PORSCHE 911 Carrera GTS Cabriolet 2014-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

PORSCHE 911 Carrera GTS Cabriolet 2014-Present

Przejdź do galerii zdjęćPORSCHE 911 Carrera GTS Cabriolet 2014-Present

Kiedy połączymy bardzo szybki samochód z otwartym dachem, efektem powinien być roadster. Porsche postanowiło stworzyć linię pojazdów, które będą miały osiągi torowe, ale również będą użyteczne na co dzień. A potem odcięło dach i zrobiło z niego Cabriolet.

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet zadebiutowało w 2014 roku. Była to wersja z otwartym dachem dla modelu Carrera 4 GTS. Posiadała te same detale zewnętrzne, co model Porsche Turbo S, takie jak koła, hamulce węglowo-ceramiczne oraz tylny, wysuwany spojler. Obniżone zawieszenie zwiększało zdolność do pokonywania zakrętów.

Model Carrera GTS miał być pomostem między modelem Carrera S a Carrera GT3. Nawet jeśli nie miał systemu kierowania na wszystkie koła, wciąż był bardzo szybki i potrafił zmierzyć się z torami wyścigowymi z honorowymi wynikami. GTS oferował 30 dodatkowych koni mechanicznych w porównaniu do modelu S, co również dotyczyło Cabrioletu.

W środku było miejsce dla dwóch pasażerów, mimo że z tyłu znajdowała się para siedzeń. Nawet producent uznał, że nikt nie może tam siedzieć, dlatego wykończył tylko przednie fotele alcantarą.

Z punktu widzenia osiągów, Carrera 4 GTS Cabriolet była wolniejsza niż Carrera 4 GTS Coupe. Jednak w kontekście przyjemności z jazdy i prowadzenia z otwartym dachem, oferowała zupełnie inny punkt widzenia. A na pewno nie była wolnym samochodem.

 Modele ‘Gran Turismo Sport’ oferują niezwykłe osiągi Porsche

Porsche ogłasza drugą generację modelu 911 Carrera GTS, która trafi do salonów w listopadzie. Dołączy do uznawanego modelu Boxster GTS, Cayman GTS oraz Panamera GTS w ofercie sportowych samochodów z Stuttgartu.

Każdy z czterech nowych modeli 911 Carrera GTS – Coupé i Cabriolet, dostępnych z napędem na tylne lub wszystkie koła – rozwija uznawane wartości legendarnego modelu 911 z silnikiem z tyłu, dodając nowe cechy techniczne, które zapewniają jeszcze wyższy poziom dynamiki oraz przyjemności z jazdy.

Pod tylną klapą skrywa się silnik typu boxer o pojemności 430 KM, co stanowi wzrost o 30 KM w porównaniu do modelu Carrera S. W połączeniu z pakietem Sport Chrono, który oferuje dynamiczne mocowanie silnika oraz system amortyzacji Porsche Active Suspension Management (PASM), obniżający wysokość zawieszenia o dziesięć milimetrów.

Polepszenie efektywności przyczyniło się również do szybszego przyspieszania oraz wyższych prędkości maksymalnych, a dane dotyczące zużycia paliwa pozostały na niezmienionym korzystnym poziomie w porównaniu do modeli S. Na przykład, w połączeniu z dwusprzęgłową skrzynią biegów Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK), 911 Carrera GTS osiąga 32,5 mpg i przyspiesza od zera do 62 mph w 4,0 sekundy (Cabriolet: 4,2 sekundy). Przy standardowej siedmiobiegowej skrzyni manualnej i napędzie na tylne koła, możliwa jest prędkość maksymalna wynosząca 198 mph.

Zewnętrzna stylistyka nowego modelu 911 Carrera GTS – podobnie jak w innych modelach GTS – znacząco różni się od pozostałych wersji Carrera. Wszystkie wersje mają nadwozie 911 Carrera 4 z szerokimi nadkolami z tyłu oraz szerszym torem. Standardem są także 20-calowe koła z centralnym mocowaniem, malowane w ekskluzywnym matowym czarnym kolorze. Specjalne elementy wykończenia oraz przyciemnione bi-Xenonowe reflektory z systemem Porsche Dynamic Lighting System (PDLS) podkreślają styl przodu. Kratka wlotu powietrza na tylnej klapie silnika ma niestandardowe czarne listwy wykończeniowe, a chromowane końcówki wydechu dodają mocnego wizualnego charakteru.

Dodatkowego dźwiękowego wyróżnienia dostarcza standardowy sportowy system wydechowy, który wydaje charakterystyczny dźwięk GTS.

Kierowca i pasażer z przodu siedzą w ekskluzywnym wnętrzu z Alcantary, z fotelami sportowymi wykończonymi skórą. Centralne panele siedzeń są wykończone Alcantarą, jak w innych modelach Porsche GTS.

Dzięki nowym, topowym modelom gama 911 Carrera obecnie składa się z 12 samochodów sportowych w trzech poziomach mocy, dostępnych jako Coupés i Cabriolety oraz w wersji z napędem na tylne i wszystkie koła.

Nowe modele 911 Carrera GTS są dostępne do zamówienia w centrach Porsche w Wielkiej Brytanii i Irlandii od dzisiaj, a pierwsze samochody trafią do salonów w listopadzie.

Gama 911 Carrera GTS RRP w UK RRP w Irlandii
911 Carrera GTS Coupe £91,098 €144,329
911 Carrera 4 GTS Coupe £95,862 €154,152
911 Carrera GTS Cabriolet £99,602 €160,198
911 Carrera 4 GTS Cabriolet £104,385 €167,931
Standardowe wyposażenie obejmuje przyciemnione bi-Xenonowe reflektory z systemem Porsche Dynamic Lighting System, sportowy wydech, pakiet Sport Chrono z dynamicznymi mocowaniami silnika, wykończenie wnętrza skórą/Alcantary, sportowe fotele, 20-calowe koła z centralnym mocowaniem, Porsche Active Suspension Management (PASM), Porsche Torque Vectoring (PTV) z tylnym ograniczonym slipem różnicowym, 7-calowy kolorowy wyświetlacz dotykowy Porsche Communication Management z nawigacją satelitarną, cyfrowym radiem, uniwersalnym interfejsem audio z możliwością podłączenia MP3, automatyczną klimatyzacją, Porsche Stability Management (PSM), systemem zabezpieczeń przed kradzieżą Porsche Vehicle Tracking, trzyletnią gwarancją oraz pakietem pomocy drogowej na trzy lata.

Modele 911 Carrera 4 GTS posiadają napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM).

Klienci będą mogli również odkrywać potencjał swojego nowego samochodu, biorąc udział w bezpłatnym kursie w Porsche Experience Centre w Silverstone.

Linia GTS

Od legendarnego modelu 904 Carrera GTS z lat 60-tych litery „GTS” oznaczają „Gran Turismo Sport” oraz obietnicę wyjątkowych osiągów Porsche.

Z nowym modelem Porsche ponownie wdraża zasadę GTS w modelu 911 Carrera. Tak jak model Cayenne GTS, Panamera GTS oraz Boxster i Cayman GTS, ten samochód reprezentuje doskonałe dynamiki jazdy w swoim segmencie.

Połączenie tych liter pochodzi z 904 Carrera GTS, samochodu wyścigowego z 1963 roku, który mógł być również zarejestrowany do użytku na drogach publicznych. W latach 80-tych i 90-tych zasada ta była kontynuowana przez modele 924 GTS i 928 GTS. W 2007 roku odrodziła się w formie modelu Cayenne GTS, a następnie została zastosowana w modelach „Type 997” 911 Carrera i Panamera.

—————————————————————————–

Porsche ujawnili drugą generację modeli 911 Carrera GTS. Modele GTS są dostępne jako wersje coupe i cabriolet, z napędem na tylne lub wszystkie koła. Te nowe modele wypełniają lukę pomiędzy 911 Carrera S a testowanym na torze 911 GT3. Wiele cech technicznych zwiększa wydajność dynamiczną i przyjemność z jazdy, w tym silnik o mocy 430 koni mechanicznych z Powerkitu Carrera S, który zawiera pakiet Sport Chrono i Sportowy wydech. Standardowy system aktywnego zawieszenia PASM obniża wysokość zawieszenia o 10 mm w porównaniu do 911 Carrera.

Wyposażony w PDK (dwusprzęgłową skrzynię biegów Porsche Doppelkupplung), 911 Carrera GTS przyspiesza od zera do 60 mil na godzinę w 3,8 sekundy (Cabriolet: 4,0 sekundy) – co jest o jedną dziesiątą sekundy szybciej niż model S. Maksymalne prędkości torowe modeli GTS wahają się od 187 do 190 mil na godzinę, w zależności od napędu i skrzyni biegów. Pomimo szybszego przyspieszenia i wyższych prędkości maksymalnych, wersje GTS zachowują podobny poziom efektywności co modele 911 Carrera S.

Zwiększona wydajność i rozszerzony zakres standardowego wyposażenia sprawiają, że nowe modele są również atrakcyjne pod względem ceny. Standardowe wyposażenie obejmuje reflektory Bi-Xenon™ z systemem Porsche Dynamic Light System (PDLS) oraz sportowy system wydechowy, który wydaje niepowtarzalny dźwięk GTS. Wnętrze Alcantara® posiada skórzane fotele sportowe z centralnymi panelami wykonanymi z Alcantary® – co jest tradycyjną cechą wszystkich modeli Porsche GTS.
Zewnętrzna stylistyka nowych modeli GTS znacznie różni się od innych wariantów Carrera. Wszystkie wersje GTS opierają się na nadwoziu 911 Carrera 4 z rozszerzonymi nadkolami z tyłu i szerszym torem.

Standardowe są również 20-calowe koła z centralnym zamkiem, malowane w ekskluzywnym połyskującym czarnym kolorze. Specjalne elementy wykończenia i przyciemnione reflektory Bi-Xenon™ podkreślają przód, natomiast czarne listwy wykończeniowe na spersonalizowanym wlocie powietrza GTS oraz chromowane końcówki wydechu wyróżniają tył modeli Carrera GTS.

3.8L 7AT RWD (430 KM)

ParametrWartość
CylindryH6
Pojemność3800 Cm3
Moc316 Kw @ 7500 Rpm
430 Hp @ 7500 Rpm
424 Bhp @ 7500 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 5750 Rpm
441 Nm @ 5750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna188 Mph (303 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.2 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Pdk
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35 Zr 20 || 305/30 Zr 20
Długość177.5 In (4509 Mm)
Szerokość72.9 In (1852 Mm)
Wysokość50.9 In (1293 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.4 In (1
Rozstaw osi96.5 In (2451 Mm)
Prześwit4.2 In (107 Mm)
Pojemność bagażnika4.4 Cuft (125 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3505 Lbs (1590 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4244 Lbs (1925 Kg)
Spalanie miasto19.1 Mpg Us (12.3 L/100Km)
Spalanie trasa34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Średnie spalanie26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Emisja CO2207 G/Km

3.8L 7MT RWD (430 KM)

ParametrWartość
CylindryH6
Pojemność3800 Cm3
Moc316 Kw @ 7500 Rpm
430 Hp @ 7500 Rpm
424 Bhp @ 7500 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 5750 Rpm
441 Nm @ 5750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna189 Mph (304 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35 Zr 20 || 305/30 Zr 20
Długość177.5 In (4509 Mm)
Szerokość72.9 In (1852 Mm)
Wysokość50.9 In (1293 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.4 In (1
Rozstaw osi96.5 In (2451 Mm)
Prześwit4.2 In (107 Mm)
Pojemność bagażnika4.4 Cuft (125 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3461 Lbs (1570 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4200 Lbs (1905 Kg)
Spalanie miasto17.2 Mpg Us (13.7 L/100Km)
Spalanie trasa30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Średnie spalanie24.2 Mpg Us (9.7 L/100Km)
Emisja CO2228 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.