwymi.
Coraz bardziej responsywna i różnorodna łączność
Połączony z duchem swoich czasów, nowy Peugeot 208 oferuje funkcję MirrorScreen, która pozwala użytkownikowi na duplikację ekranu swojego smartfona kompatybilnego z Mirrorlink® lub Carplay® wyświetlanego na ekranie dotykowym pojazdu, aby łatwo korzystać z najlepszych aplikacji. To rozwiązanie łączy wszystkie zalety, zachowując widoczność i ergonomię mobilnych aplikacji w pełnym bezpieczeństwie, jednocześnie korzystając z rozmiaru ekranu dotykowego Peugeota 208.
Dostęp do aplikacji zależy od stanu pojazdu, niezależnie od tego, czy jest w ruchu, czy zatrzymany. W ruchu kierowca może korzystać z aplikacji stworzonych do jazdy, takich jak nawigacja czy infotainment (webradio). Do tej pory dostępne aplikacje obejmują iCoyote, Parkopedia, Glympse oraz aplikację nawigacyjną Sygic…
Peugeot 208 wciąż oferuje Peugeot Connect SOS & Assistance, umożliwiające lokalizowane automatyczne połączenia awaryjne oraz asystę, wysyłając odpowiednią pomoc w przypadku problemu. Ta usługa łączności, która jest prekursorska, istnieje od 2003 roku, a od 2010 roku dzięki niezależnemu modułowi telematycznemu. Ponad milion pojazdów Peugeota w Europie jest wyposażonych lub jest kompatybilnych z Peugeot Connect SOS & Assistance.
Nowe pakiety usług łączności są dostępne, aby zapewnić jeszcze większy komfort i bezpieczeństwo. Pakiety Peugeot Connect są teraz oferowane klientom indywidualnym z:
Pakietem Monitorującym: wirtualny rejestr serwisowy oraz porady dotyczące jazdy ekologicznej dostosowane do stylu jazdy;
Pakietem Mapowania: powiadomienia e-mailowe, jeśli pojazd jest używany poza zdefiniowanym obszarem i w określonych godzinach, z wyświetleniem aktualnych i wcześniejszych podróży;
Pakietem Śledzenia: geolokalizacja pojazdu w przypadku kradzieży.
W ten sam sposób, aplikacje Peugeot Connect są dostępne za pośrednictwem ekranu dotykowego Peugeota 208, dzięki kluczowi 3G dostępnym jako opcja. W tym przypadku oferta 18 połączonych usług dostarcza kierowcy praktycznych informacji w czasie rzeczywistym, aby ułatwić codzienną jazdę: darmowe miejsca parkingowe w pobliżu, ceny paliw na stacjach w okolicy, informacje o ruchu drogowym, prognoza pogody, informacje turystyczne z przewodnika Michelin (czerwony i zielony), katalog oraz TripAdvisor lub aplikacja Coyote (dostępne w zależności od kraju).
Nowe ultraefektywne silniki z emisją CO2 od 79g/km, światowy rekord!
Od momentu premiery, Peugeot 208 zasłynął ze swoich wyjątkowych osiągów dynamicznych. Jego kompaktowe wymiary, lekkość, aerodynamika i właściwości jezdne, to przykłady najlepszego know-how marki, które zapewniają doskonałą kombinację komfortu i trzymania się drogi.
W połączeniu z szeroką gamą najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla, które spełniają normy emisji Euro 6 w Europie, te cechy wiążą się z osiągami i ekonomią użytkowania, które są wzorem w segmencie. Nowy Peugeot 208 korzysta także na początku od nowej 6-biegowej automatycznej skrzyni biegów EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6).
1.6 litra BlueHDi: najlepszy Diesel na rynku… po prostu!
Technologia BlueHDi potwierdza się jako najskuteczniejszy system kontroli emisji spalin Diesel na rynku. Nowe silniki łączą w sobie najlepsze cechy Diesla z przełomowymi wartościami emisji CO2 i zużycia paliwa – wszystkie są poniżej 95 g CO2/km – co czyni rodzinę silników 1.6 litra BlueHDi najlepszymi silnikami Diesla na rynku!
Z wyjątkiem podstawowej wersji 75 koni mechanicznych, wszystkie są wyposażone w system Stop & Start wykorzystujący motor rozruchowy o dużej mocy.
Silniki 1.6 litra BlueHDi są teraz dostępne w trzech poziomach mocy:
1.6 litra BlueHDi 75 S&S i 1.6 litra BlueHDi 100 S&S, połączone z 5-biegową skrzynią manualną, których standardowe wersje (bez S&S w wersji 75 KM) osiągają emisję CO2 wynoszącą 90g i 87g/km, a w wersji o bardzo niskim zużyciu paliwa emitują tylko 79 g CO2/km przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 3,0 litry na 100 km. Rekord w segmencie i na rynku!
Silnik 1.6 litra BlueHDi 120 S&S, połączony z 6-biegową skrzynią manualną, produkuje jedynie 94 g CO2/km z osiągami na najwyższym poziomie.
PureTech: technologia silników benzynowych trzycylindrowych z emisją CO2 od 97 g/km
Po wprowadzeniu na rynek silników wolnossących 1.0 litra PureTech 68 oraz 1.2 litra PureTech 82, rodzina silników PureTech powiększa się o turbodoładowaną wersję 1.2 litra PureTech 110 S&S.
Modularny i kompaktowy, czysty i wydajny, ten silnik jest koncentratem efektywności oraz najnowszej technologii. Dzięki systemowi bezpośredniego wtrysku pod wysokim ciśnieniem (200 bar) oraz nowej generacji turbosprężarce o wysokiej wydajności (pracującej przy 240 000 obr./min), oferuje osiągi wśród najlepszych na rynku, już od bardzo niskich obrotów.
W połączeniu z 5-biegową skrzynią manualną, jego emisja CO2 wynosi zaledwie 103 g/km.
Może być również połączony z automatyczną skrzynią biegów EAT6. Wyprodukowana przez AISIN, ta nowa automatyczna skrzynia biegów wykorzystuje technologię Quickshift, zapewniając szybsze zmiany biegów, jednocześnie gwarantując płynność działania i przyjemność z użytkowania na najwyższym poziomie. Została ona również zaprojektowana w celu znacznego obniżenia emisji CO2. W rezultacie różnica w emisji w porównaniu do wersji z manualną skrzynią biegów została zredukowana do 1g/km (przy tym samym ustawieniu opon). Z oficjalną wartością emisji CO2 wynoszącą 104 g/km, 1.2 litra PureTech 110 S&S EAT6 stanowi odniesienie w zakresie automatycznych skrzyń biegów benzynowych w swoim segmencie. Osiąga również redukcję o 45 g CO2/km w porównaniu do poprzedniej generacji (1.6 litra VTi 120 automatycznego)!
Przy premierze w Europie, gama silników benzynowych w nowym Peugeocie 208 jest zatem bardzo szeroka, od 68 KM do… 208 KM z fantastycznym silnikiem 1.6 litra THP 208, zamontowanym w sportowych wersjach GTi i GTi by Peugeot Sport. Równocześnie, wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są bardzo dobrze ograniczone, gdyż te ostatnie mieszczą się w przedziale od 97g do 129 g/km!
Gama silników benzynowych zawiera następujące wersje:
1.0 litra PureTech 68 KM, 5-biegowa manualna; 102 g/km;
1.2 litra PureTech 82 KM, 5-biegowa manualna; Bardzo niskie zużycie paliwa przy 99 g/km;
1.2 litra PureTech 82 KM, 5-biegowa manualna; 104 g/km;
1.2 litra PureTech 82 KM S&S, 5-biegowa elektroniczna; TBC przy 97 g/km;
1.2 litra PureTech 110 KM S&S, 5-biegowa manualna; 103 g/km;
1.2 litra PureTech 110 KM S&S EAT6, 6-biegowa automatyczna; 104 g/km;
1.6 litra THP 165 KM S&S, 6-biegowa manualna; 129 g/km;
1.6 litra THP 208 KM S&S, 6-biegowa manualna; 125 g/km.
…I nadal z najwyższym poziomem bezpieczeństwa!
Oprócz komfortu i przyjemności z jazdy, nowy Peugeot 208 jest nadal standardowo wyposażony we wszystkie systemy bezpieczeństwa, które pozwalają mu zdobyć pięć gwiazdek w testach EuroNCap (ESP, ABS, EBA, EBFD itp.). Ten poziom bezpieczeństwa biernego oraz wprowadzenie Active City Brake (automatyczne hamowanie w mieście w przypadku ryzyka kolizji) sprawiają, że nowy Peugeot 208 jest jednym z najbezpieczniejszych samochodów w segmencie.