Oprócz wersji sedan, Chrysler zaprojektował również kompaktowego Neona w wersji dwu-drzwiowej, aby przyciągnąć młodszych nabywców i odciągnąć ich od Civica.
Młody klient potrzebował niedrogiego pojazdu, który byłby łatwy w prowadzeniu, naprawie i ubezpieczeniu. Amerykański producent stworzył dwu-drzwiową wersję i sprzedawał ją również jako Plymouth, aby przyciągnąć więcej nabywców do swoich salonów.
Chociaż design nie był najmocniejszą stroną Neona Coupe, miało kilka atrakcyjnych cech. Pomimo konfiguracji nadwozia, długie przednie drzwi i wysoki dach zapewniały łatwiejszy dostęp do tylnych siedzeń niż w Civic Coupe czy Chevrolet Cavalier. Ponadto, drzwi bezramowe dodawały estetyki pojazdowi.
Wewnątrz, dzięki długiemu rozstawowi osi, Neon Coupe zapewniał wystarczająco dużo miejsca dla czterech dorosłych pasażerów. Tak jak w wersji cztero-drzwiowej, zastosowano tu tanie i twarde plastiki na panelach drzwiowych i desce rozdzielczej. W podstawowej wersji wyposażeniowej Plymouth oferował okna korbkowe i brak klimatyzacji, ale to było opcjonalne. W wyższych wersjach wyposażeniowych producent zamontował system audio oraz standardowy obrotomierz.