Porsche 911 Carrera 4S otrzymało facelifting wraz z resztą gamy w 2001 roku. Wprowadzono kilka nowych opcji oraz nową parę reflektorów. Samochód zyskał także mocniejsze silniki.
W 2002 roku Carrera 4S trafiła na rynek, aby przyciągnąć jeszcze więcej klientów. Już wtedy była uznawana za prawdziwy samochód sportowy oraz doskonałego grand tourera. Jej konfiguracja z silnikiem z tyłu i napędem na wszystkie koła była szczególnie doceniana przez tych, którzy musieli jeździć po śliskich nawierzchniach.
Z zewnątrz przedni zderzak był identyczny z tym, który znajdował się w modelu Porsche Turbo. W porównaniu do wersji sprzed faceliftingu, główną różnicą były reflektory. W modelu z 2002 roku zastosowano przezroczystą soczewkę w całym lampie, podczas gdy jego poprzednik miał żółtą soczewkę dla kierunkowskazów. Różnice były jeszcze bardziej widoczne w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Północnej. Szerszy tył, przeniesiony z wersji Turbo, oraz podwójny system wydechowy wyglądały agresywnie.
Wewnątrz główną różnicą była nowa wieża dźwiękowa, która otrzymała cyfrowe radio AM/FM oraz odtwarzacz CD. Poza tym, był to ten sam czteromiejscowy samochód sportowy, zaprojektowany dla dwóch dorosłych na długie podróże. W coupe 911 oparcia tylnych siedzeń można było złożyć, aby stworzyć płaską powierzchnię ładunkową. Był to dobry samochód do codziennej jazdy, a jeszcze bardziej relaksujący w długich trasach.