PEUGEOT Hoggar 2010-2014

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

PEUGEOT Hoggar 2010-2014

Przejdź do galerii zdjęćPEUGEOT Hoggar 2010-2014

Peugeot Hoggar to lekki pick-up zaprojektowany z myślą o rynku brazylijskim, stworzony, aby sprostać oczekiwaniom lokalnych klientów.

To pierwsza tego typu konstrukcja dla Peugeota. Hoggar wykorzystał połączoną platformę, bazującą na tej z brazylijskiego modelu Peugeot 207 oraz Peugeot Partner, doskonale łącząc doświadczenie marki w produkcji pojazdów użytkowych.

Hoggar miał ładowność wynoszącą 742 kg oraz pojemność skrzyni ładunkowej równą 1,151 litrów, co czyniło go odpowiednim rozwiązaniem dla mniejszych firm. W przypadku przedmiotów dłuższych niż przyczepa, Hoggar oferował odpinaną tylną klapę, która mogła pomieścić do 300 kg.

Brazylijski Hoggar był dostępny w trzech wersjach wyposażeniowych i oferował wybór dwóch silników: 1.4-litrowego o mocy 82 koni mechanicznych oraz 1.6-litrowego, który generował 113 koni.

W podstawowej wersji Hoggar klienci otrzymywali 5-biegową manualną skrzynię biegów, stalowe obręcze 14-calowe, światła przeciwmgielne wbudowane w tylne lampy, inteligentne wycieraczki oraz timer podłączony do prędkości pojazdu, gałkę zmiany biegów z aluminiowymi detalami oraz przedni zderzak w kolorze nadwozia.

W wersji XR Hoggar posiadał czarną maskę z przodu, dwa podłużne słupki wokół kabiny, cyfrowy zegar, przednie światła przeciwmgielne i hydrauliczny układ kierowniczy.

Najbardziej luksusowa wersja charakteryzowała się odważnym wyglądem, z metaliczno-szarym grillem z przodu, odświeżonymi obramowaniami tylnych nadkoli, 15-calowymi obręczami, klimatyzacją, sportowymi przednimi siedzeniami, automatycznym systemem blokowania drzwi powiązanym z prędkością pojazdu, wskaźnikiem temperatury zewnętrznej i innymi.

 Peugeot Hoggar jest dowodem międzynarodowych ambicji firmy oraz potwierdzeniem, że Peugeot przyspiesza swoją strategię wprowadzania nowych produktów. Opracowany w Brazylii dla brazylijskiego rynku, ten pick-up ma na celu spełnienie potrzeb lokalnej klienteli, wzmacniając pozycję Peugeota jako krajowego producenta.

W ramach swojej polityki ekspansji na rynku brazylijskim, Peugeot prezentuje pick-up Hoggar, pierwszy kompaktowy pick-up marki opracowany w Brazylii.

Nazwa Hoggar – po łańcuchu górskim w saharskiej pustyni w Afryce – pochodzi od jednego z koncepcyjnych modeli marki i evokuje połączenie mocy, siły oraz akcji.

Kompaktowy pick-up, który dopełnia brazylijską gamę modelu 207, już zawierającą różnorodne wersje hatchback, SW, SW Escapade i nadwozie sedana Passion, demonstruje znaczenie Brazylii jako strategicznego rynku dla globalnego wzrostu sprzedaży Peugeota, obok, szczególnie, Rosji, Chin oraz krajów ASEAN, które są innymi filarami międzynarodowego planu ekspansji marki.

Dzięki rozszerzeniu swojego asortymentu w Brazylii, Peugeot zakłada roczne cele sprzedażowe na poziomie 10% rynku kompaktowych pick-upów w Brazylii, rynku, który nieustannie się rozwija.

100% brazylijski pojazd

Choć rozwój krajowego modelu 207, wprowadzonego na rynek w sierpniu 2008 roku, potwierdził zaangażowanie Peugeota w tworzenie produktów dostosowanych do brazylijskich konsumentów, uwzględniając ich preferencje i charakterystyczne cechy, to model pick-up Hoggar idzie jeszcze dalej.

Realizacja tego projektu zajęła prawie 100 milionów R$, udział 320 techników i inżynierów oraz trzy lata pracy. Z uwagi na swoją użytkową naturę, pojazd musiał spełniać jeszcze surowsze specyfikacje niż te, które obowiązują dla samochodów osobowych, aby uzyskać zatwierdzenie. W sumie przeprowadzono 573 główne testy, co odpowiada tysiącom różnych prób. Ogólnie rzecz biorąc, Peugeot Hoggar przejechał ponad milion kilometrów przed rozpoczęciem sprzedaży.

Peugeot Hoggar jest pierwszym modelem, który wykorzystuje „połączoną” platformę, opartą na podwoziu brazylijskiego modelu 207 i Partnera. W ten sposób Peugeot wykorzystuje swoją tradycyjną wiedzę na temat pojazdów użytkowych, a poprzez połączenie koncepcji, oferuje model dostosowany do potrzeb brazylijskiej klienteli, w nowym segmencie rynku.

Twórcy szczególnie zadbali o stworzenie sztywnej struktury oraz mocniejszego systemu zawieszenia, zaprojektowanego w celu zapewnienia optymalnej wydajności, niezależnie od ładunku pojazdu, przy jednoczesnym oferowaniu poziomu komfortu i przyjemności z prowadzenia zasługującym na samochód osobowy.

Projekt wyróżnia się także tym, że powstał z dobrze zbalansowanym kompaktowym pick-upem, oferującym dobrą przestrzeń wewnętrzną oraz największą przestrzeń ładunkową w swoim segmencie, o objętości 1,151 litrów, zdolnym pomieścić ładunek o wadze do 742 kg.

Całość podkreśla odrobina pasji i dynamiki, nietypowa w świecie pick-upów, podkreślona zdecydowanie nowoczesnym stylem oraz jakością materiałów użytych w kabinie pasażerskiej, nie zapominając o odważnym, młodzieżowym wzornictwie charakterystycznym dla marki Peugeot.

Oto nadchodzi „pick-up od Peugeota”, model w pełni zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Brazylii, przeznaczony do sprzedaży na brazylijskim rynku, co wzmacnia wizerunek Peugeota jako krajowego producenta.

Peugeot Hoggar zostanie wprowadzony na rynek brazylijski 15 maja 2010 roku, w trzech poziomach wyposażenia i dwóch opcjach silnika Flex Fuel: 1.4 i 1.6.

Styl, który oddaje osobowość, wigor i dynamikę nowego pick-upa

Design Peugeot Hoggar, witalny i nowoczesny, został opracowany z myślą o niepowtarzalnej estetyce charakterystycznej dla rodziny 207. Fasada ma duży wlot powietrza przecięty przez belkę zabezpieczającą oraz ekspresywne reflektory, które biegną wzdłuż błotników, akcentując koci wygląd modelu.

Wzdłuż prostych, gładkich linii boków pojazdu biegnie osłona ochronna, która nie tylko ułatwia dostęp do przestrzeni ładunkowej, ale także wydobywa powietrze z kabiny i poprawia komfort akustyczny w kabinie pasażerskiej, dzięki swojej lokalizacji.

Linia wykończenia okala przestrzeń ładunkową, definiując symetryczne linie tylnej części. Jest wzbogacona o dwa elementy: pas na poziomie uchwytu klapy, wystający nad światła tylne oraz otwór na dolnym poziomie. Pomiędzy tymi dwiema liniami Peugeot wyeksponował symbol Lwa.

Starannie zaprojektowane tylne światła nadają modelowi wyraźną osobowość. Trzy eliptyczne lampy, reprezentujące różne funkcje pojazdu – światła hamowania, ostrzegawcze, kierunkowskazy, światła wsteczne – osadzone są w trójkątnym czerwonym szkle, które przechodzi wokół boku pojazdu.

Tylni zderzak, dodający pick-upowi solidnego wyglądu, otoczony jest częścią, która, pomagając chronić światła, ma dwa występy mogące służyć jako stopnie do wejścia do kabiny i z każdym mogącym pomieścić wagę do 140 kilogramów.

Wnętrze: dobry gust i komfort dla pasażerów

Wnętrze pick-upa Peugeot Hoggar, czwartego członka rodziny 207 w Brazylii, ma ten sam współczesny design co inne modele z rodziny.

Fala konsoli ma różnorodny wykończenie o przyjemnej fakturze. Zainspirowana światem motocykli, deska rozdzielcza ma trzy okrągłe wskaźniki, które przywodzą na myśl precyzyjne instrumenty. Funkcje są czytelnie wyświetlane, co ułatwia kierowcy ich odczyt.

Kabina ma boczne okna, które poprawiają widzenie peryferyjne pasażerów i przyczyniają się do ogólnej harmonii estetycznej modelu. Tylna szyba ma przesuwany panel, nawet w modelu bazowym. W centralnej konsoli można zamontować uchwyt na napój, a w drzwiach znajduje się miejsce na różne przedmioty.

Układ wnętrza umożliwia łatwe znalezienie wygodnej pozycji do prowadzenia, ponieważ kierownica oraz siedzenia składane i zapobiegające nurkowaniu są regulowane wysokością.

Obszar wnętrza pomieści łatwo kompaktowy bagaż. Po złożeniu siedzeń, pojemność kabiny wzrasta do 120 litrów, do poziomu przestrzeni ładunkowej, więc kierowca może schować plecaki i inne przedmioty.

Kabina Peugeot Hoggar ma wystarczająco dużo miejsca na zestaw narzędzi. Łatwo dostępna (za fotelem kierowcy i pod matą), jedna komora pomieści klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy, pierścień holowniczy oraz podnośnik.

Lokalne postrzeganie hybrydowej platformy tworzy największą przestrzeń ładunkową w segmencie

Aby stawić czoła wyzwaniu stworzenia nietypowego pojazdu w Brazylii, Peugeot połączył swoje międzynarodowe doświadczenie jako lider sprzedaży lekkich pojazdów użytkowych w Europie z 17-letnią aktywnością w Brazylii.

W ciągu trzech lat przygotowań projektu, lokalny zespół 320 techników i inżynierów badał różne platformy pojazdów, które mogłyby służyć jako baza do opracowania kompaktowego pick-upa.

Doszli do wniosku, że aby sprostać oczekiwaniom tego segmentu brazylijskiego rynku, muszą zaprojektować specyficzną platformę, będącą połączeniem przedniej platformy krajowego modelu 207 i tylnej platformy Partnera, wydłużonej o 300 mm. Pick-up Peugeot Hoggar jest więc największym nadwoziem w rodzinie 207.

Obie platformy zostały połączone przy użyciu specjalnie zaprojektowanych elementów strukturalnych, aby zapewnić maksymalną sztywność całego pojazdu, co umożliwia łatwe działanie systemów zawieszenia oraz poprawia komfort wynikający z dynamicznego zachowania pojazdu na drodze.

Inna zaleta konstrukcji modelu: „połączona” platforma umożliwiła inżynierom marki, bez kompromisów dla przestronności kabiny, stworzenie przestrzeni ładunkowej o największej pojemności w swoim segmencie, tj. 1,151 litrów. Dzięki oponom Pirelli Chrono 175 65 R14T, Peugeot Hoggar ma największy dopuszczalny ładunek wśród wszystkich swoich konkurentów, wynoszący 742 kg w wersji X-Line (660 kg dla XR i 650 kg dla Escapade).

Pick-up Peugeot Hoggar ma także najdłuższą platformę w rodzinie 207, przekraczającą 653 mm w wersji hatchback, 453 mm w SW oraz 290 mm w nadwoziu sedana Passion.

Przestrzeń ładunkowa ma inne zalety, takie jak możliwość wykorzystania prawie całej jej dostępnej powierzchni. Nadkola nie wystają daleko, ponieważ model otrzymał nową podłogę. Peugeot starał się, aby przestrzeń ładunkowa pojazdu była jak najbardziej funkcjonalna. Ta ostatnia ma dziesięć punktów mocowania, w tym sześć stałych haków (po trzy po każdej stronie) na bokach oraz cztery w środku (dwa blisko kabiny i dwa blisko klapy).

Klapa jest demontowalna, jeśli zajdzie taka potrzeba, do transportu przedmiotów dłuższych niż przyczepa. Operacja jest bardzo prosta: klapa jest odblokowywana kluczem do pojazdu, przechylana pod kątem 45º, a następnie wyciągana na zewnątrz. Może pomieścić do 300 kg.

Klapa ma jeszcze jedną praktyczną zaletę, zapewniając bezpieczeństwo zapasowego koła, umieszczonego pod przestrzenią ładunkową. Aby dostać się do koła, konieczne jest odkręcenie śruby chronionej metalową częścią, która jest blokowana, gdy klapa jest zamknięta. Zapasowe koło jest więc dostępne tylko dla posiadacza klucza do pojazdu.

Zawieszenie poprawia przyjemność z jazdy

Aby dostosować warunki użytkowania do tych, które są typowe dla pojazdu użytkowego, Peugeot zaprojektował wzmocniony system zawieszenia, który, nawet przy maksymalnym obciążeniu, zapewnia poziom komfortu tak cenionego przez markę.

Posiada niezależne przednie zawieszenie typu McPherson z stabilizatorem. Nowa, twardsza kalibracja sprężyn śrubowych zwiększa sztywność. Amortyzatory (z hydraulicznymi hamulcami integralnymi) również zostały dostosowane w celu zwiększenia ich trwałości.

Tylny system zawieszenia, stale obciążany przy załadunku pojazdu, został zapożyczony z pojazdu użytkowego Partner. Renomowany na rynku za swoją niezawodność i wytrzymałość, system ma niskie koszty eksploatacji. Kompaktowy, składa się z amortyzatorów, które zostały przestrojone i są umieszczone prawie poziomo, co umożliwia uzyskanie całkowicie płaskiej podłogi w przestrzeni ładunkowej.

Tylna oś z wahaczami składa się z niezależnych kół oraz stabilizatorów i poprzecznych drążków skrętnych. Amortyzatory hydrauliczne zostały przestrojone, a ramiona zawieszenia, z nową geometrią, są o 10 mm dłuższe, aby znajdowały się w linii z kołami pick-upa.

Inna specyficzna modyfikacja dotyczy lokalnego rozwoju nowych ograniczników zawieszenia oraz uchwytów ramion zawieszenia, dostosowanych do nowego systemu kontroli hamulców. Partner ma jeden, a Peugeot Hoggar ma dwa. To zapewnia wysoki poziom efektywności, umożliwiając systemowi bezpieczne działanie bez względu na ładunek pojazdu.

Wszystkie te modyfikacje, wraz z ekstremalną sztywnością platformy, tworzą model o precyzyjnym zachowaniu na drodze i doskonałym układzie jezdnym. Celem tego projektu jest zapewnienie wysokiej stabilności, komfortu oraz łatwości prowadzenia porównywalnej z samochodem osobowym, zgodnie z wyraźnym zobowiązaniem Peugeota do produkcji pojazdów, które są wzorcami pod względem przyjemności z jazdy.

Pick-up ma inne nowe rozwiązania

Aby zapewnić, że pick-up będzie odpowiedni do różnorodnych zastosowań, inżynierowie opracowali przewód chłodzenia oleju kierowniczego dla hydraulicznego wspomagania, co pomaga zachować dynamiczne właściwości systemu, nawet gdy pojazd jest używany w ekstremalnych warunkach.

Stopień boczny to kolejny dodatek do modelu. Nie tylko ułatwia dostęp do przestrzeni ładunkowej, ale również zadba o wydobywanie powietrza z kabiny. Wykonuje tę funkcję nieprzerwanie, dzięki bocznej lokalizacji. Powietrze w kabinie pasażerskiej jest odnawiane, gdy pojazd jest w ruchu, nawet gdy wentylator jest wyłączony. To rozwiązanie, które dodatkowo poprawia komfort akustyczny w kabinie, jest unikalne w segmencie i zostało opatentowane przez PSA Peugeot Citroën.

Profil klienta

W ramach prac nad rozwojem modelu, Peugeot przeprowadził badania, które pozwoliły zidentyfikować profil potencjalnego nabywcy Peugeot Hoggar jako osoby w wieku od 30 do 49 lat, w 89% mężczyzny i w 76% żonatego.

Zidentyfikowani klienci to głównie mali przedsiębiorcy lub menedżerowie firm, którzy wykorzystują pojazd do podróży służbowych lub jako pojazd roboczy (75%). Przy zakupie pojazdu w tym segmencie, tego typu konsumenci przykładają dużą wagę do jego wszechstronności. 41% z nich wykonuje podróże z wykorzystaniem przestrzeni ładunkowej pojazdu.

Poziomy wyposażenia i opcje silnikowe

Chociaż to model bazowy, pick-up X-Line, o roboczym przeznaczeniu, jest wyposażony w silnik Flex 8V 1.4 (1,360 cc), rozwijający maksymalną moc 82 KM na alkoholu i 80 KM na benzynie, przy 5,250 obr./min. Jest ekonomiczny, z maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 12.85 mkg przy 3,250 obr./min., niezależnie od używanego paliwa.

Ten silnik współpracuje z manualną skrzynią biegów (pięć biegów + wsteczny). Uwzględniając użytkowy charakter pojazdu, Peugeot zmniejszył przełożenia dla pierwszego i drugiego biegu, co czyni pojazd bardziej zwrotnym przy każdym obciążeniu, zapewniając dobrą wydajność przy startach pod górę, na przykład.

Wersja X-Line ma przedni zderzak w kolorze nadwozia, gałkę dźwigni biegów z imitującymi aluminium detalami i stalowe koła 14 cali. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, model ma następujące wyposażenie: kluczyk zapłonowy z transponderem „crypto”, inteligentny wskaźnik serwisowy, światła przeciwmgielne wbudowane w światła tylne, wycieraczki szyby czołowej z czasomierzem połączonym z prędkością pojazdu oraz zabezpieczenie miski olejowej, między innymi.

Dla komfortu pasażerów proponowane są następujące opcje: regulacja wysokości fotela kierowcy i kierownicy, osłona przeciwsłoneczna z lustrem do makijażu dla kierowcy i pasażera z przodu, alarm dźwiękowy w przypadku pozostawienia klucza w stacyjce, niezgaszone światła lub niski poziom paliwa. Dodatkowo, istnieje system „follow me home” (światła tylne i światła mijania mogą pozostać włączone przez 30 sekund po zablokowaniu pojazdu), gniazdo gotowe do podłączenia sprzętu audio oraz wentylacja z wymuszoną cyrkulacją powietrza o czterech prędkościach.

Modele XR i Escapade: sportowe wersje

Wyższy poziom od X-Line, średnia wersja XR, także wyposażona w silnik Flex 1.4, ma dodatkowy sportowy akcent, zaczynając od przednich reflektorów osadzonych w czarnym masce, która podkreśla koci wygląd modelu. Model ma także inny, równie nowoczesny element estetyczny. Dwie poprzeczne belki o nowatorskim designie biegną wokół kabiny. Zaprojektowane, aby ułatwić mocowanie ładunków, również ułatwiają dostęp do kabiny, wspomagany przez stopień boczny. Podpierają dwie poprzeczne belki w podwójnym położeniu, które mogą pomieścić niektóre przedmioty i mogą znieść maksymalne obciążenie 70 kg.

Radosny wygląd pick-upa Peugeot Hoggar podkreślają opony uniwersalne 175/70 R14 H (Pirelli Scorpion ATR) na 14-calowych kołach z sportowymi wykończeniami. Wersja XR ma również cyfrowy zegar na desce rozdzielczej, przednie światła przeciwmgielne z otoczką w kolorze nadwozia oraz hydrauliczne wspomaganie kierownicy.

Wersja Escapade: dla młodych spragnionych przygód

Najwyższa wersja, Escapade, jest wyposażona w silnik Flex 1.6 (1,587 cc), który rozwija maksymalną moc 113 KM na alkoholu i 110 KM na benzynie przy 5,600 obr./min, z maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 15.5 mkg przy 4,000 obr./min w trybie na alkohol.

Estetycznie, to najodważniejszy model w gamie. Zderzak ma metaliczno-szary przedni grill, który podkreśla solidny wygląd modelu. Oryginalny wygląd tej wersji podkreślają osłony nadkoli przednich i tylnych, które towarzyszą bocznym żłobieniom, oraz 15-calowe lekkie felgi aluminiowe (Pirelli Scorpion ATR 185/65 R15 H). Klapa przyczepy, na której wielkimi literami widnieje napis E-S-C-A-P-A-D-E, nie pozostawia wątpliwości co do modelu pojazdu ani przeznaczenia, jakie zamierzają nadać jego właściciele.

W kabinie pasażerskiej, właściciele mają wysoki poziom komfortu: klimatyzację, sekwencyjnie sterowane elektrycznie szyby dla kierowcy, przednie sportowe fotele pokryte tkaniną w nowym wzorze, która dodaje wymiaru komfortu pasażerów oraz elektrycznie regulowane zewnętrzne lusterka.

Wyposażenie obejmuje również kieszenie na tylnej stronie fotela pasażera, wskaźnik temperatury zewnętrznej, cyfrowy zegar oraz kalendarz na desce rozdzielczej. W tej wersji pojazd jest także wyposażony w dwa głośniki w przednich drzwiach, system automatycznego blokowania drzwi aktywowany przez prędkość oraz zdalne elektryczne blokowanie.

Wyrafinowane, sportowe akcenty na uchwytach drzwi, pedałach i naśladowcze aluminiowe kratki wentylacyjne, dają konsumentowi poczucie bycia w modelu wyższej kategorii. Ten model posiada również chromowaną gałkę dźwigni biegów, a deska rozdzielcza ma biały kolor.

Pick-up Peugeot Hoggar ma dostępne dwa pakiety opcji dla klientów. Pierwszy, w wersji X-Line, obejmuje ogrzewanie i klimatyzację. Drugi, dla wersji XR, obejmuje: automatyczne blokowanie drzwi, elektryczne szyby, ogrzewanie, klimatyzację oraz wielofunkcyjne zdalne klucze. Metaliczny lakier jest opcją dla wszystkich konfiguracji, a podwójna poduszka powietrzna jest dostępna tylko w wersji Escapade.

Peugeot oferuje ekskluzywną gamę akcesoriów dla pick-upa Hoggar

Z nadejściem swojego pierwszego kompaktowego pick-upa, marka wprowadza nową koncepcję pojazdu w tym segmencie, łączącą solidność i łatwość prowadzenia, godną samochodu osobowego.

Aby wzmocnić wrodzoną sportową naturę modelu, Peugeot proponuje szeroki zakres akcesoriów, które podkreślają jego silną osobowość i poprawiają poziom wyposażenia, rozszerzając ofertę dla klienta, który chce dostosować pojazd do swoich potrzeb.

1.4L 6MT FWD (80 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1360 Cm3
Moc59 Kw @ 5250 Rpm
80 Hp @ 5250 Rpm
79 Bhp @ 5250 Rpm
Moment obrotowy93 Lb-Ft @ 4000 Rpm
126 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna97 Mph (156 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony175/65Hr14
Długość178.2 In (4526 Mm)
Szerokość65.7 In (1669 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)56/56.9 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit108.1 In (2746 Mm)
Pojemność bagażnika40 Cuft (1133 L)

1.6L 6MT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1587 Cm3
Moc81 Kw @ 5600 Rpm
110 Hp @ 5600 Rpm
109 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy103 Lb-Ft @ 4000 Rpm
140 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna111 Mph (179 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony175/65Hr14
Długość178.2 In (4526 Mm)
Szerokość65.7 In (1669 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)56/56.9 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit108.1 In (2746 Mm)
Pojemność bagażnika40 Cuft (1133 L)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.