Zaledwie trzy lata po premierze, Peugeot 208 przeszedł modernizację w 2015 roku, z nowymi silnikami i nowym systemem infotainment we wnętrzu. Dodatkowo, dodano nowe tylnie światła LED. Miejski hatchback ma wystarczającą osobowość, by nie dać się pomylić z innym pojazdem.
Zainstalowano nowy, ostrzejszy zderzak, z szerszą kratką i grubszym chromowanym wykończeniem, które jest w pełni zintegrowane z zderzakiem. W wyższych wersjach wyposażeniowych, tłoczone chromowane wykończenie kratki nadaje efekt 3D. Reflektory są dwukolorowe, z czarnymi i chromowanymi maskami, a ich standardowe wyposażenie zaczyna się od drugiego poziomu wyposażenia.
W odnowionym Peugeocie 208 znajduje się Peugeot i-Cockpit, innowacyjny układ instrumentów i elementów sterujących. Zainstalowano nowy, 7-calowy ekran dotykowy dla systemu infotainment, który jest standardem od drugiego poziomu wyposażenia. Może być podłączany za pomocą Bluetooth oraz USB, a jeszcze lepszą łączność zapewniają aplikacje Peugeot Connect. Posiada również funkcję MirrorScreen dla Apple CarPlay i Android Auto.
Pod maską, Peugeot zainstalował tylko silniki spełniające normy Euro 6. Istnieje szeroki wybór silników benzynowych o pojemności od 1.0 do 1.6 litra. Jednostki o mocy poniżej 110 KM są oferowane z 5-biegową skrzynią manualną, natomiast silniki 1.6 o mocy 165 KM i 208 KM mają 6-biegową skrzynię manualną. Silnik 1.2 o mocy 110 KM może być połączony z 6-biegową skrzynią automatyczną. Wersja diesel to 1.6, która jest dostępna w trzech wariantach mocy: 68 KM, 100 KM i 120 KM, odpowiednio.
Trzy lata po premierze, Peugeot 208 – najlepiej sprzedający się model marki – zyskał nowy wygląd. Żaden obszar nie został pominięty podczas tworzenia nowej generacji tego pojazdu. Wyrazista stylistyka, bardziej sportowa i elegancka, podkreślona standardowymi lampami tylnymi LED w technologii 3D, z oryginalnymi kolorami, takimi jak błyszczący Orange Power, oraz nową gamą opcji personalizacji. Oferta poszerza się o wersje GT Line oraz GTi by Peugeot Sport, co podkreśla przesunięcie marki w kierunku wyższej półki. Dodatkowe wyposażenie ułatwia prowadzenie w warunkach miejskich (Active City Brake, MirrorScreen, kamera parkingowa, Park Assist). Silniki PureTech i BlueHDi spełniają najnowsze normy emisji Euro 6, w tym najbardziej ekonomiczny silnik spalinowy na świecie, który zużywa zaledwie 3 litry paliwa na 100 km i emituje tylko 79g CO2 na km! Nowy Peugeot 208 trafi do sprzedaży w Europie od czerwca 2015 roku.
Peugeot 208: kluczowy gracz w strategicznym segmencie
Z prawie 30% udziału w rejestracjach, segment B jest drugim co do wielkości w Europie. Mimo multitude ofert i nadwozi (w tym SUV/CUV), kompaktowa hatchbacka pozostaje dominującą opcją, stanowiąc więcej niż 2/3 sprzedawanych aut. Peugeot 208 wciąż jest kluczowym graczem w tym coraz bardziej konkurencyjnym segmencie.
Silna historia serii 200 oraz know-how marki stoją za pierwszą generacją Peugeota 208, która wkrótce osiągnie milestone 1,000,000 wyprodukowanych egzemplarzy. Razem z miejskim crossoverem Peugeot 2008, marka może potwierdzić swoją silną pozycję na podium sprzedaży w segmencie B w Europie na rok 2014.
Nowy Peugeot 208 posiada mocne argumenty: nową atrakcyjną stylistykę, szerszą gamę kolorów, opcji personalizacji i wersji wyższej jakości, nową technologię dla większego komfortu i bezpieczeństwa oraz nowe silniki oferujące zarówno oszczędność, jak i osiągi.
Elegancka stylistyka z wyrazistą osobowością
Od momentu debiutu, Peugeot 208 jest postrzegany jako miejska hatchbacka o bogatej osobowości, idealnie wpisująca się w wartości marki. Wszystko, co przyczynia się do charakteru i atrakcyjności Peugeota 208, pozostaje niezmienne: linie pojazdu, zarówno szykowne, jak i sportowe, dynamiczne i nowoczesne proporcje oraz starannie opracowana stylistyka.
Na podstawie tych niepodważalnych cech, projektanci Peugeota postawili sobie za cel zwiększenie atrakcyjnego i wyrazistego charakteru modelu. Nowa tożsamość idzie w parze z poprawioną jakością i postrzeganą solidnością.
W rezultacie nowy Peugeot 208 przyciąga uwagę już przy pierwszym spojrzeniu dzięki nowej, bardziej wyrazistej i charakterystycznej stylistyce.
Z przodu nowy zderzak prezentuje ostrzejszą, bardziej precyzyjną i muskularną linię. Szeroka atrapa chłodnicy i grubsze chromowane wykończenie są teraz całkowicie zintegrowane z zderzakiem, jakby były wycięte z jednego kawałka. Sugerują one jakość i solidność, charakterystyczne dla Peugeota. W wyższych wersjach wykończenia, tłoczone chromowane wykończenie na nowej kratce „EQUALIZER” nadaje jej oryginalny efekt 3D. Połączone z oddzielnymi przednimi światłami przeciwmgielnymi, ta nowa tożsamość przekształca pojazd, sprawiając, że wygląda on szerzej, dynamiczniej i bardziej „przyczepnie” do drogi, natychmiast zachęcając kierowcę do wsiadania za kierownicę.
Wreszcie, ten styl jest podkreślony z przodu przez nowe dwukolorowe reflektory, z czarnymi i chromowanymi maskami nadającymi im ostrzejszy wygląd, oraz z podpisem świetlnym LED, oznaczającym nowoczesność i technologię. Te nowe reflektory są standardowym wyposażeniem od drugiego poziomu wykończenia.
Z profilu, dynamiczne i nowoczesne proporcje modelu (zmniejszone zwisy, ograniczona wysokość) oraz starannie zaprojektowana stylistyka (rzeźbione boki, chromowane ramki okien itp.) są zachowane. Jednak profil nowego Peugeota 208 wyróżnia się nowym wyposażeniem, które prezentuje się na korzyść. W związku z tym, nowe felgi są dostępne w całej gamie, od 15″ osłon kół NIOBIUM do 17″ kół CARBONE oraz wyglądu „Storm Mat” na Peugeot 208 GTi, w tym również 16″ felg aluminiowych TITANE. Różne typy 16″ i 17” felg aluminiowych są teraz dostępne jako opcje, co wzmacnia ich ekskluzywność: malowane, diamante lub z innowacyjnymi wykończeniami diamante na podczerwień lub grawerowanymi laserowo. Dodatkowo, chromowane osłony lusterek są teraz standardem od poziomu 3, co wzmacnia zarówno elegancki, jak i sportowy charakter modelu.
Z tyłu, lampy z nowymi 3D LED pazurami przyciągają uwagę i zaskakują. Ich jednorodny wygląd, opalizujący czerwony kolor i głęboki efekt 3D sprawiają, że są prawdziwymi technologicznymi klejnotami. Te lampy, z trzema pazurami, symbolami stylu Peugeota, są standardem w całej gamie.
Wysokiej jakości i dopracowane wnętrze skoncentrowane na doznaniach z jazdy
Wewnątrz nowego Peugeota 208 znajdziemy Peugeot i-Cockpit, innowacyjne rozmieszczenie instrumentów i kontrolerów, które od momentu debiutu spotkało się z ciepłym przyjęciem klientów. W 2012 roku Peugeot 208 wprowadził ten całkowicie oryginalny koncept, który zapewnia stymulującą, dynamiczną i bezpieczną jazdę, przyjętą także przez Peugeota 2008 i 308. Peugeot i-Cockpit składa się z kompaktowego koła kierownicy, wyświetlacza head-up oraz dużego ekranu dotykowego.
Kompaktowa kierownica, połączona z kompaktowością nowego Peugeota 208 – o długości poniżej 4 metrów – sprawia, że pojazd jest zwinny i bardzo łatwy w obsłudze w mieście, oferując prawdziwą przyjemność z jazdy. To koło jest teraz wykończone skórą pełnoziarnistą od poziomu 3 i przyczynia się do ciepłej i satysfakcjonującej atmosfery wnętrza. Uformowana listwa deski rozdzielczej, standardowa we wszystkich wersjach, ma nowe fakturowania w wyższych wersjach. Jej przyjemna w dotyku i elegancka wykończenie nadaje desce rozdzielczej jeszcze wyższą jakość.
Wyświetlacz head-up umieszcza kluczowe informacje dotyczące jazdy w polu widzenia kierowcy, co zwiększa komfort i bezpieczeństwo. Jego stonowany i elegancki design, biała iluminacja oraz centralny wyświetlacz zapewniają precyzję i czytelność informacji o jeździe. Wersje premium pozostają wyraźnie oznaczone delikatnymi pierścieniami LED wokół analogowych wskaźników (niebieskie w poziomie 4, czerwone w GTi).
Duży 7-calowy ekran dotykowy, standardowy od drugiego poziomu wykończenia, zapewnia intuicyjny i łatwy dostęp do wszystkich systemów (audio, nawigacja, telefon, informacje o pojeździe, internet). Co więcej, oferuje to najlepsze z dostępnej łączności: Bluetooth i USB, aplikacje mobilne poprzez Peugeot Connect Apps oraz nowy system MirrorScreen, który umożliwia transfer ekranu smartfona na ekran pojazdu, aby w pełni wykorzystać jego aplikacje.
Wreszcie, wnętrze nowego Peugeota 208 korzysta z oryginalnej atmosfery oświetleniowej. Czyste i nowoczesne białe podświetlenie jest używane w panelu instrumentów i jego wskazówkach, a także we wszystkich kontrolerach, na wszystkich poziomach wykończenia. LED-owe oświetlenie wnętrza oraz niebieskie prowadnice światła w panoramicznym dachu przyczyniają się do technologicznej, spokojnej i eleganckiej atmosfery.
Nowy kolor nadwozia, który błyszczy!
Gama kolorów i wykończeń lakierniczych (matowe, metaliczne, perłowe) dostępnych w nowym Peugeocie 208 została rozszerzona o nowe kolory. Z bogatą i zróżnicowaną paletą 13 kolorów zaspokaja rosnące zapotrzebowanie klientów poszukujących różnorodności i ekskluzywności.
Nowy metaliczny Orange POWER jest dynamiczny, młody i świeży. Dzięki swoim żywym odcieniom, ten modny i radosny kolor błyszczy i podkreśla ogólny wygląd pojazdu.
Inne kolory zostaną ujawnione w najbliższym czasie.
Świeże i nowoczesne oferty personalizacji
Nowy Peugeot 208 jest dobrze skomunikowany ze swoim czasem i oferuje; oprócz szerokiej gamy modeli i licznych systemów, różnorodność unikalnych możliwości personalizacji pełnych oryginalności.
Pakiety personalizacji zewnętrznej, w tym MENTHOL White, są dostępne jako opcja fabryczna od drugiego poziomu wykończenia. Dzięki białym akcentom, pakiet MENTHOL White zapewnia dynamiczną i elegancką atmosferę.
Każdy z tych pakietów personalizacji zawiera:
„EQUALIZER” kratkę z tłoczeniem w efekcie 3D;
Błyszczące czarne wykończenie kratki;
Błyszczące czarne klosze świateł przeciwmgielnych z laserowo grawerowaną kolorową linią;
Kolorowe napisy Peugeot z przodu i z tyłu;
Czerniony Perla Nera osłony lusterek oraz kolorowe powielacze.
Dodatkowy pakiet personalizacji zewnętrznej oraz pakiety personalizacji wnętrza będą dostępne od momentu wprowadzenia na rynek.
Jeszcze większy ruch w kierunku wyższej półki
Peugeot 208 już korzysta z rozszerzonej i bogatej gamy wyrazistych i ekspresyjnych wersji.
Podobnie jak jego siostry 308, 508 i RCZ, nowy Peugeot 208 kontynuuje ruch w kierunku wyższych segmentów z pojawieniem się poziomu wyposażenia GT Line.
To podejście, stosowane w całej gamie Peugeota, pozwala oferować klientom pojazd o silnej, dynamicznej i sportowej stylistyce, wykorzystując silniki z rdzenia oferty. Dzięki GT Line, nowy Peugeot 208 przyjmuje niektóre cechy stylizacyjne emblematycznej i sportowej wersji GTi.
Dostępny w wersjach 3- i 5-drzwiowych z silnikami benzynowymi 1.2 PureTech 110 S&S oraz 1.6 BlueHDi 100 i 120, wykończenie GT Line opiera się na pojeździe z poziomem wyposażenia 3 i może być zewnętrznie zidentyfikowane po następujących cechach:
„EQUALIZER” kratka z czerwonym oznaczeniem 3D;
Błyszczące czarne wykończenie kratki i kloszy świateł przeciwmgielnych;
Specyficzne 17″ felgi aluminiowe CAESIUM z efektem diamante;
Perla Nera czernione osłony lusterek;
Chromowane okna;
Chromowane końcówki wydechu;
Emblematy GT Line na kratce, na bocznych błotnikach i na tylnej klapie;
Czerwone napisy Peugeot z przodu i z tyłu.
Wnętrze również przeszło wiele zmian, co sprawia, że kabina jest zarówno luksusowa, jak i wyraźnie sportowa:
Fotele sportowe Half-TEP PU w kolorze czarnym i czerwonym;
Czerwone przeszycia na siedzeniach, podłokietnikach panelu drzwi, osłonie dźwigni zmiany biegów, skórzanym uchwycie dźwigni zmiany biegów (takim samym jak GTi);
Błyszczące czarne klamki drzwi z czerwonym akcentem z przodu (takim samym jak GTi);
Skórzana sportowa kierownica z płaską sekcją, czerwonym przeszyciem i wstawką w satynowym chromie;
Czarne pasy bezpieczeństwa z czerwonym akcentem (takim samym jak GTi);
Aluminiowe wykończenia progów drzwi Peugeot;
Aluminiowe wykończenia pedałów.
Umieszczony pomiędzy najwyższymi poziomami wyposażenia a sportową wersją GTi, nowy Peugeot 208 GT Line poszerza ofertę, jednocześnie budując na strategii marki przesunięcia w kierunku wyższej półki.
Na koniec warto zauważyć, że po sukcesie GTi 30th, najbardziej ekskluzywna i radykalna wersja GTi znajduje się teraz w normalnej ofercie w formie wersji GTi by Peugeot Sport.
Wprowadzając nową tożsamość Peugeot Sport, ta wersja przyjmuje pakiet stylizacyjny (obniżona wysokość zawieszenia, szersze tory, duże 18″ koła, matowe czarne elementy zewnętrzne, kubełkowe fotele, czerwone maty, „proste” malowanie itp.) oraz elementy wysokiej wydajności (przednie hamulce Brembo, ograniczająca różnice Torsen, specyficzne ustawienia zawieszenia i kierownicy, opony Michelin Pilot Super Sport) opracowane przez Peugeot Sport. Ta wersja ukoronowuje nową gamę Peugeota 208, niosąc ze sobą w pełni historię serii 200.
Wyposażenie najnowszej generacji
Peugeot 208 był jednym z pierwszych pojazdów w segmencie, które szeroko wprowadziły technologię dotykową i łączność, z dużym 7-calowym ekranem montowanym w ponad 80% wersji sprzedawanych od premiery. Jest także jednym z nielicznych hatchbacków w segmencie, które oferują opcję Park Assist, aktywnego systemu wspomagania parkowania, umożliwiającego automatyczne parkowanie i opuszczanie równoległego miejsca parkingowego.
Dziś nowy Peugeot 208 utrzymuje tę przewagę, oferując dwa nowe systemy związane z użytkowaniem pojazdu w warunkach miejskich: Active City Brake i kamerę parkingową.
Technologia Active City Brake (automatyczne hamowanie w mieście w przypadku ryzyka kolizji) to nowy system, który umożliwia uniknięcie wypadku lub zmniejszenie jego powagi, jeśli kierowca nie reaguje, w warunkach miejskich przy prędkości poniżej 20 mph (30 km/h).
Krótkozasięgowy czujnik (Lidar) zamontowany na górze szyby może wykrywać inne pojazdy poruszające się w tym samym kierunku lub stojące w miejscu. System może automatycznie wygenerować maksymalne hamowanie, aby uniknąć kolizji lub zmniejszyć potencjalne konsekwencje poprzez zredukowanie prędkości uderzenia. W niektórych przypadkach może to automatycznie zatrzymać pojazd i uniknąć zderzenia z pojazdem z przodu.
Kamera parkingowa, dostępna jako opcja od drugiego poziomu wykończenia, korzysta z dużego kolorowego ekranu i ułatwia codzienne manewry parkingowe. Ten pomocniczy system wyświetla kontur pojazdu oraz jego trajektorię za pomocą kolorowych linii, co sprawia, że manewry są bezpieczne i proste.
Coraz bardziej responsywna i różnorodna łączność
Połączony ze swoim czasem, nowy Peugeot 208 oferuje funkcję MirrorScreen, umożliwiającą użytkownikowi powielanie ekranu swojego smartfona kompatybilnego z Mirrorlink® lub Carplay® na ekranie dotykowym pojazdu, co pozwala na łatwe korzystanie z najlepszych aplikacji. To rozwiązanie łączy wszystkie zalety, zachowując widoczność i ergonomię aplikacji mobilnych w pełnym bezpieczeństwie, korzystając jednocześnie z rozmiaru ekranu dotykowego Peugeota 208.
Dostęp do aplikacji zależy od stanu pojazdu, czy jest w ruchu, czy stoi w miejscu. Gdy pojazd jest w ruchu, kierowca może korzystać z aplikacji stworzonych do jazdy, takich jak nawigacja czy infotainment (webradio). Dotychczas kompatybilne aplikacje to m.in. iCoyote, Parkopedia, Glympse oraz aplikacja nawigacyjna Sygic…
Peugeot 208 nadal oferuje Peugeot Connect SOS & Assistance, umożliwiając lokalizowane automatyczne wezwania pomocy i pomocy w razie problemów. Ta usługa łączności, będąca prekursorem, istnieje od 2003 roku i stała się możliwa od 2010 roku dzięki niezależnej jednostce telematycznej. Ponad milion pojazdów Peugeota w Europie jest wyposażonych lub jest kompatybilnych z Peugeot Connect SOS & Assistance.
Nowe pakiety usług łączności są teraz dostępne, aby zapewnić jeszcze większy komfort i bezpieczeństwo. Pakiety Peugeot Connect są teraz oferowane klientom indywidualnym i zawierają:
Pakiet Monitorowania: wirtualny rejestr serwisowy i porady dotyczące jazdy ekologicznej, dostosowane do zarejestrowanego stylu jazdy;
Pakiet Mapowania: powiadomienia mailowe, jeśli pojazd jest wykorzystywany poza zdefiniowanym obszarem i czasami, z wyświetlaniem aktualnych i poprzednich podróży;
Pakiet Śledzenia: lokalizacja pojazdu w przypadku kradzieży.
W ten sam sposób, aplikacje Peugeot Connect są dostępne za pośrednictwem ekranu dotykowego Peugeota 208, dzięki kluczykowi 3G dostępnym jako opcja. W tym przypadku, gama 18 usług łączności dostarcza kierowcy praktycznych informacji w czasie rzeczywistym, aby ułatwić codzienną jazdę: wolne miejsca parkingowe w pobliżu, ceny paliw na stacjach w okolicy, informacje o ruchu, prognoza pogody, informacje turystyczne z przewodnika Michelin (czerwony i zielony), katalog oraz aplikacje TripAdvisor lub Coyote (dostępne zależnie od kraju).
Nowe ultraefektywne silniki z emisją CO2 od 79g/km, rekord świata!
Od momentu wprowadzenia, Peugeot 208 został doceniony za swoje wyjątkowe osiągi dynamiczne. Jego kompaktowe rozmiary, lekkość, aerodynamika i zwrotność, będące przykładami najlepszego rzemiosła marki, oferują doskonałą kombinację komfortu i trzymania drogi.
Z szeroką gamą silników benzynowych i Diesla najnowszej generacji, które spełniają normy emisji Euro 6 w Europie, te cechy łączą się z osiągami i ekonomią użytkowania, które są wzorcowe w segmencie. Nowy Peugeot 208 korzysta również z nowej automatycznej skrzyni biegów EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) 6-biegowej.
1.6 litr BlueHDi: najlepszy diesel na rynku… po prostu!
Technologia BlueHDi potwierdza swoją skuteczność jako najbardziej efektywny system kontroli emisji spalin Diesla na rynku. Te nowe silniki, łączące to, co najlepsze w dieslu, z przełomowymi emisjami CO2 i zużyciem paliwa – wszystkie poniżej 95 g CO2/km – sprawiają, że rodzina 1.6 litr BlueHDi to najlepsze silniki Diesla na rynku!
Z wyjątkiem podstawowej wersji 75 KM, wszystkie są wyposażone w system Stop & Start, korzystając z wytrzymałego rozrusznika.
Silniki 1.6 litr BlueHDi są teraz dostępne w trzech poziomach mocy:
1.6 litr BlueHDi 75 S&S i 1.6 litr BlueHDi 100 S&S, współpracujące z 5-biegową manualną skrzynią biegów, których standardowe wersje (bez S&S w wersji 75 KM) osiągają emisję CO2 na poziomie 90g i 87g/km, a w wersjach o bardzo niskim zużyciu paliwa emitują jedynie 79 g CO2/km przy zużyciu zaledwie 3,0 litrów na 100 km. To rekord dla segmentu i na rynku!
1.6 litr BlueHDi 120 S&S, współpracujący z 6-biegową manualną skrzynią biegów, emituje jedynie 94 g CO2/km przy najwyższej jakości osiągów.
PureTech: technologia trzycylindrowych silników benzynowych z emisją CO2 od 97 g/km
Po wprowadzeniu silników o pojemności 1.0 litra PureTech 68 i 1.2 litra PureTech 82, rodzina silników benzynowych PureTech została rozszerzona o wersję 1.2 litra turbo doładowaną PureTech 110 S&S.
Modularny i kompaktowy, czysty i wydajny, ten silnik to koncentrat efektywności i najnowszej technologii. Dzięki systemowi bezpośredniego wtrysku o wysokim ciśnieniu (200 bar) oraz turbosprężarce nowej generacji o wysokiej wydajności (pracującej z prędkością 240 000 obr./min), oferuje osiągi wśród najlepszych na rynku, i to już przy bardzo niskich prędkościach obrotowych silnika.
Połączony z 5-biegową manualną skrzynią biegów, ten silnik osiąga wyjątkowo niskie emisje CO2 na poziomie 103 g/km.
Może być również połączony z automatyczną skrzynią biegów EAT6. Wyprodukowana przez AISIN, ta nowa automatyczna skrzynia biegów wykorzystuje technologię Quickshift, umożliwiając szybszą zmianę biegów, zapewniając jednocześnie płynne działanie i najwyższy poziom przyjemności z użytkowania. Została również zaprojektowana, aby znacznie zmniejszyć emisje CO2. W rezultacie różnica w emisji w porównaniu do wersji z manualną skrzynią biegów jest ograniczona do 1 g/km (przy tej samej konfiguracji opon). Przy oficjalnej emisji CO2 wynoszącej 104 g/km, 1.2 litr PureTech 110 S&S EAT6 stanowi punkt odniesienia w zakresie benzynowych automatycznych skrzyń biegów w swoim segmencie. Osiąga również redukcję o 45 g CO2/km w porównaniu do poprzedniej generacji (1.6 litr VTi 120 automatyczny)!
Przy premierze w Europie, oferta silników benzynowych w nowym Peugeocie 208 jest więc bardzo szeroka, od 68 KM do… 208 KM z fantastycznym silnikiem 1.6 litr THP 208, montowanym w sportowych wersjach GTi i GTi by Peugeot Sport. Jednocześnie, wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są wyjątkowo dobrze kontrolowane, ponieważ te wynoszą od 97g do 129 g/km!
Oferta benzynowa zawiera następujące wersje:
1.0 litr PureTech 68 KM, 5-biegowa manualna; 102 g/km;
1.2 litr PureTech 82 KM, 5-biegowa manualna; bardzo niskie zużycie przy 99 g/km;
1.2 litr PureTech 82 KM, 5-biegowa manualna; 104 g/km;
1.2 litr PureTech 82 KM S&S, 5-biegowa elektroniczna; TBC przy 97 g/km;
1.2 litr PureTech 110 KM S&S, 5-biegowa manualna; 103 g/km;
1.2 litr PureTech 110 KM S&S EAT6, 6-biegowa automatyczna; 104 g/km;
1.6 litr THP 165 KM S&S, 6-biegowa manualna; 129 g/km;
1.6 litr THP 208 KM S&S, 6-biegowa manualna; 125 g/km.
…A nadal z najwyższym poziomem bezpieczeństwa!
Oprócz komfortu i przyjemności z jazdy, nowy Peugeot 208 jest nadal standardowo wyposażony we wszystkie systemy bezpieczeństwa, które pozwalają mu zdobyć pięć gwiazdek w testach EuroNCap (ESP, ABS, EBA, EBFD itp.). Ten poziom bezpieczeństwa pasywnego oraz wprowadzenie Active City Brake (automatyczne hamowanie w mieście w przypadku ryzyka kolizji) sprawiają, że nowy Peugeot 208 jest jednym z najbezpieczniejszych samochodów w segmencie.