W 1973 roku Peugeot wprowadził odświeżoną wersję całej gamy modelu 504, w tym wersji kabriolet, która jednak dotarła do klientów jako model z 1974 roku.
Francuski producent samochodów już pracował nad odświeżoną wersją, gdy w 1973 roku rozpoczął się kryzys naftowy. Co więcej, wprowadzenie lepszych, oszczędnych silników było pozytywną wiadomością dla klientów. Dodatkowo, zewnętrzna część samochodu została zaktualizowana. Niemniej jednak był to już atrakcyjnie wyglądający pojazd, który zyskał sympatię swoich właścicieli.
Wersja kabriolet, wywodząca się z modelu 504 Coupe, zaprojektowanego przez Pininfarinę, miała niską sylwetkę i elegancki profil. W zaktualizowanej wersji przód pojazdu zyskał plastikowy grill dla chłodnicy, a system czterech reflektorów pozostał, choć przeszedł pewne estetyczne modyfikacje. Cztery reflektory miały ten sam rozmiar i prostokątny kształt z zaokrąglonymi krawędziami. Kierunkowskazy nadal były umieszczone niżej we wnętrzu nowego plastikowego zderzaka.
Wewnątrz samochód był prawdziwym osiągnięciem dla swoich klientów, oferującym rzeczywistą czteroosobową przestrzeń. Z przodu znajdowały się kubełkowe fotele z regulowanymi zagłówkami, które miały boczne podparcia. Oddzielała je wysoka konsola środkowa, która sięgała do centralnego panelu. Na desce rozdzielczej znajdowały się trzy indywidualne zespoły wskaźników. Samochód miał również elektryczne szyby z przodu. Niestety, nie było okien bocznych dla pasażerów z tyłu.