PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabriolet (991) 2014-2018

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabriolet (991) 2014-2018

Przejdź do galerii zdjęćPORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabriolet (991) 2014-2018

Kiedy łączysz naprawdę szybki samochód z otwartym dachem, efektem powinien być roadster. Porsche postanowiło stworzyć linię pojazdów, które łączą osiągi torowe z codzienną użytecznością. A potem, obcięło dach i zrobiło z tego Cabrio.

Porsche 911 Carrera 4 GTS Convertible zadebiutowało w 2014 roku. Była to otwarta wersja modelu Carrera 4 GTS. Oferowała te same detale na zewnątrz, takie jak koła Porsche Turbo S, hamulce węglowo-ceramiczne oraz tylny, wysuwany spojler. Obniżone zawieszenie zwiększyło możliwości pokonywania zakrętów.

Carrera 4 GTS miała być pomostem między Carrera S a Carrera GT3. Mimo braku systemu kierownicy na cztery koła, była wciąż bardzo szybka i potrafiła radzić sobie na torze z przyzwoitymi wynikami. GTS oferowała 30 KM więcej niż S, co również dotyczyło wersji Cabrio.

Wewnętrznie, było miejsce dla dwóch pasażerów, mimo że z tyłu znajdowały się dwa miejsca siedzące. Nawet producent przyznał, że nikt nie mógłby tam usiąść, dlatego wykończył jedynie przednie fotele Alcantarą.

Z perspektywy osiągów, Carrera 4 GTS Cabriolet była wolniejsza niż Coupe. Jednak pod względem rekreacyjnym i jazdy z otwartym dachem, oferowała zupełnie inną perspektywę. I zdecydowanie nie był to wolny samochód. Co więcej, dzięki napędowi na cztery koła, dobrze radził sobie na zaśnieżonych drogach, zarówno z dachem, jak i bez.

 Modele ‘Gran Turismo Sport’ oferują wyjątkowe osiągi Porsche

Porsche dzisiaj ogłosiło drugą generację modelu 911 Carrera GTS, która zadebiutuje w salonach w listopadzie. Dołączy do uznawanych modeli Boxster GTS, Cayman GTS i Panamera GTS w gamie samochodów sportowych z Stuttgartu.

Każdy z czterech nowych modeli 911 Carrera GTS – Coupé i Cabriolet, dostępnych z napędem na tylną lub na wszystkie koła – rozwija ustalone wartości kultowego modelu 911 z silnikiem umieszczonym z tyłu, dodając kolejne funkcje techniczne, które zapewniają jeszcze wyższy poziom dynamiki i przyjemności z jazdy.

Pod pokrywą silnika znajduje się emocjonalny silnik typu flat-six, strojenie którego pozwala na osiągnięcie 430 hp, co stanowi wzrost o 30 hp w porównaniu do modelu Carrera S. Jest on połączony z pakietem Sport Chrono, który oferuje dynamiczne mocowania silnika oraz system amortyzacji Porsche Active Suspension Management (PASM), który obniża wysokość zawieszenia o dziesięć milimetrów.

Poprawiona efektywność skutkuje także szybszym przyspieszeniem oraz wyższymi prędkościami maksymalnymi, a wskazania połączonego zużycia paliwa pozostają na niezmienionym, korzystnym poziomie dla modeli S. Na przykład, w połączeniu z dwusprzęgłową skrzynią biegów Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK), 911 Carrera GTS może osiągnąć 32,5 mpg i przyspieszyć od zera do 62 mph w 4,0 sekundy (Cabriolet: 4,2 sekundy). Z standardową siedmiobiegową skrzynią manualną i napędem na tylne koła, można osiągnąć prędkość maksymalną wynoszącą 198 mph.

Eksterier nowego modelu 911 Carrera GTS – jak w przypadku innych modeli GTS – znacząco różni się od pozostałych modeli Carrera. Wszystkie wersje mają nadwozie 911 Carrera 4 z szerokimi błotnikami tylnymi i szerszym rozstawem kół. Standardowo wyposażone są w 20-calowe obręcze aluminiowe z mechanicznym systemem blokowania, malowane w ekskluzywne matowe czarne wykończenie. Stylizacja przodu podkreślona jest specjalnymi detalami wykończenia oraz przyciemnionymi reflektorami bi-Xenon z dodatkiem systemu dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Lighting System (PDLS). Kratka wlotu powietrza na tylnej pokrywie silnika posiada unikalne czarne paski wykończeniowe GTS, a czarne chromowane końcówki wydechu dodają mocnej tożsamości wizualnej.

Dalsze odrębności dźwiękowe zapewnia standardowy sportowy system wydechowy, który emituje niepowtarzalny dźwięk GTS.

Kierowca i pasażer z przodu siedzą w ekskluzywnym wnętrzu z Alcantary, z wykończonymi skórą sportowymi fotelami. Środkowe panele siedzeń wykończone są Alcantarą, jak w innych modelach Porsche GTS.

Po dodaniu tych nowych topowych modeli, gama 911 Carrera składa się teraz z 12 samochodów sportowych o trzech poziomach mocy, dostępnych jako Coupés i Cabriolety oraz w konfiguracji z napędem na tylne i wszystkie koła.

Nowe modele 911 Carrera GTS można zamawiać już dziś w Centrach Porsche w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a pierwsze samochody trafią do salonów w listopadzie.

Gama 911 Carrera GTS ceny w Wielkiej Brytanii RRP ceny w Irlandii RRP
911 Carrera GTS Coupé £91,098 €144,329
911 Carrera 4 GTS Coupé £95,862 €154,152
911 Carrera GTS Cabriolet £99,602 €160,198
911 Carrera 4 GTS Cabriolet £104,385 €167,931
Wyposażenie standardowe obejmuje przyciemnione reflektory bi-Xenon z systemem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Lighting System, sportowy wydech, pakiet Sport Chrono z dynamicznymi mocowaniami silnika, wykończenie wnętrza skórą/Alcantarą, sportowe fotele, 20-calowe aluminiowe obręcze z systemem blokowania, aktywne zarządzanie zawieszeniem Porsche Active Suspension Management (PASM), wektorowanie momentu obrotowego Porsche Torque Vectoring (PTV) z tylnym ograniczonym różnicowym, 7-calowy kolorowy ekran dotykowy Porsche Communication Management z nawigacją satelitarną, cyfrowe radio, uniwersalny interfejs audio z możliwością podłączenia MP3, automatyczna klimatyzacja, system stabilizacji pojazdu Porsche Stability Management (PSM), system śledzenia pojazdu Porsche Vehicle Tracking antykradzieżowy, trzyletnia gwarancja i trzyletni pakiet pomocy drogowej.

Modele 911 Carrera 4 GTS dodają napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM).

Klienci będą mieli także możliwość odkrycia potencjału swojego nowego samochodu, biorąc udział w bezpłatnym kursie w Porsche Experience Centre w Silverstone.

Linia GTS

Od legendarnego modelu 904 Carrera GTS z lat 60-tych, litery „GTS” oznaczają „Gran Turismo Sport” i obietnicę wyjątkowych osiągów Porsche.

Z nowym modelem Porsche ponownie rozszerza zasadę GTS na model 911 Carrera. Podobnie jak modele Cayenne GTS, Panamera GTS oraz Boxster i Cayman GTS, jest to samochód, który reprezentuje ponadprzeciętną dynamikę jazdy w swoim segmencie.

Kombinacja liter pochodzi z modelu 904 Carrera GTS, samochodu wyścigowego datującego się na 1963 rok, który mógł być również rejestrowany do użytku na drogach publicznych. W latach 80-tych i 90-tych zasady te kontynuowały modele 924 GTS i 928 GTS. W 2007 roku odrodziły się one w postaci Cayenne GTS, a następnie zastosowane zostały do „Typu 997” 911 Carrera i Panamery.

—————————————————————————–

Porsche ujawniło drugą generację modeli 911 Carrera GTS. Modele GTS są dostępne w wersjach coupé i cabriolet, z napędem na tylne lub na wszystkie koła. Te nowe modele wypełniają lukę między 911 Carrera S a przetestowanym na torze 911 GT3. Wiele funkcji technicznych podnosi wydajność dynamiczną i przyjemność z jazdy, w tym silnik o mocy 430 koni mechanicznych z pakietu Carrera S Powerkit, który zawiera pakiet Sport Chrono i Sport Exhaust. Standardowy aktywny system amortyzacji PASM obniża wysokość zawieszenia o 10 mm w porównaniu do modelu 911 Carrera.

Wyposażony w PDK (dwusprzęgłową skrzynię biegów Porsche Doppelkupplung), 911 Carrera GTS przyspiesza od zera do 60 mil na godzinę w 3,8 sekundy (Cabriolet: 4,0 sekundy) – co jest o jedną dziesiątą sekundy szybciej niż model S. Maksymalne prędkości torowe dla modeli GTS wynoszą od 187 do 190 mil na godzinę, w zależności od napędu i skrzyni biegów. Mimo szybszego przyspieszenia i wyższych prędkości maksymalnych, wersje GTS zachowują podobny poziom efektywności jak modele 911 Carrera S.

Dodatkowe osiągi oraz rozszerzony zakres standardowego wyposażenia sprawiają, że nowe modele są również atrakcyjne cenowo. Wyposażenie standardowe obejmuje reflektory Bi-Xenon™ z systemem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System (PDLS) oraz system wydechowy Sport, który dostarcza niepowtarzalny dźwięk GTS. Wnętrze z Alcantary® charakteryzuje się sportowymi fotelami wykończonymi skórą, z środkowymi panelami wykonanymi z Alcantary® – tradycyjnym elementem wszystkich modeli Porsche GTS.
Eksterier nowych modeli GTS znacząco różni się od innych wariantów Carrera. Wszystkie wersje GTS bazują na nadwoziu 911 Carrera 4 z poszerzonymi tylnymi błotnikami i szerszym rozstawem kół.

Również standardowo znajdują się 20-calowe obręcze z centralnym blokowaniem, malowane w ekskluzywnej błyszczącej czerni. Specjalne elementy wykończenia i przyciemnione reflektory Bi-Xenon™ podkreślają przód, podczas gdy czarne paski wykończeniowe na dedykowanej wlocie powietrza GTS i czarne chromowane końcówki wydechu wyróżniają tył modeli Carrera GTS.

3.8L 7AT AWD (430 KM)

ParametrWartość
CylindryH6
Pojemność3800 Cm3
Moc316 Kw @ 7500 Rpm
430 Hp @ 7500 Rpm
424 Bhp @ 7500 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 5750 Rpm
441 Nm @ 5750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna187 Mph (301 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Pdk
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35 Zr 20 || 305/30 Zr 20
Długość59.4 In (1509 Mm)
Szerokość72.9 In (1852 Mm)
Wysokość50.9 In (1293 Mm)
Rozstaw osi96.5 In (2451 Mm)
Prześwit4.2 In (107 Mm)
Pojemność bagażnika4.4 Cuft (125 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3605 Lbs (1635 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4310 Lbs (1955 Kg)
Spalanie miasto18.8 Mpg Us (12.5 L/100Km)
Spalanie trasa33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie25.6 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Emisja CO2214 G/Km

3.8L 7MT AWD (430 KM)

ParametrWartość
CylindryH6
Pojemność3800 Cm3
Moc316 Kw @ 7500 Rpm
430 Hp @ 7500 Rpm
424 Bhp @ 7500 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 5750 Rpm
441 Nm @ 5750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna188 Mph (303 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35 Zr 20 || 305/30 Zr 20
Długość59.4 In (1509 Mm)
Szerokość72.9 In (1852 Mm)
Wysokość50.9 In (1293 Mm)
Rozstaw osi96.5 In (2451 Mm)
Prześwit4.2 In (107 Mm)
Pojemność bagażnika4.4 Cuft (125 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3560 Lbs (1615 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4266 Lbs (1935 Kg)
Spalanie miasto16.9 Mpg Us (13.9 L/100Km)
Spalanie trasa30.5 Mpg Us (7.7 L/100Km)
Średnie spalanie23.5 Mpg Us (10 L/100Km)
Emisja CO2235 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.