PORSCHE 911 Carrera 4S (993) 1995-1998

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

PORSCHE 911 Carrera 4S (993) 1995-1998

Przejdź do galerii zdjęćPORSCHE 911 Carrera 4S (993) 1995-1998

Po wprowadzeniu modelu Porsche Carrera S z nadwoziem zaczerpniętym z wersji Turbo, klienci zaczęli pytać o wersję z napędem na wszystkie koła. Odpowiedzią był model Carrera 4S.

Porsche 993 słynęło z tendencji do podsterowności, co było zauważalne nawet przy niższych prędkościach oraz na luźnych nawierzchniach. Dzięki nowemu systemowi napędu na wszystkie koła, Carrera 4S lepiej radziła sobie z tym problemem i na mokrym torze wyścigowym osiągała lepsze wyniki niż jej odpowiednik Carrera S.

Carrera 4S czerpała nadwozie z modelu Porsche Turbo, jednak nie została wyposażona w turbodoładowanie. Jej szersze tylne błotniki i obniżona stylistyka w porównaniu do pozostałych modeli Carrera czyniły ją pożądanym autem wśród fanów marki Porsche. Szyba przednia nie była bardzo nachylona, a opadający tył nadwozia tworzył łuk wzdłuż pokrywy silnika. Zainstalowano tylny spoiler, który automatycznie wysuwał się przy prędkości powyżej 80 km/h (50 mph) lub za pomocą przycisku umieszczonego przed dźwignią zmiany biegów.

Wnętrze modelu oferowało lepsze sportowe fotele z lepszym podparciem na ramionach, co pomagało utrzymać pasażerów w siedzeniach podczas ostrych zakrętów. Z tyłu znajdowały się dwa miejsca, zasadniczo przeznaczone tylko na torby, a nie ludzi, ponieważ były one bardzo małe, z ograniczoną przestrzenią na nogi i głowę. Zespół wskaźników składał się z pięciu zegarów, z obrotomierzem na środku oraz logo Carrera 4S. Elementy sterujące klimatyzacją i stereo były zamontowane w linii ze słupkiem kierownicy.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.