PEUGEOT 3008 2016-2020

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Francuski producent samochodów odniósł wielki sukces na rynku crossoverów dzięki modelowi 3008, jednak przy odnowieniu zdecydowali się zbudować nowego SUV-a od podstaw.

Model 3008 dzielił swoją platformę z Peugeotem 308, jednak wymiary zostały znacznie zwiększone.

Wygląd zewnętrzny zaprojektowano tak, aby nadać modelowi atrakcyjny wygląd, a ponadto odzwierciedlał on funkcjonalne zmiany, które zostały wprowadzone, aby nowy SUV dobrze się sprawował: zwiększony prześwit, szersze tory i sylwetka przypominająca coupé.

Pomimo elegancji, jaką prezentuje nowy 3008, nowy model dołączył do klasycznego segmentu SUV-ów.

Model 3008 był silnym rywalem dla swoich konkurentów, oferując najnowsze technologie dostępne na rynku. Deska rozdzielcza składała się z małej kierownicy i w pełni cyfrowej instrumentalizacji, a także standardowego ekranu multimedia.

Peugeot zbudował reputację 3008 na jakości użytych materiałów, a także nowoczesnym designie przypominającym aeronautykę.

Zwiększony rozstaw osi stworzył dużą przewagę dla pasażerów tylnych siedzeń, poprawiając dostępną przestrzeń na nogi.

Przestrzeń bagażowa była odpowiednich rozmiarów, oferując 520 litrów pojemności, a po złożeniu tylnych siedzeń nawet 1482 litry.

Model 3008 był bogato wyposażony w wiele funkcji bezpieczeństwa, takich jak aktywne hamowanie awaryjne i ostrzeżenie o odległości, aktywne ostrzeżenie o niezamierzonym zjeździe z pasa, ostrzeżenie o uwadze kierowcy, automatyczne adaptacyjne reflektory główne, rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości, adaptacyjny tempomat z funkcją zatrzymania dostępną dla automatycznych skrzyń biegów oraz aktywne monitorowanie martwego pola.

Nowy Peugeot 3008 został zaprezentowany. Ten długo oczekiwany pojazd ma na celu zdobycie segmentu C-SUV, który dynamicznie się rozwija na całym świecie. Skierowany jest do wymagających klientów poszukujących nowych i unikalnych doświadczeń. Dzięki spektakularnemu, nowoczesnemu Peugeot i-Cockpit, wyjątkowo inspirującemu designowi, zoptymalizowanej efektywności architektonicznej i wysokotechnologicznemu wyposażeniu, nowy Peugeot 3008 SUV chce od razu zaistnieć jako kluczowy gracz na rynku. Dla Peugeota inauguracja tego modelu oznacza nową gamę SUV-ów, która stanie się globalnym symbolem marki. Nowy Peugeot 3008 SUV będzie gwiazdą stoiska Peugeota na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 2016 roku, gdzie wreszcie zostanie zaprezentowany publiczności przed swoją światową premierą.

Przez kilka lat, we wszystkich segmentach, rynek SUV-ów rośnie w siłę. W europejskim segmencie C, który wciąż jest największy i najbardziej różnorodny, sprzedaż SUV-ów wzrosła od 2009 roku – daty wprowadzenia pierwszej generacji Peugeota 3008 – aż dwukrotnie. Obecnie w Europie, we wszystkich segmentach, co dziesiąte auto należy do rodziny SUV.

Prawdziwa inkarnacja nowoczesnego samochodu, SUV emanuje prestiżem, technologią, emocjami i osobistą satysfakcją, podnosząc status swojego kierowcy i odzwierciedlając wartości współczesnego świata. To nie tylko spełnienie pragnienia osobistego wyrażenia siebie, ale także chęć pokazania sukcesu, współczesny obraz odzwierciedlający czyjeś wartości. Wreszcie, SUV pokazuje pragnienie eskapizmu i nowych doświadczeń, nawet jeśli wyobrażona wyprawa w dzicz pozostaje czystą fantazją!

W dzisiejszych czasach kierowcy oczekują nowego doświadczenia za kierownicą. Czas podróży, który zbyt często jest postrzegany jako przykry obowiązek, powinien stać się chwilą wzbogaconą doświadczeniami, emocjami i dzieleniem się z innymi. Intuicyjna i sensoryczna interakcja z pojazdem, tak jakby auto rozumiało potrzeby swoich pasażerów i mogło się do nich dostosować. Przytulne wnętrze, które można spersonalizować, aby było tak relaksujące, jak własny dom. Który pojazd najlepiej odpowiada tym pragnieniom? To „Sport Utility Vehicle”, czyli SUV, którego koncepcja stała się mitem wykraczającym poza swoją nazwę.

Wszyscy producenci samochodów to dostrzegli i na rynku dostępna jest niezliczona ilość modeli. Jednak doświadczenie prowadzenia SUV-a rzadko spełnia oczekiwania. Wyzwaniem dla Peugeota jest zatem nie tylko wkomponowanie wszystkich cech segmentu, ale przede wszystkim dostarczenie nieprawdopodobnie spójnego, nowoczesnego, eleganckiego i inteligentnego pakietu. Dzięki nowemu Peugeot 3008 marka chce od razu umieścić się w segmencie C-SUV z niezwykle pożądanym produktem, który jest zgodny z jej najlepszymi umiejętnościami i strategią przejścia do wyższej półki. A ten krok wyżej potwierdza przede wszystkim wyposażenie w standardowy nowy Peugeot i-Cockpit®.

Zapierający dech w piersiach design wnętrza

Wsiadając do nowego Peugeota 3008 SUV, wkracza się do innego świata, zaskakującego, oryginalnego i emanującego jakością. Spektakularny, niemal futurystyczny kokpit od razu przyciąga uwagę. Ta spójna i wysoce technologiczna całość to najnowsza generacja Peugeot i-Cockpit®, nowatorska koncepcja, która przedefiniowała pojęcie kokpitu samochodowego. Tutaj wszystko wydaje się być podporządkowane przyjemności i koncentracji kierowcy w wyraźnie nowoczesnej niszy.

Kierownica jest jeszcze bardziej kompaktowa i została zaprojektowana z dwoma płaskimi bokami, co ułatwia chwyt i zapewnia maksymalną widoczność oraz przestrzeń na nogi dla kierowcy. Szczególna uwaga przywiązywana do wyboru materiałów i dbałość o detale – skóra pełnowyprawna z poziomu 2, chromowane wstawki, błyszczące czarne wykończenia – zapewniają wysoki poziom postrzeganej jakości i atrakcyjności.

Duży ekran dotykowy o przekątnej 8 cali przypomina tablet zainstalowany w centrum kokpitu i jest wyposażony w technologię pojemnościową dla większej reaktywności i funkcjonalności. Towarzyszy mu sześć eleganckich przełączników w stylu pianina, które zapewniają bezpośredni i stały dostęp do głównych funkcji sterujących: radio, klimatyzacja, nawigacja, parametry pojazdu, telefon oraz aplikacje mobilne.

Jednostka instrumentów z wyświetlaczem typu heads-up w wersji seryjnej oferuje ekran o wysokiej rozdzielczości 12,3 cala z futurystyczną grafiką. Można go w pełni skonfigurować i spersonalizować, łącząc wszystkie informacje, jakich kierowca mógłby chcieć mieć w swoim polu widzenia. Pięć różnych trybów wyświetlania, kontrolowanych pokrętłem na kierownicy, pozwala kierowcy skonfigurować jednostkę instrumentów „a la carte”. Tryb „Personal” w szczególności, skonfigurowany z wyświetlacza dotykowego, pozwala kierowcy na wyświetlenie szerokiego wyboru informacji: kopia wskazówek nawigacyjnych, asystenci kierowcy, parametry silnika, komputer pokładowy, informacje o trasie itd. Wizualny wpływ każdego ustawienia podkreślają animacje i przejścia, które cieszą oczy.

Jednak to polepszenie Peugeot i-Cockpit® nie kończy się na tym. Ponieważ przyjemność wciąż pozostaje jednym z kluczowych wartości Peugeota, posuwa granice zmysłowe jeszcze dalej. Dzięki prostemu naciśnięciu specjalnego przycisku – obok przełączników – nowy Peugeot 3008 SUV przywołuje prawdziwego Mistrza Ceremonii, aby wzbogacić doświadczenie jazdy: i-Cockpit® Amplify. W ten sposób prawie wszystkie zmysły zostają natychmiast pobudzone:

Wzrok, dzięki zmienności jasności oświetlenia ambientowego i koloru ekranów;
Słuch, poprzez ustawienia equalizera muzycznego;
Dotyk, dzięki wielopunktowemu masażowi osadzonemu w fotelach (do pięciu programów);
Węch, poprzez dyfuzor zapachowy.

Ponadto, jak w Peugeocie 308, wzrok, dotyk i słuch mogą w pełni korzystać z oszałamiających funkcji Pakietu Sport Kierowcy.

Tak więc kierowca ma dostępu do prawdziwej uczty doznań, pozwalając mu na osiągnięcie granic przyjemności z jazdy. Pasażerowie mają natychmiastowy wybór dwóch motywów: motyw „Boost” ukierunkowany na dynamiczny styl jazdy oraz motyw „Relax” dla łagodniejszej jazdy. Te dwa motywy są całkowicie konfigurowalne tak, aby kierowca i pasażerowie mogli przekroczyć granice przyjemności i uczynić podróże na pokładzie naprawdę unikalnymi i niezapomnianymi.

To doświadczenie na pokładzie wspiera bogactwo wnętrza, które aktywnie przyczynia się do doskonałego poczucia postrzeganej jakości i nowoczesności odczuwanej w kabinie. Wybór materiałów jest inspirujący, a ich wygląd bezkompromisowy. Znajdziemy tu skórę, liczne akcenty z matowego chromu, duże powierzchnie z włókna węglowego czy ozdoby z tkaniny… Tekstylia inspirowane „domowym designem” pokrywają wstawki w drzwiach, podsufitkę, słupki szyby oraz nawet niektóre obszary rzadziej spotykane w samochodach, takie jak wstawki na desce rozdzielczej… wszystko to jest bardzo nowoczesne i przytulne.

Inspirujący design zewnętrzny

Wnętrze nowego Peugeota 3008 jest wyjątkowe na rynku. Design jest udany i bogaty, a technologia na pokładzie obiecuje wiele.

To odczucie przenosi się na zewnątrz. Już na pierwszy rzut oka nowy Peugeot 3008 przyciąga uwagę siłą swojego charakteru. Efekt jest silny, wyraźny i oczywisty: to SUV. Nowy Peugeot 3008 przyjął wszystkie cechy tego typu sylwetki:

Pionowy przód,
Długi, płaski dach,
Wysoka linia boczna,
Szerokie osłony (zderzaki, nadkola, dolna część drzwi),
Duże koła,
Podwyższona wysokość prześwitu,
Uformowane belki dachowe,

Ale nowy Peugeot 3008 SUV nie poprzestaje tylko na tych cechach. Dodaje znaczenie i emocję, pamiętając o spójności. Ponieważ to, co przyciąga uwagę w pojeździe, to poczucie harmonii, dobrze wyważonych proporcji, odpowiedniej ilości wszystkiego. Kształt inspirowany nieograniczoną kreatywnością jego projektantów.

Przód pojazdu jest z pewnością pionowy, ale także bardzo mocny, wydaje się silny, a nawet agresywny. Linie są wyraźne, odważne i zbalansowane. Szeroka kratka w chromowanej ramie nadaje ton. W jej centrum Lew, proporcjonalny, ani zbyt skromny, ani ostentacyjny, zajmuje centralne miejsce. Przenikliwe, kocie spojrzenie wydobywa się z wąskich reflektorów halogenowych. Staje się jeszcze ostrzejsze, gdy przyjmuje (opcjonalne) pełne lampy LED. Są liczne szerokie wloty powietrza. Ekspresyjność tego przodu charakteryzuje pewność siebie właściciela i poczucie przynależności do marki. Prawdziwy Peugeot!

Dach jest z pewnością długi i płaski, ale jego linie stylizacyjne przekazują poczucie siły. Za nim szybka jest bardziej pionowa i znajduje się za linią przedniej osi, a obok niej znajdują się chromowane wstawki, które płynnie przechodzą od linii reflektorów. To ukłon w stronę konceptu HX1, a ten język wzornictwa nadwozia nadaje przedniej części dynamiczny charakter i jeszcze bardziej podnosi prestiż i nowoczesność pojazdu.

Wysokość linii bocznej jest z pewnością podwyższona, a stosunek blachy do szkła jest znacznie wyższy, ale linia jest podkreślona elegancją i płynnością, co produkuje smuklejszy profil. Górna powierzchnia dachu płynie w krawędź, w której mieszczą się klamki drzwi, stylowo wydłużając linię pojazdu. To pięknie zaprojektowany pojazd, którego proporcje nadają mu lżejszy i niższy wygląd niż większość jego konkurentów. A jak zespół projektowy Peugeota zdołał osiągnąć ten sukces? Częściowo dlatego, że wprowadzili – jako opcję od poziomu 2 – błyszczący czarny dach, podkreślony standardowymi stalowymi wykończeniami, które sięgają do tylnego spojlera. Ten „Czarny Diament” to kluczowy element stylizacji pojazdu, który nadaje mu zwiększoną osobowość, dynamikę, nowoczesność i prestiż.

Ochrona wokół pojazdu, duże koła, belki dachowe – wszystko to jest obecne! – ale wykonane z inteligentnym połączeniem charakteru i wyrafinowania. Prowadzi to do bardzo nowoczesnego i kreatywnego wyniku, unikając przy tym pompatycznych i skomplikowanych kompromisów w stylizacji.

Zaskoczenie trwa z tyłu, gdzie ponownie znajdziemy klarowny i bardzo nowoczesny design. Pod nachyloną tylną szybą, błyszczący czarny pas mieści opalizujące lampy tylne LED. Zawierają one trzy kluczowe znaki pazurów, które sprawiają, że wizualny podpis Peugeota jest wyraźnie rozpoznawalny – zarówno w nocy, jak i w ciągu dnia.

Bez względu z jakiego kąta patrzymy, każdy, kto po raz pierwszy zobaczy nowego SUV-a Peugeot 3008, odczuwa wrażenie wysokiej jakości wykonania i wysokiego poziomu postrzeganej jakości. Na ten ogólny efekt wpływa wiele czynników: doskonałe tolerancje luk i dopasowań, umiejętnie rozmieszczone akcenty chromowane wokół pojazdu, dwukolorowe nadwozie itd. To atrakcyjne, dobrze przemyślane i eleganckie. Ten „wygląd” czyni z niego najmodniejszego SUV-a na rynku.

Radosne doświadczenie jazdy…

Renoma marki Lew w zakresie doświadczenia jazdy jest już dobrze ugruntowana, umiejętności inżynierów rozwoju wewnętrznego polegają na nieustannym produkowaniu najbardziej satysfakcjonujących pojazdów do prowadzenia, niezależnie od ich rozmiaru. W przypadku SUV-a wyzwanie jest znaczne: podwyższona wysokość zawieszenia, wysoka pozycja za kierownicą, podwyższony środek ciężkości… W tym segmencie pojazdów, wybory stylizacyjne często są dokonywane kosztem prowadzenia.

Jednak w tym przypadku już od samego początku można poczuć magię. Nienaganna stabilność, precyzyjne kierowanie, poczucie zwinności i bezpieczeństwa – wszystko jest na swoim miejscu. Czy to naprawdę magia? Oczywiście, że nie. To rezultat długiego doświadczenia i nowoczesnej technologii.

Dzięki nowej platformie EMP2 oraz jej znanym właściwościom dynamicznym nowy Peugeot 3008 osiąga równowagę między komfortem a trzymaniem drogi, jakiej nie było dotąd w segmencie C SUV. Jego zawieszenie jest dostosowane do każdego silnika, aby zapewnić jazdę, która odpowiada renomie Lwa. W końcu przyczynia się to do korzystnego kręgu zmniejszenia wagi, co poprawia zużycie paliwa, bezpieczeństwo pasywne i osiągi.

Nowy Peugeot 3008 to prawdziwy SUV, ale przede wszystkim to Peugeot! A jak każdy prawdziwy SUV ma rzeczywiste możliwości terenowe, szczególnie dzięki Advanced Grip Control.

Ten zaawansowany system trakcji wykorzystuje następujące wyposażenie:

zoptymalizowaną kontrolę trakcji z pięcioma poziomami przyczepności (Normal, Śnieg, Błoto, Piasek, ESP OFF) kontrolowaną pokrętłem na konsoli centralnej;
specyficznie dobrane opony 18″ M+S (Błoto i Śnieg);
system wspomagający zjazd ze wzniesienia (HADC), nowa funkcja wspomagająca zjazd, która pozwala na perfekcyjną i całkowicie bezpieczną kontrolę nad pojazdem i jego kierunkiem na stromych zboczach. Innowacją w tym systemie jest to, że może on utrzymać pojazd przy bardzo niskiej prędkości (3 km/h), co zapewnia kontrolę i bezpieczeństwo w trudnych sytuacjach. Ta funkcja jest kontrolowana za pomocą specjalnego przycisku na konsoli centralnej.

Kierowca i pasażerowie muszą tylko usiąść i cieszyć się jazdą! Podróże, nawet te najkrótsze i codzienne, są wzbogacone o nowe odkrycia. Nowy Peugeot to prawdziwa zaproszenie do podróży w pierwszej klasie, wspomagana doskonałą izolacją akustyczną oraz wieloma funkcjami komfortu, z których większość jest ponadprzeciętna:

fotele przednie, które mogą opcjonalnie otrzymać system pneumatycznego masażu (8 kieszeni)
duży panoramiczny dach z roletą i oświetleniem
system audio PREMIUM FOCAL® od znanej francuskiej marki audio

W ekskluzywnej współpracy z marką FOCAL®, Peugeot oferuje jako światową nowość w każdym pojeździe fabrycznie zamontowany system audio Hi-Fi z technologią FOCAL®.

…wspierany przez arsenał wspomagaczy dla kierowcy…

To radość z jazdy, uczucie potęgowane przez kompaktową kierownicę, a kierowca może w pełni wykorzystać dynamiczne możliwości tego SUV-a, szczególnie dzięki wsparciu licznych dostępnych mu systemów wspomagających. Te najnowszej generacji ADAS (Systemy Zaawansowanej Pomocy Kierowcy) minimalizują wszelkie źródła niebezpieczeństwa na drodze poprzez arsenał funkcji bezpieczeństwa:

Aktywny system hamowania i ostrzeżenie o odległości;
Aktywne ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu;
Ostrzeżenie o uwadze kierowcy
Automatyczne dostosowanie świateł drogowych
Rozpoznawanie i rekomendacja znaków ograniczenia prędkości
Adaptacyjny tempomat ze funkcją Stop (w automatycznych skrzyniach biegów)
Aktywne monitorowanie martwego pola

W ruchu miejskim kierowca jest również wspierany w niektórych manewrach za pomocą Visio Park (360° widok dookoła) oraz najnowszej generacji Park Assist.

…i stała łączność

Nowy Peugeot 3008 jest jak jego kierowca – podąża za czasami. Spełnia więc potrzebę pozostawania w kontakcie za kierownicą oraz możliwość nawigacji w spokoju i na luzie, dzięki funkcjom takim jak Mirror Screen, indukcyjne ładowanie smartfona (dla urządzeń zgodnych z standardem Qi) oraz 3D nawigacji połączonej.

Nawigacja 3D jeszcze bardziej rozszerza realizm, wyświetlając obrazy budynków i pomników, uwzględniając kontury terenu. Dzięki prostemu dotykowi pokrętła na kierownicy, można ją przenieść z ekranu dotykowego na cyfrową jednostkę wskaźników dla łatwiejszego widoku. Dzięki TomTom® Traffic jego łączność zapewnia bieżące informacje o zdarzeniach istotnych dla podróży oraz dostęp do różnych informacji: lokalna pogoda, parkingi, stacje obsługi itd. Istnieje również możliwość subskrypcji obszarów ryzyka TomTom® i otrzymywania rzetelnych informacji o stałych niebezpiecznych obszarach i tymczasowych obszarach ryzyka zgłaszanych przez społeczność.

Dzięki funkcji Mirror Screen ekran smartfona może być odwzorowywany na ekranie dotykowym, aby w pełni wykorzystać jego aplikacje. Jest zgodny z protokołami MirrorLink (smartfony z Androidem), Android Auto oraz Apple CarplayTM (iPhone 5 i nowsze). A jednym prostym naciśnięciem przycisku na kierownicy aktywuje się zdalna funkcja rozpoznawania głosu przez smartfon (Android S-Voice oraz Apple Siri). Bez odrywania wzroku od drogi, w pełnym bezpieczeństwie, otwierają się nowe możliwości dla kierowcy: wykonywanie połączeń, wybieranie muzyki, odczytywanie i wysyłanie wiadomości tekstowych, uzyskiwanie informacji o trasie… stała łączność w akcji!

Dzięki pakietowi Peugeot Connect otwierają się jeszcze większe możliwości w trzech obszarach: nawigacja, bezpieczeństwo (Peugeot Connect SOS & Assistance) oraz konserwacja (teleservices pakietu Peugeot Connect).

Cała ta informacja jest przedstawiana kierowcy w najprostszy i najbardziej intuicyjny sposób. Interfejsy oferowane przez nowego Peugeota 3008 wreszcie pozwalają na korzystanie z tych funkcji w spokoju!

Inteligencja projektowania dla praktycznego użytku

Ta inteligencja projektowania nie kończy się na zapewnieniu pasażerom najlepszego komfortu i funkcji bezpieczeństwa dostępnych na rynku. Nowy Peugeot 3008 zachęca swoich pasażerów do dzielenia się niezapomnianymi chwilami w nim, dlatego musi zapewnić maksymalną wszechstronność. Ta szeroka modularność, w połączeniu z inteligentnymi funkcjami została zaprojektowana tak, aby spełniać wszystkie oczekiwania i radzić sobie z każdą sytuacją. Niezwykły ładunek? Tylnia kanapa dzielona w proporcjach 2/3-1/3 z systemem „Magic Flat” tworzy płaską powierzchnię ładunkową. Potrzebujesz oddzielić swoje rzeczy? Chcesz łatwo załadować lub maksymalnie wykorzystać swoje aktywności rekreacyjne? Innowacyjna przesuwna podłoga w dwóch pozycjach ułatwia korzystanie z przestrzeni bagażowej, a można na niej wygodnie usiąść, nie brudząc się. A co w przypadku szczególnie długiego ładunku? Składane siedzenie pasażera umożliwia uzyskanie przestrzeni ładunkowej o długości 3 metrów! I we wszystkich wersjach centralna podłokietnik tylnej kanapy wyposażona jest w otwór do przewozu nart… Do tej inteligentnej wszechstronności można dodać bezdotykowy uchwyt bagażnika, który można otworzyć lub zamknąć za pomocą prostego ruchu stopy pod tylnym zderzakiem. W rzeczywistości, pomysłowość nowego Peugeota 3008 daje się zastosować w każdej konfiguracji!

Korzysta on również z optymalnej architektury, co otwiera drogę dla wymiarów w sercu rynku, ale wśród największej przestrzeni wnętrza!

Tak więc, jeśli chodzi o przestronność kabiny, pojemność bagażnika jest znacznie zwiększona w porównaniu do poprzedniej generacji. Oprócz pojemności 520 l VDA 210 ma również jedną z najniższych wysokości załadunku w swojej klasie.

Ta optymalna architektura przynosi również znaczną redukcję wagi. Korzystne efekty nowej platformy EMP2, w połączeniu z prawdziwą optymalizacją stosunku wagi do objętości i wyposażenia na wszystkich poziomach, dają średni przyrost wagi wynoszący 100 kg w porównaniu do poprzedniej generacji. Nowy Peugeot 3008 zaczyna od masy własnej zaledwie 1325 kg w wersjach benzynowych i 1375 kg w wersjach dieslowych.

Oferta silnikowa, która jest mocna… i oszczędna!

Cały ten wysiłek włożony w architekturę pojazdu i redukcję wagi jest kluczowym czynnikiem w nieustannym dążeniu do redukcji zużycia paliwa i emisji CO2. Ale to nie wszystko. Aerodynamiczny design i optymalizacja wymiarów zewnętrznych prowadzą do doskonałego CxA wynoszącego 0,76 m2 (w najlepszych wersjach). A użycie opon o ultra niskim oporze toczenia (ULRR) w rozmiarach 17″, 18″, a nawet 19″ slimline wyprodukowanych przez Michelin (205 55 R19) również przyczynia się do efektywności nowego Peugeota 3008.

Wreszcie, zarówno w wersji benzynowej, jak i diesel, nowy Peugeot 3008 SUV w Europie korzysta z gamy silników Euro6.1, które są mocne… a jednocześnie oferują ultra niskie zużycie paliwa.

W związku z tym, wszystkie wersje benzynowe są najlepsze w swojej klasie! Silnik 1,2L PureTech 130 S&S osiąga emisję jedynie 115 g CO2 / km, podczas gdy 1,6L THP 165 S&S z automatyczną skrzynią biegów emituje tylko 129 g/km CO2. W ofercie znajduje się 4 silniki:

1,2L PureTech 130 S&S 6SMT (6-biegowa skrzynia manualna) w wersjach standardowych i o bardzo niskim zużyciu
1,2L PureTech 130 S&S 6-biegowa automatyczna
1,6L THP 165 S&S 6-biegowa automatyczna

W przypadku silników diesla, technologia BlueHDi utrzymuje emisję w zakresie od 100 do 121 g/km CO2 dla mocy 100, 120 i 150 KM. W instalacjach 1,6L BlueHDi i 2,0L BlueHDi są również jedne z najlepszych na rynku:

1,6L BlueHDi 100 S&S BVM5
1,6L BlueHDi 120 S&S 6SMT (6-biegowa skrzynia manualna) w wersjach standardowych i o bardzo niskim zużyciu
1,6L BlueHDi 120 S&S 6-biegowa automatyczna
2,0L BlueHDi 150 S&S 6SMT (6-biegowa skrzynia manualna)
2,0L BlueHDi 180 S&S 6-biegowa automatyczna

Rozszerzona mobilność – innowacja w akcji!

W kontekście, w którym dostęp do centrów miast stał się coraz trudniejszy, Peugeot pozycjonuje się jako dostawca innowacyjnych rozwiązań dla współczesnych problemów mobilności. Jest jedyną marką oferującą rozwiązania dwóch-, trzech- i czterokołowe, i wykorzystuje premierę nowego Peugeota 3008, aby zaoferować swoim klientom nowe rozwiązanie mobilności osobistej:

Elektrycznie wspomagany składany skuter (e-Kick) od MICRO
Elektrycznie wspomagany składany rower (e-Bike) od Peugeota

Ta unikalna oferta skierowana jest do klientów poszukujących uzupełniających rozwiązań do swojego pojazdu, aby zakończyć ostatnią część swojej podróży. Codzienność mieszkańca miasta uległa transformacji: żadnych ograniczeń! Niech żyje wolność!

Co więcej, aby zapewnić idealne dopasowanie do bagażnika i natychmiastową dostępność, „dockstationy” utrzymują e-Kick lub e-Bike w bagażniku i ładują akumulatory, gdy pojazd jest w ruchu.

Wyprodukowano we Francji

Nowy Peugeot 3008 produkowany jest w zakładzie w Sochaux, a francuskie fabryki w Trémery i Douvrin dostarczają wszystkie silniki. Dlatego od samego początku będzie nosił znak „Origine France Garantie”.

Nowy Peugeot 3008 zostanie po raz pierwszy zaprezentowany publiczności na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 2016 roku i trafi do sprzedaży na całym świecie od października 2016 roku.

Optymalna architektura

Nowy Peugeot 3008 SUV nie tylko przyciąga wzrok, ale również jest dobrze przemyślany, ciesząc się osiągami i funkcjami zgodnymi z najlepszymi w segmencie i renomą marki.

Przy długości 4,45 m plasuje się w sercu segmentu. I mimo że jest o 8 cm dłuższy od poprzedniej generacji, ta dodatkowa długość znajduje się w rozstawie osi – a tym samym w przestrzeni pasażerskiej – która wynosi 2675 mm i zwiększa się o 62 mm w porównaniu do poprzedniego 3008. Ten rozstaw osi jest jednym z najdłuższych na rynku. Przy szerokości 1,84 m (tej samej co w poprzedniej generacji, ale z ulepszoną przestrzenią wewnętrzną) wysokość nowego Peugeota 3008 wynosi 1,62 m (w tym belki dachowe), co jest kluczowym czynnikiem w osiągnięciu znakomitych osiągów aerodynamicznych, zapewniając jednocześnie pasażerom doskonałą przestrzeń nad głową.

Imponujący, z dużymi kołami i 22 cm prześwitu.

Wewnątrz wszystkie kluczowe wymiary pasażerskie są poprawione w porównaniu do poprzedniej generacji:

Przestrzeń na nogi z tyłu +24 mm
Przestrzeń na łokcie z przodu: + 17 mm
Przestrzeń na łokcie z tyłu: +4 mm
Wysokość przestrzeni nad głową z tyłu: + 36 mm (stalowy dach)

Podobnie pojemność bagażnika znacznie wzrosła: z pojemnością 520 litrów VDA 210 pod pokrywą bagażnika jest prawie 90 litrów większa niż w poprzedniej generacji (432 l VDA). Jego wszechstronność pozwala na zwiększenie pojemności ładunkowej do 1580 litrów!

Ta optymalna architektura idzie w parze z redukcją wagi, co oznacza średnią oszczędność na poziomie 100 kg w porównaniu do poprzedniej generacji. Aby osiągnąć ten rezultat, każda część wytwarzana, każdy zastosowany proces przeszedł długi cykl projektowy prowadzący do maksymalnego przyrostu wagi w imię zużycia paliwa, bezpieczeństwa pasywnego i osiągów dynamicznych pojazdu. Kluczowe cechy to:

Stale VHSS i UHSS (stale o bardzo wysokiej i ultra wysokiej wytrzymałości)
Termoplastyczny podłoga bagażnika i tylna klapa
Skrzydła, przednie ramiona zawieszenia i ramy tylnych siedzeń w aluminium
Poprawione poziomy hałasu silnika pozwalające na redukcję materiałów wygłuszających…

Nowy Peugeot i-Cockpit: wzmacniacz wrażeń!

Nowy Peugeot i-Cockpit® stanowi krok naprzód we wszystkich obszarach. Wyższa jakość wizualna, bardziej techniczne w designie, lepsza łączność, bardziej intuicyjny, idzie jeszcze dalej, wpływając na przyjemność i personalizację w użytkowaniu.

Może być również wyposażony w opcjonalny i-Cockpit® Amplify, gdzie za dotknięciem przycisku na konsoli centralnej prawie wszystkie zmysły są natychmiast pobudzone:

Wzrok, poprzez zmienność jasności oświetlenia i możliwość wyboru tematów kolorystycznych ekranów;
Słuch, dzięki equalizerowi muzycznemu i ustawieniom dźwięku;
Dotyk, poprzez system masażu w fotelach;
Węch, za pomocą dyfuzora zapachowego.

Pasażerowie mają natychmiastowy wybór dwóch motywów: motyw „Boost” ukierunkowany na dynamiczny styl jazdy oraz motyw „Relax” dla łagodniejszej jazdy. Te dwa motywy są całkowicie konfigurowalne, aby kierowca i pasażerowie mogli przekroczyć granice przyjemności i uczynić podróż na pokładzie wyjątkową i niezapomnianą.

Jakość można dostrzec również w zapachach oferowanych przez i-Cockpit® Amplify. W rzeczywistości zostały one opracowane we współpracy z Scentys i Antoine’em Lie, międzynarodowo uznawanym perfumiarzem, aby zapewnić najwyższej klasy doznania zapachowe.

Każdy z 3 oferowanych zapachów ma swoje unikalne cechy:

'Cosmic Cuir’: żywy i zmysłowy zapach, prawdziwy olfaktyczny podpis marki;
'Aerodrive’: żywy i stymulujący zapach (domyślne ustawienie dla atmosfery 'Boost’);
'Harmony Wood’: autentyczny i relaksujący zapach (domyślne ustawienie dla atmosfery 'Relax’);

Dostępne są również 3 ustawienia intensywności.

Ponadto, jak w Peugeocie 308, wzrok, dotyk i słuch mogą dodatkowo korzystać z niesamowitych funkcji Pakietu Sport Kierowcy, które wpływają na następujące ustawienia:

mocniejsze i bardziej responsywne wspomaganie kierownicy;
bardziej responsywne mapowanie pedału gazu;
ulepszona reakcja silnika i skrzyni biegów (w wersjach automatycznych, w których również zainstalowane są manetki na kierownicy);
wzmocniony dźwięk silnika z sportowym akcentem (poprzez cyfrowy wzmacniacz, który wzmacnia dźwięk w kabinie);
wzmocniony kolorowy wyświetlacz na różnych ekranach (jednostka wskaźników i ekran dotykowy) z dodatkowymi informacjami o dynamice pojazdu: moc, ciśnienie doładowania, przyspieszenie wzdłużne i boczne.

System audio FOCAL® Premium Hi-Fi dla najwyższej jakości akustycznej podróży

Nowy Peugeot 3008 ma możliwość zaoferowania jako opcję i jako światową nowość w każdym pojeździe fabrycznie zamontowanego systemu audio Hi-Fi opracowanego przez francuską markę FOCAL®. Jako specjalista w dziedzinie audio od ponad 35 lat, FOCAL® jest znana na całym świecie z innowacji patentowych i niepowtarzalnego brzmienia.

Ten system wyposażony jest w 10 głośników korzystających z ekskluzywnej technologii FOCAL®, co zapewnia przyjemność czystego i zdefiniowanego dźwięku na pokładzie pojazdu:

Głośniki wysokiej jakości z przetwornikami basowymi / średniotonowymi: technologia Polyglass zapewniająca zrównoważony i czysty dźwięk
Tweeter TNF: technologia odwróconej aluminiowej kopuły dla optymalnej reprodukcji dźwięku i czystych wysokich tonów
Subwoofer: technologia Power FlowerTM z potrójną cewką 200 mm, zapewniająca czystą i dynamiczną reprodukcję niskich częstotliwości
Aktywne wzmocnienie 12-kanałowe – 515 Watt: technologia hybrydowa klasy AB / klasy D, zapewniająca bogate i wyrafinowane wysokie częstotliwości oraz naprawdę mocne basy.

Głośniki są wyposażone w metalowe siatki, noszące logo FOCAL® na przednich i tylnych tweeterach.

Liczne nowoczesne systemy wspomagające kierowcę

Dzięki licznym elektronicznym wsparciom kierowca nowego Peugeota 3008 może w pełni cieszyć się dynamicznymi możliwościami swojego SUV-a. Wszystkie te funkcje można aktywować i dezaktywować według uznania, korzystając z menu „Parametry pojazdu”.

Aktywny system hamowania i ostrzeżenie o odległości

Funkcja ostrzegania o odległości (ostrzeżenie o kolizji) informuje kierowcę, że pojazd zamierza zderzyć się z pojazdem przed nim lub pieszym na jezdni.

Aktywny hamulec bezpieczeństwa (pomoc w hamowaniu awaryjnym) wchodzi w grę po ostrzeżeniu, jeśli kierowca nie zareaguje wystarczająco szybko i nie naciśnie hamulca. W ten sposób pomaga, bez żadnego działania ze strony kierowcy, uniknąć kolizji lub złagodzić jej skutki, zmniejszając prędkość pojazdu. System wykrywa pojazdy zarejestrowane, które poruszają się w tym samym kierunku lub są unieruchomione, a także pieszych na drodze (rowery, motocykle, zwierzęta i inne obiekty na jezdni nie są wykrywane).

Aktywny hamulec bezpieczeństwa działa, jeśli:

Prędkość pojazdu wynosi od 5 km/h do 140 km/h, gdy wykryto poruszający się pojazd;
Prędkość pojazdu nie przekracza 80 km/h przy wykryciu unieruchomionego pojazdu;
Prędkość pojazdu nie może przekroczyć 60 km/h, gdy wykryty jest pieszy.

Aktywne ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu

Ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu to system korzystający z rozpoznawania kamerą ciągłych lub przerywanych linii na powierzchni drogi, który zauważa, gdy pojazd przypadkowo przekroczy oznaczenia pasa. Dla maksymalnego bezpieczeństwa kamera przetwarza obraz i uruchamia wizualne oraz dźwiękowe ostrzeżenie, jeśli pojazd zjeżdża z kursu, gdy koncentracja kierowcy słabnie przy prędkościach powyżej 80 km/h.

Między 65 a 180 km/h, Aktywne ostrzeżenie o opuszczeniu pasa kieruje także tor jazdy pojazdu: gdy tylko system zauważy, że pojazd ma zamiar przekroczyć linię oznaczenia pasa, kierownica stopniowo stosuje przeciwny kąt skrętu, aby utrzymać pojazd w swoim pierwotnym pasie. Jeśli kierowca chce pozostać na obecnym kursie, może zignorować korektę, mocno trzymając kierownicę (na przykład w trakcie manewru unikania). Korekcja zostanie zatrzymana, jeśli włączony jest kierunkowskaz.

Ostrzeżenie o uwadze kierowcy

Nowy 3008 jest standardowo wyposażony w ostrzeżenie o czasie jazdy: wysyłane jest ostrzeżenie, jeśli system wykryje, że kierowca nie zrobił przerwy po jeździe przez ponad dwie godziny przy prędkości powyżej 65 km/h. To ostrzeżenie pojawia się w formie komunikatu zachęcającego do zrobienia przerwy, a także dzwonka ostrzegawczego.

Obok tej funkcji znajduje się Ostrzeżenie o Uwagę Kierowcy. Pojazd ma zamontowaną kamerę u góry przedniej szyby, która śledzi kurs. System monitoruje stan czujności kierowcy, analizując wszelkie odchylenia od toru między oznaczeniami drogowymi. Może następnie uruchomić różne poziomy dźwiękowych i wizualnych ostrzeżeń („Bądź czujny!” lub „Zrób przerwę!”)

Automatyczne adaptacyjne światła drogowe

Pojazd ma zamontowaną kamerę u góry przedniej szyby, która monitoruje źródła światła. System ten automatycznie przełącza się między światłami głównymi a mijania w zależności od warunków oświetleniowych i drogowych. Dzięki temu maksymalizuje czas spędzany na świetlne drogowe dla większego bezpieczeństwa.

Rozpoznawanie i rekomendacja znaków ograniczenia prędkości

Kamera zamontowana u góry przedniej szyby może wykrywać i odczytywać znaki ograniczenia prędkości i znaki zdjęcia ograniczeń, a następnie wyświetlać je na jednostce wskaźników. System używa również informacji o ograniczeniach prędkości pobranych z map nawigacyjnych. Indywidualne ograniczenia prędkości, takie jak te stosowane dla ciężarówek, nie są wyświetlane. Ta funkcjonalność jest standardem od pierwszego poziomu wyposażenia.

Rekomendacja prędkości uzupełnia to urządzenie: kierowca ma możliwość zmiany ustawienia prędkości pojazdu na to odczytane przez kamerę, naciskając przycisk 'MEM’ na kontrolerze tempomatu/ogranicznika prędkości.

1.6L BlueHDi 6AT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc88.3 Kw @ 3500 Rpm
120 Hp @ 3500 Rpm
118 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1750 Rpm
300 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/65 R17
Długość175.1 In (4448 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość63.9 In (1623 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.5 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2899 Lbs (1315 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4387 Lbs (1990 Kg)
Spalanie miasto50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2108 G/Km

1.6L BlueHDi 6MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc88.3 Kw @ 3500 Rpm
120 Hp @ 3500 Rpm
118 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1750 Rpm
300 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna117 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/65 R17
Długość175.1 In (4448 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość63.9 In (1623 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.5 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2866 Lbs (1300 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4343 Lbs (1970 Kg)
Spalanie miasto50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Spalanie trasa67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Średnie spalanie58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Emisja CO2104 G/Km

2.0L BlueHDi 6AT FWD (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc132.4 Kw @ 3750 Rpm
180 Hp @ 3750 Rpm
178 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000 Rpm
400 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna129 Mph (208 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/65 R17
Długość175.1 In (4448 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość63.9 In (1623 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.5 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3230 Lbs (1465 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4608 Lbs (2090 Kg)
Spalanie miasto42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Spalanie trasa53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2124 G/Km

2.0L BlueHDi 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc110.3 Kw @ 3750 Rpm
150 Hp @ 3750 Rpm
148 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 2000 Rpm
370 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna129 Mph (208 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/65 R17
Długość175.1 In (4448 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość63.9 In (1623 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.5 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3142 Lbs (1425 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4519 Lbs (2050 Kg)
Spalanie miasto46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Spalanie trasa58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Średnie spalanie53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Emisja CO2114 G/Km

1.2L PureTech 6AT FWD (130 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1199 Cm3
Moc95.6 Kw @ 5500 Rpm
130 Hp @ 5500 Rpm
128 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 1750 Rpm
230 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna117 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/65 R17
Długość175.1 In (4448 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość63.9 In (1623 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.5 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2800 Lbs (1270 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4255 Lbs (1930 Kg)
Spalanie miasto37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2120 G/Km

1.2L PureTech 6MT FWD (130 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1199 Cm3
Moc95.6 Kw @ 5500 Rpm
130 Hp @ 5500 Rpm
128 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 1750 Rpm
230 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna117 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/65 R17
Długość175.1 In (4448 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość63.9 In (1623 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.5 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2756 Lbs (1250 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4211 Lbs (1910 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Emisja CO2117 G/Km

1.6L TKM 6AT FWD (165 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc121.3 Kw @ 6000 Rpm
165 Hp @ 6000 Rpm
163 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1400 Rpm
240 Nm @ 1400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna128 Mph (206 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/65 R17
Długość175.1 In (4448 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość63.9 In (1623 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.5 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2866 Lbs (1300 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4299 Lbs (1950 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2129 G/Km

1.6L BlueHDi 5MT FWD (100 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc73.5 Kw @ 3500 Rpm
100 Hp @ 3500 Rpm
99 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy187 Lb-Ft @ 1750 Rpm
254 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna108 Mph (174 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/65 R17
Długość175.1 In (4448 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość63.9 In (1623 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.5 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna2844 Lbs (1290 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4277 Lbs (1940 Kg)
Spalanie miasto56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Emisja CO2103 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.