PEUGEOT 308 3 drzwiowe 2008-2013
Średnia ocena: 4.00 / 5 (liczba ocen: 1)

PeugeotPro123 - ocena: 4/5

"Peugeot 308 3-drzwiowy to naprawdę fajny samochód. Dobrze się prowadzi, a wnętrze jest wygodne. Może trochę mało miejsca z tyłu, ale dla mnie to nie problem."

PEUGEOT 308 3 drzwiowe 2008-2013

Przejdź do galerii zdjęćPEUGEOT 308 3 drzwiowe 2008-2013

Po udanym modelu 307, francuski producent samochodów wprowadził serię 308 w 2007 roku, oferując ją w kilku wersjach nadwozia, w tym bardzo oczekiwaną wersję 3-drzwiową hatchback.

Nie był to dobry czas dla przemysłu motoryzacyjnego, a Peugeot odczuł to po wystąpieniu światowego kryzysu finansowego. Mimo to, miał już zaplanowany pojazd i dotrzymał obietnicy złożonej klientom. Ponadto inżynierowie już pracowali nad autem. Co więcej, zbudowano je na tej samej platformie co jego poprzednik.

Podobnie jak w wersji hatchback, 3-drzwiowy model 308 miał na masce wklęsły element w kształcie litery V, łączący przednią osłonę z słupkami A. Pochylona szyba otwierała drogę do wysokiego wnętrza, dzięki czemu nikt nie mógł narzekać na brak miejsca nad głową. Długie drzwi stanowiły wyzwanie w wersji trzydrzwiowej w ciasnych miejscach parkingowych, a największym problemem były lusterka boczne, które umieszczono nieco dalej. Peugeot przyjął to rozwiązanie, aby móc zainstalować dłuższe okna. Z tyłu samochód miał trójkątne, stałe okna boczne dla pasażerów tylnych. Producent uznał, że otwierane okna są zbędne, ponieważ większość wersji była wyposażona w klimatyzację.

W środku producent zamontował pięć miejsc do siedzenia z wystarczającą ilością miejsca na nogi dzięki wyższej pozycji siedzenia. Jako że model ten miał sportowy wygląd, Peugeot zaoferował sportowe, wzmocnione fotele w wersji GTI, podczas gdy pozostałe wersje otrzymały standardowe fotele kubełkowe. Z tyłu ławka mogła pomieścić trzech pasażerów, ale nie na dłuższych trasach.

Pod maską Peugeot oferował model 308SW z szeroką gamą jednostek napędowych o mocy od 90 KM do 170 KM, zarówno benzynowych, jak i turbo-diesla, w połączeniu z manualnymi lub automatycznymi skrzyniami biegów, w zależności od silnika.

Nowy model Peugeota w średniej klasie samochodów, 308, jest pierwszym samochodem nowej generacji „8”.

To trafne, że nowy hatchback dzieli półwyższą architekturę, która po raz pierwszy pojawiła się w modelu 307. Umożliwia to, oprócz uznawanych cech wszystkich modeli marki (dynamiczny styl, wiodąca w klasie obsługa itp.), optymalną specyfikację dla tego rodzaju nadwozia. Zapewnia on przestronność wnętrza, widoczność, jasność oraz kompaktowe wymiary, a także jakość, która już zdobyła uznanie ponad trzech milionów nabywców modelu 307 na całym świecie.

Model 308 opiera się zatem na platformie technicznej 307, ale rozwija ją, aby spełnić wysokie cele projektu: wyrazisty styl, kompleksową specyfikację i wysoki poziom jakości.

Podczas projektowania inżynierowie i styliści zwrócili szczególną uwagę na postrzeganą jakość i „odczucie jakości”.

Model 308 łączy wszystkie składniki, które przyciągną bardzo zróżnicowaną grupę klientów poszukujących autoekspresji, nowoczesności, dbałości o szczegóły, kontroli i wygody.

Styl zewnętrzny bardziej koci niż kiedykolwiek

Model 308 w swoim unikalnym stylu odzwierciedla charakterystyczne geny Peugeota, które nadają wszystkim modelom marki ich silną tożsamość.

Wzmacniający oczywisty koci wygląd to dwa różne projekty „przodu”, każdy z innym wykończeniem w zależności od modelu: jeden ma „klasyczny” styl (dla podstawowej wersji); drugi jest bardziej dynamiczny lub „sportowy”.

Mocno wyprofilowane linie „nosa” samochodu stanowią punkt centralny i tworzą dynamiczny i płynny profil „V”, który przechodzi od maski do słupków przedniej szyby. Profil 308 tworzy dynamiczne wrażenie ruchu, dzięki misternie stylizowanym panelom i płynnemu designowi okien.

Linie z tyłu pojazdu pomagają go zidentyfikować. Duży, okrągły dolny zderzak – który w topowych modelach łączy się z tylnym dyfuzorem – oraz duże tylne światła podkreślają szerszy tylny profil oraz dużą, zaokrągloną szybę tylnej klapy.

Nowe i oryginalne wnętrze

Styl wnętrza doskonale współgra z architekturą zewnętrzną, przyjęcie stromo nachylonego panelu deski rozdzielczej podkreśla poczucie przestronności. Jego płynny i elegancki design w połączeniu z wysokiej jakości materiałami (zarówno estetycznymi, jak i w dotyku) tworzy wrażenie jakości rzadko spotykanej w modelach w tej klasie. Duże przeszklenia w połączeniu z panoramicznym dachem szklanym (standardowym lub opcjonalnym, w zależności od wersji) tworzą jasne wnętrze sprzyjające przyjazności dla użytkownika i dobrostanowi pasażerów. Pasażerowie z tyłu będą się szczególnie komfortowo czuć w modelu 308, dzięki przestronności wnętrza wynikającej z jego architektury i projektu przednich siedzeń.

Dbałość o szczegóły, jaką docenią pasażerowie 308, jest częścią podejścia mającego na celu zapewnienie ich najwyższego komfortu, dzięki szczególnie istotnym pracom nad kontrolą temperatury wewnętrznej i izolacją akustyczną, a także dostępności licznych i pomysłowych schowków.

Dynamiczna efektywność: wyjątkowa trakcja na drodze

Podwozie i zawieszenie modelu 308, wspierane doskonałą sztywnością nadwozia, zostały starannie opracowane, aby uzyskać jak najlepszą kombinację przyczepności i komfortu, czyniąc model 308 punktem odniesienia w swojej klasie.

Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy zapewnia kierowcy maksymalną precyzję, co potwierdzają przednie kolumny pseudo McPhersona oraz tylna belka skrętna.

Dodatkowo szerszy rozstaw kół z przodu i z tyłu oraz większe opony (do 18 cali) poprawiają ogólną efektywność pojazdu.

Efektywność ekologiczna

Dążenie do zmniejszenia wpływu pojazdu na środowisko było kluczowym celem we wszystkich etapach rozwoju modelu 308. Bez względu na to, czy chodzi o recykling, aerodynamikę, silniki benzynowe i diesla bazujące na nowoczesnej lub oryginalnej technologii, system filtracji cząstek stałych na bazie dodatków w wersjach HDi, koła i zawieszenie (w tym opony Michelin Energy Saver i elektromechaniczne wspomaganie kierownicy), redukcję wagi (z wykorzystaniem materiałów kompozytowych, aluminium i stali wysokowytrzymałej), wszystko zostało starannie przestudiowane w celu optymalizacji zużycia paliwa i redukcji emisji CO2. Rzeczywiście, emisja CO2 modelu 1.6 HDi 66 kW (90 KM) została zredukowana do zaledwie 120 g w cyklu mieszanym.

Szeroka gama nowoczesnych, wydajnych silników, które są ekonomiczne i przyjazne dla środowiska

Model 308 oferuje szeroki wybór jednostek napędowych; jest ich w sumie 10, aby sprostać wymaganiom jak najszerszej grupy klientów: trzy silniki benzynowe, trzy silniki diesla HDi oraz pięć skrzyń biegów.

Wersje benzynowe modelu 308 wyposażone są w najnowsze silniki opracowane wspólnie przez grupę PSA Peugeot Citroën oraz grupę BMW:

1.4 litra VTi 70 kW (≈ 95 KM), 136 Nm, 5-biegowa skrzynia manualna
1.6 litra VTi 88 kW 16v (≈ 120 KM), 160 Nm, 5-biegowa skrzynia manualna
1.6 litra VTi 88 kW 16v (≈ 120 KM), 160 Nm, 4-biegowa skrzynia automatyczna
1.6 litra THP 110 kW (≈ 150 KM), 240 Nm, 5-biegowa skrzynia manualna
1.6 litra THP 103 kW (≈ 140 KM), 240 Nm, 4-biegowa skrzynia automatyczna

Oferta HDi modelu 308 składa się z silników, które wszystkie mają technologię bezpośredniego wtrysku HDi:

1.6 litra HDi 66 kW (≈ 90 KM), 215 Nm, 5-biegowa skrzynia manualna
1.6 litra HDi 80 kW (≈ 110 KM), 240 Nm, 5-biegowa skrzynia manualna
1.6 litra HDi 80 kW (≈ 110 KM), 240 Nm, 6-biegowa manualna skrzynia sterowana elektronicznie
2.0 litra HDi 100 kW (≈ 136 KM), 320 Nm, 6-biegowa skrzynia manualna
2.0 litra HDi 100 kW (≈ 136 KM), 320 Nm, 6-biegowa skrzynia automatyczna

Maksymalna efektywność w zakresie bezpieczeństwa

Celem zapewnienia wzorowej przyczepności na drodze jest podstawa podstawowego bezpieczeństwa modelu 308. Uzupełnia to szereg urządzeń, takich jak system ostrzegania przed niezamierzonym zjechaniem z pasa ruchu (LDWS) oraz reflektory bi-Xenonowe z funkcją kierunkową.

Na poziomie bezpieczeństwa wtórnego, struktura (szczególnie dzięki zastosowaniu 3 struktur absorbujących uderzenia z przodu) oraz nadwozie zaprojektowane pod kątem sztywności i zdolności do kontrolowanego odkształcania, zapewniają optymalną ochronę przed uderzeniem.

Dodatkowo model 308 może być wyposażony w maksymalnie 9 poduszek powietrznych, w tym 2 boczne poduszki powietrzne z tyłu oraz poduszkę powietrzną w kolumnie kierowniczej.

W zależności od kraju, usługa „Peugeot Emergency”, powiązana z systemem telematycznym RT4, zapewnia trzeciorzędne bezpieczeństwo, precyzyjnie lokalizując pojazd i organizując wysłanie odpowiedniej pomocy.

Kolory, wykończenia i struktura oferty

2.0L HDI 6MT (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc100 Kw @ 4000 Rpm
136 Hp @ 4000 Rpm
134 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000 Rpm
320 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna128 Mph (206 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.5/60.3 In (1
Rozstaw osi102.6 In (2606 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika12.2 Cuft (345 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna3269 Lbs (1483 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4200 Lbs (1905 Kg)
Spalanie miasto33 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Spalanie trasa52 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie43 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Emisja CO2145 G/Km

1.4L VTi 5MT (95 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1397 Cm3
Moc70 Kw @ 6000 Rpm
95 Hp @ 6000 Rpm
94 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy100 Lb-Ft @ 4000 Rpm
136 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.5/60.3 In (1
Rozstaw osi102.6 In (2606 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika12.2 Cuft (345 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna2782.2 Lbs (1262 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3855.9 Lbs (1749 Kg)
Spalanie miasto26.1 Mpg Us (9 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2155 G/Km

1.6L TKM 4AT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc110 Kw @ 5800 Rpm
150 Hp @ 5800 Rpm
148 Bhp @ 5800 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1400 Rpm
240 Nm @ 1400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.5/60.3 In (1
Rozstaw osi102.6 In (2606 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika12.2 Cuft (345 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna3126 Lbs (1418 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4061 Lbs (1842 Kg)
Spalanie miasto20.6 Mpg Us (11.4 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Emisja CO2185 G/Km

1.6L TKM 5MT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc110 Kw @ 5800 Rpm
150 Hp @ 5800 Rpm
148 Bhp @ 5800 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1400 Rpm
240 Nm @ 1400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna132.4 Mph (213 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.5/60.3 In (1
Rozstaw osi102.6 In (2606 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika12.2 Cuft (345 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna2782.2 Lbs (1262 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3855.9 Lbs (1749 Kg)
Spalanie miasto24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Emisja CO2170 G/Km

1.6L TKM 6MT (175 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc128 Kw @ 6000 Rpm
174 Hp @ 6000 Rpm
172 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1600 Rpm
240 Nm @ 1600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna140 Mph (225 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.5/60.3 In (1
Rozstaw osi102.6 In (2606 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika12.2 Cuft (345 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna3022.5 Lbs (1371 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4045.9 Lbs (1835 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Emisja CO2180 G/Km

1.6L VTi 4AT (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 4250 Rpm
160 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna117 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.5/60.3 In (1
Rozstaw osi102.6 In (2606 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika12.2 Cuft (345 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna3036 Lbs (1377 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4034 Lbs (1830 Kg)
Spalanie miasto22.8 Mpg Us (10.3 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Emisja CO2163 G/Km

1.6L VTi 5MT (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 4250 Rpm
160 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.5/60.3 In (1
Rozstaw osi102.6 In (2606 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika12.2 Cuft (345 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna2782.2 Lbs (1262 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3855.9 Lbs (1749 Kg)
Spalanie miasto25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Emisja CO2159 G/Km

1.6L HDiF 5MT (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc80.9 Kw @ 4000 Rpm
110 Hp @ 4000 Rpm
108 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1750 Rpm
240 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.5/60.3 In (1
Rozstaw osi102.6 In (2606 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika12.2 Cuft (345 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna2837 Lbs (1287 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4050 Lbs (1837 Kg)
Spalanie miasto40 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Spalanie trasa60 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Emisja CO2125 G/Km

1.6L HDIF 5MT (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc80.9 Kw @ 4000 Rpm
110 Hp @ 4000 Rpm
108 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy159 Lb-Ft @ 1750 Rpm
215 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna113 Mph (182 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.5/60.3 In (1
Rozstaw osi102.6 In (2606 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika12.2 Cuft (345 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna2837 Lbs (1287 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4270 Lbs (1937 Kg)
Spalanie miasto40 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Spalanie trasa62 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie52 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Emisja CO2120 G/Km

2.0L HDI 6AT (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc100 Kw @ 4000 Rpm
136 Hp @ 4000 Rpm
134 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000 Rpm
320 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość58.9 In (1496 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.5/60.3 In (1
Rozstaw osi102.6 In (2606 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika12.2 Cuft (345 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna3327 Lbs (1509 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4264 Lbs (1934 Kg)
Spalanie miasto34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Spalanie trasa44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Średnie spalanie25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Emisja CO2152 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.