PORSCHE 911 Carrera S Cabriolet (991) 2012-2015

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

PORSCHE 911 Carrera S Cabriolet (991) 2012-2015

Przejdź do galerii zdjęćPORSCHE 911 Carrera S Cabriolet (991) 2012-2015

Korzenie modelu Porsche 911 sięgają 1963 roku i od tego czasu nieprzerwanie ewoluował. Zwiększał swoje rozmiary, moc silnika i osiągi. Przeszedł transformację z samochodu sportowego w luksusowy supersamochód. Model Carrera S Cabriolet z 2012 roku nie był wyjątkiem.

Siódma generacja 911 zadebiutowała w 2012 roku i opierała się na nowej platformie, z wydłużonym rozstawem osi i krótszymi zwisami. Oferowała także nowe reflektory i tylne światła. Ogólny kształt samochodu dość mocno się nie zmienił od 1963 roku, co jest jednym z powodów, dla których 911 stał się ikoną, podobnie jak VW Garbus czy Land Rover Defender.

Okrągłe reflektory z białymi diodami LED umieszczonymi poniżej, zainstalowane w zderzaku, były jedną z kluczowych cech Porsche 911 z 2012 roku. Trzy wloty powietrza w zderzaku podkreślały sportowy wygląd pojazdu. Nawet w wersji kabriolet, siódmy model Porsche 911 zachował swój oryginalny kształt. Na pokrywie silnika znajdował się aktywny spojler, który unosił się przy prędkościach autostradowych, aby lepiej przytrzymywać samochód na drodze. Porsche zadeklarowało, że spojler był testowany do prędkości 300 km/h (186 mph) i nie generował siły nośnej.

Wnętrze Carrera S Cabriolet zostało wyposażone w komfortowe funkcje oraz wybór siedzeń, z których wszystkie były sportowe i z wzmocnieniami po bokach. Zainstalowano system infotainment PCM (Porsche Communication Management) z kompatybilnością z iOS. Dla użytkowników Androida producent samochodów oferował specjalną aplikację. Elektryczny dach mógł otworzyć lub zamknąć się w 20 sekund przy prędkości do 50 km/h (31 mph).

Porsche Carrera S Cabriolet z 2012 roku był napędzany silnikiem typu flat-six o pojemności 3,8 litra. Standardowo łączony był z siedmiobiegową skrzynią manualną. Automatyczna skrzynia biegów PDK (dwusprzęgłowa) była dostępna jako opcja.

Z Porsche 911 Carrera S Cabriolet, Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG z Stuttgartu podwaja radość z jazdy nowym modelem 911 Carrera, wprowadzając obok Coupé wersję Cabriolet. Zaledwie kilka miesięcy po premierze nowej generacji sportowego klasyka, zaprezentowane zostaną modele 911 Carrera i 911 Carrera S w nowym designie, otwartym dachem.

To, co Coupé rozpoczęło nową aluminiowo-stalową karoserią, Cabriolet kontynuuje zupełnie nowym, unikalnym dachem: w rezultacie typowy kontur dachu 911 jest początkowo zachowany w całości. Nawet po zamknięciu, Cabriolet prezentuje się doskonale. Inteligentny projekt odchudzający, obejmujący nawet zastosowanie magnezu w dachu, zapewnia mniejszą wagę i większą sportowość, mniejsze zużycie paliwa oraz większy komfort. W przypadku otwartych modeli 911, Porsche udało się również odwrócić spiralę wagi, czyniąc nowe modele Cabrio znacząco lżejszymi od swoich poprzedników.

Każdy z dwóch nowych Cabrioletów ma ten sam silnik co jego odpowiednik w wersji Carrera Coupé. W tylnej części 911 Carrera Cabrio znajduje się silnik typu boxer o pojemności 3,4 litra, generujący 350 KM (257 kW), napędzający tylne koła za pomocą siedmiobiegowej manualnej skrzyni biegów. Otwarto-dachowy Porsche 911 Carrera S Cabriolet jest wyposażony w silnik sześciocylindrowy o pojemności 3,8 litra, rozwijający moc 400 KM (294 kW) oraz również siedmiobiegową skrzynię manualną jako standard. Oznacza to, że otwarte modele 911 jeszcze bardziej dystansują się od konkurencji pod względem efektywności; oba modele zużywają mniej niż dziesięć litrów paliwa na 100 kilometrów (NEDC). Cabriolety mają również dostępny jako opcja Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK), co zapewnia jeszcze niższe zużycie paliwa i krótsze czasy przyspieszenia.

Dzięki dłuższej osi w porównaniu do poprzedniego modelu, szerszemu rozstawowi kół z przodu oraz nowemu elektro-mechanicznemu wspomaganiu kierownicy, nowe Cabriolety oferują jeszcze bardziej sportowe właściwości jezdne, lepszą precyzję i zwinność. W zależności od modelu, dostępne są dodatkowe standardowe lub opcjonalne aktywne systemy sterowania, które jeszcze bardziej poprawiają dynamikę jazdy.

911 Carrera Cabriolet zadebiutuje w Niemczech 3 marca 2012 roku. Ceny dla Porsche 911 Carrera Cabriolet zaczynają się w Niemczech od 100 532 Euro, a Porsche 911 Carrera S Cabriolet od 114 931 Euro, w obu przypadkach z uwzględnieniem podatku VAT.

Otwarty, lekki 911 z nowym językiem wzornictwa

Nowy design Porsche 911 Carrera Cabriolet nawiązuje do stylu swojego poprzednika, jednocześnie rozwijając całkowicie nowy język wzornictwa: dzięki dłuższej osi w porównaniu do krótszych zwisów, pojazd sprawia wrażenie kompaktowego, idealnie dopasowanego. Zmniejszona wysokość pojazdu o dodatkowe cztery milimetry (trzy milimetry w przypadku 911 Carrera S) w porównaniu do 911 Carrera Coupé nadaje wyraźnie sportowy charakter zewnętrzny.

W rezultacie szerszego rozstawu kół z przodu o 52 milimetry w porównaniu do poprzednika, nowy 911 Carrera Cabriolet ma jeszcze stabilniejszą postawę na drodze. Szerokość pojazdu zwiększona o 61 milimetrów z przodu tworzy jeszcze bardziej harmonijną sylwetkę. Większe wloty powietrza pod nowymi reflektorami podkreślają wyjątkowy wygląd. Razem z nowymi reflektorami Bi-Xenon, nadają nowemu Porsche 911 Carrera Cabriolet charakterystyczną twarz.

Tył nawiązuje do sportowego wyglądu przedniej części samochodu. Charakteryzuje się szczególnie nowym szerszym tylnym spojlerem poniżej wlotów powietrza pokrywy silnika. Zewnętrzna krawędź pokrywy należy do ciągłej linii projektu, która sprytnie podkreśla szerokość pojazdu. Kompaktowe wymiary nowego systemu dachu, gdy jest złożony, pozwoliły na jak najlepsze wykorzystanie przestrzeni nad silnikiem. Rezultat: elegancka, płaska i harmonijna tylna część.

Karoseria: jeszcze sztywniejsza i o 60 kilogramów lżejsza

Innowacyjna lekka karoseria rodziny 911 Carrera została zaprojektowana od podstaw zarówno dla Coupé, jak i Cabrioletu. To oznacza, że otwarty model 911 oraz model z dachem stałym dzielą zarówno korzyści wagowe aluminiowo-stalowej karoserii, jak i znacznie poprawioną sztywność, uzupełnioną lokalnymi elementami wzmacniającymi. Udało się poprawić dynamiczną sztywność skrętną, co ma kluczowy wpływ na komfort, o 18 procent w nowych modelach Porsche 911 Carrera Cabriolet. Pomimo zwiększonych wymiarów 911 Carrera Cabriolet, wszystkie zastosowane środki jako całość przyniosły znaczące redukcje wagi w porównaniu do modeli poprzednich.

Wyszukana atmosfera z licznymi opcjami personalizacji

Wyposażenie wnętrza modeli otwartych 911 Carrera w dużej mierze nawiązuje do koncepcji wnętrza Coupé. Jak wcześniej, centralnym elementem projektu jest konsola środkowa, wznosząca się ku przodowi. Zapewnia lepszą ergonomię dzięki bliższemu zintegrowaniu kierowcy i pasażera z przodu.

Nowa koncepcja obsługi sprawia, że kontrolowanie podstawowych funkcji pojazdu jest nieskomplikowane i intuicyjne. Nowe Cabriolety oferują również większy komfort z tyłu. Na przykład, krótsza długość instalacji nowego systemu ochrony przed przewróceniem stwarza więcej miejsca na nogi w porównaniu do modelu poprzedniego.

Deska rozdzielcza ma klasyczny układ. Pięć okrągłych wskaźników, charakterystycznych dla 911, dostarcza wszystkich istotnych informacji o stanie pracy pojazdu. Nowy 4,8-calowy, wysokiej rozdzielczości ekran TFT w zegarach, po prawej stronie obrotomierza, zawiera obszerne konfigurowalne opcje wyświetlania statusu pojazdu, audio, telefonu, nawigacji, mapy, komputera pokładowego i monitorowania ciśnienia w oponach. Wraz z opcjonalnym pakietem Sport Chrono, na ekranie wielofunkcyjnym można uzyskać dostęp do wyświetlania tzw. G-Force, pokazującego przyspieszenia podłużne i poprzeczne. Pojazdy z manualną skrzynią biegów mają również wyświetlacz asystenta zmiany biegów, umożliwiający optymalizację jazdy. Standardowy asystent świateł dziennych automatycznie przełącza się z świateł dziennych na światła mijania, gdy zapada zmierzch, a na przykład podczas przejeżdżania przez tunele.

System foteli sportowych z większym zakresem regulacji w standardzie

Wnętrze Porsche 911 Carrera Cabriolet dopełnia standardowy system foteli sportowych, z elektrycznie regulowanym kątem oparcia i wysokością. Oprócz standardowej funkcjonalności fotela, opcjonalne fotele sportowe z pełną elektryczną regulacją w 14 kierunkach oferują elektrycznie napędzaną regulację przodu i tyłu, kąt siedziska, wysokość siedziska oraz czterokrotną regulację lędźwiową. Opcjonalne fotele Adaptive Sports Seats Plus w systemie 18-kierunkowym oraz wyróżniające się podparcia siedzeń mają dodatkową regulację podparć siedziska i oparcia, zapewniając optymalne wsparcie boczne w każdej sytuacji jazdy. Obie wersje obejmują pakiet pamięci i elektryczną regulację kolumny kierownicy. W połączeniu z opcjonalnymi podgrzewanymi fotelami, wentylacja siedzeń dostępna jest dla wszystkich wersji foteli sportowych.

Standardowe pakiety dźwiękowe Sound Package Plus, najwyższej jakości systemy audio Burmester® i BOSE® na życzenie

Nowy system audio CDR-31, połączony z standardowym pakietem Sound Package Plus, zapewnia akustyczne informacje i rozrywkę. Porsche we współpracy z Burmester® opracowało specjalny system dla 911 Carrera jako najwyższej jakości system audio. Doświadczenie zdobyte na wielokrotnie nagradzanych systemach w Panamera i Cayenne zostało wykorzystane do osiągnięcia całkowitego wyjścia i jakości dźwięku, które nie mają sobie równych w segmencie sportowych aut. System składa się z dwunastu indywidualnie sterowanych głośników, w tym aktywnego subwoofera, wbudowanego w nadwozie o średnicy głośnika 140 milimetrów i zintegrowanym stopniu wyjściowym 300 watów klasy D; uzupełnionego przez 12 kanałów wzmacniacza o łącznej mocy przekraczającej 800 watów.

System BOSE® Surround Sound nadal jest oferowany jako opcja. Również ma dwunastu głośników, w tym 100-watowego aktywnego subwoofera wbudowanego w nadwozie z klasą D i średnicy głośnika 200 milimetrów, oraz osiem kanałów wzmacniacza, co zapewnia imponujące wrażenia dźwiękowe. W rezultacie uzyskuje łączną moc 445 watów.

Innowacyjny lekki dach z charakterystyką Coupé

Coś, co przyciąga uwagę w 911 Carrera Cabriolet, to nowy unikalny dach panelowy. Dzięki innowacyjnej technologii udało się po raz pierwszy osiągnąć wcześniej nieosiągalną krzywiznę dachu przypominającą Coupé, co również przynosi korzyści aerodynamiczne. Ponadto, masa całego dachu pozostaje na poziomie odpowiednim do modelu poprzedniego, pomimo zwiększonej długości i znacznie lepszego komfortu.

Dach można otworzyć i zamknąć w około 30 sekund – jak w przypadku poprzednika, do prędkości 50 km/h. Obsługuje się go za pomocą przycisku na konsoli środkowej lub z zewnątrz, za pomocą pilota.

Porsche tradycyjnie stawia najwyższe standardy dla dachu 911. Dlatego nowy dach składany również – jak w każdym poprzednim modelu 911 – jest zupełnie samodzielnym opracowaniem. Pierwszą wyraźną cechą widoczną na pierwszy rzut oka jest: materiał dachu jest rozciągnięty w eleganckim łuku od ramy przedniej szyby do komory dachu kabrioletu, z wystrojem niemal identycznym jak w Coupé. Żadne łuki dachowe nie są widoczne pod materiałem, ani nie ma żadnych sekcji przerywających płynny design. Nawet podgrzewane tylne okno jest prawie licowane dzięki nowej technice i jest zintegrowane z pokrywą za pomocą jedynie najdyskretniejszych szwów.

Nowy rozwój Porsche: lekki dach panelowy z magnezu

Krytyczne dla kształtu, wcześniej nieosiągalnego w dachach materiałowych, jest innowacyjny projekt jako dach panelowy. Oznacza to, że cały materiał dachu – z wyjątkiem paneli bocznych – jest napięty na sztywnej powierzchni dachu, składającej się z czterech bezpośrednio przylegających do siebie segmentów. Cztery elementy to przedni rdzeń dachu, dwa łuki panelowe oraz tylna szyba, której rama jest wykonana z magnezu, podobnie jak inne segmenty.

Gdy dach jest zamknięty, pasażerowie cieszą się poziomem komfortu klimatycznego i akustycznego, który zbliża się do tego w Coupé jak nigdy wcześniej. Na przykład, materiał zewnętrzny jest podłożony na całej powierzchni matą izolacyjną. Wewnątrz segmenty dachu pokryte są stabilnymi wymiarowo wykończeniami dachowymi, które przekazują przyjemne odczucie w wnętrzu. Panele boczne również są całkowicie obłożone tkaniną, więc gdy dach jest zamknięty, żadne elementy techniczne nie są już widoczne. Wysokość nad głową również jest w dużej mierze taka sama jak w Coupé.

Nowość: w pełni zintegrowany elektryczny deflektor wiatru

Kolejną innowacją w Porsche 911 Carrera Cabriolet jest wbudowany elektryczny deflektor wiatru. Dzięki temu montaż i demontaż stał się przeszłością. Nowy deflektor wiatru przymocowany jest do U-kształtnego wspornika napięcia, który jest w pełni zintegrowany w tylnej części, gdy jest schowany, nie ograniczając dostępnej przestrzeni na tylne siedzenia. Naciśnięcie przycisku powoduje, że wspornik rozwija się w ciągu dwóch sekund, rozkładając siatkę, która jest napięta pod kątem prostym przez drugi ruchomy wspornik deflektorowy za podłokietnikami przednich siedzeń. Deflektor wiatru można rozłożyć do prędkości 120 km/h.

Sportowe i komfortowe zawieszenie

Całkowity redesign zawieszenia ma pozytywny wpływ na sportowość i komfort nowego 911 Carrera Cabriolet. W obu modelach 100-milimetrowa dłuższa baza osi zapewnia znacznie większą stabilność podczas jazdy z dużymi prędkościami.

Szerszy rozstaw kół z przodu, wynoszący 46 milimetrów dla 911 Carrera Cabriolet i 52 milimetry dla 911 Carrera S Cabriolet, dodatkowo poprawia stabilność jazdy i zwinność podczas zakrętów. Ponadto – w zależności od modelu jako standard lub opcja – udoskonalone Porsche Active Suspension Management (PASM), nowy Porsche Dynamic Chassis Control, całkowicie przerobione elektro-mechaniczne wspomaganie kierownicy, Porsche Torque Vectoring (PTV), zmodyfikowany system hamulcowy oraz nowe koła i opony zapewniają najwyższą wydajność jazdy.

Elektro-mechaniczne wspomaganie kierownicy z charakterystyczną precyzją i informacyjnością Porsche

Nowa generacja 911 Carrera to pierwsze zastosowanie elektro-mechanicznego wspomagania kierownicy w Porsche, które jest znacznie lepsze od każdego innego systemu na rynku pod względem wydajności i precyzji. Podstawową zaletą w porównaniu do hydraulicznym wspomaganiem kierownicy jest zmniejszenie zużycia paliwa o co najmniej 0,1 l/100 km. Dodatkowe nowe funkcje jeszcze bardziej zwiększają komfort i bezpieczeństwo. Specyficzne informacje są przekazywane kierowcy przez kierownicę, a negatywne lub niepotrzebne wpływy są filtrowane.

Szybsze i bezpieczniejsze pokonywanie zakrętów: Porsche Torque Vectoring

W nowym 911, Porsche Torque Vectoring (PTV) zapewnia jeszcze większą zwrotność, dostępny jako standard w otwartym modelu 911 Carrera S i jako opcjonalny dodatek dla Porsche 911 Carrera Cabriolet. System dostępny jest w dwóch wersjach: wersja PTV z mechaniczną blokadą dyferencjału przy manualnej skrzyni biegów i w pojazdach z PDK jako PTV Plus z elektronicznie sterowaną, w pełni zmienną blokadą dyferencjału. Krótko mówiąc, PTV/PTV Plus poprawiają zachowanie kierunkowe pojazdu i jego precyzję dzięki precyzyjnie modulowanym interwencjom hamulcowym na wewnętrznym tylnym kole podczas dynamicznej jazdy.

Opcjonalny: Pakiet Sport Chrono podkreślający sporty charakterystyki 911

Wszystkie nowe modele 911 Carrera są wyposażone w standardowy przycisk Sport. Umożliwia on kierowcy wybór pomiędzy bardziej komfortowym lub oszczędnym ustawieniem a sportowym. Opcjonalny Pakiet Sport Chrono z dodatkowym przyciskiem Sport Plus sprawia, że jest jeszcze szersza różnica między sportowym ustawieniem a komfortem jazdy w codziennych warunkach. Oprócz dostosowania wszystkich istotnych systemów i funkcji dla maksymalnej wydajności, po raz pierwszy Pakiet Sport Chrono zawiera kontrolowane, dynamiczne mocowania silnika. Magnetoreologiczne mocowania silnika zostały udoskonalone na podstawie technologii wprowadzonej w 911 GT3 i zoptymalizowane dla nowego 911 Carrera.

Najwyższa wydajność dzięki Porsche Dynamic Chassis Control

Krytyczny wkład w imponujące zwiększenie wydajności nowej generacji 911 wnosi Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), dostępne jako opcja dla 911 Carrera S. Wyposażony w ten system, model otwarty również osiąga nowy poziom przyspieszenia bocznego i zachowanie. Przechylenie boczne pojazdu, na przykład podczas wchodzenia w zakręt, jest niemal całkowicie kompensowane przez zmienny system stabilizatorów o maksymalnym przyspieszeniu bocznym.

Porsche Intelligent Performance: więcej mocy, wzorowo niskie zużycie paliwa

Produkcyjne modele otwartego 911 tradycyjnie mają te same silniki co Coupé. To się nie zmieniło w nowej generacji. Ale w zamian różnice w stosunku do modeli poprzednich stały się jeszcze większe: opracowane zgodnie z zasadą Porsche Intelligent Performance, zużycie paliwa spadło, a moc wzrosła.

Dzięki usprawnieniom w samej konstrukcji silnika, towarzyszącym nowym funkcjom zarządzania cieplnego, odzyskiwaniu energii w systemie elektrycznym oraz funkcji automatycznego start/stop, nowe modele są o 15 procent bardziej ekonomiczne i o 15 KM mocniejsze. Krótko mówiąc: nawet jako Cabriolet, 911 Carrera pozostaje, o wiele większym marginesem, wzorcowym przykładem wydajnej wydajności wśród sportowych samochodów premium.

Inteligentna efektywność: Odzyskiwanie energii z systemu elektrycznego, zarządzanie cieplne, jazda na luzie

Aby zwiększyć efektywność, silniki typu boxer wyposażono w odzyskiwanie energii z systemu elektrycznego oraz zarządzanie cieplnym w oparciu o mapy. Te działania same w sobie redukują zużycie paliwa na poziomie NEDC o 0,45 l/100 km. Jednak to nie koniec: Porsche wprowadza funkcję automatycznego start/stop dla wszystkich wariantów napędu w nowej generacji 911 Carrera – w tym dla manualnej skrzyni biegów. Okazjonalne krótkie przerwy mają duży wpływ: automatyczne wyłączenie silnika, gdy pojazd stoi, oszczędza 0,6 litra paliwa na każdy przejechany 100 kilometrów na podstawie NEDC.

Zasada używania mocy silnika tylko wtedy, gdy jest naprawdę potrzebna, zaowocowała nową funkcją sportową w nowym 911 Carrera z przekładnią PDK: jazda na luzie. W zasadzie jazda na luzie to nic innego jak jazda samochodem bez napędu, dlatego można osiągnąć zużycie paliwa na ograniczonym dystansie równe temu, gdy silnik pracuje na biegu jałowym. W praktyce to oznacza oszczędności paliwa do jednego litra na 100 kilometrów przy przemyślanym stylu jazdy w codziennej eksploatacji.

Sound Symposer dla jeszcze intensywniejszej akustycznej radości z jazdy

Nowa generacja Porsche 911 Carrera oferuje kierowcy jeszcze sportowsze przyjemności z jazdy, również pod względem dźwięku. I to nie tylko przy otwartym dachu: Sound Symposer, standardowy w obu modelach, zapewnia jeszcze bardziej soczysty i sportowy dźwięk silnika we wnętrzu i jest sterowany za pomocą przycisku Sport, standardowego wyposażenia.

Specyfikacja techniczna

3.8L 7AT RWD (400 KM)

ParametrWartość
CylindryH6
Pojemność3800 Cm3
Moc294 Kw @ 7400 Rpm
400 Hp @ 7400 Rpm
394 Bhp @ 7400 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 5600 Rpm
441 Nm @ 5600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna186 Mph (299 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Pdk)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35 Zr20 || 295/30 Zr20
Długość176.8 In (4491 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość50.9 In (1293 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.7 In (1
Rozstaw osi96.5 In (2451 Mm)
Prześwit4.3 In (109 Mm)
Pojemność bagażnika4.8 Cuft (136 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3274 Lbs (1485 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4200 Lbs (1905 Kg)
Spalanie miasto19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Spalanie trasa34 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Średnie spalanie26 Mpg Us (9 L/100Km)
Emisja CO2210 G/Km

3.8L 7MT RWD (400 KM)

ParametrWartość
CylindryH6
Pojemność3800 Cm3
Moc294 Kw @ 7400 Rpm
400 Hp @ 7400 Rpm
394 Bhp @ 7400 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 5600 Rpm
441 Nm @ 5600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna187 Mph (301 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.7 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35 Zr20 || 295/30 Zr20
Długość176.8 In (4491 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość50.9 In (1293 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/59.7 In (1
Rozstaw osi96.5 In (2451 Mm)
Prześwit4.3 In (109 Mm)
Pojemność bagażnika4.8 Cuft (136 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3230 Lbs (1465 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4156 Lbs (1885 Kg)
Spalanie miasto17 Mpg Us (13.8 L/100Km)
Spalanie trasa33 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Emisja CO2229 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.