Peugeot wprowadził zaktualizowaną wersję linii 504 w 1974 roku, a oprócz sedana, odświeżono również kabriolet i coupe.
Na początku lat 70. Peugeot konkurował z rosnącym niemieckim przemysłem motoryzacyjnym i wytworzył model 504 Coupe jako luksusowe coupe przeznaczone dla osób prywatnych. Dzięki temu mógł zaoferować wszystko, co oferowali inni producenci pojazdów premium. Mimo to francuski producent zdawał sobie sprawę, że musi się dostosować. W rezultacie wprowadził mocniejszą wersję i wprowadził pewne zmiany wizualne, aby utrzymać świeży wygląd auta na rynku.
Współpraca z włoskim producentem nadwozi Pininfarina okazała się bardzo dobrym pomysłem. Chociaż 504 Coupe dzielił podzespoły z modelem sedan, wyglądał zupełnie inaczej. Jego długa maska i kabina przesunięta ku tyłowi były porównywalne z niemieckimi coupe od Mercedes-Benz i BMW, ba, były wręcz lepsze. W zaktualizowanej wersji na 1974 rok pojazd zyskał nowy przód z prostokątnymi, poziomymi reflektorami. Smukły chromowany zderzak ozdobiono gumową listwą, która przechodziła od jednego końca do drugiego. Z profilu model z 1974 roku ukazywał chromowane, chowane klamki drzwi. Na końcu, z tyłu, producent dodał nowy zestaw świateł tylnych o prostokątnym kształcie, zamiast trzech nachylonych lamp zamontowanych w jego poprzedniku.
Wnętrze również przeszło kilka zmian. Peugeot dodał regulowane zagłówki do przednich siedzeń kubełkowych oraz vinylowe tapicerki w wybranych wersjach wyposażeniowych. Trójcyfrowy zestaw wskaźników pozostał zasadniczo taki sam jak wcześniej. Na desce rozdzielczej dodano zegar elektroniczny, który zastąpił poprzedni analogowy.