Coupé G6 zadebiutował na rynku w 2006 roku, w tym samym czasie, gdy wprowadzono również hardtopowy kabriolet G6.
Wymiary zewnętrzne i podwozie coupé nie różniły się od sedana, jednak najbardziej atrakcyjnym elementem coupé była opadająca linia dachu, przypominająca model Nissan Z.
Podczas gdy w 2004 roku wersja sedan przeszła całkowitą zmianę stylu, w tym nową nazwę G6, sprzedawała się stosunkowo słabo z powodu wielu problemów, z jakimi się borykała. W jakiś sposób, Pontiac musiał ciężko pracować, aby przyciągnąć uwagę ludzi nową wersją, czy to coupé, czy kabrioletu.
Standardowy silnik zamontowany w coupé był silnikiem GM o pojemności 3,9 litra, V6, który rozwijał 240 KM i 241 funtów stopy momentu obrotowego.
Silnik współpracował z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów, jednak nie trzeba było ponosić dodatkowych kosztów, aby wybrać 6-biegową skrzynię manualną.
G6 mógł osiągnąć prędkość 100 km/h w mniej niż 7 sekund, co współgrało z jego sportowym wyglądem. Sportowe zawieszenie, którym był wyposażony G6, sprawiało, że coupé było łatwe w prowadzeniu.
Coupé mogło pomieścić 4 osoby w konfiguracji 2+2. Z zewnątrz przestrzeń z tyłu mogła wydawać się ciasna, jednak w środku pasażerowie z tyłu mogli cieszyć się dłuższą, komfortową podróżą.
Najlepszy w swojej klasie, tylny bagażnik oferował dobrą przestrzeń ładunkową.