Po trzech latach od wprowadzenia na rynek modelu 208, Peugeot zaprezentował długo oczekiwaną wersję GTI. To ikoniczny francuski hot-hatch, który ewoluował od modelu 205 do obecnej formy.
Model 205 GTI zapisał się w historii motoryzacji. Był udanym hot-hatchem na rynku europejskim oraz na scenach rajdowych. Kiedy nie mógł wystartować w Mistrzostwach Świata w Rajdach, wziął udział w najtrudniejszym rajdzie świata: Paris-Dakar, zdobywając zwycięstwo w swoim debiucie w 1987 roku. Jego następcy, tacy jak 206 GTI, oznaczali powrót na arenę WRC i wygrywali inne rajdy, zanim zostali zastąpieni przez model 308 CC WRC. Historia ta jednak pozostawiła dziedzictwo do kontynuowania.
Model 208 GTI z 2016 roku był oferowany w wersji 3-drzwiowej, z inną sylwetką niż jego słabsze wersje. Przedni zderzak wyróżniał się trójwymiarowym wzorem w szachownicę. Reflektory miały charakterystyczne dla marki Peugeot oświetlenie LED. Z boku samochód prezentował agresywną postawę, jak kot gotowy do skoku. Z tyłu, szerszy zderzak nadawał sportowy wygląd dzięki dolnemu spojlerowi.
Wnętrze modelu 208 GTI wyposażono w kubełkowe fotele dla przednich pasażerów. Wnętrze ozdobiono sportowymi detalami, takimi jak aluminiowe pedały i gałka zmiany biegów, srebrne wykończenia na centralnej konsoli wokół systemu multimedialnego oraz u dołu kierownicy. Zegary miały wygląd lornetki, z obrotomierzem i wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego po lewej stronie oraz prędkościomierzem i wskaźnikiem poziomu paliwa po prawej. Między nimi zamontowano wyświetlacz TFT dla komputera pokładowego.
Pod maską, model GTI oferował specjalny silnik o mocy 208 KM. Turboładowany silnik 1.6 litra został stworzony, aby dobrze sprawdzać się zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i podczas weekendowych wyścigów.
Trzy lata po premierze, Peugeot 208 – najlepiej sprzedający się model marki – zyskał nowy wygląd. Żaden element nie został pominięty podczas tworzenia tego nowego pokolenia pojazdów. Asertywna stylizacja, bardziej sportowa i elegancka, wzbogacona o trójwymiarowe lampy LED z tyłu montowane w standardzie, a także oryginalne kolory, takie jak lśniący Pomarańczowy Power oraz nowa gama opcji personalizacji. Oferta została poszerzona o wersje GT Line i GTi od Peugeot Sport, co podkreśla wzrost prestiżu marki. Dostępne są dodatkowe wyposażenie ułatwiające jazdę w warunkach miejskich (Aktywny hamulec miejski, MirrorScreen, kamera tylna, Park Assist). Silniki PureTech i BlueHDi spełniają najnowsze normy emisji Euro 6, w tym wyjątkowo oszczędny silnik spalinowy na świecie, który zużywa tylko 3 litry na 100 km i emituje jedynie 79g CO2 na km! Nowy Peugeot 208 będzie dostępny na rynku europejskim od czerwca 2015.
Peugeot 208: kluczowy gracz w strategicznym segmencie
Z blisko 30% udziału w rejestracjach, segment B jest drugim co do wielkości w Europie. Pomimo licznych ofert i stylów nadwozia (zwłaszcza SUV/CUV), kompaktowe hatchbacki wciąż dominują, stanowiąc ponad 2 z 3 sprzedawanych samochodów. Peugeot 208 pozostaje kluczowym uczestnikiem w tym coraz bardziej konkurencyjnym segmencie.
Dzięki silnego dziedzictwu serii 200 oraz know-how marki, pierwsza generacja Peugeot 208 wkrótce osiągnie próg miliona wyprodukowanych pojazdów. Razem z miejskim crossoverem Peugeot 2008, marka Peugeot potwierdza swoje miejsce na podium sprzedaży w segmencie B w Europie w 2014 roku.
Nowy Peugeot 208 przedstawia solidne argumenty: nowa stylizacja z wyrazistym charakterem, szersza gama kolorów, możliwości personalizacji oraz wyższej klasy wersje, nowa technologia dla większego komfortu i bezpieczeństwa oraz nowe silniki oferujące zarówno oszczędność, jak i osiągi.
Elegancka stylistyka z asertywną osobowością
Od czasu swojego debiutu, Peugeot 208 był oceniany jako miejski hatchback o pełnej i bogatej osobowości, doskonale wpisujący się w wartości marki. Wszystko, co przyczyniło się do charakteru i uroku Peugeot 208, pozostaje niezmienne: linie pojazdu, zarówno szykowne, jak i sportowe, dynamiczne i nowoczesne proporcje oraz starannie przemyślana stylistyka.
Opierając się na tych niezaprzeczalnych cechach, projektanci Peugeota postawili sobie za cel zwiększenie atrakcyjności i asertywności modelu, nadając mu większy impakt i wyrazistość. Oczywiście, ta nowa tożsamość idzie w parze z poprawioną trwałością i postrzeganą jakością.
W rezultacie, nowy Peugeot 208 przyciąga wzrok od pierwszego spojrzenia, dzięki nowej stylizacji, która jest bardziej wyrazista, solidna i charakterystyczna.
Z przodu nowy zderzak prezentuje ostrzejszą, precyzyjniejszą i muskularną linię. Szersza atrapa i jej grubsze chromowane wykończenie są teraz całkowicie zintegrowane w zderzaku, jakby były wykute z jednego kawałka. Sugerują jakość i trwałość, charakterystyczne dla Peugeota. W wyższych wersjach wykończenia, tłoczone chromowane wykończenie nowego grilla „EQUALIZER” nadaje mu oryginalny efekt 3D. Połączone z oddzielnymi lampami przeciwmgłowymi, ta nowa tożsamość przekształca pojazd, czyniąc go szerszym, bardziej dynamicznym i lepiej „osadzonym” na drodze, od razu zapraszając kierowcę do zajęcia miejsca za kierownicą.
W końcu, ten styl jest podkreślony z przodu przez nowe lampy w dwóch kolorach, z czarnymi i chromowanymi maskami, które nadają lampom ostrzejszy wygląd oraz sygnaturę świetlną LED, oznakę elegancji i technologii. Te nowe lampy są montowane w standardzie od drugiego poziomu wyposażenia.
Z boku, energetyczne i nowoczesne proporcje modelu (zmniejszone zwisy, ograniczona wysokość) oraz starannie wykonana stylistyka (rzeźbione boki, chromowane obramowania okien, itp.) zostały zachowane. Niemniej jednak, profil nowego Peugeot 208 można wyróżnić nowym wyposażeniem, które jest widoczne. Z tego powodu nowe felgi są dostępne w całej gamie, od 15-calowych osłon kół NIOBIUM do 17-calowych kół CARBONE oraz wyglądu „Storm Mat” na Peugeocie 208 GTi, w tym również 16-calowe felgi aluminiowe TITANE. Różne rodzaje 16- i 17-calowych felg aluminiowych są teraz dostępne jako opcje, wzmacniając ich ekskluzywność: malowane, diamentowe lub z innowacyjnymi wykończeniami diamentowymi lub grawerowanymi laserowo. Ponadto, chromowane obudowy lusterek są teraz standardem od poziomu wyposażenia 3, wzmacniając zarówno szyk, jak i sportowy charakter modelu.
Z tyłu, lampy z nowymi, trójwymiarowymi pazurami LED przyciągają uwagę i zaskakują. Ich bardzo jednolity wygląd, opalizujący czerwony kolor i głęboki efekt 3D sprawiają, że są to prawdziwe technologiczne perły. Te lampy, z trzema pazurami, symbolami stylizacji Peugeota, są montowane w całej gamie.
Wysokiej jakości, wyrafinowane wnętrze oparte na wrażeniach z jazdy
Wewnątrz nowego Peugeot 208 znajdziemy Peugeot i-Cockpit, innowacyjne rozmieszczenie instrumentów i elementów sterujących, które od początku cieszy się dużym uznaniem klientów. W 2012 roku Peugeot 208 wprowadził tę całkowicie oryginalną koncepcję, która zapewnia stymulującą, precyzyjną i bezpieczną jazdę, przyjętą również przez Peugeoty 2008 i 308. Peugeot i-Cockpit składa się z kompaktowego koła kierownicy, wyświetlacza head-up oraz dużego ekranu dotykowego.
Kompaktowe koło, w połączeniu z kompaktowością nowego Peugeot 208 – o długości poniżej 4 metrów – sprawia, że pojazd jest zwrotny i łatwy w prowadzeniu w mieście, zapewniając prawdziwą przyjemność z jazdy. To koło jest teraz wykończone skórą pełnoziarnistą od poziomu 3 wyposażenia i przyczynia się do ciepłej i przyjemnej atmosfery wnętrza. Tłoczony pasek deski rozdzielczej, standardowy niezależnie od poziomu wyposażenia, posiada nowe usłojenie w wyższych wersjach. Jego miękka faktura i wyrafinowane wykończenie nadają desce rozdzielczej jeszcze wyższą jakość.
Wyświetlacz head-up umieszcza istotne informacje o jeździe w polu widzenia kierowcy, dla większego komfortu i bezpieczeństwa. Jego stonowany i elegancki design, białe podświetlenie oraz centralny ekran zapewniają precyzyjność i czytelność informacji o jeździe. Wersje najwyższej klasy pozostają wyraźnie oznaczone delikatnymi pierścieniami LED wokół analogowych wskaźników (niebieskie w poziomie 4, czerwone w GTi).
Jego duży 7-calowy ekran dotykowy, dostępny od drugiego poziomu wyposażenia, zapewnia intuicyjny i łatwy dostęp do wszystkich systemów (audio, nawigacja, telefon, informacje o pojeździe, internet). Ponadto, oferuje najlepsze połączenie mobilne: Bluetooth i USB, aplikacje mobilne za pośrednictwem Peugeot Connect Apps oraz nowy system MirrorScreen, który umożliwia przesyłanie ekranu smartfona na ekran pojazdu, aby w pełni korzystać z jego aplikacji.
Wreszcie, wnętrze nowego Peugeot 208 korzysta z oryginalnej atmosfery oświetleniowej. Czyste i nowoczesne białe podświetlenie jest używane dla panelu instrumentów i jego wskaźników, a także dla wszystkich elementów sterujących, na wszystkich poziomach wyposażenia. Lampka LED i niebieskie przewody świetlne w panoramicznym dachu przyczyniają się do tej technologicznej, spokojnej i wyrafinowanej atmosfery.
Nowy kolor nadwozia, który lśni!
Gama kolorów i wykończeń lakierniczych (matowe, metaliczne, perłowe) dostępnych w nowym Peugeot 208 została wzbogacona o nowe kolory. Z bogatą i różnorodną paletą 13 kolorów, spełnia rosnące oczekiwania klientów poszukujących różnorodności i ekskluzywności.
Nowy metaliczny Pomarańczowy POWER jest dynamiczny, młody i świeży. Dzięki swojej żywej kolorystyce, ten bardzo modny i radosny kolor błyszczy i podkreśla ogólny wygląd i odczucia pojazdu.
Inne kolory zostaną ujawnione wkrótce.
Świeże i nowoczesne oferty personalizacji
Nowy Peugeot 208 jest doskonale skomunikowany z duchem czasów i oferuje; oprócz szerokiego asortymentu modeli i wielu systemów, różnorodność unikalnych możliwości personalizacji pełnych oryginalności.
Pakiety personalizacji zewnętrznej, w tym MENTHOL White, są dostępne jako opcja fabryczna od drugiego poziomu wyposażenia. Dzięki białym akcentom, pakiet MENTHOL White zapewnia dynamiczną i elegancką atmosferę.
Każdy z tych pakietów personalizacji obejmuje:
Grill „EQUALIZER” z tłoczeniem 3D;
Wykończenie grilla w połysku czarnym;
Wykończenia przednich lamp przeciwmgłowych w połysku czarnym z kolorową linią grawerowaną laserowo;
Kolorowe litery Peugeot z przodu i z tyłu;
Obudowy lusterek w kolorze Perla Nera i kolorowe powtórniki boczne.
Dodatkowy pakiet personalizacji zewnętrznej oraz pakiety personalizacji wewnętrznej będą dostępne od momentu premiery.
Jeszcze bardziej wszechstronny awans w górę
Peugeot 208 już korzysta z rozbudowanej i bogatej gamy wersji, które są wyjątkowe i ekspresyjne.
Podobnie jak jego siostry 308, 508 i RCZ, nowy Peugeot 208 kontynuuje swój awans w górę z wprowadzeniem poziomu wyposażenia GT Line.
To podejście, stosowane w całej gamie Peugeota, pozwala klientom na uzyskanie pojazdu o mocnym, dynamicznym i sportowym stylu, przy jednoczesnym korzystaniu z silników z podstawowej oferty. Tak więc w GT Line, nowy Peugeot 208 przyjmuje niektóre cechy stylizacji emblematycznej i sportowej wersji GTi.
Dostępny w wersjach 3- i 5-drzwiowych z silnikiem benzynowym 1.2 PureTech 110 S&S oraz silnikami Diesla 1.6 BlueHDi 100 i 120, wykończenie GT Line opiera się na pojeździe z poziomu wyposażenia 3 i można go zidentyfikować z zewnątrz po następujących cechach:
Grill „EQUALIZER” z czerwonym tłoczeniem 3D;
Wykończenia grilla i przednich lamp przeciwmgłowych w połysku czarnym;
Specyficzne 17-calowe diamentowe felgi CAESIUM;
Obudowy lusterek w kolorze Perla Nera;
Chromowane obramowania okien;
Chromowany końcówka wydechu;
Emblemy GT Line w grillu, na przednich błotnikach i klapie bagażnika;
Czerwone litery Peugeot z przodu i z tyłu.
Wnętrze również przeszło wiele zmian, co czyni kabinę jednocześnie wyjątkową i zdecydowanie sportową:
Fotele sportowe w półskórze PU w kolorach czarnym i czerwonym;
Czerwone przeszycia na fotelach, podłokietnikach paneli drzwi, pokrywie dźwigni zmiany biegów, skórzanej rączce dźwigni zmiany biegów (tak jak w GTi);
Wykończenia klamek drzwi w połysku czarnym z czerwoną linią z przodu (tak jak w GTi);
Skórzana sportowa kierownica z płaską górą, czerwonym przeszyciem i satynowym wykończeniem ze stali nierdzewnej;
Czarne pasy bezpieczeństwa z czerwoną linią (tak jak w GTi);
Wykończenia progów drzwiowych z aluminium Peugeot;
Aluminiowe wykończenia pedałów.
Pomijając najwyższe poziomy wyposażenia, nowy Peugeot 208 GT Line poszerza gamę, jednocześnie opierając się na strategii marki w górę.
Na koniec warto zauważyć, że po sukcesie GTi 30th, najbardziej ekskluzywna i radykalna wersja GTi stała się częścią oferty w postaci wersji GTi od Peugeot Sport.
Z nową tożsamością Peugeot Sport, ta wersja przyjmuje pakiet stylizacji (obniżona wysokość zawieszenia, szersze tory, duże 18-calowe koła, matowe czarne elementy zewnętrzne, kubełkowe siedzenia, czerwone dywaniki, lakier „straight cut”, itp.) oraz część wysokowydajnych podzespołów (przednie hamulce Brembo, ograniczający poślizg dyferencjał Torsen, specyficzne ustawienia zawieszenia i układu kierowniczego, opony Michelin Pilot Super Sport), opracowany przez Peugeot Sport. Ta wersja wieńczy nową gamę Peugeot 208, niosąc w pełni historię serii 200 Peugeot.
Wyposażenie najnowszej generacji
Peugeot 208 był jednym z pierwszych pojazdów w segmencie, które wprowadziły technologię dotykową i łączność na szeroką skalę, z dużym 7-calowym ekranem, który montowany jest w ponad 80% wersji sprzedawanych od momentu premiery. Jest także jednym z nielicznych hatchbacków w segmencie, który oferuje opcję Park Assist, aktywny system asysty parkowania, pozwalający automatycznie zaparkować pojazd w równoległym miejscu parkingowym i wyjechać z niego.
Dziś nowy Peugeot 208 utrzymuje tę przewagę, oferując dwa nowe systemy związane z miejskim użytkowaniem pojazdu: Aktywny hamulec miejski i kamerę tylną.
Technologia Aktywnego hamulca miejskiego (automatyczne hamowanie w miastach w przypadku ryzyka kolizji) to nowy system, który umożliwia uniknięcie wypadku lub zmniejszenie jego powagi, jeśli kierowca nie zareaguje, w warunkach miejskich przy prędkości poniżej 20 mph (30 km/h).
Krótkozasięgowy czujnik (Lidar) montowany jest u góry przedniej szyby i może wykrywać inne pojazdy jadące w tym samym kierunku lub stojące. System może automatycznie generować maksymalne hamowanie, aby uniknąć kolizji lub zredukować potencjalne konsekwencje poprzez zmniejszenie prędkości uderzenia. W niektórych przypadkach może automatycznie zatrzymać pojazd, unikając kolizji z pojazdem z przodu.
Kamera tylna, dostępna jako opcja od drugiego poziomu wyposażenia, wykorzystuje duży kolorowy ekran i ułatwia codzienne manewry parkingowe. Ten asystent kierowcy wyświetla kontur pojazdu i jego trajektorię za pomocą kolorowych linii, co sprawia, że manewry są bezpieczne i łatwe.
Coraz bardziej responsywna i różnorodna łączność
Połączony z duchem czasu, nowy Peugeot 208 oferuje funkcję MirrorScreen, umożliwiającą użytkownikowi zduplikowanie ekranu ich smartfona zgodnego z Mirrorlink® lub Carplay® na ekranie dotykowym pojazdu, co ułatwia korzystanie z najlepszych aplikacji. To rozwiązanie łączy wszystkie zalety, zachowując widoczność i ergonomię aplikacji mobilnych w pełnym bezpieczeństwie, jednocześnie korzystając z rozmiaru ekranu dotykowego Peugeot 208.
Dostęp do aplikacji zależy od stanu pojazdu, niezależnie czy jest w ruchu, czy zatrzymany. Podczas jazdy kierowca może korzystać z aplikacji stworzonych do prowadzenia, takich jak nawigacja czy infotainment (webradio). Obecnie zgodne aplikacje to iCoyote, Parkopedia, Glympse oraz aplikacja nawigacyjna Sygic…
Peugeot 208 nadal oferuje Peugeot Connect SOS & Assistance, umożliwiające lokalizowane automatyczne wezwanie pomocy w nagłych wypadkach oraz pomoc w przypadku problemu. Ta usługa łączności, będąca prekursorem, datuje się na 2003 rok, a od 2010 roku była możliwa dzięki niezależnemu modułowi telematycznemu. Ponad milion pojazdów Peugeot w Europie jest wyposażonych w lub jest kompatybilnych z Peugeot Connect SOS & Assistance.
Nowe pakiety usług łączności są dostępne, aby zapewnić jeszcze większy komfort i bezpieczeństwo. Pakiety Peugeot Connect są teraz oferowane klientom indywidualnym:
Pakiet Monitoring: wirtualny rejestr serwisowy i porady dotyczące eko-jazdy dostosowane do zarejestrowanego stylu jazdy;
Pakiet Mapowania: powiadomienia e-mail, jeśli pojazd jest używany poza określonym obszarem i w określonych godzinach, z wyświetlaniem bieżących i wcześniejszych tras;
Pakiet Śledzenia: geolokalizacja pojazdu w przypadku kradzieży.
W ten sam sposób, aplikacje Peugeot Connect są dostępne przez ekran dotykowy Peugeot 208, dzięki kluczowi 3G dostępnym jako opcja. W takim przypadku gama 18 usług łączności dostarcza kierowcy praktycznych informacji w czasie rzeczywistym, aby ułatwić codzienną jazdę: wolne miejsca parkingowe w pobliżu, ceny paliwa na stacjach w regionie, informacje o ruchu, prognozy pogody, informacje turystyczne z przewodnika Michelin (czerwonego i zielonego), katalog, a także TripAdvisor lub aplikacja Coyote (dostępna w zależności od kraju).
Nowe ultranektywne silniki z emisją CO2 od 79g/km, rekord świata!
Od momentu premiery, Peugeot 208 zyskał uznanie za swoje niezwykłe osiągi dynamiczne. Jego kompaktowe wymiary, lekkość, aerodynamika i prowadzenie, przykłady najlepszego know-how marki, zapewniają doskonałe połączenie komfortu i przyczepności.
W połączeniu z szeroką gamą silników benzynowych i diesla nowej generacji, które spełniają normę emisji Euro 6 w Europie, te cechy idą w parze z osiągami i ekonomiką użytkowania, które są wzorem dla segmentu. Nowy Peugeot 208 korzysta również z nowej automatycznej skrzyni biegów EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6).
1.6 BlueHDi: najlepszy diesel na rynku… po prostu!
Technologia BlueHDi potwierdza się jako najskuteczniejszy system kontroli emisji dla silników diesla na rynku. Nowe silniki, łączące najlepsze cechy diesla z rewolucyjnymi emisjami CO2 i zużyciem paliwa – wszystkie poniżej 95 g CO2/km – sprawiają, że rodzina 1.6 BlueHDi to najlepsze silniki diesla na rynku!
Z wyjątkiem wersji podstawowej 75 KM, wszystkie są wyposażone w system Stop & Start z wykorzystaniem wytrzymałego rozrusznika.
Silniki 1.6 BlueHDi są teraz dostępne w trzech poziomach mocy:
1.6 BlueHDi 75 S&S i 1.6 BlueHDi 100 S&S, połączone z 5-biegową manualną skrzynią biegów, z wersjami standardowymi osiągającymi emisję CO2 90g i 87g/km, a w wersjach o bardzo niskim zużyciu paliwa tylko 79 g CO2/km przy zużyciu paliwa tylko 3,0 litrów na 100 km. Rekord dla segmentu i rynku!
1.6 BlueHDi 120 S&S, połączony z 6-biegową manualną skrzynią biegów, emituje jedynie 94 g CO2/km przy najwyższych osiągach.
PureTech: technologia trzycylindrowych silników benzynowych z emisją CO2 od 97 g/km
Po wprowadzeniu naturalnie ssących silników 1.0 PureTech 68 i 1.2 PureTech 82, rodzina silników benzynowych PureTech została rozszerzona o 1.2 turboładowany silnik PureTech 110 S&S.
Modularny i kompaktowy, czysty i wysokowydajny, ten silnik to koncentrat efektywności i najnowszej technologii. Dzięki systemowi bezpośredniego wtrysku o wysokim ciśnieniu (200 bar) i nowej generacji turbosprężarce o wysokiej wydajności (pracującej przy 240 000 obr/min), zapewnia osiągi wśród najlepszych na rynku, już przy niskich obrotach silnika.
W połączeniu z 5-biegową skrzynią manualną, ten silnik osiąga niezwykle niskie emisje CO2 na poziomie 103 g/km.
Może być również połączony z automatyczną skrzynią EAT6. Wykonana przez AISIN, ta nowa automatyczna skrzynia biegów zastosowała technologię Quickshift, umożliwiającą szybsze zmiany biegów, przy jednoczesnym zapewnieniu płynnej pracy i przyjemności z użytkowania na najwyższym poziomie. Została również zaprojektowana w celu drastycznego obniżenia emisji CO2. W rezultacie różnica w emisjach w porównaniu do wersji z manualną skrzynią biegów została zredukowana do 1 g/km (przy tym samym wymiarze opon). Z oficjalnym wskaźnikiem emisji CO2 wynoszącym 104 g/km, 1.2 PureTech 110 S&S EAT6 jest wzorcem w kategorii automatycznych skrzyń biegów w swoim segmencie. Osiąga także redukcję o 45 g CO2/km w porównaniu do poprzedniej generacji (1.6 VTi 120 automatyczny)!
Po premierze w Europie, oferta silników benzynowych w nowym Peugeot 208 jest bardzo szeroka, zaczynając od 68 KM aż do… 208 KM z fantastycznym silnikiem 1.6 THP 208, montowanym w sportowych wersjach GTi i GTi od Peugeot Sport. W tym samym czasie, wskaźniki zużycia paliwa i emisji CO2 są bardzo dobrze utrzymane, mieszcząc się między 97 g a 129 g/km!
Oferta silników benzynowych zawiera następujące wersje:
1.0 PureTech 68 KM, 5-biegowa manualna; 102 g/km;
1.2 PureTech 82 KM, 5-biegowa manualna; bardzo niskie zużycie paliwa przy 99 g/km;
1.2 PureTech 82 KM, 5-biegowa manualna; 104 g/km;
1.2 PureTech 82 KM S&S, 5-biegowa elektroniczna; TBC przy 97 g/km;
1.2 PureTech 110 KM S&S, 5-biegowa manualna; 103 g/km;
1.2 PureTech 110 KM S&S EAT6, 6-biegowa automatyczna; 104 g/km;
1.6 THP 165 KM S&S, 6-biegowa manualna; 129 g/km;
1.6 THP 208 KM S&S, 6-biegowa manualna; 125 g/km.
…I wciąż z najwyższym poziomem bezpieczeństwa!
Oprócz komfortu i przyjemności z jazdy, nowy Peugeot 208 wciąż ma w standardzie wszystkie systemy bezpieczeństwa, które pozwalają uzyskać pięć gwiazdek w testach EuroNCap (ESP, ABS, EBA, EBFD itp.). Ten poziom bezpieczeństwa biernego oraz wprowadzenie Aktywnego hamulca miejskiego (automatyczne hamowanie w miastach w przypadku ryzyka kolizji) sprawiają, że nowy Peugeot 208 jest jednym z najbezpieczniejszych samochodów w segmencie.